Nainen vietti yön minun luona ja...

Anonyymi-ap

Ihan järkyttävää, se käytti kaikki minun loput vessapaperit ja siirsi minun asioita eripaikkaan! Minun asioita ei siirretä eripaikkaan! t. Ätminki

28

381

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä että avaudut siitä täällä sinkkupalstalla.

• Anonyymi00011

Niin vaan siirrettiin tälläkin kertaa paikkaan kuin paikkaan, jonka mielti paremmaksi kuin aiemman. Sorit siitä.

• Anonyymi00002

Hih 🤭
      Sinun on nyt vain opeteltava sietämään naisihmisiä. Ilman myönnytyksiä ei saa etuisuuksia. 😀

• Just tuollaisia kakkapyllyjä kaikki naiset aina on.

• Ätminki viittaa alemman tason mieheen. Ei sellaisen pitäisi katkerien, voimaantuneitten ja vakiintumattomien mielestä saada naisvierasta oleenkaan. Lienee tapahtunut jonkinlainen sekaannus. -exKynis.mi

• Anonyymi00003

En sinällään ole ätminki, mut mun elämäntapa viittaa siihen suuntaan. T: Ätminki

• Anonyymi00003 kirjoitti:

En sinällään ole ätminki, mut mun elämäntapa viittaa siihen suuntaan. T: Ätminki

Just sillei. Siinähä se sekaannus oliki. Ytminki elää oikeesti niiku sika vatukossa. Ei ku muuttaan nikkii. -exKynis.mi

• Anonyymi00004

Minun kylppäriin on tullut yhtäkkiä hajuvesiä ja hiustenhoitoaineita. Ihan kuin nainen asuisi luonani vaikka vaan tapailemme ja harrastamme seksiä. En voi oikein käskeä viemään niitä poiskaan koska muuten nainen ottaa nokkiinsa.

• Anonyymi00019

No takuulla. Yritä nyt vaan kestää.

• Anonyymi00006

Kävikö äiti kylässä?

xLiner

• Anonyymi00007

Ohan niitä oulusa naisia ihan varmaan valia asti!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ohan niitä oulusa naisia ihan varmaan valia asti!

Eli äiti kävi. Tuliko siistiä?

xLiner

• Anonyymi00008

Järkyttävää miten vähän sinulla on vessapaperia!

- Sheena

• Anonyymi00009

Sitähän se tekee,kun tulee toisten koteihin,ilman lupaa,siitä ei tykätä!

• Anonyymi00010

On järkyttävää. Naisena en ikinä sekaantuisi miehen kodin tavaroihin, ovat kokonaan hänen asiansa. Kun käyn miehelässä, on pussukka mukana pyyhkeineen, rasvoineen ja muine tarpeellisine. Ja kun lähden vien kaikki pois. Sehän on päivän selvää.
      Kerran kävimme yllättäen uimassa järvessä enkä enää laittanut rintsikoita takaisin. Ne olivat jääneet hänen autoonsa ja lapset kysyivät miksi tällaiset täällä. Mies piti asiaa hyvin kiusallisena. Minua harmitti eniten se etteivät sattuneet olemaan kauneimmat rintsikkani vaan sellaiset tavalliset arkiset.

• Anonyymi00022

Miehekkeet ,miehekkeet,esiintyvät muka naisina,toisena päivänä naisia ja toisena miehiä,tulee mieleen,ett on hauskaa,kun ratas pyörii!"

• Anonyymi00012

ei kai ollutkaan kovin suuri se vessapaperi-varasto, aika monta kertaa pitää kakata jota yhdenkin rullan saa loppumaan.

• Anonyymi00021

Lopeta olga.t tuo homma,etkö muuista,että varastaminen on rikos ja toisia täällä syyttelet,omista tekemisistä kerrot!

• Anonyymi00013

Taisi tyttö viedä omaan kotiinsa vessapaperia

• Anonyymi00014

Tai sit puuttui käsipyyhe vessasta? Johonkin pitää kädet kuivata pesun jälkeen.

• Anonyymi00015

Voi kauheeta, voi hirveetä ! Mie romahan! Pieniä on tällaiset murheet!

• Anonyymi00023

Yhden rullan hinta on noin 0,40 euroa ja jos niitä kulutetaan viisi rullaa päivässä on se jo 2 euroa päivässä kertaan 365 päivää on jo 730 euroa vuodessa, se on iso raha jos ihminen on työtön tai huonosti palkatussa työssä, eikä löydä nykytilanteessa parempaa itselleen?

• Anonyymi00016

No voi kauheeta siirrä takas jos häiritsee

• Anonyymi00017

Jos pytty on pesty viimeksi viime vuonna, pitää paperia kääräistä iso kerros pytyn reunoille 🤔

• Anonyymi00018

Ätminkien kannattaa pysyä erossa moisista olennoista. Ihan kamalia ovat...

• Anonyymi00024

kannaarera kai caeaea kokonainen 8-eullan serla-vessapapweia jos hänrä kakittaa niin kovasri.

• Anonyymi00025

Saitko edes hyvät kyydit?

• Anonyymi00026

Minäkään en tykkää että minun tavaroihin kosketaan. Parempi että naiset pysyy poissa. Tulihan tää nyt selväksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      186
      2690
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      84
      954
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      819
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      285
      775
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      89
      774
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe