iho OIKEASTI sileäksi

kyllästynyt

Kertokaas nyt viisaammat ja kokeneemmat että miten saan kasvojen ihon sileäksi. Kasvoissani on arpia murrosiän ajoilta ja yhä edelleen kasvoihin ilmestyy mustapäitä. Entä onko olemassa jotain voidetta tms. myrkkyä jolla saa ihorauhaset "kutistettua" kasvoista? Nenän ja poskien alueella ovat lähinnä ongelmana. Onko kuorintavoiteesta apua vai mihin tarkoitukseen sitä edes käytetään? Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi kertoa hyviä merkkejä ja tietäisi oikeat tuotteet joilla arvet saisi pois ja ihon puhtaaksi!

5

2561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt

Ja vielä pieni korjaus :D
      Tarkoitin ihohuokosia enkä rauhasia, ongelma on siis suurentuneet ihohuokoset. Oikeat termit meinaa olla hakusessa kun ei tule ihonhoitoaan joka päivä murehdittua...

• summer

Suosittelen käyntiä kosmetologilla, ainakin mikrohionta silottaa ihoa ja saa sen näyttämään tasaisemmalta puhdistaa.
        Sitten on tietysti puuterit ja meikkivoiteet jos siihen haluaa lähteä ;)

• Tata

Yhden edelliseen puhujaan eli kosmetologille tehohoitoon. Sieltä saat myös hyviä hoito-ohjeita, jotka ovat hyväksi juuri sinun ihollesi. Nykyisin monet miehet käyvät kosmetologeilla ja miehille on jopa aivan omia hoitoloita (ainakin Helsingissä). Siellä osataan hoitaa finneistä syntyneitä "kuoppia".

Kyselit mitä ihon kuorinta tarkoittaa eli kuorinta-aine on sellaista koostumukseltaan "rakeista" puhdistusainetta, jota hierotaan kasvoille ja huuhdellaan. Kuorinta poistaa ihon kuollutta solukkoa. Kuorintavoidetta saat ihan tavallisesta päivittäistavarakaupasta. Ihoa ei kannata kuoria kuin max. tuotteen ohjeen mukaan, ja sen jälkeen kannattaa käyttää kosteusvoidetta. Käytä vesipohjaista (ei öljy) voidetta, jos ihosi on rasvainen. Apteekista löytyy esim. Bepanthol niminen lotion, josta itse pidän.

Itse suosittelisin kuorinnan lisäksi päivittäistä ihon puhdistusta (aamui ja illoin) eli hanki puhdistusaine, kasvovesi ja kosteusvoide (vesipohjainen). Kasvovesistä löytyy myös erityisesti ihohuokosia pienentämään kehitettyjä tuotteita. Jos haluat puhdistaa mustapäitä esim. nenästä, suosittelen Nivean "mustapäälaastareita". Erityisen hyvän tuloksen laastareilla saa saunan jälkeen tai lämpimän suihkun/kylvyn jälkeen, kun lämpö on avannut ihohuokosesi. Toivottavasti näistä oli jotain apua!

• Albus

Olivat hyvät! Marssi reippaasti kosmetologille, sieltä löytyy ammatti-auttaja tähän pulmaan ja kohta jo ihosi hehkuu :)

• enhänkysymyöhään

Joko kävit? Kerro miten kävi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe