Miettikääpä jos oikeasti virtahepo istuisi viekussa kun mietit rahnaa. Se varmana harmittaisi. Ne virtahevot on kuitenkin vaarallisimpia eläimiä maailmassa. Jopa hippo otus on pelottavan vaarallinen.
>Simiti<
Se rahalaitoksen mainos on ihan hassu
8
164
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mulle tulee mieleen "Virtahepo olohuoneessa" ja mietin, missä se pullo on?
Kirja on Tommy Hellstenin.
Vilma- Anonyymi00003
Virtahepo olohuoneessa viittaa yleisemminkin mihin tahansa isoon ongelmaan, josta ei pystytä puhumaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Virtahepo olohuoneessa viittaa yleisemminkin mihin tahansa isoon ongelmaan, josta ei pystytä puhumaan.
Joo. Mutta se mielleyhtymä väkisinkin on Alko.
Hellsten oli niin paljon esillä ronkkien suomalaisten 4 seinän ongelmaa, johon juontuu väkivalta ja piipaa-auto.
Tänä päivänä.
Vilma
Mummielestä ne virtikset on hirveen sööttii ja ne just sopii siihen mainokseen. Soon kyl luppanoitteellinen.
- Anonyymi00008
purentavoima eikö ole melkoinen ja massakin myös, rusentaa
- Anonyymi00009
Höh. Tosi monella miehellähän se röhnöttää siinä vieressä.
- Anonyymi00010
Hevot on niitä tosielämän Muumeja. Anomuumi. Ano Turtiainen sopisi hippoeläinhahmoksi. Entä Kummola? Siitähän on olemassa se meemi että se ois star warsin jättitoukka. 🦛.
- Anonyymi00011
Persaukisuus pistää miettimään tuollaistakin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101413Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201175Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8192940Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622