Muutamme kesällä Inariin

Anonyymi-ap

Olemme epätietoisia siitä miten saamelaisten keskuudessa eletään. Tietoa vailla.

13

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Poromiesten kanssa on oltava väleissä , etteivät pure.

• Anonyymi00002

Haju on jatkuvasti mukana. Siihen on vaan totuttava.

• Anonyymi00003

Me se ollaan ollaan hyvää väkeä.

• Anonyymi00004

Humalassa aina, niin eletään ☝️

• Anonyymi00006

Tarpeet voi tehdä portailta,reen voi veistää kirveellä olohuoneessa,ja aina pitää varastaa,ja syödä naapurin poroa.

• Anonyymi00007

Inarissa kyllä pärjää kuka vaan miehenä, mutta Ivalossa kaikki miehet on kunniattomia paskoja jos EI OLE SYNTYNYT RUOTSISSA!

• Anonyymi00008

Inari on ainutlaatuinen alue, jossa jokainen voi helposti huomata sen, että suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa. Tässä rauhallisessa ja luonnonkauniissa paikassa pohjoisen valon, puhtaan ilman ja hiljaisuuden yhdistelmä luo ihanteelliset olosuhteet hyvinvoinnille.
      Asukkaiden ja vierailijoiden välinen läheisyys, vahva yhteisöllisyys sekä syvä yhteys luontoon vahvistavat tunnetta tyytyväisyydestä ja sisäisestä rauhasta, mikä näkyy selkeästi arjen pienissä hetkissä.

• Anonyymi00009

Valehtelet ja valitat vaan kaikesta. Sillä pärjää.

• Anonyymi00010

Inarissa pysytään viisaampana kun on kirjasto.

• Anonyymi00011

ainut paikka missä sisä wc.. siellä paskannetaan

• Anonyymi00012

Kysy Miia Kärnän KONSULTTI PALVELU LAPIN LOITSUSTA.

Hän on se Harry Potterin näköinen nainen NÄÄSVILLESTÄ ja kyllä on ex-kansanedustaja Mikko Kärnän ex-vaimo jota ei edes haitannut vaikka lastensa isä KANSANEDUSTAJANA HÄPÄISI KAIKKI LAPIN ALUEEN IHMISET!

Minä Holo en edustanut muita, kuin itseäni ja miestäni, kun minä tuota Mikko Kärnää seurasin SOMESSA Suomi 100vuotta vanhempana panostajana NAISENA!

Minulla oli jo kunnian loukkaus tuomion, mutta SAKKO oli maksamatta ja päätin, että NYT ON AIHETTA LÄHTEÄ NAISENA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, koska MIKKO KÄRNÄKÄÄN EI EDUSTANUT MINUA LAPIN KANSANEDUSTAJANA!
      Hän edusti kaikki muita, mutta EI MINUA JA MIESTÄNI!

Mikko Kärnä loukkasi kunnioita Lapin kansanedustajana ja hän oli kuulemma Inarin kunnasta kansanedustaja ehdokkaana!

• Anonyymi00014

Kyllä vaan jos sinulla on kierot sääret ja hampaira puuttuu niin tnne vaan. Haiset myös paskalle kuin villekalle.

• Anonyymi00015

Kossua kun tarjoat niin olet hyvä mies.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2834
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2511
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      952
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe