Nukun alasti on pieni penis

Anonyymi-ap

Mua ärsyttää kun tällä valitetaan että on pieni. Minulla on pieni penis mutta yhteen asiaan se ei vaikutta uneen on suuri tai pieni. Nukun alasti joskus ilman peittoa ja mulla on sälekaihtimissa pieni rako että vastapäätä näkee pienen penikseni kun nukun. Näyttää se kiinnostavan pieni penis kun yksipäivä katsoin naapuri talon yläkerran nainen oli myös alasti keittiössä aamulla, olin ehtinyt jos pukea. MINÄ EN AINAKAAN HÄPEÄ ANNAN OLLA PALJAANA TYKKÄÄN NUKKUA ALASTI VAIKKA PIENI PENIS. JOS JOKU TOLJOTTAA ANTAA TOLJOTTAA.

6

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loputon on vastakkaisen sukupuolen häväisy, kun kerrotaan kyrvän pienuudesta ja vitun väljyydestä. Kysymys ei oikeasti ole siitä, vaan ihmisen loputtomasta halusta olla hyökkäävä. -exKynis.mi

• Anonyymi00001

Ihana :) Tarkoitan et suhtautuminen tollein on ihana. Parasta tuossa on se, ettei ota ongelmana tuota. Kuten jotkut tuon asian ajattelet ja ottavat ongelmana. Ois aika tylsää tai oikeastaan kurjaa jos se olis iso ongelma. Taikka vieläkin kurjempaa tai kamalampaa, valtava ongelma.

Noh jooh....
      Oli mitä olikaan... Kuitenkin aloittajalle....... Valtavan suuri, jättimäinen...... kiitos kun piristit tällä aloituksella..... pienen ihmisen mieltä ja synkkää päivää......

Iso ja lämpöinen halaus, täältä jostain sinne jonnekin.

Yleisesti ajatellen, koolla ei ole merkitystä, paitsi joskus joissain asioissa.

<3 <3 <3

• Anonyymi00002

Vedät siis paljaalla,yöunet.

• Anonyymi00003

Meit on moneks.

• Anonyymi00004

Pienet ovat sinun murheesi sillä me ysituumaiset olemme tuhoamassa erektiotamme kun nukkuessamme heräämme siihen kun on taas kerran mulukku hirttäytymässä petivaatteisiin.

• Anonyymi00005

Kiitos tästä tiedosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      189
      5108
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4482
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3147
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3060
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      155
      2977
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27