Mua ärsyttää kun tällä valitetaan että on pieni. Minulla on pieni penis mutta yhteen asiaan se ei vaikutta uneen on suuri tai pieni. Nukun alasti joskus ilman peittoa ja mulla on sälekaihtimissa pieni rako että vastapäätä näkee pienen penikseni kun nukun. Näyttää se kiinnostavan pieni penis kun yksipäivä katsoin naapuri talon yläkerran nainen oli myös alasti keittiössä aamulla, olin ehtinyt jos pukea. MINÄ EN AINAKAAN HÄPEÄ ANNAN OLLA PALJAANA TYKKÄÄN NUKKUA ALASTI VAIKKA PIENI PENIS. JOS JOKU TOLJOTTAA ANTAA TOLJOTTAA.
Nukun alasti on pieni penis
6
123
Vastaukset
Loputon on vastakkaisen sukupuolen häväisy, kun kerrotaan kyrvän pienuudesta ja vitun väljyydestä. Kysymys ei oikeasti ole siitä, vaan ihmisen loputtomasta halusta olla hyökkäävä. -exKynis.mi
- Anonyymi00001
Ihana :) Tarkoitan et suhtautuminen tollein on ihana. Parasta tuossa on se, ettei ota ongelmana tuota. Kuten jotkut tuon asian ajattelet ja ottavat ongelmana. Ois aika tylsää tai oikeastaan kurjaa jos se olis iso ongelma. Taikka vieläkin kurjempaa tai kamalampaa, valtava ongelma.
Noh jooh....
Oli mitä olikaan... Kuitenkin aloittajalle....... Valtavan suuri, jättimäinen...... kiitos kun piristit tällä aloituksella..... pienen ihmisen mieltä ja synkkää päivää......
Iso ja lämpöinen halaus, täältä jostain sinne jonnekin.
Yleisesti ajatellen, koolla ei ole merkitystä, paitsi joskus joissain asioissa.
<3 <3 <3 - Anonyymi00002
Vedät siis paljaalla,yöunet.
- Anonyymi00003
Meit on moneks.
- Anonyymi00004
Pienet ovat sinun murheesi sillä me ysituumaiset olemme tuhoamassa erektiotamme kun nukkuessamme heräämme siihen kun on taas kerran mulukku hirttäytymässä petivaatteisiin.
- Anonyymi00005
Kiitos tästä tiedosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1895108Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254482Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993147Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603060Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1552977- 522541
- 271939
- 561893
- 781831
- 221797