Minä miehenä totean naisen leveälahkeisista farkusita, joiden lahkeet laahaa maata, ne on laahuslahkeet.
Miten nainen suhtautuu tuollaisiin housuihin, joiden lahkeet laahaa maata.
Varsinkin ulkona, nehän on ravassa lahkeet ja pyöräillessä on lahkeet ketjujen välissä.
On kokemusta, kun kevyt toppahousujen lajje lerputti vapaasti, niin meni sitten ketjun ja polkimen hammasrattaan väliin, mut en onneksi poljinta pyörittänyt, vaan taaksepäin poljinta liikutin, niin lahje vapautui.
Olis varmaan revennyt, jos olis polkenut eteenpäin.
Sukan varren sisään laitan housunlahkeet, kun lähden pyöräileen.
Laahuslahkeet
24
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla on useita väljiä housuja, esim pellavahousuja. Eivät ne nyt varsinaisesti maata laahaa, ainakaan jos on vähänkään pohjaa kengissä, mutta ovat sellaista löysää mallia joka tapauksessa. Ihanan ilmavia kesällä.
Se, minkä takia aloin hieman epäilemään, ovatko nämä liehulahkeiset housut sittenkään niin hyviä, on että kompastuin taannoin portaissa ylös mennessäni, kun lahje tarttui kenkääni. Selvisin pelkällä nolostumisella (tietysti tämä tapahtui keskellä ihmismassaa 😁), mutta toki pahemminkin olisi voinut sattua.
Nyt hieman aristelen noita leveälahkeisia housuja.. Leveälahkeiset farkutkin on, mutta niiden lahje on jämäkämpi eikä mene yhtä helposti jalan alle kuin esim pellavahousujen. Pitää ehkä ostaa tälle kesälle vähän eri mallisia pellavahousuja 🤔
Aletheias- Anonyymi00002
Aaa... siinähän sinä oletkin. Pääsin hipaisemaan sentään. Kiitos. Pitkään odottelinkin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aaa... siinähän sinä oletkin. Pääsin hipaisemaan sentään. Kiitos. Pitkään odottelinkin.
Siitäkö opit paketti-auto - tempun? Melkoinen cat-bow-wow-wow-wow!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siitäkö opit paketti-auto - tempun? Melkoinen cat-bow-wow-wow-wow!
Olen suuri posliinin ystävä, olen etsinyt kesto- semmoista. Oletko mahdollisesti tietoinen missä semmoinen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen suuri posliinin ystävä, olen etsinyt kesto- semmoista. Oletko mahdollisesti tietoinen missä semmoinen?
En ollut ikinä tiennytkään että voi aavistella aivan jumalaista piip-baap-buup!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ollut ikinä tiennytkään että voi aavistella aivan jumalaista piip-baap-buup!
;)
,, - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
;)
,,Käännä e ympäri iksi mirriseni.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Käännä e ympäri iksi mirriseni.
Kohta poljetaan painijainen piiloon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kohta poljetaan painijainen piiloon.
Yhdyn... mirriä alkoi kiillottaa.
- Anonyymi00011
Olen huomannut, että moni haluaa katsoa mun housuja, kun lahkeet on, niin mielenkiintoiset.
- Anonyymi00013
Ne on nämä kalsarinkiristäjäismarkkinat, kaikki pöksyt minimania kun Putin näyttää businesstaitojaan ranskalaisten avulla. Kaikilla ääni falsetissa niin uskottavuus on pois. Läpenäkyvää ettei ajatella ihan loppuun asti asioita. Sulla ei ole sitä ongelmaa. Velaton.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ne on nämä kalsarinkiristäjäismarkkinat, kaikki pöksyt minimania kun Putin näyttää businesstaitojaan ranskalaisten avulla. Kaikilla ääni falsetissa niin uskottavuus on pois. Läpenäkyvää ettei ajatella ihan loppuun asti asioita. Sulla ei ole sitä ongelmaa. Velaton.
Se on hyvä periaate sillä potkii monta aitaa tieltä mitä ikinä keksivätkään nykyään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on hyvä periaate sillä potkii monta aitaa tieltä mitä ikinä keksivätkään nykyään.
Pääsee hevoset naimaan.
- Anonyymi00015
ne voi kääntää jos on lyhyet lahkeet, mutta pidentäminen on vaikeampi juttu, siis jos jalat kasvaneet yön aikanakin niin pitkiksi TAI niin nukkuessa jalat lyhentyneet..
yeah, I'm unbelievable with my ideas... kind of my self choosen thing try to help.. or such..
Heavy Rock - Music - Judas Priest - The Sentinel- Anonyymi00017
Just them thighs and in between
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Just them thighs and in between
Kummia monihaaralamppuja https://free3d.com/es/modelo-3d/lightbulb-4796.html mihin Pelle Pelottoman apuri hävisi valikoimasta? Ennen muuta ollukkaan kaupan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kummia monihaaralamppuja https://free3d.com/es/modelo-3d/lightbulb-4796.html mihin Pelle Pelottoman apuri hävisi valikoimasta? Ennen muuta ollukkaan kaupan.
Lisäisi lumeneja ees ihan turhaa...
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lisäisi lumeneja ees ihan turhaa...
Lisään Wheatus - Teenage Dirtbag.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lisään Wheatus - Teenage Dirtbag.
Ne perkeleen intialaiset niillon niitä monipäisiä jumaluuksia nyt valaistutaan citus altius fortius - tyyliin yksinkertainen toimivuus lähti lomille tilalle ainainen säätäminen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ne perkeleen intialaiset niillon niitä monipäisiä jumaluuksia nyt valaistutaan citus altius fortius - tyyliin yksinkertainen toimivuus lähti lomille tilalle ainainen säätäminen.
Folke West laski ajoissa kytkintä kun muut kinas nostoa. Kelaa venemies vielä. Just sitä säätämistä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Folke West laski ajoissa kytkintä kun muut kinas nostoa. Kelaa venemies vielä. Just sitä säätämistä.
Tää on mun mielestä kumma juttu https://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_in_the_High_Castle_(TV_series) tossa sarjassa on "lamppuja" ja sit noi intilaislamput on yht'äkkiä markkinoilla.
Toi eixperustu mitenkään todellisuuteen noita oli romanialaisilla aikanaan neuvostoliitossa mitä siinä sarjassa takoitetaan lampulla. Sit on Montauk, se on hävinny osittain tän sarjan vaiketualue-USAta.
Jotain ne härdää. Ihan pimennossa TV-kansat kun tunne muuttoliikkeitä mitenkään historiasta. Niitä ne vaihtelee ja pimentää. Väittää vaan tv:ssä niin se on silleen. Niin ennätyspöljää jengiä. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tää on mun mielestä kumma juttu https://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_in_the_High_Castle_(TV_series) tossa sarjassa on "lamppuja" ja sit noi intilaislamput on yht'äkkiä markkinoilla.
Toi eixperustu mitenkään todellisuuteen noita oli romanialaisilla aikanaan neuvostoliitossa mitä siinä sarjassa takoitetaan lampulla. Sit on Montauk, se on hävinny osittain tän sarjan vaiketualue-USAta.
Jotain ne härdää. Ihan pimennossa TV-kansat kun tunne muuttoliikkeitä mitenkään historiasta. Niitä ne vaihtelee ja pimentää. Väittää vaan tv:ssä niin se on silleen. Niin ennätyspöljää jengiä.Noi vaihtaa massamedialla Media-päälliköiden nimet noihin juttuihin uusiksi nimiksi näille leffoilla ja peleillä. Sen verran natsi-historiaa lukenu nuoret ymmärtää taas ihan väärin ja pimitetään oikea historia valehistorialla.
Yhtä saatanan kunnian ryöstöä niiltäkin keille siitäkään vähästä kuuluu. Sit jotkut neukkulentäjät vedelly tasaseen 60 tiliä. Täyttä paskaa. Muistan nekin. Jenkit varsinkin, kateellisia siksi ne suostuu valheisiin.
Näyttää ite osaavammalta. Mikään kehity valheella eteenpäin. Niin baby boomer-henkeä. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Noi vaihtaa massamedialla Media-päälliköiden nimet noihin juttuihin uusiksi nimiksi näille leffoilla ja peleillä. Sen verran natsi-historiaa lukenu nuoret ymmärtää taas ihan väärin ja pimitetään oikea historia valehistorialla.
Yhtä saatanan kunnian ryöstöä niiltäkin keille siitäkään vähästä kuuluu. Sit jotkut neukkulentäjät vedelly tasaseen 60 tiliä. Täyttä paskaa. Muistan nekin. Jenkit varsinkin, kateellisia siksi ne suostuu valheisiin.
Näyttää ite osaavammalta. Mikään kehity valheella eteenpäin. Niin baby boomer-henkeä.>:/ HOMOT!
- Anonyymi00026
Kaduilla on vielä pölyä, joten hyvä kun joku edes välittää luutia.
Leveät byysat on jo koettu.
Ei ne sovi kovin pitkille ei ihan lyhkäsille. Molemmissa jotain koomista.
Lahkeet rispaantuu ja sateella märät polveen.
Vilma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463