Me Naiset-lehden lukijakerho erottaa tänään kurppiksia toisistaan
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000011888837.html
Ainakin yksi kuva aiheutti naurunpyrähdyksen.
11/13 oli tulos eli melkoinen julkkistietäjä olen.
Kuin kaksi marjaa?
19
183
Vastaukset
Mä sain tästä silmät kiinni 10/13.
Tai no pari tiesin oikeasti, muutaman pystyin päättelemään ja loput simmut kiinni arvalla.. :)
Tää oli hauska vaikka en olekaan tietäjä. Kiitos!Aika monesta tiesin ulkonäöltä toisen ja toinen oli semmoinen, jota en ole nähnyt tai kuullut nimeä. Mutta toinenhan riittää.
scrg kirjoitti:
Aika monesta tiesin ulkonäöltä toisen ja toinen oli semmoinen, jota en ole nähnyt tai kuullut nimeä. Mutta toinenhan riittää.
Sepä. Juuri tuollain minäkin nuo mitkä päättelin. Loput näppäsin simmut kiinni ja niistä meni neljä oikein. Aika hyvä mäihä.
Ei tiedolla, vaan tuurilla.Pikku-pirpana kirjoitti:
Sepä. Juuri tuollain minäkin nuo mitkä päättelin. Loput näppäsin simmut kiinni ja niistä meni neljä oikein. Aika hyvä mäihä.
Ei tiedolla, vaan tuurilla.Sen yhden olisin tunnistanut myös Katniss-nimellä siitä toisesta.
Ja sitten tämä yksi on Summer tai Trillian, kuten tässä klipissä (joka vähän jumittaa)
Point of View Gun:
https://www.youtube.com/watch?v=YsgbcYnmR6Y&t=30sscrg kirjoitti:
Sen yhden olisin tunnistanut myös Katniss-nimellä siitä toisesta.
Ja sitten tämä yksi on Summer tai Trillian, kuten tässä klipissä (joka vähän jumittaa)
Point of View Gun:
https://www.youtube.com/watch?v=YsgbcYnmR6Y&t=30sÖöh.. mä vedin kuusi ihan arvalla ja kaksi meni väärin. Toi klippi, en tunnistanut ollenkaan.
Olen hiton huono julkkistuntija.
Yhtään kurppaa ei näkynyt, mutta viehättäviä naisia sitäkin enemmän. 😃
"Tuloksesi: 13 / 13
Loistava suoritus!
Sinulla on selvästi harjaantunut silmä julkkisten tunnistamiseen, hyvää työtä! "
Kiitos helposta visasta! 😊Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi hyvänen aika sinua! Olet ihan uskomaton.
En nyt sentään. Tuo vaan oli helppo visa ja kaikissa kuvissa oli julkkiksia.
Joskus onnistaa ja vastaan tulee tunnistettavia naamoja! 😁🌸tosi.typy kirjoitti:
En nyt sentään. Tuo vaan oli helppo visa ja kaikissa kuvissa oli julkkiksia.
Joskus onnistaa ja vastaan tulee tunnistettavia naamoja! 😁🌸Uusintayrityksellä sain 13/13 mutta en edelleenkään tiedä mistä tuntisin Henry Cavilin. Bryce Howard on Ron Howardin tytär ja Jessica Chastain oli kai Interstellarissa mutta en muistanut naamaa. Ja niitä mustia räppöreitä en yritä edes muistaa, koska kaikki mustat näyttävät samalta ja kaikki räppärit kuulostavat samalta.
scrg kirjoitti:
Uusintayrityksellä sain 13/13 mutta en edelleenkään tiedä mistä tuntisin Henry Cavilin. Bryce Howard on Ron Howardin tytär ja Jessica Chastain oli kai Interstellarissa mutta en muistanut naamaa. Ja niitä mustia räppöreitä en yritä edes muistaa, koska kaikki mustat näyttävät samalta ja kaikki räppärit kuulostavat samalta.
Henry Cavill - The Tudors, Man of Steel (Superman), Justice League, jne.
Bryce Howard - Jurassic World: Dominion, Jurassic World: The Ride, Witch Mountain, A Dog's Way Home, jne.
Jessica Chastain - Interstellar, Jolene, The Good Nurse, Martian, Woman walks ahead, The Zookeeper's wife, Dreams, jne.
B. Howard ja J. Chastain, molemmat näyttelivät myös "The Help" elokuvassa.tosi.typy kirjoitti:
Henry Cavill - The Tudors, Man of Steel (Superman), Justice League, jne.
Bryce Howard - Jurassic World: Dominion, Jurassic World: The Ride, Witch Mountain, A Dog's Way Home, jne.
Jessica Chastain - Interstellar, Jolene, The Good Nurse, Martian, Woman walks ahead, The Zookeeper's wife, Dreams, jne.
B. Howard ja J. Chastain, molemmat näyttelivät myös "The Help" elokuvassa.Ongelmani selvästi on että minulta puuttuu paikka ja aika missä katsoa elokuvia tai seura niiden katsomiseen. Interstellarin lisäksi ehkä olen nähnyt noista vain ehkä tuon zookeeper's wifen.
scrg kirjoitti:
Ongelmani selvästi on että minulta puuttuu paikka ja aika missä katsoa elokuvia tai seura niiden katsomiseen. Interstellarin lisäksi ehkä olen nähnyt noista vain ehkä tuon zookeeper's wifen.
Minulla on tapana katsoa vähän vanhempia leffoja. En käy elokuvissa katsomassa uusinta tuotantoa. Boikotoin elokuvateattereiden, kohtuuttoman kalliita, lippujen hintoja.
Nämä vanhemmat leffat ovat minulle kuin uusia, jotka ovat vuosien varrella jäänyt näkemättä.
Minulla on aikaa, koska iltaisin en katso tv:tä, mutta läppärin sivulehdellä pyörii usein joku sarja, tai leffa. (sen voi aina kesksyttää ja palata takaisin)tosi.typy kirjoitti:
Minulla on tapana katsoa vähän vanhempia leffoja. En käy elokuvissa katsomassa uusinta tuotantoa. Boikotoin elokuvateattereiden, kohtuuttoman kalliita, lippujen hintoja.
Nämä vanhemmat leffat ovat minulle kuin uusia, jotka ovat vuosien varrella jäänyt näkemättä.
Minulla on aikaa, koska iltaisin en katso tv:tä, mutta läppärin sivulehdellä pyörii usein joku sarja, tai leffa. (sen voi aina kesksyttää ja palata takaisin)Minä voisin katsella myös paljon vanhempia leffoja. Ensi alkuun vaikkapa Buster Keatonin ja Harold Lloydin ja mikseipä Charlie Chaplinin koko tuotannot ja varmaan sata vuotta uudemmistakin löytyisi jotain katsottavaa. Mutta en viitsisi tihrustaa niitä pieneltä näytöltä ja sitten toisaalta sen ajan minkä suuri on käytössä sitten mieluummin kuitenkin pelaan jotain.
Joten ehkä pitäisi "jäädä eläkkeelle" ja rakentaa elokuvankatseluhuone, niin työajan puuhasteluista vapautuisi aikaa kulttuuriharrastuksiin. Jotainhan asialle on tehtävä kun yleissivistyksessä on julkkisnäyttelijöiden kokoinen verta vuotava haava.
12 oikein
- Anonyymi00001
"kuin kaksi marjaa" "variksenmarja ja paskan marja" niin se oli se sanonta ainakin aikoinaan
- Anonyymi00002
Sain tästä 13/13. Melko yllättävää, että tunnistin kaikki, sillä en mielestäni tiedä julkkiksia erityisen hyvin.
Aletheias- Anonyymi00003
scrg kirjoitti:
Loistavaa, jaettu kultamitali!
Hienoa, juuri tällaisesta aiheesta kaipaankin kultamitalia 😁
Aletheias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699