Tarkoitan ihan fyysistä rahaa. Itse katsoin lompakkoon niin oli siellä 35 senttiä. Muut rahnat ovat markka-ajalta. Mulla on semmoinen hopean värinen markkakin.
Niitä on kiva katsella välillä ja muistella pajatsoa. Miten muka kortilla voisi pelata pajatsoa? Kerran voitin 12 markkaa ja se oli silloin paljon.
>Simiti<
Onko teillä rahaa?
9
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lompakossa on parisataa. Kotona jemmassa jokunen tonni.
Aina välillä on tilanteita, ettei kauppojen kassat toimi korteilla. Olis hyvä kaikilla olla käteistäkin. Ainakaan häiriöt eivät tule vähenemään jatkossa.
xLiner Aika usein on käteistä, kun korttimaksut sakkaa aika ajoin. Ei jää sitten ostokset tekemättä.
- Anonyymi00002
Pidän kotona paria satasta varalla, ehkä enenmmänkin voisi olla.
Mutta pikkurahan puute vaivaa. Käyn pari kertaa viikossa kahvilla paikassa jossa laitetaan lippaaseen kahvipullarahaa pari euroa. Että aina se löytyisi, siinäpä vasta pulma. Eli seinästä käytyjä seteleitä pitää pilkkoa tämän tässä ja aika moni sanoo: täällä ei ole rahanvaihtoa. - Anonyymi00003
Aina on sen verran, jotta voin halutessani tipata tarjoilijaa. En usko, että korttipäätteellä annettu tippi todella päätyy täysimääräisesti minua palvelleelle henkilölle.
- Anonyymi00004
Joo, kartelli ym ottaa ehkä välistä he he
Muutama euro taitaa olla fyysistä rahaa.
On. Kävin kymmenluvun lopulla madridissa. Ja edellisnä iltana huomasin pöytälaatikossa olevan ihan tolkuttomasti rahaa. No siinä pääni puhki mietin, mitä teen, kun kämppä tyhjänä viikon ja noi sen aikaset ovet ei todellakaan mitään murtovarmoja. Niin piilotin niitä seteleitä tauluihin. Niin nyt kun otin noita kehyksiä näyttelykäyttöön. Niin positiivinennyllätys, kun pöllähti yllättäen satoja euroja tuolta taulun välistä.
- Anonyymi00005
On mulla käteistä olemassa, mutta ei varmasti läheskään tarpeeksi suosituksiin nähden. Lompakosta löytyy jokunen kymppi, alle satanen ja kotoa tonnin pintaan.
- Anonyymi00006
Minulla on enemmän käteistä kuin tilillä rahaa.
Ei ole mitään järkeä pitää tilillä rahaa pankkia rikastuttamassa, ne kannattaa käyttää sieltä ja pitää käteistä tallessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712