nyt tuli varma tieto,jeesys jumala on huijausta
Juontaja Jone Nikulan, 56, sanat Radiogaalassa puhuttavat suomalaisia sosiaalisessa mediassa.
Nikula kertoi Iltalehdelle Radiogaalan pinkillä matolla, että hän oli teknisesti kuollut, kun häntä elvytettiin työpaikallaan sydänkohtauksen seurauksena. Nikula kertoi, ettei tuolloin nähnyt ”valkoista valoa”.
– Viesti kaikille, jotka vielä maksavat kirkollisveroa: erotkaa! Siellä ei ole ketään eikä mitään odottamassa! Nikula kehotti kovaäänisesti.
eroa kirkosta
21
317
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tullekohan siellä taivaassa pitkäksi aika kun ei koskaan kuole?
- Anonyymi00008
Heh
- Anonyymi00002
minä kyllä rukoilen jumalalle jeesuksen kautta en häpeä kertoa,
- Anonyymi00005
mää rukoilen joulupukki ja en häpeä kertoa sitä.
- Anonyymi00010
2014 erosin enkä kadu koska aina vpi käydä kirkossa vaik ei maksa
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
mää rukoilen joulupukki ja en häpeä kertoa sitä.
Joulupukki paras
- Anonyymi00003
Jos yksi ei maksa kirkollisveroa niin sen maksaa joku toinen. Ihan kuin myymälävaras joka syö sinun pöydässäsi.
- Anonyymi00004
ei silti pääse taivaaseen maksoi kirollisveroa tai ei, isä ja poika oy rikastuu.eihän ne auta edes enää köyhiä
- Anonyymi00009
Kaho peliim
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
ei silti pääse taivaaseen maksoi kirollisveroa tai ei, isä ja poika oy rikastuu.eihän ne auta edes enää köyhiä
Yhdellä kuopaa kaivaa toiselle ei sehän on haudankaivajan mietelause
- Anonyymi00006
Itsellä tekisi kirkollisvero 1,5% vuodessa 1200 euron maksua ja 10 vuodessa reilu kymppitonni.järjetöntä rahan haaskausta.
- Anonyymi00007
2014 huhtik erosin kirkosta
- Anonyymi00012
68 marrask enkä tarvii uskontoo mihonkään .luonto mun juttu
- Anonyymi00014
Kirja: Jumala syntyi 2 600 vuotta sitten, virkamiestyönä ja voimapolitiikan seurauksena
https://yle.fi/a/74-20148690- Anonyymi00016
Eihän kukaan täyisä järjessä oleva voi uskoa johonkin jumalaan tai uskoa voi mutta uskoa voi mihin vain. Raamattu on moneen kertaan kirjoitettu tarina samoin kuin koraani jne jolla pyritään hallistemaan ja hillitsemään ihmisjoukkoja. Uskonnot ovat myös hyvä rahastuskeino. Sehän on vapaaehtoista kuulua vai eikö kuulua kirkkoon. Kyllä sinut haudataan vaikket kuuluisikaan kirkkoon. Se että verotuksessa maksetaan viimeisen palvelun maksuja on hyvä idea ja toteutettu monessa maassa.
- Anonyymi00015
On siellä säpinää ja vilskettä eri tasoilla ja sanoja kuvata ei meillä kellään ole sitä olotilaa ykseydessä. Kävin kääntymässä eetterinukutuksessa v.66 passitettiin takaisin koska minulla oli tehtävä sen olen tehnyt nyt uskon entistä enemmän. Soisin kaikille pikavisiittiä taivaan iloihin olisi helpompi uskoa.
Et voi jäädä tänne sanoi siellä ollut sisareni sinulla on tehtävä ja pim - Anonyymi00017
En tiä, täydellinen pahuus hohkaa kristillisdemokraateista ja samoin muista puolueista, yli 170 pikkutyttöä julman iskun kohteena Iranissa.
- Anonyymi00018
mie uskon muinaisiin suomalaisiin Jumaliin, ei tarvihe maksaa verojakaan ja ovat ainoita oikeita Jumalia.
- Anonyymi00019
Satukirja Raamattu on höperöitä varten joita suomes riittää
- Anonyymi00020
Minä olen olen se joka olen. En syntynyt en kuollut ainainen oleva.
- Anonyymi00021
Mitä siellä taivaassa tehdään! Mie HALUAN Aina touhuta jotakin! Voiko siellä tiskata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022