Helsinki vuosaari

Anonyymi-ap

Nyt sit vanhemmat ne kakarat kuriin. Kyl on huonoa kasvatusta kun tytöt siis tyttö lauma pahoinpitelyä ihmisiä. Sulkee vanhojen ihmisten päälle ym, nyt sit sosiaalitoimen yhteyttä ja lapset kasvatus laitokseen kun eivät vanhemmat osaa kasvattaa enää lapsiaan.
Ennen ois annettu mukuloille kunnon selkäsauna. Mikä ois nytkin paikallaan. Vanhemmille pitää palauttaa kurinpalautus oikeus. Kouluihin myös opettajille

22

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ovat varmaankin rikkaiden vapaa kasvatuksen penskoja...

      • Anonyymi00003

        Pesemättömiä ovat.


      • Anonyymi00020

        Somaleita ja romaaneja.
        Romanit ymmärtää, kun tajuaa että kuumakalleus on perinnöllistän ja siellä puukko heiluu ja huumekauppaa
        Somput ihmetyttää että miksi. Ihonväri ei muutu vaikka sylkisi ja potkisi. Suomi heille leivän ja kodin on tarjonnut ja itse ovat syypäitä jos eivät opi kieltä tai töitä tekemään.
        Syyttelevät kolonialismista vaikka Suomalaiset oli orjan asemassa Ruotsin vallan aikana.
        Somalialaiset vanhemmat ovat iskostaneet vihan tyttöihinsä, uskontohan käskee vääräuskoisia tappamaan. Muyta ei osatakaan kuin pyllistellä ja rukoilla mutta sillä ei leipä tule pöytään eikä sähkö kännykkään.
        Vihataan elättäjäänsä Suomea kun vaaleisiin sinisilmäisiin kohdistuu tuo tyttölasten viha. Käsketään polvilleen ja nuolemaan kenkiä" bismillah" . Vanhuksia syljetään ja tönitään ja varastetaan tavarat.
        Ymmärrän hyvin. että kerätään jo " kodinturvajoukkoja" kun viranomaiset eivät auta ja vanhemmat eivät välitä.
        Miksi nyt suvakit ovat hiljaa- miksi miksi?


    • Anonyymi00002

      Vuosaaressako?

      Pikemminkin näitä: 🐒..

    • Anonyymi00004

      Jos mun lapseen kosketaan niin menen hakkaamaan sen rikollisen kakaran samantien. Tiedän ettei oikeus uskalla antaa kuin kuukauden ehdollista. Mielummin hakkaan kiusaajan.

    • Anonyymi00005

      Homma jatkuu kunnes jollekin noista tytöistä käy hullusti.

      • Anonyymi00021

        Rikollisiahan niistä tulee kun tässä vaiheessa kehitys menossa vielä. Jää sinne aivoihin jälki miten syljetään potkitaan uhataan ja varastetaan.


    • Anonyymi00009

      Kakaroiden kuvat mediaan niin löytyis laki. Taitaa olla mamun kakaroita kun niin suojellaan. Missä mamu siellä ongelma.

    • Anonyymi00010

      Kuka laittais kuvan mediaan. Niin loppuis jengi.

    • Anonyymi00011

      Kyseessä lienee vihreän siirtymän tuontitavaraa jota ei saa arvostella...

    • Anonyymi00012

      Ei muuta kun kunnon selkäsaunan kaikille hakkaajille,niitä pitää kohdella samanlailla kuin nekin kohtelee toisia

      Olisivatko makuja?

    • Anonyymi00013

      Oikaisu edelliseen siis mamuja

      • Anonyymi00014

        No mitä luulet?
        "Nainen raiskattiin taksimatkan päätteeksi. Taksikuski seurasi kotiin." Olisiko tekijä suomalainen vaiko rätipää?
        "13-vuotias tyttö joutui joukkoraiskauksen kohteeksi? Teot kuvattiin." Olisiko tekijät suomalaisia vaiko rätipäitä?
        "Kaksi miestä oli yhdynnässä 14-vuotiaan kanssa. Kertoivat oikeudessa, että heidän kulttuurissaan sallittua." Olisiko tekijät suomalaisia vaiko rätipäitä?
        "Tyttöjengi pahoinpiteli vanhuksen." Olisiko tekijät suomalaisia vaiko rätipäitä?
        "EK vaatii: 45 000 uutta maahanmuuttajaa joka vuosi." Ei mulla muuta.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        No mitä luulet?
        "Nainen raiskattiin taksimatkan päätteeksi. Taksikuski seurasi kotiin." Olisiko tekijä suomalainen vaiko rätipää?
        "13-vuotias tyttö joutui joukkoraiskauksen kohteeksi? Teot kuvattiin." Olisiko tekijät suomalaisia vaiko rätipäitä?
        "Kaksi miestä oli yhdynnässä 14-vuotiaan kanssa. Kertoivat oikeudessa, että heidän kulttuurissaan sallittua." Olisiko tekijät suomalaisia vaiko rätipäitä?
        "Tyttöjengi pahoinpiteli vanhuksen." Olisiko tekijät suomalaisia vaiko rätipäitä?
        "EK vaatii: 45 000 uutta maahanmuuttajaa joka vuosi." Ei mulla muuta.

        Toi EK:n vaatimus tekee kymmenessä vuodessa puoli miljoonaa ei-suomalaista. Voitte vapaasti laskeskella, mitä tuon kokoisen porukan "kotouttaminen", sossutuet ym. tulee maksamaan. Mitä työtä he tulisivat tekemään? Millä palkalla? Kaiketi hyvin matalalla.
        He saisivat hyvin nopeasti oikeuden äänestää vaaleissa.
        Tämä tietysti kiehtoo sekä kokoomusta (halpatyövoima) että erityisesti vihervasemmistoa (uudet, sossutuilla elävät äänestäjät).


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Toi EK:n vaatimus tekee kymmenessä vuodessa puoli miljoonaa ei-suomalaista. Voitte vapaasti laskeskella, mitä tuon kokoisen porukan "kotouttaminen", sossutuet ym. tulee maksamaan. Mitä työtä he tulisivat tekemään? Millä palkalla? Kaiketi hyvin matalalla.
        He saisivat hyvin nopeasti oikeuden äänestää vaaleissa.
        Tämä tietysti kiehtoo sekä kokoomusta (halpatyövoima) että erityisesti vihervasemmistoa (uudet, sossutuilla elävät äänestäjät).

        Tuleeko päälle vielä kepun vaatima 40000, vai sisältyykö edelliseen lukuun?


      • Anonyymi00025

        Matuja se lauma,eli maahanTUNKEUTUJIA.


    • Anonyymi00017

      Ei noiden Teini hirviöiden vanhemmat välitä yhtään mitään siitä, missä tyttärensä liehuvat ja riehuvat. Niillä on kotona 8 kakaraa ja lisää tulee koko ajan.

    • Anonyymi00018

      Remmiä pärsseelle ja koko suku omaan maahan.

      • Anonyymi00019

        Faijansa on jo linnassa istunut. Mitä he......tiä näitä täällä pidetään.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Faijansa on jo linnassa istunut. Mitä he......tiä näitä täällä pidetään.

        Kun vanhemmilla rikostausta niin kotonahan ne opit on opittu. Onhan siellä ravannut laidasta laitaan roistoja. Likat osaa kuten huumehommissa aikamiehet uhata ja pakottaa, kenties jopa kuten mafiassa ottaa suojelurahaa...


    • Anonyymi00022

      Jos on maahanmuuttajatausta niin vanhemmilta oleskeluluvat ja kansalaisuus pois ja passitus kakaroineen sinne mistä tulleet.

    • Anonyymi00024

      Lisää vapaata kasvatusta ja suvaitsemista

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1727
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1187
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      905
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      52
      806
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      735
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe