On mulla tunteita, syviä. Hankalia tunteita. Näen, että sullakin paljon tunteita, mutta poukkoilet ees taas. Miksi et voi jutella mun kanssa? Älä pelkää minua, en halua rikkoa sinua, jos minut rikot se sopii. Minut on särjetty niin monta kertaa, että olen oppinut itseni kokoamaan nopeasti pienistäkin sirpaleista takas ehjäksi.
Turha pelko pois.
16
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vain juttelemalla poukkoilusta pääsee ja haluaisin siten helpottaa elämääsi.
- Anonyymi00002
Keneltä ja kenelle?
- Anonyymi00003
No kun sinä et kiinnosta minua.
- Anonyymi00004
Selvä se
- Anonyymi00005
Minä haluaisin vain antaa anteeksi sulle asioita ja että myös sinä pyytäisit minulta anteeksi. Se että en halua hankaloittaa elämääsi on tavoitteeni. Mutta jos asioita ei hoideta ne voi muuttua hankalaksi vielä. Kai ymmärrät.
- Anonyymi00006
Keneltä tämä?
- Anonyymi00007
Anna mennä vaan kokemuksellasi ja jätä muut rauhaan, "tuleeko joku vielä".
- Anonyymi00008
No asiat hoidetaan kuitenkin jotain kautta. Nää on sellaisia asioita jotka on kuitenkin hoidettava
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No asiat hoidetaan kuitenkin jotain kautta. Nää on sellaisia asioita jotka on kuitenkin hoidettava
Noin se on.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Luonnikasta varmaan amatilaisen jatkaa tarjontaansa..
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noin se on.
Kyll.. sitten töpinäksi vaan ja keinoja miten ne hoidetaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyll.. sitten töpinäksi vaan ja keinoja miten ne hoidetaan.
Hommat kyllä hoidetaan jos on p*nohoitoja, muut jää hoitamatta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hommat kyllä hoidetaan jos on p*nohoitoja, muut jää hoitamatta.
Haluuksää sit hoitoo vai no mä en kyl haluu olla mikään por…no ainakaaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluuksää sit hoitoo vai no mä en kyl haluu olla mikään por…no ainakaaan.
Sori luin väärin senolikik p*no😂 juu ei jos et haluu. Mulle sopii kaikki
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jotain kautta voi aina huudella tuleeko vielä joku. Normi l ortto touhua.
- Anonyymi00016
Onko naiselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691