Ihan järkyttävää, se käytti kaikki minun loput vessapaperit ja siirsi minun asioita eripaikkaan! Minun asioita ei siirretä eripaikkaan! t. Ätminki
Nainen vietti yön minun luona ja...
28
381
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä että avaudut siitä täällä sinkkupalstalla.
- Anonyymi00011
Niin vaan siirrettiin tälläkin kertaa paikkaan kuin paikkaan, jonka mielti paremmaksi kuin aiemman. Sorit siitä.
- Anonyymi00002
Hih 🤭
Sinun on nyt vain opeteltava sietämään naisihmisiä. Ilman myönnytyksiä ei saa etuisuuksia. 😀 Just tuollaisia kakkapyllyjä kaikki naiset aina on.
Ätminki viittaa alemman tason mieheen. Ei sellaisen pitäisi katkerien, voimaantuneitten ja vakiintumattomien mielestä saada naisvierasta oleenkaan. Lienee tapahtunut jonkinlainen sekaannus. -exKynis.mi
- Anonyymi00003
En sinällään ole ätminki, mut mun elämäntapa viittaa siihen suuntaan. T: Ätminki
Anonyymi00003 kirjoitti:
En sinällään ole ätminki, mut mun elämäntapa viittaa siihen suuntaan. T: Ätminki
Just sillei. Siinähä se sekaannus oliki. Ytminki elää oikeesti niiku sika vatukossa. Ei ku muuttaan nikkii. -exKynis.mi
- Anonyymi00004
Minun kylppäriin on tullut yhtäkkiä hajuvesiä ja hiustenhoitoaineita. Ihan kuin nainen asuisi luonani vaikka vaan tapailemme ja harrastamme seksiä. En voi oikein käskeä viemään niitä poiskaan koska muuten nainen ottaa nokkiinsa.
- Anonyymi00019
No takuulla. Yritä nyt vaan kestää.
- Anonyymi00006
Kävikö äiti kylässä?
xLiner- Anonyymi00007
Ohan niitä oulusa naisia ihan varmaan valia asti!
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ohan niitä oulusa naisia ihan varmaan valia asti!
Eli äiti kävi. Tuliko siistiä?
xLiner
- Anonyymi00008
Järkyttävää miten vähän sinulla on vessapaperia!
- Sheena - Anonyymi00009
Sitähän se tekee,kun tulee toisten koteihin,ilman lupaa,siitä ei tykätä!
- Anonyymi00010
On järkyttävää. Naisena en ikinä sekaantuisi miehen kodin tavaroihin, ovat kokonaan hänen asiansa. Kun käyn miehelässä, on pussukka mukana pyyhkeineen, rasvoineen ja muine tarpeellisine. Ja kun lähden vien kaikki pois. Sehän on päivän selvää.
Kerran kävimme yllättäen uimassa järvessä enkä enää laittanut rintsikoita takaisin. Ne olivat jääneet hänen autoonsa ja lapset kysyivät miksi tällaiset täällä. Mies piti asiaa hyvin kiusallisena. Minua harmitti eniten se etteivät sattuneet olemaan kauneimmat rintsikkani vaan sellaiset tavalliset arkiset.- Anonyymi00022
Miehekkeet ,miehekkeet,esiintyvät muka naisina,toisena päivänä naisia ja toisena miehiä,tulee mieleen,ett on hauskaa,kun ratas pyörii!"
- Anonyymi00012
ei kai ollutkaan kovin suuri se vessapaperi-varasto, aika monta kertaa pitää kakata jota yhdenkin rullan saa loppumaan.
- Anonyymi00021
Lopeta olga.t tuo homma,etkö muuista,että varastaminen on rikos ja toisia täällä syyttelet,omista tekemisistä kerrot!
- Anonyymi00013
Taisi tyttö viedä omaan kotiinsa vessapaperia
- Anonyymi00014
Tai sit puuttui käsipyyhe vessasta? Johonkin pitää kädet kuivata pesun jälkeen.
- Anonyymi00015
Voi kauheeta, voi hirveetä ! Mie romahan! Pieniä on tällaiset murheet!
- Anonyymi00023
Yhden rullan hinta on noin 0,40 euroa ja jos niitä kulutetaan viisi rullaa päivässä on se jo 2 euroa päivässä kertaan 365 päivää on jo 730 euroa vuodessa, se on iso raha jos ihminen on työtön tai huonosti palkatussa työssä, eikä löydä nykytilanteessa parempaa itselleen?
- Anonyymi00016
No voi kauheeta siirrä takas jos häiritsee
- Anonyymi00017
Jos pytty on pesty viimeksi viime vuonna, pitää paperia kääräistä iso kerros pytyn reunoille 🤔
- Anonyymi00018
Ätminkien kannattaa pysyä erossa moisista olennoista. Ihan kamalia ovat...
- Anonyymi00024
kannaarera kai caeaea kokonainen 8-eullan serla-vessapapweia jos hänrä kakittaa niin kovasri.
- Anonyymi00025
Saitko edes hyvät kyydit?
- Anonyymi00026
Minäkään en tykkää että minun tavaroihin kosketaan. Parempi että naiset pysyy poissa. Tulihan tää nyt selväksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708