Olet vielä 100 vuotiaakin täällä, vaatimassa keskustan kirjoituksia poisoon. Satuin saamaan selville vaativia. Tämä on keskustan palsta ja kilpailevat puoluelaiset vaatii kirjoituksia pois. IhnKapia myöten ollut vaatimassa aiemmin.
Vasemmiston vallankumousta ei tule, kuten kommnistit oli suurin puolue sotien jälkeen. Ei auta kommunistien lakotkaan hallitusta vastaan.
AINA OLTAVA MAININTAA KESKUSTASTA, muuten poistetaan, kuten säännöt edellyttää. Ylläpitokaan ei voi tätä kiertää enää, oli kuin vasuria hyvänsä.
MPP Jos pyörität keskustan palstaa näin
11
146
Vastaukset
Mistä tiedät vaikka olisinkin jo yli 100 vuotias? Laita tuohon varmuuden vuoksi siis "vielä 200 vuotiaankin". Ajattele, että olen vielä näin terevä tässä iässä, kun sinulla on ajatukset menneet sekaisin jo hyvin vrahaisella iällä, jos ne nyt koskaan edes olleet järjestyksessä.
- Anonyymi00001
Tuota tuota...
Olitpa minkä ikäinen tahansa, niin terävä et ole koskaan ollut. Ainakaan täällä kirjoittamasi perusteella. Täysin päinvastoin, yksi heikoimmilla eväillä matkassa oleva.
Katsoitko kenties peiliin kun tuota kirjoitit, sieltähän saisit innoituksen tuollaisiin sekaisin menneiden ajatusten esiintuomisiin. - Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
Tuota tuota...
Olitpa minkä ikäinen tahansa, niin terävä et ole koskaan ollut. Ainakaan täällä kirjoittamasi perusteella. Täysin päinvastoin, yksi heikoimmilla eväillä matkassa oleva.
Katsoitko kenties peiliin kun tuota kirjoitit, sieltähän saisit innoituksen tuollaisiin sekaisin menneiden ajatusten esiintuomisiin.MPP on Kapin kanssa palstan ylivoimaisesti terävintä kärkeä ja sinä lähinnä tuhnu tasolla oleva pelle ja itku-iikka. Joko lapsuudesta asti jäit sorsan osille?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
MPP on Kapin kanssa palstan ylivoimaisesti terävintä kärkeä ja sinä lähinnä tuhnu tasolla oleva pelle ja itku-iikka. Joko lapsuudesta asti jäit sorsan osille?
No niin on, ehdottomasti, jos terävällä kärjellä tarkoitetaan vanhojen sosialisti huru-ukkojen horinoita.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No niin on, ehdottomasti, jos terävällä kärjellä tarkoitetaan vanhojen sosialisti huru-ukkojen horinoita.
Tapasi mukaan et kyennyt ymmärtämään. Palstan älykkäimmistä puhuttiin, mutta toki aihe on sinulle aivan liian vaikea. Ettet vaan olisi peräti vkk idiootti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tapasi mukaan et kyennyt ymmärtämään. Palstan älykkäimmistä puhuttiin, mutta toki aihe on sinulle aivan liian vaikea. Ettet vaan olisi peräti vkk idiootti.
Älykkyys ei ole sama kuin viisaus. Sen nämä kyllä komeasti todistavat.
- Anonyymi00009
En laita. Tiedän ikäsi, ei se siitä ole kiinni.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
MPP on Kapin kanssa palstan ylivoimaisesti terävintä kärkeä ja sinä lähinnä tuhnu tasolla oleva pelle ja itku-iikka. Joko lapsuudesta asti jäit sorsan osille?
Ei ole, he sossuja ja sossulle parasta. Heikkoja ovat.
- Anonyymi00007
Kommunisti pitää aina mainita, muuten persutrolli suuttuu!!
- Anonyymi00008
Juu ei pitäisi mainita Mielipidepankkia. Kommunistia ei tule mainita, olet oikeassa.
- Anonyymi00012
Eikös tämä olek(k)aan keskustan palsta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519