Keuliva Silverado liikennekäyttöön.
Se on tolla GM:n 6,5l twinturbo-V8:lla, ilokaasujärjestelmällä, Polaris-mönkijän ultralyhyellä perällä, ja metrin pitkällä vetokoukulla :)))))))
Ford Crown Victoria saa silti olla kakkosautona nyt kun diesel on niin pahuksen kallista johtuen USA:n ja Israelin raa'asta hyökkäyssodasta Iraniin 😕 Mutta pikkujuttuja jos vertaa Iranin siviilien inhimilliseen hätään. Hondiksen ajamia palkintorahoja me Penetratorsin tiimin kautta ollaan lahjoitettu mm. Punainen Puolikuu -järjestölle.
Hurjan hintaista kyllä toi diesel, ei tainnut edes Marinin hallituskaudella hätyytellä samoja lukemia vaikka Venäjä aloittikin Euroopan de-natsifikaation ukrainassa. 🙄
Nyt on sopivat kelit ottaa
16
197
Vastaukset
Kyllä sun nyt kelpaa 😊😊😊 Kiitti muuten että pelastit henkeni pääsiäisenä ja toit nikotiinikiekon tänne mielisairaalaan 🤜🤛
Kuhan tässä nähdään taas jossain vaiheessa, niin ei voida ottaa bisseä äijäporukassa nyt kun mulle aloitettiin antabus. Mut ei se musta varmaan yhtään huonompaa kuskia tee, joten toivottavasti teillä on jatkossakin rahaa humanitaarisesti jeesiä äärioikeiston aggression uhreja 🇵🇸- Anonyymi00004
Ootko sä ratkennut ryyppäämään taas vai miksi sulle antabus on aloitettu? Eikös sulla haima sanonut ittensä irti muutama vuosi sitten? Sä et vissiin enää pyöritä varaosakauppaa? Näin sun talon myytävänä viime vuonna.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ootko sä ratkennut ryyppäämään taas vai miksi sulle antabus on aloitettu? Eikös sulla haima sanonut ittensä irti muutama vuosi sitten? Sä et vissiin enää pyöritä varaosakauppaa? Näin sun talon myytävänä viime vuonna.
Näin kävi viime vuonna, kun lopetettiin aiemmat lääkkeet ja oli kohtuu hirveä olo. Ja ennenpitkää vain paheni, kun oli krapula, Lyrica- ja bentso-olot yhtäaikaa.
Pääsiäisenä päädyin osastolle kun alkoi pääkoppa hajoamaan kunnolla, mutta täällä kun otettiin verikokeita, niin sisukaluissa ei ole mitään häikkää. Ainoastaan D-vitamiini oli melko matala, kaikki muut ihannelukemissa.
Olen mä täällä joskus tainnut sivuta maaseudun juttuihin liittyen. Ei vastuu enää paina sen suhteen.- Anonyymi00007
hondakuski125 kirjoitti:
Näin kävi viime vuonna, kun lopetettiin aiemmat lääkkeet ja oli kohtuu hirveä olo. Ja ennenpitkää vain paheni, kun oli krapula, Lyrica- ja bentso-olot yhtäaikaa.
Pääsiäisenä päädyin osastolle kun alkoi pääkoppa hajoamaan kunnolla, mutta täällä kun otettiin verikokeita, niin sisukaluissa ei ole mitään häikkää. Ainoastaan D-vitamiini oli melko matala, kaikki muut ihannelukemissa.
Olen mä täällä joskus tainnut sivuta maaseudun juttuihin liittyen. Ei vastuu enää paina sen suhteen.En oo tätä palstaa seurannut moneen vuoteen, niin saako kysyä, että mikä ajoi myymään maaseudun talon? Myynti-ilmoituksessa luki, että kaikki rakennukset oli huonokuntoisia.
Paska homma, kun tolla tavalla lopettavat lääkityksiä. Mun yksi psykoosisairas sukulainen lähetettiin kerran osastolta kotiin ilman mitään lääkityksiä, vaikka kaverilla oli psykoosi päällä. Sekin ratkesi ryyppäämään, löi päänsä ja oli viikon päästä takaisin osastolla. Anonyymi00007 kirjoitti:
En oo tätä palstaa seurannut moneen vuoteen, niin saako kysyä, että mikä ajoi myymään maaseudun talon? Myynti-ilmoituksessa luki, että kaikki rakennukset oli huonokuntoisia.
Paska homma, kun tolla tavalla lopettavat lääkityksiä. Mun yksi psykoosisairas sukulainen lähetettiin kerran osastolta kotiin ilman mitään lääkityksiä, vaikka kaverilla oli psykoosi päällä. Sekin ratkesi ryyppäämään, löi päänsä ja oli viikon päästä takaisin osastolla.Home, nokipalo, asbesti, uusi kallis sähkösoppari, ulkohuussi, autoilun kustannukset, ylipäätään yhden ihmisen tulot, asumistuki pois omistusasujilta jne.
No big drama.
Mulla on lääkityksiä nytkin, mutta viime vuonna ja alkuvuodesta tuli juotua turhan paljon, ja ekaa kertaa yli 10 vuoteen ilman että ei ole aamuksi bentsoja. Alkoi käymään enemmän pääkopan kuin kropan päälle.- Anonyymi00011
hondakuski125 kirjoitti:
Home, nokipalo, asbesti, uusi kallis sähkösoppari, ulkohuussi, autoilun kustannukset, ylipäätään yhden ihmisen tulot, asumistuki pois omistusasujilta jne.
No big drama.
Mulla on lääkityksiä nytkin, mutta viime vuonna ja alkuvuodesta tuli juotua turhan paljon, ja ekaa kertaa yli 10 vuoteen ilman että ei ole aamuksi bentsoja. Alkoi käymään enemmän pääkopan kuin kropan päälle.Okei, kai sä sentään asut nykyään vähintään 60 neliön kaksiossa niin kuin kaikki avarakatseiset, suvaitsevaiset, nykyaikaiset, eurooppalaiset miehet just tekee?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei, kai sä sentään asut nykyään vähintään 60 neliön kaksiossa niin kuin kaikki avarakatseiset, suvaitsevaiset, nykyaikaiset, eurooppalaiset miehet just tekee?
Meinaatko, että tukkakin on kuin Pirlolla?
Kysyinpähän vaan. Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei, kai sä sentään asut nykyään vähintään 60 neliön kaksiossa niin kuin kaikki avarakatseiset, suvaitsevaiset, nykyaikaiset, eurooppalaiset miehet just tekee?
36m2 kämppä on, mähän en koskaan ole ollut siitä niin uskovainen kuin jotkut täällä. Viimeisenä talvena reilut pari vuotta sitten mulla taisi olla maalla joku 15 neliötä käytössä kun puulämmitys oli pois pelistä ja ulkona -27 astetta.
Tein itse itsestäni huoli-ilmoituksen, mutta se ei edennyt oikein mihinkään, niin otin tutulle puheeksi että mitä pitää tehdä jos muuttaa, ja heitin vaihtoehdoksi että tulisin heille kevääseen asti entisille omille maille jonka äiti myi 2004. Takuuvuokrat sain samana päivänä, ja hoidin ne viime vuonna heille takaisin. Nämä kummit joiden kanssa välit tulehtui rokotteen, entisen autoni etuapurungon ja noin 600€ takia viimeisen sairaspäivärahan ja ekan eläkkeen välillä olleessa 3kk tulokuopassa, niin pidin ulkona koko hommelista.
- Anonyymi00001
Geenimanipuloidulla Pätkämiehellä ne Kuminaamatki Pam put taa. Näköjää. -shortlist
- Anonyymi00002
Kattelin tossa, kun pyörälenkillä meni maantiellä mönkijä ja perässä tossumopolla mopoilija, joka piti kiinni narusta, joka oli mönkijään kiinnitetty.
Kyllä se 60km/h nopeutta liikkui.
Sai jännätä, kun perävaunurekka lähti sitä ohittamaan, järkyttävä pölypilvi nousi ilmana, kun rekka ohittaessaan ylitti keskiviivan.
Siksi en maantielle lähde pyöräilemään, kun rekka, kuorma-auto tai linja-auto ohittaa, niin järkyttävä pölypilvi nousee ilmaan ja vaatteet on pölyssä ja epäterveellinen on hengittää tuota pölyä.
Sais tulla kunnon sateet, jotka pesis tienpintoja ja muutenkin tulis lisää pohjavettä. - Anonyymi00003
Homopersu uhoaa pensalöpömoottoriautollansa.
Tuollaiselle huonokuntoiselle hinkuvahengittävälle MC Canonbolssin asekersantille tekis vain hyvää jos kohottaisi omaa kuntoansa eikä ajelisi sadanmetrin matkaa kiskalle ostaakseen tupakkia.
Suorita asepalveluksesi mokomakin persu ! - Anonyymi00005
Melkoista takatukka-setämies touhua. Onko varmasti reikäiset farkut ja jukkapaita tai ruutupaita nahkaliivin alla ja hikinen Stetsonin trukker lippis väärinpäin päässä?
- Anonyymi00006
Aika kuluu on tosiaan aika ottaa pelit käyttöön ja kuskille ilokaasut
- Anonyymi00009
tuleekohAN TÄNÄ vuonna mersu-perseen vappuajelu täyttä vauhtia ihmisten päälle valtionvarain ministeriöstä
Minulla on oikein sopivat kellit.
- Anonyymi00010
jotkut kaverit savuttamassa lava-Rancherolla jotain kumia... ja sitten suurella äänellä soittamaan Chevyn Vanilla jotain pizza-musiikkia joku ruotsalainen.. kuulin kilometrin päähän sen kyllä.. äänen
ouzza.laulu, karva pissassanion...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677