Vieläkö bensa-auto kelpaa vaihtoautona?

Anonyymi-ap

13

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole vaihtoarvoa. Autoliikkieden pihat ja naapuritontitkin ovat niitä nyt täynnä.

• Anonyymi00002

Sittenhän polttiksia saa halvalla, joten sellaisen ostaminen on kannattavaa. Jos hintaero on 5-10 tonnia polttiksen ja sähköauton niin vain idiootti ostaa sähköauton. Mitä halvempi polttis niin sitä vähemmän hyötyä sähköauton "halpuudesta" on.

Yksi vidun hailee mitä kansa ostaa, pitää miettiä vain itseään. Jos käytettyjen sähköautojen hinta nousee ja polttisten laskee niin silloin sähköautoa ei kannata hankkia. Sillä ei ole paskankaan väliä mitä muut ostavat.

• Anonyymi00003

Jos ei ole vaihtoarvoa niin sitten autoa ei kannata vaihtaa. Jos autoliikkeet ei huoli polttista vaihdossa niin autoliikkeet voi mennä helvettiin ja sitten autoa ei vaihdeta ainakaan autoliikkeessä. Ja autonhan voi myydä itse ja ostaa auton yksityiseltä, ei tuohon autoliikkeen kaltaista rahaa välistä vetävää yritystä tarvita. Tai sitten siirretään auton hankintaa tulevaisuuteen ja jatketaan nykyisellä autolla ajamista.

Jos polttiksilla ei ole vaihtoarvoa niin sitten sillä ajaminen on halpaa eikä kannata vaihtaa uudempaan. Tämä sinun ajatuksesi siis tarkoittaa autoliikkeiden myynnin romahdusta ja sähköautoihin siirtymisen hidastumista. Toki itseäni ei yhtään haittaisi valtaosa autoliikkeistä menisi konkurssiin, sen verran ahneita valehtelevia huijareita kaikki ne ovat.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jos ei ole vaihtoarvoa niin sitten autoa ei kannata vaihtaa. Jos autoliikkeet ei huoli polttista vaihdossa niin autoliikkeet voi mennä helvettiin ja sitten autoa ei vaihdeta ainakaan autoliikkeessä. Ja autonhan voi myydä itse ja ostaa auton yksityiseltä, ei tuohon autoliikkeen kaltaista rahaa välistä vetävää yritystä tarvita. Tai sitten siirretään auton hankintaa tulevaisuuteen ja jatketaan nykyisellä autolla ajamista.

Jos polttiksilla ei ole vaihtoarvoa niin sitten sillä ajaminen on halpaa eikä kannata vaihtaa uudempaan. Tämä sinun ajatuksesi siis tarkoittaa autoliikkeiden myynnin romahdusta ja sähköautoihin siirtymisen hidastumista. Toki itseäni ei yhtään haittaisi valtaosa autoliikkeistä menisi konkurssiin, sen verran ahneita valehtelevia huijareita kaikki ne ovat.

Lisään... Toki itse en tähän asti ole ostanut ja vaihtanut yhtäkään autoa autoliikkeessä. Olen ostanut kaikki autoni yksityiseltä ja myynyt itse autoni.

• Anonyymi00005

Käyttöarvo on huikea pikkubensiksissä joten kannattaa pitää. Itseä ei hirvitä bensan hinta kun kulutus alle 5. Ei kannata näillä kilsoilla, aika tarkkaan tasan 15k tai hieman alle vuodessa, sijoittaa sähköautoon. Olen laskenut että kalliiksi tulee. Sitten kun tämä hajoaa niin eri asia se kun tulee uuden oston aika.

• Anonyymi00006

Ei kelpaa. Kävin kysymässä. Ladattavista hybrideistä hyvitetään oikein hyvin.

• Anonyymi00007

On tosi hieno juttu, minulla on vuoden 2000 bensa-auto. Sitten kun vaihdan uudempaan bensa-autoon sen saa melkein ilmaiseksi. Joku 15 vuotta vanha ei toivottavasti maksa kuin muutaman tonnin.

• Anonyymi00008

Niitä 15 vuotta vanhoja ongelmajätteitä annetaan ilmaiseksi autoliikkeiden takapihoilta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niitä 15 vuotta vanhoja ongelmajätteitä annetaan ilmaiseksi autoliikkeiden takapihoilta.

15 vuotta vanha auto ei ole ongelmajäte vaan kansallisaarre!

• Anonyymi00009

Kyllä plugarit SoH <70 myy parhaiten. SAA HALVALLA.

• Anonyymi00011

Plugarissa <70% SOH ei ole mikään ongelma. Se ei vaikuta kokonaisrangeen juurikaan.
        Akku jatkaa hiipumistaan kuten aiemmin. Minkäänlaista romahdusta siinä ei tapahdu.
        Plugari siis on edelleen täysin käyttökelpoinen muuten mutta tietysti sähköllä ei pääse pitkälle.

Joku missä alunperin 60-70km sähkörange voi olla vanhanakin erittäin hyvä käyttöpeli.
        70% SOH:lla se on yhtä hyvä kuin suurin osa 6-7 vuoden takaisista Germaani plugareista uutena.

• Anonyymi00012

Kelpaa autoliikkeelle, mutta autonsa jättävä joutuu maksamaan.

• Anonyymi00013

Jos ne eivät kelpaa vaihdossa, niin sitten kiinnostaa. Sellaisia nimittäin pitäisi kaiken järjen mukaan saada halvalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe