FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, että MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO OLEN MUKA INARIN KUNNAN KOULUJEN REHTORI!
He väittävät vielä, että Inarin kouluisuista ei ole koskaan oppilaita kadonnut kesken koulu-päivän ja kukaan oppilaista ei ole ikinä edes ollut SAIRAANA!
He väittävät vielä, että syrjäseuduilla asuvien lasten koulu-päivien pituus on minun syy vaikka minä KUNNIATON PASKA HOLO olen sitä mieltä, että 15-20 minuuttia bussilla/autolla on sellainen koulumatka joka on kohtuullinen ja lapsilla on silloin yhtä pitkä vapaa koulun jälkeen.
Netti tuo palveluita sinne missä niitä ei ole.
Korona aikanakin monet lapset kävivät koulua netin kautta.
Inarin kunnan kokouksissa mainitaan mm, että Anne Siirtola/Tuovila osallistui kokoukseen netti-yhteydellä. Hän ei maininnut KEITÄ muita SIVISTYSLAUTAKUNNAN KOKOUKSESSA OLI HÄNEN NETTI-YHTEYDEN KAUTTA LÄSNÄ, mutta hän on FB KUNNIALLINEN jonka kunnian loukkauksesta minun KUNNIATTOMAN PASKAN HOLON PITÄÄ MENNÄ VANKILAAN, koska minä en hyväksy noin EPÄREHELLISTÄ TOIMINTAA!
En löytänyt kyseisestä kokouksesta YOUTUBESTA kyseistä tallennetta jossa näkee miten Siirtolan/Tuovilan Anne hoitaa kokouksessa keskusteluja ja miten hän hoitaa yleensäkin KOKOUKSET, koska hän on niin KUNNIALLINEN NAINEN!
Nyt minä kyllä voitan IVALOON KUNNIAA!
9
249
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ollut huomannutkaan, että minä olin saanut Kemin poliisilta SALASSA PIDETTIVIÄ ASIAKIRJOJA ja hän oli vielä nainen, mutta EI OLE YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN POLIISI TITTA RASMUKSEN KANSSA!
En saa kertoa kuka EI OLE POLIISI TITTA RASMUKSEN KANSSA SAMAA MIELTÄ ASIOISTA.
Kyllä näin hänen kuvan ja vertasin Titta Rasmuksen kuvaan niin hän on paljon LUOTETTAVAN NÄKÖINEN KUVAN PERUSTEELLA MITÄ TITTA RASMUS!
Kyseessä on SUOMEN VALTION SALAISUUKSIA ja LAPIN POLIISIT OVAT NÄITÄ SALAISUUKSIA LÄHETTÄNEET MINULLE!
Titta Rasmus on niin utelias, että HÄNEN PITÄÄ TIETÄÄ UTSJOEN KUNNAN KAUNEIMPANA NAIS POLIISINA KOKO LAPIN LÄÄNIN ASIAT!
Hän on niin kateellinen, koska ME TURJAKKEET OLLAAN KAUNIITA NAISIA ILMAN MEIKKIÄKIN JA MIEHETKIN OVAT KOMEITA VAIKKA PARTAKIN OLIS VAIN MUUTA KARVA JOKA SOJOTTAA!
Suomen alkuperäiskansa eli suomalaiset turjakkeet ollaan tämmösiä LUONNON LAPSIA jotka noustaan AINA TURPEESTA JA SUOSTA UUDELLEEN!- Anonyymi00002
Me Suomen alkuperäiskansan suomalaiset turjakkeet hoidetaan vain ja ainoastaan SUOMEN ALKUPERÄISKANSAN ELI SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN IHMISOIKEUKSIA SUOMESSA!
Yhdenvertaisuuslain mukaan meillä on myös oikeus hoitaa omia IHMISOIKEUS ASIOITA!
Ei se ole meidän TURJAKKEIDEN SYY JOS SAAMELAISET HOITELIVAT OMIA IHMISOIKEUKSIAAN VÄÄRIN JA LUOPUIVAT IHMISOIKEUKSISTAAN MUIDEN KANSSA!
Nelson Mandela sai rotusorron vastaisesta työstä Nobelin RAUHANPALKINNON vuonna 1993, mutta ihmiset EI OLE ROTUJA VAAN KANSANRYHMIÄ.
Jokaisella maalla on oma ALKUPERÄISKANSA ELI KANSAN RYHMÄ JOTKA OVAT VAIN JA AINOSTAAN KYSEISTÄ ALKUPERÄISKANSAA!
SUOMALAISET OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA ELI SUOMALAISIA TURJAKKEITA, KOSKA SUOMEN KANSA NOUSI TURPEESTA JA SUOSTA!
EI SE OLE MIKÄÄN HÄPEÄ OLLA TURJAKE SUOMESSA, MUTTA SE ON HÄPEÄ KIELTÄÄ SUOMEN ALKUPERÄISKANSALTA ELI SUOMALAISILTA TURJAKKEILTA KAIKKI MITÄ AFRIKKALAISET VÄITTÄÄ SUOMESSA RASISMIKSI!
AFRIKAN TÄHTI ON JALOKIVI JA KYLLÄ SUOMESTAKIN JALOKIVIÄ ON LÖYTYNYT AINA JA AFRIKAN TÄHTI OLI JALOKIVI JOKA LOISTI KIRKKAAMMIN MITÄ MUUT JALOKIVET!
RASISMI ON AINA HYVÄ SYY LOUKATA KUNNIOITA JA MENNÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, KOSKA EN MINÄ VOI OLLA SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKKEENA SUOMESSA RASISTI ENKÄ VOI OLLA RUOTSISSA ENKÄ NORJASSAKAAN! - Anonyymi00004
Katsoin telkkaria niin Raaseporissa oli HYLKEEN PYYTÄJIÄ ja minun TURJAKKEEN SUKU PYYSI AIKOINAAN PETSAMOSSA HYLKEITÄ MYÖS JA MINUN SUKU OLI SUOMALAISIA TURJAKKEITA JOTKA METSÄSTI JA KALASTI AMMATIKSEEN!
Tämmösiä KUNNIATTOMIA PASKOJA ME HOLOT OLLAAN JOTKA YMMÄRRETÄÄN SUOMALAISINA VETÄÄ KAIKKI KOTIA PÄIN!
SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKE NAISENA KYLLÄ PÄRJÄÄN YKSINKI, MUTTA MIEHENI ON SAA KUNNIAN HOITAA PERINTEISESTI METSÄSTYKSEN SEKÄ KALASTUKSEN.
EI MEIDÄN TURJAKKEIDEN VAIMOJEN TARVINNUT METSÄSTÄÄ EIKÄ KALASTAA VAAN VAIMOT OLI LASTEN KANSSA KOTONA.
Minun suku on Lapista, Karjalasta, Pohjanmaalta ja Ruotsista, mutta he kävivät Norjassa kaupassa ja näin heidän perinteiset ruuat liittyvät myös minun perinteisiin.
En onneksi ole syntynyt Ruotsissa enkä Norjassa joten saan itse päättä mitä molemmista maista otan omaan ruoka perinteeseen! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katsoin telkkaria niin Raaseporissa oli HYLKEEN PYYTÄJIÄ ja minun TURJAKKEEN SUKU PYYSI AIKOINAAN PETSAMOSSA HYLKEITÄ MYÖS JA MINUN SUKU OLI SUOMALAISIA TURJAKKEITA JOTKA METSÄSTI JA KALASTI AMMATIKSEEN!
Tämmösiä KUNNIATTOMIA PASKOJA ME HOLOT OLLAAN JOTKA YMMÄRRETÄÄN SUOMALAISINA VETÄÄ KAIKKI KOTIA PÄIN!
SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKE NAISENA KYLLÄ PÄRJÄÄN YKSINKI, MUTTA MIEHENI ON SAA KUNNIAN HOITAA PERINTEISESTI METSÄSTYKSEN SEKÄ KALASTUKSEN.
EI MEIDÄN TURJAKKEIDEN VAIMOJEN TARVINNUT METSÄSTÄÄ EIKÄ KALASTAA VAAN VAIMOT OLI LASTEN KANSSA KOTONA.
Minun suku on Lapista, Karjalasta, Pohjanmaalta ja Ruotsista, mutta he kävivät Norjassa kaupassa ja näin heidän perinteiset ruuat liittyvät myös minun perinteisiin.
En onneksi ole syntynyt Ruotsissa enkä Norjassa joten saan itse päättä mitä molemmista maista otan omaan ruoka perinteeseen!Kyllä näin erään kuvat FB:ssä joka yrittää, että me HOLOT haastetaan hänet KUNNIAN LOUKKAUKSESTA KÄRÄJILLE.
Oli FB:ssä vetänyt oikein TURKIN kuvaan päälle, koska hänen vaimo ja lapsi ovat saamelaisia ja hän haluaa kunniaa heille!
Minulle sanottiin jo vanhemman panostajan koulutuksessa, että : SAASTAMOSIA KANNATTAA VAROA!
Yks Saastamoinen oli vanhemman panostajan koulutuksessa minun kanssa yhtä aikaa, mutta hän ei käynyt kuulustelua.
Minä kyllä sanoin hänelle, että : Kyllä sie pääset läpi jos mieki pääsen.
En sitä koskaan kysynyt häneltä, että : Laskitko sinäkin kaikki väärin?
Minä olin aina hän joka sanoi, että : Miksi mie oon taas saanut eri lukeman mitä sie?
Koulutuksen teoria tunnilla sanottiin, että : Holo on taas laskenut omia laskuja joten sitä ei kannata kuunnella!
Minähän en voinut millään uskoa, että KAIKKI LASKU KAAVAT PITÄÄ KÄYDÄ LÄPI!
Kyllä minä lopulta toimin niin, mutta sanoin vasta sen jälkeen, kun koulutus oli loppu, että : Vttu en ikinä tarvi näitä tietoja mihinkään mitä vanhemman panostajan koulutuksessa opin!
Minun äiti oli tuo joka sanoi, että : Sinä kanssa käyt PANOSTAJAN koulutuksen loppuun!
Minun isäni sanoi ALH-ENKELI HOITAJA koulutuksesta minulle, että : Minusta kiva, että joku meidänkin perheestä on kiinnostunut ENKELEISTÄ.
Isästäni se ei ollut mikään ihme, että minä olin hänen tyttäristä hän joka kiinnostuu ENKELEISTÄ SEKÄ KAIKESTA HENKISYYTEEN LIITTYVISTÄ ASIOISTA VAIKKA EN KOE TARVIVANI KIRKKOA VIELÄKÄÄN!
HARKITSEN VAKAASTI KIRKOSTA EROAMISTA, KOSKA MITÄ JÄRKEÄ ON ELÄTTÄÄ IHMISIÄ KIRKOLLISVEROILLA JOS KIRKKO EI EDES TYÖLLISTÄ IHMISIÄ VAAN HE ILMEISESTI LORVII PÄIVÄT PITKÄN SEURAKUNNANTILOISSA JOKA LIITTYY KIRKKOON MYÖS! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä näin erään kuvat FB:ssä joka yrittää, että me HOLOT haastetaan hänet KUNNIAN LOUKKAUKSESTA KÄRÄJILLE.
Oli FB:ssä vetänyt oikein TURKIN kuvaan päälle, koska hänen vaimo ja lapsi ovat saamelaisia ja hän haluaa kunniaa heille!
Minulle sanottiin jo vanhemman panostajan koulutuksessa, että : SAASTAMOSIA KANNATTAA VAROA!
Yks Saastamoinen oli vanhemman panostajan koulutuksessa minun kanssa yhtä aikaa, mutta hän ei käynyt kuulustelua.
Minä kyllä sanoin hänelle, että : Kyllä sie pääset läpi jos mieki pääsen.
En sitä koskaan kysynyt häneltä, että : Laskitko sinäkin kaikki väärin?
Minä olin aina hän joka sanoi, että : Miksi mie oon taas saanut eri lukeman mitä sie?
Koulutuksen teoria tunnilla sanottiin, että : Holo on taas laskenut omia laskuja joten sitä ei kannata kuunnella!
Minähän en voinut millään uskoa, että KAIKKI LASKU KAAVAT PITÄÄ KÄYDÄ LÄPI!
Kyllä minä lopulta toimin niin, mutta sanoin vasta sen jälkeen, kun koulutus oli loppu, että : Vttu en ikinä tarvi näitä tietoja mihinkään mitä vanhemman panostajan koulutuksessa opin!
Minun äiti oli tuo joka sanoi, että : Sinä kanssa käyt PANOSTAJAN koulutuksen loppuun!
Minun isäni sanoi ALH-ENKELI HOITAJA koulutuksesta minulle, että : Minusta kiva, että joku meidänkin perheestä on kiinnostunut ENKELEISTÄ.
Isästäni se ei ollut mikään ihme, että minä olin hänen tyttäristä hän joka kiinnostuu ENKELEISTÄ SEKÄ KAIKESTA HENKISYYTEEN LIITTYVISTÄ ASIOISTA VAIKKA EN KOE TARVIVANI KIRKKOA VIELÄKÄÄN!
HARKITSEN VAKAASTI KIRKOSTA EROAMISTA, KOSKA MITÄ JÄRKEÄ ON ELÄTTÄÄ IHMISIÄ KIRKOLLISVEROILLA JOS KIRKKO EI EDES TYÖLLISTÄ IHMISIÄ VAAN HE ILMEISESTI LORVII PÄIVÄT PITKÄN SEURAKUNNANTILOISSA JOKA LIITTYY KIRKKOON MYÖS!ONKO SE KUNNIA JOTAKIN SYÖTÄVÄÄ? EHKÄ PAIKALLINEN RUOKALAJI?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
ONKO SE KUNNIA JOTAKIN SYÖTÄVÄÄ? EHKÄ PAIKALLINEN RUOKALAJI?
Eihän minun kunniattoman paskan Holon kunnian takaisin saanti ole pelkkää oman kunnian sekä maineen puhdistamista vaan siihen liittyy vielä syrjintää sekä kaltoinkohtelua, koska FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, että MINÄ OLEN ALKOHOLISTI JA JOKA ASUU IVALOSSA SEN TAKIA, että en viitti mennä töihin niin sais velkani maksettua heillekin, koska loukkaan heidän kunnioita!
Minä olen hakenut 2 kertaa töitä Inarin kunnalta ja kyllä minä voin niiden ALKOHOLISTIEN ASUNTOJA SIIVOOTA VAIKKA KUNTOUTTAVANA TYÖTOIMINNALLA, mutta edes Palolahden Heli joka on LAPHAN työntekijä ei voi Inarin kunnan edustajana kunnan hallituksen/valtuuston kokouksissa sanoa, että : HOLO VOIDAAN PALKATA 2 vuodeksi kuntouttavaan työtoimintaan ja KELA maksaa palkkaa joten Holo voi opetella siivoamaan alkoholistien asuntoja, koska he eivät ole kovin innoikkaita siivoamaan!
Poliisit voi ottaa kuntouttavaan työtoimintaan myös ja minä voin siivoota PUTKAT niin OPIN NÖYRÄKSI SEKÄ KUNNIALLISEKSI NAISEKSI!
Luuleeko ihmiset, että MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO AION LOPUN IKÄÄNI NIELLÄ TÄTÄ SYRJINTÄÄ!
Minä voin siivoota vaikka Inarin kunnanjohtajalle kunnantalolla vessan ennen, kuin hän menee vessaan ja kysyä, että : Pitääkö pestä Herran perse ja munatkin? Minä olen sentään ollut Inarin kunnalla aikoinaan Männikössä SAUNOTTAJANAKIN ja papat oli yhtä hymyä, kun he pääsivät minun kanssa saunaan ja minä pesin heidän munat!
Kunnanjohtajakin kyllä häviää NÖYRYYS KISAN JOHON HÄN ON MEIDÄT HOLOT HAASTANUT!
Olisin hakenut kunnanjohtajan virkaa, mutta minä odottelin milloin LÄHTÖ VALAKENEE JA HOLO LÄHTEE KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, KOSKA OLIN ALOITTANUT TUON PROSESSIN JO!
Minä kyllä osaan NÖYRTYÄ ex-puolisoni edessä joka itse aloitti nykyisin vaimonsa kanssa PETTÄMISEN JA MINUN MAINEEN SEKÄ KUNNIAN PASKOMISEN!
FB kunnialliset voisivat katsoa peiliin ja kysyä, että: Tulikohan nyt toimittua oikein, kun tekastiin kiireellä kunniallisia alkoholisteista, raiskaajista sekä muista rikollista? - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eihän minun kunniattoman paskan Holon kunnian takaisin saanti ole pelkkää oman kunnian sekä maineen puhdistamista vaan siihen liittyy vielä syrjintää sekä kaltoinkohtelua, koska FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, että MINÄ OLEN ALKOHOLISTI JA JOKA ASUU IVALOSSA SEN TAKIA, että en viitti mennä töihin niin sais velkani maksettua heillekin, koska loukkaan heidän kunnioita!
Minä olen hakenut 2 kertaa töitä Inarin kunnalta ja kyllä minä voin niiden ALKOHOLISTIEN ASUNTOJA SIIVOOTA VAIKKA KUNTOUTTAVANA TYÖTOIMINNALLA, mutta edes Palolahden Heli joka on LAPHAN työntekijä ei voi Inarin kunnan edustajana kunnan hallituksen/valtuuston kokouksissa sanoa, että : HOLO VOIDAAN PALKATA 2 vuodeksi kuntouttavaan työtoimintaan ja KELA maksaa palkkaa joten Holo voi opetella siivoamaan alkoholistien asuntoja, koska he eivät ole kovin innoikkaita siivoamaan!
Poliisit voi ottaa kuntouttavaan työtoimintaan myös ja minä voin siivoota PUTKAT niin OPIN NÖYRÄKSI SEKÄ KUNNIALLISEKSI NAISEKSI!
Luuleeko ihmiset, että MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO AION LOPUN IKÄÄNI NIELLÄ TÄTÄ SYRJINTÄÄ!
Minä voin siivoota vaikka Inarin kunnanjohtajalle kunnantalolla vessan ennen, kuin hän menee vessaan ja kysyä, että : Pitääkö pestä Herran perse ja munatkin? Minä olen sentään ollut Inarin kunnalla aikoinaan Männikössä SAUNOTTAJANAKIN ja papat oli yhtä hymyä, kun he pääsivät minun kanssa saunaan ja minä pesin heidän munat!
Kunnanjohtajakin kyllä häviää NÖYRYYS KISAN JOHON HÄN ON MEIDÄT HOLOT HAASTANUT!
Olisin hakenut kunnanjohtajan virkaa, mutta minä odottelin milloin LÄHTÖ VALAKENEE JA HOLO LÄHTEE KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, KOSKA OLIN ALOITTANUT TUON PROSESSIN JO!
Minä kyllä osaan NÖYRTYÄ ex-puolisoni edessä joka itse aloitti nykyisin vaimonsa kanssa PETTÄMISEN JA MINUN MAINEEN SEKÄ KUNNIAN PASKOMISEN!
FB kunnialliset voisivat katsoa peiliin ja kysyä, että: Tulikohan nyt toimittua oikein, kun tekastiin kiireellä kunniallisia alkoholisteista, raiskaajista sekä muista rikollista?Kyllä minä kävin äitini PARHAANA YSTÄVÄNÄ työttömänä joutessani auttamassa häntä kilttinä ÄITINI TYTTÖNÄ auttamassa VANHAN POLIISILAITOKSEN SIIVOUKSESSA!
Kyllä Poliisi Titta Rasmus olis saanut tulla myös kaveriksi jos halunnut siivoota omat ja Justus Revon paskomiset sieltä pois!
Minä sentään siivoosin MIEHENI HOLON PASKOMISET niin hänen anopin EI TARVINNUT SIIVOOTA NIITÄ. Titta Rasmuksen jäljiltä en olis suostunut siivoamaan, mutta siivoosin kuitenkin niin MIEHENI HOLO PÄRJÄÄ TÖISSÄ VÄHÄN PAREMMIN JA HÄN VOI SANOA, ETTÄ : MINUN VAIMO SINUNKIN PASKAT TYÖTTÖMÄNÄ JOUTESSAAN JA SINUN VAIMO MAKAS JOUTILAANA KOTONA!
Koltta poliisi Hololla ja Vaseniuksella on kuulemma molemmilla KOMEAT KOLTTA-TILAT, mutta minä ja mieheni Holo ei sellaisia saada. Me ollaan TURJAKKEITA ja ei meille TURJAKKEILLE ANNETTU SAMOJA OIKEUKSIA MITÄ KOLTAT SAIVAT!
PETSAMOSSA KAIKKI METSÄT, MAAT JA VEDET OMISTI VALTIO! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä minä kävin äitini PARHAANA YSTÄVÄNÄ työttömänä joutessani auttamassa häntä kilttinä ÄITINI TYTTÖNÄ auttamassa VANHAN POLIISILAITOKSEN SIIVOUKSESSA!
Kyllä Poliisi Titta Rasmus olis saanut tulla myös kaveriksi jos halunnut siivoota omat ja Justus Revon paskomiset sieltä pois!
Minä sentään siivoosin MIEHENI HOLON PASKOMISET niin hänen anopin EI TARVINNUT SIIVOOTA NIITÄ. Titta Rasmuksen jäljiltä en olis suostunut siivoamaan, mutta siivoosin kuitenkin niin MIEHENI HOLO PÄRJÄÄ TÖISSÄ VÄHÄN PAREMMIN JA HÄN VOI SANOA, ETTÄ : MINUN VAIMO SINUNKIN PASKAT TYÖTTÖMÄNÄ JOUTESSAAN JA SINUN VAIMO MAKAS JOUTILAANA KOTONA!
Koltta poliisi Hololla ja Vaseniuksella on kuulemma molemmilla KOMEAT KOLTTA-TILAT, mutta minä ja mieheni Holo ei sellaisia saada. Me ollaan TURJAKKEITA ja ei meille TURJAKKEILLE ANNETTU SAMOJA OIKEUKSIA MITÄ KOLTAT SAIVAT!
PETSAMOSSA KAIKKI METSÄT, MAAT JA VEDET OMISTI VALTIO!Tuskin miestäni vaimo kiinnostaa vaan häntä kiinnostaa enemmän omaisuus, koska Koltta Holo syrjii suoraan meitä Holoja!
Hän ei ole koltta vaan hän on suomalainen, mutta hänen vaimonsa on SEVETIN KOLTTA-ALUEEN KOLTTIA.
Toiset koltat ihmettelee sitä, että miten Sevetin koltat voivat saada koltta-tilat Keväjärven koltta-alueelta ja he ovat ihan eri alueen kolttia mitä Keväjärven koltta-alueen koltat.
Koltat on asutettu eri alueille sen takia, koska HE OVAT ERI ALUEIDEN KOLTTIA!
Osa heistä eli minun suvun kanssa samalla alueella, mutta he olivat suomalaisia jotka olivat VANNONEET ISÄNMAAN VALAN JO PETSAMOSSA, kun PETSAMO LIITETTIIN SUOMEEN!
Ei se ollut Suomen valtio syy jos Venäjä ei ole ilmoittanut, että : Suomen pitää ottaa myös tämä aluea koska täälläkin asuu KOLTAN SAAMELAISIA! - Anonyymi00011
Minun kunniattoman paskan Holon lapsen isähän EI OLE PERHEENSÄ PETTÄJÄ VAAN KUNNIALLINEN MIES JA ISÄ JOKA EI LÄHTENYT EDES TOISEN MIEHEN VAIMON KANSSA UUTEEN SUHTEESEEN!
Näitä kunniallisia miehiä ja naisia FB:STÄ KYLLÄ LÖYTYY JOTKA VALEHTELEE KUNNIAN LOUKKAUS KÄRÄJILLÄ OLEVANSA USKOLLISIA OMALLE MIEHELLEEN/VAIMOLLEEN JA HE EIVÄT KATSELE MUIDEN VAIMOJA/MIEHIÄ EIVÄTKÄ OLE ITSE TYRKYLLÄ!
Jos et ole suhteessa niin pitää elää TYNNYRISSÄ, koska joku mies joka ei ole suhteessa voi kiinnostua naisesta joka EI OLE KENENKÄÄN VAIMO JA TOISEN MIEHEN VAIMO EI PÄÄSE VAIHTAMAAN LENNOSTA MIESTÄ!
Hän joka ei elä suhteessa käy suhteessa olevan kunnian päälle, koska hänen ei tarvi salailla ja valehdella omalle puolisolleen, että : MINÄ VAIN TÄÄLLÄ KATSELEN, ETTÄ OLISKO TÄÄLLÄ KOMIAMPI JA PAREMPI MIES MITÄ SINÄ!
Minä tulin sentään pois FB:STÄ vaikka yritin kyllä niskotella vastaan Holon vaimona olemisesta, mutta taivuin lopulta hänen tahtoonsa!
Mieheni Holo otti semmoset otteet, että minä kävin mielenterveystoimistossa juttelemassa. Holo MIEHENÄNI VAIMOSTAAN HUOLI-ILMOITUKSIA NIMETTÖMÄNÄ!
Kävin ja mietin, että mitähän paskaa minä voisin keksiä.
Minulla oli 2 vaihtoehtoa eli
1. Keskustellaanko paino ongelmista ylipainoisen hoitajan kanssa.
2. Ilmotan, että FB KUNNIALLISET EI OLE MITÄÄN MIELENTERVEYSHOITAJIA JOTKA KUNNANTALON MIELISAIRAALASSA MINUA HOITAA!
Valikoin tuon vaihtoehto 2 ja kysyin veljeltä, että käykö hän tuon hoitajan luona!?
Käy kuulemma välillä joten minä sanoin hänelle, että : Seuraavan kerran, kun menet niin kysy siltä, että olisko hänellä hyviä LAIHDUTUS OHJEITA JOIHIN MEILLÄ KÖYHILLÄ HOLOILLAKIN OLIS VARA TYÖTTÖMINÄ JA HÄN VOIS ITSE NÄYTTÄÄ ESIMERKKIÄ, ETTÄ MITEN 20-30 KILOA PUDOTETAAN TUOSTA VAAN PAINOA!
Sanoin, että : Jos hän ottaa sen vittuiluna niin sanot vaan, että MINUN ISO-SISKO JA NÄYTTÄÄ MINUN PIKKU-SISKOLTA ON HOLO JA HÄN PYYSI KYSYMÄÄN! Hänen miehensä on sentään LÄÄKÄRI-POLIISI!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt424702Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532554Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70936- 118901
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70864- 137825
- 48810
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48756