☮️ Tyyntä myrskyn edellä, ellen sanoisi 🤔... Eipä oo ennää! Mun on pakko saada heittää tänne frustraationi ja ylienergisyyteni 😤⚡️🤩! Duuni meinaa viiä mielenterveydellisesti mehut. Työttömyys on alkanut jälleen kiinnostamaan. Massit vs. vaiva ei oo mun kohdallani vaivan arvoista. Pillerinkäyttökanava juutupeen ja sen avulla maailmanmaineeseen 🙂?
Ja sitten vajotaan jälleen synkkyyteen. Epsteinin saarelle en silti päättäisi mennä vaikka tarjottaisiin (taikka linnanjuhliin, sama asia 😉). Kadotukseen joutuu jos elää tässä maailmassa leveästi. Miksi? Siksi, koska se leveästi eläminen tapahtuu riistämällä muilta niiden onnellisuutta missä rahalla on tietysti se ilmeisin merkitys. Eli - Vampyyriksi en sentään ala (enkä alennu). -💊-.
Palstalla on liiankin rauhallista
24
282
Vastaukset
No jos sulla duunia riittää, niin ei mitään toiveita, että ainakaan mitään työttömyyskorvausta tai muutakaan sosiaalietua saisit.
- Anonyymi00001
Jos on normaaleissa töissä nii saako sillon mitään tukea? Entä asumistuki? Epstein vs. Einstein. Kumpi niistä on hullu ja kumpi nero? Riippuu ihan siitä keneltä kysytään. Enpä menisi vannomaan että Trumpit ja kumppanit kykenisivät erottamaan munaa kanasta. Elämämkoulubiisi. Aito Mäkkiä. https://www.youtube.com/watch?v=ag5AEcLSjpM . Ehkä täsä kaiken taustalla on yleinen tyytymättömyys tämän maailman toilailuihin. Oon mä kyllä kriitikko muutenkin ihan jo mun sielunmaisemallisilta lähtökohdiltani.
Ollaan katuviisaita. Tavallisten työelämän parissa viettävien ihmisten elämänlaatu on sekin olennaisesti parempaa kuin työttömien. Mitä työttömyys, köyhyys ja syrjäytyminen tarkoittavat? Ne tarkoittavat sitä, ettei ihmisellä ole omasta mielestään oikein syytä elää. Missä lähimmäisenrakkaus? Superrikkaista en ala edes puhumaan. "T*rroristiksi" en halua näet leimautua 😉. Oisko täälä kettään luomua luolanaista kenen kanssa voisin muuttaa sinne luolaan asumaan? Metsäkin käy. -💊-. - Anonyymi00006
Anonyymi00001 kirjoitti:
Jos on normaaleissa töissä nii saako sillon mitään tukea? Entä asumistuki? Epstein vs. Einstein. Kumpi niistä on hullu ja kumpi nero? Riippuu ihan siitä keneltä kysytään. Enpä menisi vannomaan että Trumpit ja kumppanit kykenisivät erottamaan munaa kanasta. Elämämkoulubiisi. Aito Mäkkiä. https://www.youtube.com/watch?v=ag5AEcLSjpM . Ehkä täsä kaiken taustalla on yleinen tyytymättömyys tämän maailman toilailuihin. Oon mä kyllä kriitikko muutenkin ihan jo mun sielunmaisemallisilta lähtökohdiltani.
Ollaan katuviisaita. Tavallisten työelämän parissa viettävien ihmisten elämänlaatu on sekin olennaisesti parempaa kuin työttömien. Mitä työttömyys, köyhyys ja syrjäytyminen tarkoittavat? Ne tarkoittavat sitä, ettei ihmisellä ole omasta mielestään oikein syytä elää. Missä lähimmäisenrakkaus? Superrikkaista en ala edes puhumaan. "T*rroristiksi" en halua näet leimautua 😉. Oisko täälä kettään luomua luolanaista kenen kanssa voisin muuttaa sinne luolaan asumaan? Metsäkin käy. -💊-.En minä asumaan halua luolaan enkä metsään, mutta metsässä voisin muuten liikkua!
- Anonyymi00002
Nyt mä tarvitsisin luulijalta "kannustusta" jotta selviäisin 🤭. Kyllä mä tiedostan nää asiat eli että yksikin hyvin nukuttu yö palauttaisi mut maanpinnalle. Mutta kun mä en ehi mennä nukkuun. Vappukaahareiksi emme ala ja maantieteelle emme mahda mitään. Olkaamme siis palstalais-ätmyli-burger-sigmoja 🍔💪. -💊-.
- Anonyymi00003
Epstein tuli sigmojen kauppanpäälliseksi. Fakta. Siinä missä McCafee lähti sigmat tuli tilauksesta perässä. Nyt lähti Epsteinkin. Kovaa on kilpailu.
Kestävyys-opit jää siis omille harteille. Se on kansan omalla vastuulla aina ollu. Ihan sama kuka riekkuu ja mitä riekkuu.- Anonyymi00004
Venäjällä Kasparski. Tiedä sitten ilmeisesti siellä rikkaat arvostavatkin asiantuntijuutta. Täällä infloituu nopeammin, Hyppönenkin oli jo alaa vaihtamassa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Venäjällä Kasparski. Tiedä sitten ilmeisesti siellä rikkaat arvostavatkin asiantuntijuutta. Täällä infloituu nopeammin, Hyppönenkin oli jo alaa vaihtamassa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
... nämä kaksi samaan https://en.wikipedia.org/wiki/The_Manchurian_Candidate
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
... nämä kaksi samaan https://en.wikipedia.org/wiki/The_Manchurian_Candidate
= https://fi.wikipedia.org/wiki/Joe_Biden kun vertaa uran alkua ja loppua. Ne paljastuu periaatteiden täydestä muokkaantumisesta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
= https://fi.wikipedia.org/wiki/Joe_Biden kun vertaa uran alkua ja loppua. Ne paljastuu periaatteiden täydestä muokkaantumisesta.
Suomi kans ihan täysin vapaata maali-aluetta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suomi kans ihan täysin vapaata maali-aluetta.
Joskus oli intissä syväjohtaminen - malli se kans heiluu on/off.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joskus oli intissä syväjohtaminen - malli se kans heiluu on/off.
Sitä lukee jalkaväkikoulutuksen "uudistuksina" ne höpöttää aina samaa kun malli kytkeytyy pois/päälle. Luo kellekkään pitkäjänteisyyttä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitä lukee jalkaväkikoulutuksen "uudistuksina" ne höpöttää aina samaa kun malli kytkeytyy pois/päälle. Luo kellekkään pitkäjänteisyyttä.
Sote-uudistus sama juttu pomojen 300,000 vuositulot euron palkat maalittaa koko systeemin "lukkoon" typeryydellään. Kaikki perustuu massaamuistiin sillä luodaan illuusio(-ita) joilla savustetaan osaajat pihalle.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sote-uudistus sama juttu pomojen 300,000 vuositulot euron palkat maalittaa koko systeemin "lukkoon" typeryydellään. Kaikki perustuu massaamuistiin sillä luodaan illuusio(-ita) joilla savustetaan osaajat pihalle.
Politiikka helpoin keino vastapelurit vuorotellen toistensa riveleihin. Alle 80 äo ei huomaa mitään koska ne ei tiedä ilmiöstä kohdennetusti. Hajatietoa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Politiikka helpoin keino vastapelurit vuorotellen toistensa riveleihin. Alle 80 äo ei huomaa mitään koska ne ei tiedä ilmiöstä kohdennetusti. Hajatietoa.
Nää alkaa purkaa heti koulutuksesta peruspilarit pois sillä se leventää väylää ainoastaa. "Vesilähteet" (magneettivuot) pumppaa vaan rahanpesua ja ahneutta. Kierre alkakoon.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nää alkaa purkaa heti koulutuksesta peruspilarit pois sillä se leventää väylää ainoastaa. "Vesilähteet" (magneettivuot) pumppaa vaan rahanpesua ja ahneutta. Kierre alkakoon.
Pankkirosvojen ja mafian magneettilukko - teknologioita.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pankkirosvojen ja mafian magneettilukko - teknologioita.
Sillä EU:n turvallisuusvirastokin murrettiin. Kaikki vastuuhenkilöt listattuina mafialle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sillä EU:n turvallisuusvirastokin murrettiin. Kaikki vastuuhenkilöt listattuina mafialle.
Bushit CIA:han ja eurooppalainen osaaminen Kiinaan. Siitä on kansainvälinen mafiaverkosto (globalisaatio) valmistettu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Bushit CIA:han ja eurooppalainen osaaminen Kiinaan. Siitä on kansainvälinen mafiaverkosto (globalisaatio) valmistettu.
Pitää vaan hapettaa valtiopäämiehet niin mafiakin ymmärtää. Pimee juttu siitei kehtaa enempää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pitää vaan hapettaa valtiopäämiehet niin mafiakin ymmärtää. Pimee juttu siitei kehtaa enempää.
Haiphong vaan vilkkuu pois-päällä siellä tärkeä laivastoreitti. Huumeisiin liittyvää.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kannata luopua kansantarinoista sillä ne ainoastaan voittaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Haiphong vaan vilkkuu pois-päällä siellä tärkeä laivastoreitti. Huumeisiin liittyvää.
Näkyykö mitään? https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Pocket_Money
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näkyykö mitään? https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Pocket_Money
- Anonyymi00023
HAHAAAAAAAAH! Mä voitin :)💪♟! Mustalla - https://lichess.org/1NqpJIgy . Valkosellakin meni hyvin vaikka jäikin linkittämättä. Siinä pelissä luulin eka tehneeni virheen mutten sit tehnytkään. Hoidin homman torniparini ja lähetin yhteistyönä. Mut toi mustalla linkin takaa siis... Mä tiesin että botin täytyi kontrolloida pelin lopussa kuningattarellaan puolustustaan.
Yllätyksekseni se lähti sen sijaan napsimaan sotilaitani toiselta puolelta lautaa ja oikein yritti hävitä. No, mä sit kostin sille ja hoidin homman. Silloin kun sotilas on ylhäällä (niinkuin mulla), niin on keskityttävä omaan puolustukseensa minkä suhteen botti feilasi täydellisesti. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708