Kiusataan, että olen rakastunut johonkin? Koko elämä sitä. Vaikea sitä on ikinä ollut sen takia rakastua kehenkään. Oon oppinu kiusaa minuun rakastuneita sen takia. Ikuisesti rakkaudeton. Ei pysty. Mikä minussa vikana?
Miksihän minua aina
52
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kait se sit kun se oikea tulee vastaan😂
- Anonyymi00002
Ei saa vaatia liikoja😂
- Anonyymi00003
Olet ilmeisesti lapsi vielä tai teini. Ei kuulosta aikuisten touhulta. Toki ehkä jotkin erityis ryhmät jotka pähteillä tappaneet aivosolunsa toki tuollaistakin harrastaa varmaan aikuisena.
- Anonyymi00004
Rakastuneet aikuiset ovat aivottomia😂
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Rakastuneet aikuiset ovat aivottomia😂
Ei kyllä ole. Aikuiset osaa käytäytyä myös rakastuneena. Kahden keskiset jutut on kahden keskisiä. Vaikutat aika lapselliselta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kyllä ole. Aikuiset osaa käytäytyä myös rakastuneena. Kahden keskiset jutut on kahden keskisiä. Vaikutat aika lapselliselta.
Rakastuneita lapsellisia hörhöjä on😂
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lähes kaikki rakastuneet on kai vähän on höyräneiä, jotkut paljonkin. täytyyhän sitä jonkinlaiset sydämen muotoiset vaaleanpunaiset aurinkolasit päässä kulkea, jos rakastuu😂 eihän se muuten onnistu
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jaa pitäisin ihan pentuna tuollaista käytöstä. Kiusaaminen lapsellista. Jotenki luontaan työtävää kertoo ettei ihminen ole tosissaan pitää rakkautta vitsinä ja toista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jaa pitäisin ihan pentuna tuollaista käytöstä. Kiusaaminen lapsellista. Jotenki luontaan työtävää kertoo ettei ihminen ole tosissaan pitää rakkautta vitsinä ja toista.
Entä jos minua voidaan aina kiusata niillä asioilla?? Aina joku juttu menossa, en voi ikinä tietää mikä aitoa. Siksi olen kylmettynyt. Kulen rakkauden osalta järjellä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Entä jos minua voidaan aina kiusata niillä asioilla?? Aina joku juttu menossa, en voi ikinä tietää mikä aitoa. Siksi olen kylmettynyt. Kulen rakkauden osalta järjellä.
Aina kiusattu ekaluokkalaisista asti. Kai minusta välittyy herkkyys, mikä tulkitaan rakastumiseksi, että minä olen. Olen ulospäin lapsenmielinen, mutta sisältä älykäs. Mistähän tämäkin johtuu, psykologeja paikalla, sairaanjoitajia, lääkärithän täällä ei käy😂
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ehkä kannattaa miettiä minkälaisille ihmisille asioitaan kertoo. Olen henkisesti aikuistenpentulauman ympäröimänä. Pidä tunteesi yksityisenä niin ongelmaa ei tule. Ja etsi parempia ihmisiä ympärillesi jotka eivät pidä sinua vitsinä tunteinesi. Siis aikuisia oikeasti myös henkisesti.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ehkä kannattaa miettiä minkälaisille ihmisille asioitaan kertoo. Olen henkisesti aikuistenpentulauman ympäröimänä. Pidä tunteesi yksityisenä niin ongelmaa ei tule. Ja etsi parempia ihmisiä ympärillesi jotka eivät pidä sinua vitsinä tunteinesi. Siis aikuisia oikeasti myös henkisesti.
Olet siis *
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet siis *
Siis dorka etkö tajua, että minä en osaa rakastaa ja siitä olen huolissani. Ei koko elämä voi kulkea niin, että kiusaan minuun rakastuneita. Oon kai sit vähän jäätävä sisältä. Elämä koulinut. Herkkyys ulospäin säilynyt, mihin muut takertuu
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siis dorka etkö tajua, että minä en osaa rakastaa ja siitä olen huolissani. Ei koko elämä voi kulkea niin, että kiusaan minuun rakastuneita. Oon kai sit vähän jäätävä sisältä. Elämä koulinut. Herkkyys ulospäin säilynyt, mihin muut takertuu
Ei se minua haittaa yhtään. Olet luonnevikainen siis . En usko että kukaan sinuun oikeasti edes on koskaan rakastunut. Ihan hyvä että jäät yksin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mene vaikka terapiaan jos se sinua huolettaa vaikutat tyhmältäkin aikuiseksi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei se minua haittaa yhtään. Olet luonnevikainen siis . En usko että kukaan sinuun oikeasti edes on koskaan rakastunut. Ihan hyvä että jäät yksin.
Kiitos, haluaisin oppia rakastamaan. Toivon että joku opettaisi sitä minulle joskus. Pitää kai olla todella luotettava ihminen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kiitos, haluaisin oppia rakastamaan. Toivon että joku opettaisi sitä minulle joskus. Pitää kai olla todella luotettava ihminen.
Ei se kuulu kenenkään sinulle opettaa aikuinen hoitaa oman tunne elämän kuntoon eikä sotke muita siihen.Mene sinne terapiaan muita haukkumasta täältä ja aikuistu.
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Luuletko sinä että kukaan aikuinen rakastuu ihmiseen jonka kaverit kiusaa. Se kertoo siitä ihmisestä kaiken tarpeellisen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei se kuulu kenenkään sinulle opettaa aikuinen hoitaa oman tunne elämän kuntoon eikä sotke muita siihen.Mene sinne terapiaan muita haukkumasta täältä ja aikuistu.
En mene ikinä terapiaan. Se porukka vasta on höyrähänyttä on, kokemusta. Sekin porukka kiusannut mua rakastujaksi. Tämä on tosi, itse olen kiusannut takaisin. Terapiat on rahan tuhlausta ja turhan päiväistä jaarittelua. Menossa pois jo muodista, tilastot kertoo
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
En mene ikinä terapiaan. Se porukka vasta on höyrähänyttä on, kokemusta. Sekin porukka kiusannut mua rakastujaksi. Tämä on tosi, itse olen kiusannut takaisin. Terapiat on rahan tuhlausta ja turhan päiväistä jaarittelua. Menossa pois jo muodista, tilastot kertoo
Se on ihan oma päätös. Aikuisena olet vastuussa siitä istutko ku#set housussa vai teetkö asialle mitään. Hankiudu eroon siitä porukasta. Laita rajat. Tee vaikka rikosilmoutus. Näytä että osaat kantaa vastuutua itsestäsi. Veikkaan että olet teini oikeasti tai sitte jotenki erityinen.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se on ihan oma päätös. Aikuisena olet vastuussa siitä istutko ku#set housussa vai teetkö asialle mitään. Hankiudu eroon siitä porukasta. Laita rajat. Tee vaikka rikosilmoutus. Näytä että osaat kantaa vastuutua itsestäsi. Veikkaan että olet teini oikeasti tai sitte jotenki erityinen.
Terapeutit turha ammattikunta, en enää ikinä mene. Luulen että itse olet rakastuja tyyppiä ja siksi hyökkäät minua vastaan. Varmaan häpeät ominaisuuttasi, koska tyhmä vain rakastuu
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Terapeutit turha ammattikunta, en enää ikinä mene. Luulen että itse olet rakastuja tyyppiä ja siksi hyökkäät minua vastaan. Varmaan häpeät ominaisuuttasi, koska tyhmä vain rakastuu
Luulen että olet yksinkertainen trolli. Ja tuo juttusi ei nyt oikein toimi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
En oo ikinä rakastunut kehenkään tietääkseni.
- Anonyymi00033
Kaikki eivät rakastu koko elämänsä aikana. Näin on. Kait sitten jäävät paitsi jostain. Järki ihmisiä
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
En oo ikinä rakastunut kehenkään tietääkseni.
Ai me ollaan sitten samanlaisia, onnittelut. Meinaatko sinäkin hakea mensaan😂
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kaikki eivät rakastu koko elämänsä aikana. Näin on. Kait sitten jäävät paitsi jostain. Järki ihmisiä
Niin ovat onnellisia ja tasapainosia. Rakkaus oo tuonu muuta kuin sydänsuruja ja ongelmia.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin ovat onnellisia ja tasapainosia. Rakkaus oo tuonu muuta kuin sydänsuruja ja ongelmia.
Otan osaa, hyvä niin että tässä suhteessa onnenlahjani ovat olleet puolellani. Pitää ajatella niin. Järki on järki ja sitä tunne ei voita, ainakaan minulla
- Anonyymi00037
Ei oo pelkoa enää rakastumisesta ikinä. Havahtunut et suuriosa mun iköisistä miehistä on m#ulkkuja.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ai me ollaan sitten samanlaisia, onnittelut. Meinaatko sinäkin hakea mensaan😂
Mähän olen jo jäsen.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Otan osaa, hyvä niin että tässä suhteessa onnenlahjani ovat olleet puolellani. Pitää ajatella niin. Järki on järki ja sitä tunne ei voita, ainakaan minulla
Jep. Joskus rakastuminen on järkiteko.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mähän olen jo jäsen.
Sä päätit maksaa jäsenmaksun😂
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jep. Joskus rakastuminen on järkiteko.
Perustele?
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Perustele?
Pelkkää s*ksiikö?
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Perustele?
Sun pitää se itse selvittää kunhan ensin aikuistut ja lopetat trollaamisen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Pelkkää s*ksiikö?
Oon aika kähmänen siinäkin, koska se vaatii jonkinlaista henkistä yhteyttä toiseen. Pitääkö olla rakastunut, en tiedä sitten, että se onnistuisi paremmin. Oon kuitenkin seurustellut, onnettomasti eli kokemusta on suhteista
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Pelkkää s*ksiikö?
Juu yhtä n* ssimista aamusta iltaan ja illasta aamuun sitä on keski- ikäisten liitto.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Juu yhtä n* ssimista aamusta iltaan ja illasta aamuun sitä on keski- ikäisten liitto.
Yäk. Iljettää koko ajatus.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Yäk. Iljettää koko ajatus.
Älä ajattele sehän sulta luonnistuu.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Älä ajattele sehän sulta luonnistuu.
Miten tiesitkään?
- Anonyymi00049
Anonyymi00021 kirjoitti:
Rakastava ihmissuhde varmasti opettaisi. Kyllä se molempia opettaa aina
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Rakastava ihmissuhde varmasti opettaisi. Kyllä se molempia opettaa aina
Juu ero opettaa enemmän.
- Anonyymi00053
Anonyymi00026 kirjoitti:
Juu huomannut saman, pois muodista. Kait sitten niin tehotonta jaarittelua
- Anonyymi00005
Järki ihminen kait sitten. I love me❤️😂
- Anonyymi00014
Olet ihana , rakastuminen on ylimainostettu tila . Se pilaa ajankäyttösi funtsit aina mitä kohde ajattelee tilanteesta , hyväksyykö ja viimein hylkää . Muista että SINÄ olet se joka hylkää ei toisinpäin
- Anonyymi00017
En pelkää hylkäämistä, toivon sitä jopa ihmisiltä
- Anonyymi00018
Sinua kiusataan, jos itse suhtaudut rakastumiseesi lapsellisesti. So simple.
- Anonyymi00022
En muuta voi, ei ole keinoja
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
En muuta voi, ei ole keinoja
Näen rakastuneet säälittävinä. Vanhemmat opettaneet kai
- Anonyymi00023
Mä alotin poitsun kiusimisen jo tarhaiässä noilta osin (oletko ihastunu) johonkin tyttöön tarhassa josko siitä ehkä kenties tulis suvun seuraava naistenmies ei ole ihan yhtä äkkipikainen kuin isänsä mu kun osuu oikeaan hermoon saa nopean reaktion toki
- Anonyymi00028
Mut oon lukenut sellaisenkin, että kaikki ihmiset ei rakastu koko elämänsä aikana. Jääköhän he paljosta paitsi. Kait liian älykkäitä yksilöitä sitten. Pyrkivät kaikki tunteet selittää järjellä
- Anonyymi00051
Miltä se rakkaus sitten tuntuu? Jos olenkin joskus rakastunut enkä vaan ole ymmärtänyt. En tiedä sit. Onks se pelkkää myötätuntoa, sitä että haluaa toiselle hyvää, sellaista olen kokenut parisuhteessa, mut toisaalta samaa muissakin ihmisssuhteissa
- Anonyymi00052
No siel a. La. Pää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94033Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423567Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131439- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155