Tuhon ajat edessä jos ei valtuutetut ja hallitus saa yhteistyötä aikaan. Jos ja kun valtuutetut alkaa eroamaan päätökset eivät saa lainvoimaa se on loppu kunnalle.
Meidä kunta
13
716
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pieni kunta voisi olla ketterä...
https://www.lapinkansa.fi/pieni-kunta-voisi-olla-kettera-mutta-pelkosennieme/13443513 - Anonyymi00003
Näyttää valtuusto jäävään jääviyksien vuoksi ilman päätösvaltaa.
- Anonyymi00004
Voiko hevosen kuivalihavelliä keittää tulilla? Voiko? Tuleeko siitä maukasta? Tiedättekö??Vastatkaa heti tälle kanavalle,jos tiedätte!! Tiedättekö oikeastaan yhtään mitään?? Tästäkään asiasta?
- Anonyymi00005
Voi.
- Anonyymi00006
Jatkuvaa riitelyä toisten solvaamista.
Kehittää pyhää saatte talouden kuntoon.
Kairala pelkosenniemen kylä ei tuota mitään.
Hävettää teidän puolesta kun aina solvaatte ihmisiä.mikään kunnanjohtaja ei teille kelpaa.
Hyi- Anonyymi00007
Pyhää on kehitetty yli 70 vuotta ja tähän on tultu! Pitäis jo tyhymemmänki ymmärtää, että ei kannettu vesi kaivossa pysy. Joka vuosi kunta kehittää pyhää yli puolellatoista milijoonalla. Vero ja muina tuottoina takaisin tulee reilusti alle miljoona. Ei vaikuta kovin hyvältä sijoitukselta!
- Anonyymi00008
Vai Aho group ja 2 ravintolaa on tehnyt tulosta.
- Anonyymi00009
Nyt on kyllä toivoa ko mallanteri avataan! Pittää alakaa keksimään mihin ne kaikki eurot sijotetaan.
- Anonyymi00010
Milloin avajaiset
- Anonyymi00011
No helvata.Ettäkö te tiijä kuinka moni kuntalainen käy töissä Pyhällä?? Entä moniko työllistyy Kairalaan? Kertokaa toki jotain lukuja,kiitos! Noin niinku esimerkkinä.Kairala on toki kaunis kylä ,ja siellä asustelee varsin viehättäviä sekä sopuisia asukkaita.Pidetään Kairala sellaisena pienenä kylmänä,eikä yritetäkkään siitä tehdä isompaa,eihän? Silloinhan siellä menee pois tämä maaginen rauha ja hiljaisuus sekä sopusointu.
- Anonyymi00012
Niin ja Marilyn siipoineen lähtee lukemaan lakia
- Anonyymi00013
No kerroppa sinä kuinka moni. Ja kerro samalla kuinka monta muualla kirjoilla olevaa kausityöntekijää käyttää kunnan ilmaisia (jotka kyllä maksetaan vakituisilta asukkailta perityillä veroilla) palveluita. On tehty parin miljoonan päiväkoti, jossa hoito on ilmaista, on ilmainen kuljetus iltapaiväkerhoihin jotka nekin ovat ilmaisia (muissa kylissä asuvat vanhemmat joutuvat kuskaamaan omilla kustannuksilla. On kirjastoautopalvelu jota ei ole muissa kylissä. On tehty ala- ja ylämäki- sekä tasamaareittejä, pumptrac rataa ym. ym. Kunnalle tulis halvemmaksi, jos pyhätunturi lahjotettais Kemijärvelle, mutta ei taida olla silläkään varaa ottaa lahjoitusta vastaan.
- Anonyymi00014
Tero Tero ei kahtakymmentä niemessä kirjoilla olevaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152117Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj91889Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361244- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11983Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43829Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828- 39727
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674