Kiusaajat pärjää elämässä ja työelämässä?
Kiusaajat pärjää (työ)elämässä?
5
206
Vastaukset
- Anonyymi00001
kyllä ja ei. Kiusaajissa löytyy menestyjiä ja luusereita ihan kiitettävästi. Kuten meissä muissakin.
- Anonyymi00002
Kiusaajalle ei tule koskaan mitään sanktioita
- Anonyymi00003
Työpaikkakiusaaminen on verrattavissa häirintään
- Anonyymi00004
Narsisteja löytyy paljon työelämästä.
Itse törmännyt myös typeriin narskuihin jotka ryssivät kaiken ympäriltään.
Eräälle tuli erokin ja ukko oli tyhmimpiä ja lapsellisimpiä heppuja mitä olen ikinä nähnyt.
Huvittavinta oli että tämä olisi pomon mielestä ollut hyvä työntekijä.
Oikeasti oli kävelevä katastrofi jonka kanssa ei kukaan halunnut tehdä töitä.
Työpaikalla suosittiin perseen nuolijoita ja itse pomo oli itse narsisti isolla N:llä.
Sen rekrytointi oli aina perseellään, koskaan ei tullut hyvä työntekijöitä.
Siellä se vieläkin puhuu työkseen paskaa ja kokoustaa neukkareissa ja tekee hallaa duunarien päänmenoksi.
Ei ihme että sekin firma on erittäin huonossa maineessa, koskaan eivät saa hommaa toimimaan. Toivottavasti menee konkurssiin. - Anonyymi00005
Taitava kiusaaja luo mielikuvia muista ja myös itsestään. Totta kai hän maalaa itsestään kuvan huipputyöntekijänä, yhteisön tukipilarina ja ilopillerinä, joka valaisee kaikkien työpäivää.
Mielikuva tavattoman ihanasta ihmisestä menee täydestä etenkin ylempänä ja toisaalla organisaatiossa työskenteleville, koska he eivät tee töitä tyypin kanssa.
Tuntemieni kiusaajien puoliso on joko alistettu ja kroonisesti sairas tai ollaan erottu. Lapset ovat hankkiutuneet kauas vanhemmistaan. Yksityiselämästäkin luodaan upeaa kuvaa, joka ei vastaa todellisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710