Potentiaalin liikakäyttöäkö?

Anonyymi-ap

Mies elää elämäänsä kuten Roger Moore, tiedättehän agentin numero 007?
Naisia elämässä lähes sama määrä, ja niitä lapsiakin siunaantunut elämän melskeissä kolmelle.
Olenko, ja onko Roger Moore mielestäsi potentiaalin liikakäyttäjä, vai jäikö elämämme jotenkin vielä vajaaksi? Olisihan tässä vielä aikaa:)

AV

30

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voin kertoa ettei tämä elämäntyyli tuo painetta rintaan, eikä kiveksiin.
      Mutta, pääkoppa voi joskus olla lujilla:)

AV

• No tää potentiaali näyttää tänään kovasti puhuttavan. Onko multa menny jotain ohi?

• Anonyymi00002

No, en tiedä. Sen vuoksi laitoin ihan päinvastaisen ajatuksen.
        Ihmisten tulee elää ajatustensa mukaisesti, siitä muille valittamatta.
        Niin teen minäkin, vaikka onhan monenlaisia kokemuksia elämän varrelle jo tullut.

Siitä saa syyttää vain itseään, ei muita.

AV

• Anonyymi00003

Tässä pyörii just taustalla Moonraker. Siinä on vielä huumoria mukana ja naisilla mitä loistavimmat ja osuvimmat nimet. Holly Goodhead :D

• Anonyymi00004

:)

AV

• Unelma Säleikkö on paras elokuvaroolinimi.
        :)

• Anonyymi00005

Austin Powers saa enemmän naisia kuin joku tuplanolla seitsemän.

• Anonyymi00006

sähköt loppuu koska datakeskusten tekoäly-robotit syövät kaiken sähkön, Cylonit syövät kaiken sähköenergian Suomen valtakunnasta.

• Anonyymi00007
      • Anonyymi00008

Harmonia voi ajallaan saada säröjä, ja särkyä.

• Miksi pelkästään tyyytisit James Bond esikuvaan?
      Entäs Casanova, Don Juan, Lord Byron ja kotimaisittain Auervaara?

Kannattaa laajentaa mielikuvitusta, kun siihen on mahdollisuus. 😂

• Anonyymi00010

No ei, olenhan huolehtinut lapsistani yhtä lukuun ottamatta.
        Hän ei edes vielä tiedosta sitä että olen hänen isänsä.
        Miljonääri en ole, mutta haluan tavata hänet tulevaisuudessa ja pyytää anteeksi.

Tämä tosin äidin pyynnöstä ja halusta. Toisessa kulttuurissa voi olla hankala elää ilman isää. Syvät pahoittelut siitä mitä hän on elämässään jo kokenut, mutta jos on isäänsä tullut vetää minua heti turpaan kun tavataan ensimmäisen kerran, sitä odotellessa:)

AV

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miljonääri en ole, mutta haluan tavata hänet tulevaisuudessa ja pyytää anteeksi.

Tämä tosin äidin pyynnöstä ja halusta. Toisessa kulttuurissa voi olla hankala elää ilman isää. Syvät pahoittelut siitä mitä hän on elämässään jo kokenut, mutta jos on isäänsä tullut vetää minua heti turpaan kun tavataan ensimmäisen kerran, sitä odotellessa:)

AV

Ja..kun on minun geenit saanut, voin olla vain vastaan ottavana osapuolena.

AV

• Anonyymi00013

Juice Leskinen taikka Ilkka Lipsanen taikka Ilkka Kylävaara taikka Jörn Donner. Kyllä suomalaisiakin naismetsästäjiä löytyy. Heissä on tuota sex appeilia.

• Anonyymi00014

Poika kävi luonani 8000 km etäisyydellä vuonna 2007. Hän on jo tänä päivänä lähes 19 vuotias, hetki siihen että hän haluaa tietää jotain siitä miten on "erilainen" omassa yhteiskunnassaan kasvaa.
        Tiedän jo että hän ottaa yhteyttä, ja olen siihen valmis.
        Potra poika, hyvää geeniperimää. Pissas lattialle käydessään jo ennakko protestiksi..no joo.

Mutta, hyvä jos naiset palstalla pitävät omanaan omat ajatuksensa, kuten tämä "Tosi Typy" nyt teki. Ei tosin kuulosta "tosi typyltä", kuulostaa henkilöltä joka heijastaa omat kokemuksensa kirjoituksiin, ja sellaista hänelle ei tietenkään voisi koskaan tapahtua. No, ei tietenkään voisi, monesta eri syystä.

AV

• Anonyymi00010 kirjoitti:

AV

Mikäli lapsellasi on negatiivista sanottavaa, se vastalause on otettava reilusti vastaan. Hänellä on oikeus ilmaista tunteitaan. En kuitenkaan hyväksy väkivaltaa. Tilanteen voi ratkaista toisin. Puhumalla ja kuuntelemalla.
        Toki on vaikeaa, jos lapsesi ja hänen äitinsä asuvat toisessa kulttuurissa. Tämä pitää selittää lapselle parhain päin.
        Sinun pitäisi kertoa lapselle, ettet ole unohtanut häntä ja hän on sinulle rakas (kaikista esteistä ja hankaluuksista huolimatta).

Onnea sinulle isä-, lapsisuhteen eheyttämiseen.

• Anonyymi00016
        tosi.typy kirjoitti:

Mikäli lapsellasi on negatiivista sanottavaa, se vastalause on otettava reilusti vastaan. Hänellä on oikeus ilmaista tunteitaan. En kuitenkaan hyväksy väkivaltaa. Tilanteen voi ratkaista toisin. Puhumalla ja kuuntelemalla.
        Toki on vaikeaa, jos lapsesi ja hänen äitinsä asuvat toisessa kulttuurissa. Tämä pitää selittää lapselle parhain päin.
        Sinun pitäisi kertoa lapselle, ettet ole unohtanut häntä ja hän on sinulle rakas (kaikista esteistä ja hankaluuksista huolimatta).

Onnea sinulle isä-, lapsisuhteen eheyttämiseen.

Mietin sen olevan itselleni helppoa, koska päätös oli äidin.
        Olen tottunut jo lapsia pursuavaan elämään, yksi lisää ei ole mikään ongelma.
        Lähinnä rikastuttaa kokonaisuutta omalla erinlaisuudellaan.

AV

• Anonyymi00009

salaisia agentteja tytöistä tulee niitä kun ehdotin kesätöitä armeijalta, agentuureja tulee.. agentit: 1,2,3.. 123 numeroityuna

• Erittäin hyvä kysymys. Voiko mies olla liian seksikäs?

• Anonyymi00015

Mielestäni voi olla ominaisuuksia jotka naisiin vetoavat.
        Ulkomailla eläessäni tulin joskus harvoin Suomeen. Otin hotellin ja menin istumaan muutamaksi tunniksi hotellin baariin. En itse asiassa halunnut naisseuraa, mutta aina sitä sai. Asenne "MENE POIS" tuottaa joskus päinvastaisen reaktion.

AV

• Anonyymi00017

Tietääkseni ei ole kuin kahdelle ei ole muista ainakaan henkilökohtaisesti tietoa toki voi olla että niitä jonkin verran enemmänkin on milläs ajattelitte todistaa niiden olevan mun tiedän olleeni vain kahdenkymmenen eri naisen/tytön kanssa joista yhden väitös oli ainakin perätön jos ny sattu edes oleen raskaana ni oli erään toisen

• Anonyymi00018

Mutta, miettikää mikä ongelma niillä miehillä on jotka tuntevat etteivät ole saaneet naisseuraa esimerkiksi minuun jotka ovat sitä jostain syystä ihan riittävästi saaneet.

Miksi ja mitä he valittavat? Itse koen kaiken naisseuran olleen sen arvoista vaikka kyllähän se kai on muutamat sadat tuhannet eurot vieneetkin, mutta ihan hyvästä syystä.

AV

• Anonyymi00019

No, en tietenkään euroakaan ole antanut, vain rakkautta:)
        Tai no...
        Joku jo kihelmöi...

AV

• Anonyymi00020
    • Kirjoitat hyvin selkeästi, mutta haluaisin kuitenkin kysyä (eikä tähän tarvitse vastata, ellet halua)...

Oletko hieman huppelissa? Parin oluen/ siiderin nauttineena?
      Ketjun aiheesta ja vastauksista vaan päättelin .....

(ei mulla muuta, jatkakaa ....)

😊

• Anonyymi00022

Tuollaisen kysymyksen tekijä kai haluaisi kyseenalaistaa jollain tavalla vastauksen antajaa, en alennu tuollaiseen johdatteluun. Totean vain, häpeäisit jos olet ns. "kokenut nainen".
        Miten se liittyisi keskustelun aiheeseen, kirjoittamisen sisältöön tai muuhunkaan tosiasiaan?

Voit toki ajatella että elämä muuttuisi jos olisit kännissä tai et olisi, ikävä kyllä jos sellaista kaipaat..se ei muutu.

AV

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Tuollaisen kysymyksen tekijä kai haluaisi kyseenalaistaa jollain tavalla vastauksen antajaa, en alennu tuollaiseen johdatteluun. Totean vain, häpeäisit jos olet ns. "kokenut nainen".
        Miten se liittyisi keskustelun aiheeseen, kirjoittamisen sisältöön tai muuhunkaan tosiasiaan?

Voit toki ajatella että elämä muuttuisi jos olisit kännissä tai et olisi, ikävä kyllä jos sellaista kaipaat..se ei muutu.

AV

Tämä ajatus kävi mielessä, koska tänään tekstisi poikkeaa tavallisista vastauksistasi. En kritisoinut, pelkästään kysyin. Ajattelin, onko kaikki OK?
        Ei ollut tarkoitus suututtaa.

Antaa olla. Sorry, jos pajhoitin mielesi.

• Anonyymi00024
        tosi.typy kirjoitti:

Tämä ajatus kävi mielessä, koska tänään tekstisi poikkeaa tavallisista vastauksistasi. En kritisoinut, pelkästään kysyin. Ajattelin, onko kaikki OK?
        Ei ollut tarkoitus suututtaa.

Antaa olla. Sorry, jos pajhoitin mielesi.

Ei mitään, se olenko kännissä vai enkö ole ei ole se ydin kysymys koko keskustelussa.
        Aloitus on laitettu liikkeelle syystä missä jotkut valittavat etteivät saa naisia?

Joillekin on taasen suotu naisia ihan "omiksi tarpeiksi", liikaa yrittämättä.

Syy ja seuraus, mitäs nämä miehet ovat vailla?

Mjoo, tuskin yksikään pystyisi vastaamaan TÄYSIN edes sitä 1/3 mitä tulisi tuossa yhteydessä tehdä? Miksi kokemattomat kirjoittavat jostain, mistä eivät itse tiedä yhtään mitään?

Suhde ei ole mikään järjestettävissä oleva asia, jos sellaista ei kohtaa on henkilö itse kyvytön suhteeseen, edes sellaisen aloittamiseen.

AV

• Anonyymi00021

niin minä tulwen hyvin toimeen armeijan upseereidenkin kanssa, joskus niinhuumori voi olla aika rankkaakin..

t. Luti from Hell.

• Anonyymi00023

AV - AntiVirus..m utta Antti on virus itse kokoNAISENa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      149
      4473
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      184
      2984
    3. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      18
      2715
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      87
      2697
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      126
      2347
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      53
      1956
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      32
      1898
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1805
    9. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      9
      1500
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1059
    Aihe