– Tiedoksi vain, että Yleisradion lauantain tv:n ykkösaamun vieraat ovat 22.11. 2025 jälkeen olleet: Jukka Savolainen (kok), Sari Multala (kok), Wille Rydman (ps), Antti Häkkänen (kok), Risto E.J. Penttilä (kok), Aleksander Stubb (kok), Elina Valtonen (kok), Sakari Puisto (ps), Jussi Halla-aho (ps), Petteri Orpo (kok), Antti Häkkänen (kok), Hiski Haukkala, Teija Tiilikainen (kok), Elina Valtonen (kok), Björn Wahlroos,
Lehtiön mukaan Ylessä ollaan tietoisia kokoomuspainotuksesta kaudella 2025–2026
YLE ON SIIS KOKOOMUKSEN KOMENNOSSA ???
Äänestä
YLE Kokoomuksen komennossa !!!
11
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä ihme ,jos persut ovat karheina YLE:lle.
Tuntuu tosiaan kakon jäsenkirja olevan valinta kriteeri.
Älkää surko persut onhan teillä Järviradio.
Siellä on työmiehet asiantuntijoina ensisijaisesti,- Anonyymi00004
Ei kukaan persun pärstää katsoa lauantaiaamuna.
- Anonyymi00002
Voi että kun YLE on vasemmistolainen :D
Kun kyse on yhteiskunnan asioista niin tietysti sinne otetaan haastateltaviksi niitä joilla kulloinkin on sitä päätäntävaltaa ja nyt olemme valinneet hallintoon Kokoomuksen ja PerusSuomalaiset. Se on kansan demokraattinen valinta, ei YLE:n.
Taitaa vaan sosialisti olla kateellinen!- Anonyymi00005
Ei tartter olla sosialisti tajutakseen, että hallitus on vienyt Suomen
katastrofin tielle. Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei tartter olla sosialisti tajutakseen, että hallitus on vienyt Suomen
katastrofin tielle.Kysehän on siitä, että mikä hallitus!
Orpon hallitus on vähentänyt menoja ja pyrkinyt korjaamaan yritystoiminnan ongelmia. Se on paljon enemmän mihin Rinne + Marin saivat aikaan. Hehän eivät vähentäneet kuluja vaikka lisäsivät menoja!
Muistelisin, että viime vuoden syksyllä ohjelmassa haasteteltiin ainakin Antteja Lindtman ja Kaikkonen, jotka eivät ole hallituspuoluieista. Ohjelman vetäjä Seija Vaaherkumpu ei lukeudu omiin suosikkeihini kysymysten esittäjänä, mutta en epäile sinänsä hänen ammattitaitoaan ja kokemustaan toimittajan työssä. Muistini mukaan hän ei päästänyt ainakaan Purraa kovin helpolla, vaikka se taisi muuten olla ohjelmasarjan rimanalitus.
- Anonyymi00006
Valheilla valtaan päässeet ei ole demokraattisia.
- Anonyymi00007
YXKAXEX kirjoitti:
Millä valheilla?
HEH. Sinun käyttämille nimimerkeille turha yrittää kertoa asiaa mutta google auttaa kos nyt edes ymmärrät lukemaasi.
- Anonyymi00008
JARGON KUULOSTAA USKOTTAVAMMALTA ,KUN SITÄ TOISTETAAN USEIN,TOTESI HÄKKÄNEN TOISTAEN SEN KOLMEEN KERTAAN HITAASTI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519