Keskustan on otettava mallia tästä!

Anonyymi-ap

"Unkarista ei tullutkaan liberaali demokratia. Kunnia Jumalalle.

Unkari iskee takaisin: Kaikki kansanedustajat vannovat valan Pyhälle kruunulle historiallisessa paluussa perinteisiin
Unkari ottaa sielunsa takaisin globalistien juonittelijoille voimakkaassa moitteessaan. Ensimmäistä kertaa jokainen uuden parlamentin jäsen vannoo uskollisuutta Unkarin pyhälle kruunulle, tuhat vuotta vanhalle kristityn suvereniteetin, kansallisen jatkuvuuden ja itsenäisyyden symbolille.
Siirto tulee, kun Péter Magyarin Tisza Party valmistautuu ottamaan valtaansa Viktor Orbánin 16-vuotisen hallinnon päättäneen äänivyöryvoittonsa jälkeen. Toukokuun 9. päivän avajaisistunnon neuvotteluihin kuuluu tämä rohkea juhlavala kruunun edessä, jota pidettiin pitkään parlamentissa Unkarin kansan ruumiillistumana.
Bryssel ja tavalliset epäillyt luulivat saaneensa Unkarin nurkkaan loputtomalla paineella, rahoituksen leikkauksilla ja hallinnonvaihdospeleillä. He hurrasivat vuorossa odottaen mukavia uusia kasvoja. Sen sijaan tuleva hallitus kaksinkertaistaa tärkeän asian: usko, perintö ja periksiantamaton uskollisuus Unkarille, ei EU-koneistolle.
Pyhä kruunu edustaa jotain ikuista, juuret Pyhän Tapanin perintöön ja vuosisatoja kestäneeseen vieraan herruuden vastustamiseen. Vannominen ei ole tyhjää symboliikkaa. On sitova lupaus asettaa kansakunta ja sen kansa Brysselin byrokraattien, avoimen rajan ideologien ja kaikkien suvereniteettia rapauttavien yläpuolelle.
Unkari lähetti juuri selkeän viestin Euroopalle ja maailmalle: todellinen konservatismi ei ole kuollut. Vahvoja valtioita rakentaneet perinteet sitovat edelleen johtajia johonkin gallupeja tai globaaleja agendoja korkeampaan. Satanistit ja maallinen eliitti ovat täydessä romahduksessa. Hyvä. - Hyvä. Kansakunnat nousevat, kun ne muistavat keitä ovat. Unkari näyttää tietä.

12

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Täällä joku iloitsi siitä, että nyt malli muuttuu glopalistien hyväksi, mutta oli täydellisesti väärässä.
      Löytyykö nyt kommenttia?

      • Arska ja MPP kaksi hölmöä.


      • Anonyymi00002
        Oikeiston.SosDem kirjoitti:

        Arska ja MPP kaksi hölmöä.

        HOHO HO :)) Huutonaurua tollojen kustannuksella!

        "EUROOPAN HISTORIAN SUURIN POLIITTINEN SYÖ JA VAIHTO! 🚨 Globalistien laitos lankesi juuri nöyryyttävimpään kuviteltavissa olevaan ansaan, ja Brysselin paniikki on ehdotonta musiikkia korvilleni. Kun Viktor Orban hävisi hiljattain vaalit Unkarissa, vasemmistoeliitti Ursula von der Leyenistä Hillary Clintoniin ja Barack Obamaan, käytännössä poksautti samppanjaa ja juhlivat sitä, mitä he luulivat Euroopan viimeisen suuren kansallisten rajojen puolustajan kaatuvan. Von der Leyen ryntäsi jopa voittovideon ulos, käytännössä kuolaa ajatusta siitä, että Unkari aikoi vihdoin kumartaa, avata porttinsa ja tulla EU:n uusimmaksi laittomaksi maahanmuuttajien kaatopaikaksi. Mutta he tulkivat huoneen täysin väärin! Valtamedia yritti pyörittää tätä massiivisena vasemmistovoittona jättäen täysin huomiotta sen tosiasian, että uusi johtaja leikataan täysin samasta oikeistolaisesta kankaasta kansallisen suvereniteetin osalta. Annettuaan EU:n byrokraattien juhlia muutaman päivän, Unkarin uusi pääministeri pudotti juuri ydinpommin Brysseliin: hän hylkäsi virallisesti 90 prosenttia EU:n vaatimuksista, poltti pakkomuuttosopimuksen täysin ja lupasi vahvistaa rajapuolustusta entisestään. Hän kirjaimellisesti katsoi EU:ta silmiin ja sanoi ehdottomasti ei. EU sakottaa heitä tällä hetkellä miljoonalla eurolla päivässä siitä, että he kieltäytyvät ottamasta vastaan laittomia maahanmuuttajia – pisara meressä verrattuna 10 miljardiin puntaan vuodessa, jonka käytämme heidän asumiseensa täällä Britanniassa – ja Unkari maksaa sitä mielellään heidän kulttuurinsa suojelemiseksi. Hallitus luuli voittaneensa, mutta sen sijaan he saivat juuri johtajan, joka suojelee rajaa yhtä rajusti, ellei jopa enemmänkin. Ursula von der Leyenin täydellistä romahdusta juuri nyt täytyy olla kunniakas todistaa, sillä globalistit menivät lankaan. Unkari ei kaadu, se seisoo tiukempana kuin koskaan! Kertokaa kommenteissa: Onko tämä EU:n byrokratian äärimmäinen häpeä?"


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        HOHO HO :)) Huutonaurua tollojen kustannuksella!

        "EUROOPAN HISTORIAN SUURIN POLIITTINEN SYÖ JA VAIHTO! 🚨 Globalistien laitos lankesi juuri nöyryyttävimpään kuviteltavissa olevaan ansaan, ja Brysselin paniikki on ehdotonta musiikkia korvilleni. Kun Viktor Orban hävisi hiljattain vaalit Unkarissa, vasemmistoeliitti Ursula von der Leyenistä Hillary Clintoniin ja Barack Obamaan, käytännössä poksautti samppanjaa ja juhlivat sitä, mitä he luulivat Euroopan viimeisen suuren kansallisten rajojen puolustajan kaatuvan. Von der Leyen ryntäsi jopa voittovideon ulos, käytännössä kuolaa ajatusta siitä, että Unkari aikoi vihdoin kumartaa, avata porttinsa ja tulla EU:n uusimmaksi laittomaksi maahanmuuttajien kaatopaikaksi. Mutta he tulkivat huoneen täysin väärin! Valtamedia yritti pyörittää tätä massiivisena vasemmistovoittona jättäen täysin huomiotta sen tosiasian, että uusi johtaja leikataan täysin samasta oikeistolaisesta kankaasta kansallisen suvereniteetin osalta. Annettuaan EU:n byrokraattien juhlia muutaman päivän, Unkarin uusi pääministeri pudotti juuri ydinpommin Brysseliin: hän hylkäsi virallisesti 90 prosenttia EU:n vaatimuksista, poltti pakkomuuttosopimuksen täysin ja lupasi vahvistaa rajapuolustusta entisestään. Hän kirjaimellisesti katsoi EU:ta silmiin ja sanoi ehdottomasti ei. EU sakottaa heitä tällä hetkellä miljoonalla eurolla päivässä siitä, että he kieltäytyvät ottamasta vastaan laittomia maahanmuuttajia – pisara meressä verrattuna 10 miljardiin puntaan vuodessa, jonka käytämme heidän asumiseensa täällä Britanniassa – ja Unkari maksaa sitä mielellään heidän kulttuurinsa suojelemiseksi. Hallitus luuli voittaneensa, mutta sen sijaan he saivat juuri johtajan, joka suojelee rajaa yhtä rajusti, ellei jopa enemmänkin. Ursula von der Leyenin täydellistä romahdusta juuri nyt täytyy olla kunniakas todistaa, sillä globalistit menivät lankaan. Unkari ei kaadu, se seisoo tiukempana kuin koskaan! Kertokaa kommenteissa: Onko tämä EU:n byrokratian äärimmäinen häpeä?"

        Teidän ns. kansallismielisten logiikka on eriskummallista. Jos vastustatte EUta, niin miksi ihmeessä, ette eroa EUsta. Sillähän siitä Brysselistä pääsee eroon. Unkarilla, Slovakialla, Tshekillä ja nyt samaan leiriin haluavalla Bulgarialla on täysi mahdollisuus erota "pahasta" EUsta. Miksi narista koko ajan EUsta, kun mahdollisuus erota ja kieltäytyä vastaanottamasta EU-tukia. Miksi nämä niin hanakasti haluavat ottaa itselleen muiden EU-kansalaisten maksamia tukirahoja? Rusinat otetaan pullasta, mutta omasta vastuusta kieltäydytään.


    • Anonyymi00003

      Trollien valheita. Lienekö Venäjän propagandakoneiston kustantamien hyödyllisten idioottien tekstejä. Suomen mediat eivät ainakaan ole julkaisseet moista potaskaa.

      • Anonyymi00005

        Pankkolängvitsi laskee Venäjä trollia. Venäjä menetti liittoaisensa.


      • Anonyymi00006

        Ei vihervasemmiston hallussa oleva woke YLE julkaise muuta kuin valhetta-


    • Anonyymi00004

      Meidän Venäjä-lehtikö kertoi?

      • Anonyymi00008

        Lopun aikana euroopassa uudelleen virinnyttä natsiaatetta kutsutaan liberaalidemokratiaksi.


      • Anonyymi00010

        Nykyään ei kannata seurata mitään mediaa. Ne valehtelee ja eksyttää kaikessa.
        Raamatusta voi lukea luotettavasti, mitä on juuri nyt tapahtumassa.


    • Unkari ei käänny totaalisesti uuden hallinnon myötä eikä käänne käy käden käänteessä. Silti Unkarista näyttäisi tulleen EU-myönteisempi EU:n arvojen osalta. Demokratia ja oikeusvaltio on luvattu palauttaa.

      EUn pitäisi valmistautua jatkossa paremmin viidennen kolonnan valtioihin. Ensimmäinen teko olisi yksimielisyysvaatimuksen lopettaminen päätöksenteossa. Toinen muutos tulisi olla se, että selvä EUn vastainen toiminta tarkoittaa samalla poistumista EUn jäsenyydestä ja varoituksena ensin kaiken EU-tuen lopettaminen ja/tai jäädyttäminen. EUn ei tule sietää jäseniltään Venäjä-mielistä ja Ukraina-vastaista politiikkaa. Sellaiset valtiot tulee siirtää vapaaehtoisesti Venäjän etupiiriin, jos ne kerran katsovat Venäjän niille läheisemmäksi liittolaiseksi.

      • Anonyymi00009

        Juuri näin. Nyt Bulgaria näyttää luisuvan takaisin venäjän ohjaukseen ja samaan aikaan aiheuttamaan EU merkittäviä ongelmia. Venäjä on taustalla Unkarissa, Bulgariassa ja Slovakiassa, puhumattakaan Serbiasta. Ensimmäinen EU tervehdyttävä päätös oli siirtyminen enemmistöpäätöksiin. Myös pakotteiden lisääminen näille venäjän satelliiteille. Toisaalta nuo maat on hyvä muistutus siitä, että venäjän uhkaa ei pitäisi aliarvioida ja kaikki yhteistyö venäjän kanssa on parempi katkaista kokonaan. Ukraina on taas ollut osoitus siitä, että yhdessä pystymme estämään venäjän leviämisen. Ihmiskunnan pahin sairaus nationalismi ja omiin ongelmiin syiden hakeminen naapureista. Tosin hallitsematon ihmisvirta Eurooppaan aiheuttaa omat syvät ongelmansa. Ja nyt vielä amerikan idiootti patriootit sotkemassa maailman talouden.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe