Kaukaisuudessa näkisit samaa puolta vastaan tulevan tummiin pukeutuneen henkilön. Vaihtaisit puolta, koska se tuntuisi mukavammalta. Hetken päästä myös vastaantulija vaihtaisi puolta. Sattumaa? Ehkä, mutta vaihtaisit kuitenkin takaisin. Kohta myös vastaantulija vaihtaisi taas puolta. Iskisikö paniikki vai mitä tekisit?
Jos kävelisit illan pimeydessä tien laitaa
27
320
Vastaukset
Huutaisin varmaan, että mitvit. 😁
- Anonyymi00001
Kääntyisin takaisin. Kaiken järjen mukaan hänenkin pitäisi jos peilaa.
- Anonyymi00002
Aikoinaan poltin tupakkaa, jos tulin itsekseni jostain myöhään kotiin.
Eipä hirveästi ole tullut hämärissä enää liikuttua.
Kakaroista on tullut pikkuhirviöitä. Lauma sekopäitä on pelottavampaa.
Mitä se tyhmin keksii....
Vilma - Anonyymi00003
Hakkaisin ja jättäisin ojaan. Pimeässä ei kukaan huomaisi.
- Anonyymi00004
Elämää ei pidä pelätä. Elämän tuhoaja saa aina rangaistuksensa Ei koskaan ihmisten toimesta vaan ihan muiden tahojen, joten ei pidä olla huolissaan, eikä pelätä edes kuolemaa.
- Anonyymi00006
En ihan vapaaehtoisesti haluaisi olla tuhottu!
Vilma - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ihan vapaaehtoisesti haluaisi olla tuhottu!
VilmaEn tarkoittanut sitä vaan ettei pelkää elämää ja tilanteita. Vaikka usein hyökkääjä tai väkivallan tekijä kuvittelee olevansa se joka tekee jotain, mutta hän voi joutuakin yllättäen altavastaajan asemaan. Ihmisen suuri heikkous on toisen ihmisen aliarvioiminen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
En tarkoittanut sitä vaan ettei pelkää elämää ja tilanteita. Vaikka usein hyökkääjä tai väkivallan tekijä kuvittelee olevansa se joka tekee jotain, mutta hän voi joutuakin yllättäen altavastaajan asemaan. Ihmisen suuri heikkous on toisen ihmisen aliarvioiminen.
Noinkin voi käydä.
Ainoa konsti välttyä on, ettei yksin liiku myöhään, oikaise puiston kautta ja välttelee epämääräisiä alueita. Voi olla hyvä pitää kymppi taskussa, jonka voi antaa ja saada pakojuoksuaikaa.
Vilma - Anonyymi00019
"Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit’ ei hanki.”
- Anonyymi00005
Heiluttaisin sille iloisesti suurin elein ja lähettelisin lentosuukkoja. Ottaisin muutaman hypähtävän juoksuaskeleen kohti kädet ojentuneina kuin halaukseen valmiina. Voisin viel huutaa, että haluisitko naimisiin? Jos hän on suomalainen niin kääntyy 100% varmuudella pois ja juoksee henkensä edestä karkuun. Jos hän olisi ulkomaalainen niin sitten en toimisi noin. Sillon heittäytyisin maahan ja esittäisin kuollutta. Jos tulisi silti lähelle niin pieraisisin.
-blondi - Anonyymi00007
Huutaisin kuin Bruce Lee "Kiaaaaaaiiii! ja muuttuisin näkymättömäksi ninjaksi. Sitten vain kävelisin katoamistani ihmettelevän tyypin ohi.
-vaarallinen ninjamies- Anonyymi00008
No, Jaa. Tyyppi toteaisi, että luuletko olevasi ninja. Tyypi kertoisi olevansa vs. Simo Taikuri ja vallan näkyvä oket hetkessä ja vielä ilman rihman kiertämää.
Vilma - Anonyymi00022
Anonyymi00008 kirjoitti:
No, Jaa. Tyyppi toteaisi, että luuletko olevasi ninja. Tyypi kertoisi olevansa vs. Simo Taikuri ja vallan näkyvä oket hetkessä ja vielä ilman rihman kiertämää.
VilmaKiitos illuusion pilaamisesta. Olette te naiset sitten julmia. Kaikki ammutaan alas.
-vaarallinen ninjamies
- Anonyymi00009
Varmaan kaivaisin ensiksi puhelimen esiin ja soittaisi jollekulle tutulle, jolle siihen aikaan voi soittaa tai ainakin esittäisin puhuvani jollekulle. Tuo vähentää ihan tutkitustikin päällekarkauksen riskiä, jos tilateessa on kolmas osapuoli, vaikka sitten puhelimitse. Samalla kaivaisin toiseen käteeni pienen hiuslakkapullon, varmuuden vuoksi. Yksi ihminen nyt on kuitenkin vielä ihan käsiteltävissä oleva tilanne, vaikkei tietenkään miellyttävä. Lauma on sitten paljon hankalampi tilanne.
Nykyään voisi varmuuden vuoksi hankkia myös jonkun pienen bodycamin, jos tuolleen paljon liikkuisi. - Anonyymi00011
Eihän sitä näkisi, kun on pukeutunut tummiin ja olisi pimeää.
- Anonyymi00012
Kerran kaupassa kohtasin toisen ostoskärryjä työntelevän. Kun olimme kohtaamassa, niin molemmat väisti aina samaan suuntaan.
Lopulta pysähdyimme ja sovimme kumpi menee mihinkin suuntaan. Mieti, jopa ostoskärryillä voi ajaa nokkakolarin.
>Simiti< - Anonyymi00013
Ottaisin taskusta avainnipun käteeni. Siinä on yksi lenkki, minkä voi pujottaa keskisormen läpi. Jos tulisi kärhämä, voisin huitoa sillä itsepuolustukseksi kasvoja paremmin. Ja jos suojelee enempi kasvojaan, niin unohtaa suojata haaroväliään.
Puhelu jollekin voisi olla hyvä, mutta siinä on sekin, että ennemmin soittaisi tarvittaessa 112 sillä.- Anonyymi00015
Eihän tässä uskalla enää iltalenkille lähteä, kun sinunlaisia tulee vastaan. Heti luullaan raiskariksi ja hakataan, kun on vain viattomasti iltakävelyllä.
>Simiti< - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eihän tässä uskalla enää iltalenkille lähteä, kun sinunlaisia tulee vastaan. Heti luullaan raiskariksi ja hakataan, kun on vain viattomasti iltakävelyllä.
>Simiti<No kunhan et käy kiinni tekstiileihin. Ohi saa kävellä kuinka vaan, mutta tuo aloituksen kuvaus tyypin toiminnasta ei vaikuta normi lenkkeilyltä, jos kokoajan perässä vaihtelee tien puolta.
- Anonyymi00014
Varmaan esittelisin itseni; olen James Bond, haluatko elokuvaan.
Voi siitä olla hankalia seurauksia päiväsaikaankin.
Carola:
Mä kuljin herrojen kanssa pellon laitaa
joo joo ja kuljin pellon laitaa
joo ja kuljin pellon laitaa
Ja hieman vatsassa potkia jo taitaa
joo joo ja potkia jo taitaa
joo ja potkia jo taitaa
No kyllä niillä herroilla tarinoita riittää
joo joo ja tarinoita riittää
joo ja tarinoita riittää
Ne katsoo silmiin ja lipevästi kiittää
joo joo ja lipevästi kiittää
joo ja lipevästi kiittää
Ja mistäs' tyttö nyt joka metkun tietää
joo joo ja joka metkun tietää
joo ja joka metkun tietää
Ja itse täytyy ne seuraukset sietää
joo joo ja seuraukset sietää
joo ja seuraukset sietää
Jo saapui talvi ja lumi peitti maata
joo joo ja lumi peitti maata
joo ja lumi peitti maata
Ja eivät herrat ne kotiin enää saata
joo joo ja kotiin enää saata
joo ja kotiin enää saata
Ne herrat toisille kumartaa ja pokkaa
joo joo ne kumartaa ja pokkaa
joo ne kumartaa ja pokkaa
Ja mulle nostaa ne ylpeästi nokkaa
joo joo ja ylpesti nokkaa
joo ja ylpeästi nokkaa
Mä kuljin herrojen kanssa pellon laitaa
joo joo ja kuljin pellon laitaa
joo ja kuljin pellon laitaa
Mä lapsen kanssa nyt kuljen tietä kaitaa
joo joo ja kuljen tietä kaitaa
joo ja kuljen tietä kaitaa
Raastuvan oikeudessa Iivana Nyhtänköljä:
Me herrat kuljimme iltalypsyn aikaan
Joo, joo ja iltalypsyn aikaan
Joo ja iltalypsyn aikaan
Ja kuinka herkäksi luonto mielen saikaan
Joo, joo toi luonto mielen saikaan
Joo, toi luonto mielen saikaan
Kun siihen ryntäsi eräs piikalikka
Joo, joo ja eräs piikalikka
Joo ja eräs piikalikka
Se meille keimaili - ikivanha kikka
Joo, joo no ikivanha kikka
Joo, no ikivanha kikka
Ne toisetkin herratkin parastansa koitti
Joo, joo ne parastansa koitti
Joo ne parastansa koitti
Kai arvaat tuomari, kuka siinä voitti
Joo, joo no kuka siinä voitti
Joo, no kuka siinä voitti
Mä tiedän mistä ne tyttölapset tykkää
Joo, joo ja tyttölapset tykkää
Joo ja tyttölapset tykkää
Kun kehuu hieman, jo sydän heillä sykkää
Joo, joo ja sydän heillä sykkää
Joo ja sydän heillä sykkää
Kun neiti tahtoi, mä olin kiltti hälle
Joo, joo mä olin kiltti hälle
Joo mä olin kiltti hälle
No täytyy myöntää, mä menin pitemmälle
Joo, joo no menin pitemmälle
Joo, no menin pitemmälle
Se neiti myöhemmin vielä mua kiitti
Joo, joo se vielä mua kiitti
Joo se vielä mua kiitti
Nyt herra tuomari syytökset jo riitti
Joo, joo nyt syytökset jo riitti
Joo, nyt syytökset jo riitti
Mä kyllä paljonkin kaikenlaisia siedän
Joo, joo mä kaikenlaisia siedän
Joo mä kaikenlaisia siedän
Mut itse tarpeeksi näistä kyllä tiedän
Joo, joo ja tarpeeksi mä tiedän
Joo ja tarpeeksi mä tiedän
Mä seison täällä nyt syytettynä suotta
Joo, joo kai syytettynä suotta
Joo kai syytettynä suotta
On oltu neitojen kanssa sata vuotta
Joo, joo on oltu sata vuotta
Joo, on oltu sata vuotta
Tässon niiku molempien näkemys samasta asiasta. -exKynis.mi- Anonyymi00018
Nyt on pitkät isot ulsterit muotia.
Se voi olla joku muotitietoinen.
Vilma Mikäli on kapea tienreuna ja ohittaminen hankalaa, vaihtaisin puolta vain kerran.
Jos sen tyypin on ihan pakko kävellä samalla puolella, niin saa luvan olla ihmisiksi ja molemmat väistävät kohteliaasti, tai muuten ei hyvä heilu.
Suuttumuksessa ja ärsytyksessä on valtavasti energiaa. Ammennan sieltä.
Näin!
Yst. pim. tienreun. terv.: Justiina, matala ärsytyskynnys ja energiapläjäys 😁⚡🌪️- Anonyymi00020
Vaihtaisin toiselle puolelle katua ainoastaan, jos jostain syystä kokisin tilanteen uhkaavaksi. Pelkkä tummiin pukeutuminen ei ole uhkaavaa. Jos tämä henkilö vaikuttaisi seuraavan minua, ottaisin puhelimen ja soittaisin jollekin ystävälle ja puhelisin hänen kanssaan kunnes tyyppi luovuttaisi.
En kyllä oikeassa elämässä ole varmaan koskaan vaihtanut puolta tai en ainakaan muista 🤔 Itsensäpaljastajaakin kävelin aikoinaan suoraan päin, vaikka näin jo kauempaa, että tyypissä on jotain outoa.
Miehet kyllä vaihtavat joskus puolta. Olen huomannut tämän eritoten silloin, kun käyn lenkillä lapseni treenien aikaan, jotka sijoittuvat ilta-aikaan sellaisiin paikkoihin, ettei siellä ole paljoakaan ihmisiä liikkeellä. Ilmeisesti moni mies tekee tätä viestittääkseen, ettei ole vaarallinen.
Koiran kanssa lenkkeilevät miehet eivät ole koskaan vaarallisen tuntuisia 🐶
Aletheias - Anonyymi00021
Löisin nyrkillä kohdatessa mitä siinä muuta vois ei saa vielä toistaiseksi vastaantulijaa suomessa ampua jos tämän käytöksen uhkaavaksi kokee sitä varten pitäs matkustaa jenkkeihin
On ollut sekavuutta netissä. Kokeilen, toimiiko nyt. -exKynis.mi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332124Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35896- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763