Heilan etsimis- ja iskemisvinkkejä sinkulle, kiitooos.
Helluntai lähenee
67
587
Vastaukset
Ota iso haavi mukaan ja haavita hellu. "Hitsi, mä luulin sua perhoseksi, niin kepeesti ja kauniisti liikuit! " 😇😉
- Anonyymi00002
Jasu2025 kirjoitti:
Ja keksin tämän ihan just, ilmoita sitten miten kävi. 😄
Tuo on hyvä , kiitos 🤭
Testaan sitä helluntaina mieheen. Katsotaan minkälaisen körilään saan kesytettyä.
apn - Anonyymi00048
Eikö Heila ole naisen nimi? Vähän niinkuin Mies on miehen nimi?
Anonyymi00048 kirjoitti:
Eikö Heila ole naisen nimi? Vähän niinkuin Mies on miehen nimi?
Kirjoitin hellu ja pienellä, koska en tarkoittanut erinimeä. 😉
Jasu2025 kirjoitti:
Kirjoitin hellu ja pienellä, koska en tarkoittanut erinimeä. 😉
Eris, s karkas.
- Anonyymi00001
Jos ei heilaa helluntaina, niin jono juhannuksena.
- Anonyymi00003
Jos ei keno10 isommalla kuin 0,5e panoksella helluntaina, jatkuu käsi loppuvuodenkin. jos keno 10 tulee perus panoksella, ehkä silläkin jotain ? niin pieni raha se , että normi elo jatkuu jossa ei varaa nais ylellisyyksiin.
- Anonyymi00004
Nainen rakastuu mieheen, ei miehen rahoihin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nainen rakastuu mieheen, ei miehen rahoihin.
Minulla ei ole mitään tarvetta enää koskaan rakastua keneenkään!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mullapa on.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei mullakaan, mutta kiva kun joillain vielä on sitä rakkautta ja rakkauden tarvetta. Mulle on tapahtunut jotain sillä saralla, kun en enää kaipaa parisuhderakkautta. Tai oikeamminkin rakastumisen tunnetta.
Jasu2025 kirjoitti:
Ei mullakaan, mutta kiva kun joillain vielä on sitä rakkautta ja rakkauden tarvetta. Mulle on tapahtunut jotain sillä saralla, kun en enää kaipaa parisuhderakkautta. Tai oikeamminkin rakastumisen tunnetta.
Joku lumovoima ja taika kaikonnut.
- Anonyymi00005
Kantsii ottaa wanhat keinot ja nuija käyttöön.
http://www.ikessauro.com/2011/07/voce-sabia-que-os-homens-da-caverna-nao.html?m=1
>Simiti< - Anonyymi00006
Mitä jos menisi Suomenlinnaan uimaan.
Ois kuin Köpiksen pieni merenneito paitsi vähän isompi.
Ahti voisi luurata?
Vilma- Anonyymi00053
Ahti on silliä. Tehdäänkö ne palat muka oikeasti Ahdista? Entäs merimiespaisti? Tai siskonmakkara? Mummon muusi?
Hyiiiii. Hirmuisia ruokia meillä.
>Simiti< - Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ahti on silliä. Tehdäänkö ne palat muka oikeasti Ahdista? Entäs merimiespaisti? Tai siskonmakkara? Mummon muusi?
Hyiiiii. Hirmuisia ruokia meillä.
>Simiti<Rosvopaisti.
Ranskalaiset.
Porilainen.
Mutta kuka tulisi helluntaina syömään jos tarjoaisin....
https://areena.yle.fi/1-2650043
❤️
- Anonyymi00007
Jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä pitänee kiirettä teitillä
- Anonyymi00008
Osta joku kesätuoli, sellainen aurinkotuoli ja pistä koju pystyyn. Myyt mukamas niitä edullisesti. Jos tulee joku naikkonen tai muu epäsopiva, niin sitten hirrrrmuhinta tuolille.
Kun tulee sopiva köntsikäs, niin elä puhu ees hinnasta mitään, vaan pyydä makuulle siihen ja sitten kun se menee makuulle, niin tainnuta se jollain kloroformilla (vai mitä se olikaan) ja pyöräytä maitokärreihn ja vie kotiin kaikkine tuoleineen.
Iskemisestä saattaa jäädä pysyviä oireita, mutta aineella tainnuttamisesta ei kai pahempia jää.
Ja ole hyvä vaan, voin jakaa muitakin vinkkejä. Esimerkiksi keksin kyllä, että millä sen saa pidettyä siellä kotona, ettei se karkaa ja ettei kukaan sitä osaa sieltä sun luota etsiä. :oD- Anonyymi00009
Kuulostaa lupaavalta 😀😁
Huomenna rautakauppaan kottikärryjen ostoon, "puutarhahommia juu" .
Odotan mielenkiinnolla lisävinkkejä... 🔒? - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuulostaa lupaavalta 😀😁
Huomenna rautakauppaan kottikärryjen ostoon, "puutarhahommia juu" .
Odotan mielenkiinnolla lisävinkkejä... 🔒?No äijähän kun herää, oot tietenkin köyttänyt sen ja sit neuvottelet.
Olet ottanut raskauttavia valokuvia, missä keikistelet puolialasti tunnistamatta sinua kuvista.... siis sen köntsikkään kanssa.
Sitten varuilta jotain kuvia, missä hän epäilyttävästi seksilelujesi kanssa.
Ensin tiedustele, voisko olla ihan sun heila vaan ja silleen, jos voi, niin sit narut irti ja se on Mertarannan tavoin siinä. Jos se on varattu, niin sit uhkaat, että jos ei lupaa olla sun heila helluntaina, niin raskauttavia kuvia lähtee vaimokkeelle.
Jos sinkku, niin sit näytät ne lelukuvat.
Jos on homo, olet kusessa... mutta eikai niitä homoja niin moni ole. 😃 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No äijähän kun herää, oot tietenkin köyttänyt sen ja sit neuvottelet.
Olet ottanut raskauttavia valokuvia, missä keikistelet puolialasti tunnistamatta sinua kuvista.... siis sen köntsikkään kanssa.
Sitten varuilta jotain kuvia, missä hän epäilyttävästi seksilelujesi kanssa.
Ensin tiedustele, voisko olla ihan sun heila vaan ja silleen, jos voi, niin sit narut irti ja se on Mertarannan tavoin siinä. Jos se on varattu, niin sit uhkaat, että jos ei lupaa olla sun heila helluntaina, niin raskauttavia kuvia lähtee vaimokkeelle.
Jos sinkku, niin sit näytät ne lelukuvat.
Jos on homo, olet kusessa... mutta eikai niitä homoja niin moni ole. 😃Niin ja sehän riittää jo, että ois sun heila helluntaina, koska sit koko kesä tulee.... muista sit vaan pitää pää ylhäällä. 😁
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin ja sehän riittää jo, että ois sun heila helluntaina, koska sit koko kesä tulee.... muista sit vaan pitää pää ylhäällä. 😁
Minä keksin paremman konstin jos meinaa karata.
Piilotan sen housut! 🤭
Pitää yrittää valita sellainen lutunen joka jäisi ihan suosiolla.
En minä niin paha ja ruma ole. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä keksin paremman konstin jos meinaa karata.
Piilotan sen housut! 🤭
Pitää yrittää valita sellainen lutunen joka jäisi ihan suosiolla.
En minä niin paha ja ruma ole.Ei noista miehen rutjakkeistakaan ains selvää ota... sido vaan ensin varmuudella... jos tulee jotain epäluuloja, niin sano, että vaan varuilta, ettei satuta itseään...tms... kyllä sä keksit...fiksu oot ja mielikuvitusta.
Mutta muista tuon jälkeen Tikin sanat: Pää pystyssä kesä, kokoajan tulee. 😁 - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei noista miehen rutjakkeistakaan ains selvää ota... sido vaan ensin varmuudella... jos tulee jotain epäluuloja, niin sano, että vaan varuilta, ettei satuta itseään...tms... kyllä sä keksit...fiksu oot ja mielikuvitusta.
Mutta muista tuon jälkeen Tikin sanat: Pää pystyssä kesä, kokoajan tulee. 😁Eli ostoslistaan kottikärryt ja pari metriä kö.... LUJAA köyttä.
Nyt keksin. Miehen nukkuessa köytän itseni ja hänet toisiimme. Kun hän herää ihmettelen hölmönä mitä on tapahtunut... Hän saa ritarillisesti pelastaa heilansa pulasta ja lupautuu jäämään suojelemaan minua uudelta köysihyökkäykseltä.
- Anonyymi00012
Minä en etsi heilaa, enkä halua kenenkään lähestyvän minua muuna kuin ystävyys mielessä! Ikäluokka noin 60++ ja siitä muutama vuosi ylöspäin!
Ihmisten ilmoille, vaikka johonkin keikalle lähtisin itse.
- Anonyymi00015
Minun tekisi mieli sexiä kanssasi.. hyväilisin lantiotasi, suutelisin kaulaa. Nuolisin "sen".
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minun tekisi mieli sexiä kanssasi.. hyväilisin lantiotasi, suutelisin kaulaa. Nuolisin "sen".
Kiitos ajatuksesta, mutta juuri tästä syystä en viihdy enää deittiäpeissä. Tulee liikaa suoria ehdotuksia.
Vaikka periaatteessa tykkään suorapuheisuudesta (pisteet sinulle siitä) niin en etsi pelkkää seksiä.- Anonyymi00020
Miten siellä keikalla sit alkaisit tekemään tuttavuutta? Musaa siellä kuunnellaan.
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten siellä keikalla sit alkaisit tekemään tuttavuutta? Musaa siellä kuunnellaan.
Juu, mutta ainahan voi keikan jälkeen keksiä jutunjuurta keikasta..
- Anonyymi00025
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, mutta ainahan voi keikan jälkeen keksiä jutunjuurta keikasta..
Aika epätoivoista..
Anonyymi00025 kirjoitti:
Aika epätoivoista..
Eli jos kysyy suoraan, että "Hei, näytät kivalta tyypiltä, kiinnostaisko lasillinen, niin voidaan jutella keikasta?" se on sun mielestä epätoivoinen avaus? No kerro mikä ei ole?
- Anonyymi00026
Mu5tasydän kirjoitti:
Eli jos kysyy suoraan, että "Hei, näytät kivalta tyypiltä, kiinnostaisko lasillinen, niin voidaan jutella keikasta?" se on sun mielestä epätoivoinen avaus? No kerro mikä ei ole?
Kiva tyyppi on raitis ja varattu.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kiva tyyppi on raitis ja varattu.
No sillehän minä en voi mitään. Et vastannut kysymykseen.
- Anonyymi00031
Mu5tasydän kirjoitti:
No sillehän minä en voi mitään. Et vastannut kysymykseen.
Tuossa joku muu jatkoi sitten minun jälkeen❤️ 21:28 oli multa. Olisi tietty muutakin kuin seksiä
- Anonyymi00035
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos ajatuksesta, mutta juuri tästä syystä en viihdy enää deittiäpeissä. Tulee liikaa suoria ehdotuksia.
Vaikka periaatteessa tykkään suorapuheisuudesta (pisteet sinulle siitä) niin en etsi pelkkää seksiä.Pahoittelen suoraa ehdotusta. Pyydän anteeksi, olen 25 vuotias joten himot on vain niin voimakkaat 🥺
Anonyymi00035 kirjoitti:
Pahoittelen suoraa ehdotusta. Pyydän anteeksi, olen 25 vuotias joten himot on vain niin voimakkaat 🥺
Kiitos ajatuksesta. Olin jo nukkumassa tuolloin. Voisin iän puolesta olla melkein äitisi.
- Anonyymi00044
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos ajatuksesta. Olin jo nukkumassa tuolloin. Voisin iän puolesta olla melkein äitisi.
Voih,eihän tuo nyt haittaa yhtään 😉 päin vastoin... hih heräilin äsken ja voin sanoa että aamujäykkyyttä on 🤭
- Anonyymi00046
Mu5tasydän kirjoitti:
Voisitko kertoa mitä tekisit jos heräisit vierestäni ja huomaisit että aamujäykkyyttä on❤️🥺
Anonyymi00046 kirjoitti:
Voisitko kertoa mitä tekisit jos heräisit vierestäni ja huomaisit että aamujäykkyyttä on❤️🥺
Voisin, mutta en jatka tällaista keskustelua yleisellä keskustelupalstalla. Toivottavasti ymmärrät. 🙂
- Anonyymi00050
Mu5tasydän kirjoitti:
Voisin, mutta en jatka tällaista keskustelua yleisellä keskustelupalstalla. Toivottavasti ymmärrät. 🙂
Ymmärrän 😊 mutta ymmärrän myös että jossain voisit..
- Anonyymi00017
Työnetsimis vinkkejä kiitos.
En usko helluntaiheila -soopaan. Silloin kohtaa, kun kohtaa.- Anonyymi00019
En minä tarvitse työnetsimisvinkkejä. Mulla on työpaikka.
Vain heila puuttuu.
apn - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
En minä tarvitse työnetsimisvinkkejä. Mulla on työpaikka.
Vain heila puuttuu.
apnMinä etsin heilaa 70v ikäisistä miehistä ja vain ystävyyden merkeissä! Pitkät laihat miehet eivät kiinnosta minua milään tavalla! Hyi ällöttää nähdä pitkä laiha mies, joka ulkoiluttaa koiraa! Hyi saa..na!
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä etsin heilaa 70v ikäisistä miehistä ja vain ystävyyden merkeissä! Pitkät laihat miehet eivät kiinnosta minua milään tavalla! Hyi ällöttää nähdä pitkä laiha mies, joka ulkoiluttaa koiraa! Hyi saa..na!
Hiton mummeli, oletko puuttumatta jokaiseen kommenttiin. On tullut selkeäksi, että haluat ikäisesi eläkeläisen, joka on lyhyt. Luulisi, että heitä on runsain mitoin saatavilla ettei tarvitsisi täällä palstalla ulista.
- Anonyymi00040
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä etsin heilaa 70v ikäisistä miehistä ja vain ystävyyden merkeissä! Pitkät laihat miehet eivät kiinnosta minua milään tavalla! Hyi ällöttää nähdä pitkä laiha mies, joka ulkoiluttaa koiraa! Hyi saa..na!
Lyhyt lihava vanha mies, joka ulkoiluttaa marsua ja juttelee variksille?
Voi olla aika haastavaa löytää, mutta kyllä se varmaan jostain löytyy.
>Simiti<
- Anonyymi00023
Onko niin tarkkaa, että ei voisi yhdellä kirjaimella heittää?
Äkkinäinen ei ees huomais... ja luultavasti sulla olis se jo. 😁- Anonyymi00029
Nimittäin: Jos ei hellaa helluntaina, ei heIlaa kokokesänä!
Käännettynä toisinpäin, eli isot kirjaimet pienellä ja pienet isolla....
jOS EI HELLAA HELLUNTAINA EI HEiLAA KOKO KESÄNÄ!
Eli hella riittää! 😁 - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Nimittäin: Jos ei hellaa helluntaina, ei heIlaa kokokesänä!
Käännettynä toisinpäin, eli isot kirjaimet pienellä ja pienet isolla....
jOS EI HELLAA HELLUNTAINA EI HEiLAA KOKO KESÄNÄ!
Eli hella riittää! 😁Vitsi mä oon nero! 🥸
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Vitsi mä oon nero! 🥸
Mulla on jo hella. Heila puuttuu.
apn - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
apnEt löydä sitä täältä vaikka kuinka kyselet
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Et löydä sitä täältä vaikka kuinka kyselet
Lue aloitus.
apn - Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
apnNiin mutta entäs jos kyse onkin siitä hellasta oikeesti... et vaan oo käyttänyt hellaa helluntaina tai jotain...🤔
Iso ii ja pikku L on ihan samannäkösii...
Mut mieti jos se ois näin: JOS EI HEILAA HELLUNTAINA, EI HELLAA KOKO KESÄNÄ.
kirjoitin isolla että tajuut... onko heilaton hellubtai vienyt hellan? - Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
apnOlisiko keraaminen heila kova juttu? Tai sitten mikroaalto heila pikapanoihin?
>Simiti< - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Olisiko keraaminen heila kova juttu? Tai sitten mikroaalto heila pikapanoihin?
>Simiti<Tsot tsot, ei saa katsoa vain pintaa, voi olla silkkoa sisältä.
- Anonyymi00024
älä usko sanontoihin, ne ovat puppua, mutta jos uskot ja noudatat niitä, se on oma valintasi...
- Anonyymi00027
Minä en koskaan usko pelkkiin sanontoihin!
- Anonyymi00034
Laita hattu päähäsi ja mene terassille istumaan.
- Anonyymi00037
Miksi hattu?
apn - Anonyymi00051
Anonyymi00037 kirjoitti:
Miksi hattu?
apnEttei näy, kun juoma menee päähän? Pipokin käy?
>Simiti< - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ettei näy, kun juoma menee päähän? Pipokin käy?
>Simiti<Pipo ei käy, kireä ei ainakaan.
- Anonyymi00042
Jos ei heilaa jouluna, niin sitten ei ole ikinä.
Joku musiikki niin Hassisen Kone, joskus tehokas Volvo niin kyydissä, 180km/h 80km/h rajoitusalueella... kuuntelimme mimeidän juttua, kuulosti kuljettajalle kuin Hassisen Kone tämä teidän musiikki- Anonyymi00045
Sellaisen puun taakse, että korvat näkyy.
Miehet sanoisivat, että ooooh, mikä tätä puuta vaivaa. Sieni. Korvasieni?
Ei ookkkaan, vaan Suomenlinnan merenneito.
Vilma
Oikeastaan. Miksei saarella ole oikein isoa merenneitoa. Suhteessa Haminan lipputankoon. Tarkoitan koon osalta suhdetta. Kokosuhdetta.
Vai miten sen ilmaisisin.
- Anonyymi00047
tirfättr4kö bähän inhoyyaakin jutyyus kun pitäisdi pitää rannetta suorana nukkuesdsdakin.. sängyssä pyöriminenkin on cähän hankalaa..
- Anonyymi00049
Liikaa sanoja, liian vähän tekoja.
- Anonyymi00056
Minua ei kenenkään kannata yrittää iskeä, koska haluan vain ikäiseni vanhemman ihmisen ystäväkseni! Minkäänlaista suhdetta en enää koskaan halua!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032