Yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia Lagerin Eijan kanssa ovat Ruotsin suomalaisia.
Hänen miehensä on Ruotsin suomalainen ja he syrjivät kaikki minua, koska minä olen Suomessa suomalainen, mutta Ruotsissa Ruotsin suomalainen joka on syntynyt Suomessa!
Ruotsin suomalaiset tappovat kaikki saamelaiset, koltat ja venäläisetkin.
Kiittäkää FB KUNNIALLISIA!
Olin unohtanut, että kaikki jotka ovat
11
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun serkku on Ruotsissa Ruotsin suomalainen, mutta Suomessa hän on SAAMELAINEN.
- Anonyymi00002
Ota ne lääkkeesi ajallaan.
- Anonyymi00004
Tuo on törkeä kunnian loukkaus anonyyminä alkaa vaatimaan kaikkia ANONYYMEJÄ ottamaan lääkkeitä ajallaan.
Ei meillä ole edes kaikilla lääkitystä ja ei me Suomi24 anonyymit olla Ruotsin suomalaisia kehitysvammaisia vaan he jotka ovat FB kunniallisten yhdenvertaisia yhdenvertaisuuslain mukaan.
Minä loukkasin heidän kunnioita ja he halusivat olla parempia ihmisiä ja Ruotsissa Ruotsin suomalaisilla kehitysvammaisillakin on oikeus saada opetusta suomen kielellä jos opettajia löytyy. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo on törkeä kunnian loukkaus anonyyminä alkaa vaatimaan kaikkia ANONYYMEJÄ ottamaan lääkkeitä ajallaan.
Ei meillä ole edes kaikilla lääkitystä ja ei me Suomi24 anonyymit olla Ruotsin suomalaisia kehitysvammaisia vaan he jotka ovat FB kunniallisten yhdenvertaisia yhdenvertaisuuslain mukaan.
Minä loukkasin heidän kunnioita ja he halusivat olla parempia ihmisiä ja Ruotsissa Ruotsin suomalaisilla kehitysvammaisillakin on oikeus saada opetusta suomen kielellä jos opettajia löytyy.Greta Thunberg on hyvä esimerkki siitä millaisia oikeuksia Ruotsissa on kehitysvammaisilla ja Ruotsin suomalaisilla on samat oikeudet, mutta he saavat tarvittaessa suomen kielellä samat oikeudet.
- Anonyymi00010
Utsjoella Titta Rasmus SUOMEN POLIISINA JA SUOMEN VALTION EDUSTAJANA SEKÄ PALKAN SAAJANA.
SUOMI 100 VUONNA KEHTAS VIELÄ OSALLISTUA MIELENOSOITUKSEEN SAAMELAISENA JA OPETTAA VIELÄ JUSTUS REVOLLE, ETTÄ SUOMI 100 vuonna SUOMEN POLIISEINA JA SUOMEN VALTION EDUSTAJINA ME LÄHDETÄÄN OSOITTAMAAN MIELTÄ NIIN OLLAAN ANSAITTU VALTION PALKAT! - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Utsjoella Titta Rasmus SUOMEN POLIISINA JA SUOMEN VALTION EDUSTAJANA SEKÄ PALKAN SAAJANA.
SUOMI 100 VUONNA KEHTAS VIELÄ OSALLISTUA MIELENOSOITUKSEEN SAAMELAISENA JA OPETTAA VIELÄ JUSTUS REVOLLE, ETTÄ SUOMI 100 vuonna SUOMEN POLIISEINA JA SUOMEN VALTION EDUSTAJINA ME LÄHDETÄÄN OSOITTAMAAN MIELTÄ NIIN OLLAAN ANSAITTU VALTION PALKAT!Ei kyllä sais puolustaa tuota Justus Repoa, mutta tuskin hän on olis sinne mennyt yksin, mutta hän on mennyt Titta Rasmuksen kanssa.
Kukahan se oikein on PASKONUT!?
Titta Rasmus saamelaisena pasko kaikkien saamelaisten maineet!
Minun oma tyttö on isänsä puolelta SAAMELAINEN niin SAAMELAINEN PASKO VIELÄ SAAMELAISEN TYTÖN ÄIDINKIN MAINEEN!
- Anonyymi00008
Reetta ajaa saamelaisten asiaa niinkuin Holokin.
- Anonyymi00013
Valtio onneksi korvaa minulle, koska minä olen TOIMINUT SUOMEN VALTION EDUN JA OIKEUDEN MUKAAN!
FB KUNNIALLISET LIITTYVÄT KAIKKI SAAMELAISIIN JA KOLTANSAAMELAISIIN, MUTTA MINÄHÄN SAIN KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION SIITÄKIN, KUN OLIN TEHNYT SAAMELAISEN KANSSA LAPSEN!
Kävin siitä kunnian loukkaus sakko vankina ja 6 FB KUNNIALLISTA VÄITTI, että MINÄ OLEN MUKA PASKONUT HEIDÄN MAINEET!
Minä en edes tue mielenosoituksia, koska HE EIVÄT OSAA PERUSTELLA ASIOITA!
Minä en ole edes KORKEASTI KOULUTETTU NIIN MINÄ OSAAN PERUSTELLA MIKSI SUOMALAISET TURJAKKEET OVAT SUOMEN ALKUPERÄISKANSA!
SUOMEN KANSA ON NOUSSUT TURPEESTA JA SUOSTA JA MIKÄ HÄPEÄ SE ON OLLA TURJAKKEEN NÄKÖINEN MIES TAI NAINEN!?
TURJAKE EI OLE ALKOHOLISTI JOKA KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE, KOSKA MINÄ OLEN VIINAMÄKELÄISEN KASVATTAMA MYÖS JA EI VAARINI ALKOHOLISTI OLLU.
JOS OLIS OLLUT NIIN EI MINUN VANHEMMAT OLIS MINUA PÄÄSTÄNEET MUMMOLAAN.
VAARINI KUOLI ELOKUUSSA JA MINÄ TÄYTIN HEINÄKUUSSA 3 VUOTTA.
Jos oikein tarkkaan aletaan tutkimaan, että mikähän TURJAKE OIKEIN ON NAISIAAN!
Minä olen Ivalossa syntynyt ja kasvanut POHOJALAANEN JOKA EI OLE KOSKAAN ASUNUT POHJANMAALLA.
Olen vielä Etelä-Pohjanmaalaisia.
Puukko-Junkkareitahan he kaikki olivat, mutta Jalasjärvi on tunnetumpi SUKSISTA JA LEIPÄJUUSTOSTA!
Pohjanmaalla miehet ovat isäntiä joiden emäntien tehtävä on olla kotona, koska Pohjanmaalla miehetkin ovat SUURUDEN HULLUJA!
Mökki voi olla vaikka 400 neliön KARTANO, koska me POHOJALAASET OLEMMA VAATIMATTOMIA JA VAATIMATTOMUUS ON KAUNISTA!
- Anonyymi00012
Mä oon ruotsalaista Bernadotten sukua. Sukukua tuotiin kuninkaalle. Ja saamelainen tottakai. Ainakin luulen niin.
Aasslakka on nimeni.- Anonyymi00014
Tuohan oli mukava tieto ja Torikan saamelais tytöt ovat varmaan Kiinan KEISARIN sukua ja sen takia heillä on kiinalaiset nimet vieläkin.
- Anonyymi00015
Niin varmaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933554Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562526Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla152438Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi682302Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162181Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021242Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671107Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001015Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142979