MPP Jos pyörität keskustan palstaa näin

Anonyymi-ap

Olet vielä 100 vuotiaakin täällä, vaatimassa keskustan kirjoituksia poisoon. Satuin saamaan selville vaativia. Tämä on keskustan palsta ja kilpailevat puoluelaiset vaatii kirjoituksia pois. IhnKapia myöten ollut vaatimassa aiemmin.
Vasemmiston vallankumousta ei tule, kuten kommnistit oli suurin puolue sotien jälkeen. Ei auta kommunistien lakotkaan hallitusta vastaan.

AINA OLTAVA MAININTAA KESKUSTASTA, muuten poistetaan, kuten säännöt edellyttää. Ylläpitokaan ei voi tätä kiertää enää, oli kuin vasuria hyvänsä.

11

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä tiedät vaikka olisinkin jo yli 100 vuotias? Laita tuohon varmuuden vuoksi siis "vielä 200 vuotiaankin". Ajattele, että olen vielä näin terevä tässä iässä, kun sinulla on ajatukset menneet sekaisin jo hyvin vrahaisella iällä, jos ne nyt koskaan edes olleet järjestyksessä.

      • Anonyymi00001

        Tuota tuota...

        Olitpa minkä ikäinen tahansa, niin terävä et ole koskaan ollut. Ainakaan täällä kirjoittamasi perusteella. Täysin päinvastoin, yksi heikoimmilla eväillä matkassa oleva.

        Katsoitko kenties peiliin kun tuota kirjoitit, sieltähän saisit innoituksen tuollaisiin sekaisin menneiden ajatusten esiintuomisiin.


      • Anonyymi00002
        Anonyymi00001 kirjoitti:

        Tuota tuota...

        Olitpa minkä ikäinen tahansa, niin terävä et ole koskaan ollut. Ainakaan täällä kirjoittamasi perusteella. Täysin päinvastoin, yksi heikoimmilla eväillä matkassa oleva.

        Katsoitko kenties peiliin kun tuota kirjoitit, sieltähän saisit innoituksen tuollaisiin sekaisin menneiden ajatusten esiintuomisiin.

        MPP on Kapin kanssa palstan ylivoimaisesti terävintä kärkeä ja sinä lähinnä tuhnu tasolla oleva pelle ja itku-iikka. Joko lapsuudesta asti jäit sorsan osille?


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        MPP on Kapin kanssa palstan ylivoimaisesti terävintä kärkeä ja sinä lähinnä tuhnu tasolla oleva pelle ja itku-iikka. Joko lapsuudesta asti jäit sorsan osille?

        No niin on, ehdottomasti, jos terävällä kärjellä tarkoitetaan vanhojen sosialisti huru-ukkojen horinoita.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        No niin on, ehdottomasti, jos terävällä kärjellä tarkoitetaan vanhojen sosialisti huru-ukkojen horinoita.

        Tapasi mukaan et kyennyt ymmärtämään. Palstan älykkäimmistä puhuttiin, mutta toki aihe on sinulle aivan liian vaikea. Ettet vaan olisi peräti vkk idiootti.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Tapasi mukaan et kyennyt ymmärtämään. Palstan älykkäimmistä puhuttiin, mutta toki aihe on sinulle aivan liian vaikea. Ettet vaan olisi peräti vkk idiootti.

        Älykkyys ei ole sama kuin viisaus. Sen nämä kyllä komeasti todistavat.


      • Anonyymi00009

        En laita. Tiedän ikäsi, ei se siitä ole kiinni.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        MPP on Kapin kanssa palstan ylivoimaisesti terävintä kärkeä ja sinä lähinnä tuhnu tasolla oleva pelle ja itku-iikka. Joko lapsuudesta asti jäit sorsan osille?

        Ei ole, he sossuja ja sossulle parasta. Heikkoja ovat.


    • Anonyymi00007

      Kommunisti pitää aina mainita, muuten persutrolli suuttuu!!

      • Anonyymi00008

        Juu ei pitäisi mainita Mielipidepankkia. Kommunistia ei tule mainita, olet oikeassa.


    • Anonyymi00012

      Eikös tämä olek(k)aan keskustan palsta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe