Onko tulossa kovat Wappubileet Oravanrantaan vai Luirolle. Hallinto-oikeuden päätös voi käynnistää bileet. Sirpuli ja Mikko. Pysyy vai ei. Vakituiseksi heti vai heti potkut. Virkasuhde päättyy: Jos valinta todetaan lainvastaiseksi, Merikanto ei voi jatkaa vakinaisessa virassa. Sirpuli jatkaa kesän yli. Tai sitten saaga jatkuu. Kohta jytkähtää.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Jos hallinto-oikeus kumoaisi valinnan, kunta joutuisi joko käynnistämään hakuprosessin alusta tai valitsemaan kunnanjohtajan aiemmista hakijoista, mikäli alkuperäinen haku on yhä voimassa.
- Anonyymi00005
Kyllä ootte porukkaa.
Eikö hävetä
- Anonyymi00004
Minä menen vapuksi suommulle
Siellä on vielä mukavan liukas keli
Luistaa hyvin,tarvitaan jopa hieman pitoa - Anonyymi00006
Minä jään kotiin ja hoidan heppaa. Otan tibbakeipää.
- Anonyymi00007
Minäkin lähen Suomulle , haluun tanssittaa vähän härkäparilla
- Anonyymi00008
Ilo että kirjoittelet milloin kukakin saapi potkut, saadaan yteet riitauttaa näiden juttujen vuoksi. Eli Marilyn ei koskaan astu virkaan kjäh kjäh kjäh
- Anonyymi00010
Ei alkoholia mutta huumeet sallittu.
- Anonyymi00011
Jos hallinto-oikeus katsoo, että valittu ei täyttänyt kelpoisuusehtoja tai ansiovertailu oli puutteellinen, organisaatio voi tehdä uuden valinnan alkuperäisten hakijoiden joukosta (jos sieltä löytyy päteviä ja vertailun kestäviä ehdokkaita).
- Anonyymi00012
Jännittää ihan kauhiasti.
- Anonyymi00013
Minulla ei.
Nautin vihreää heinää
Se rauhoittaa kummasti
- Anonyymi00014
Minä tykkään viettää vabbua,olenhan kommunisti
- Anonyymi00016
Tottakai ja olethan vielä......https://www.youtube.com/watch?v=WukFwA7ioPw&list=RDWukFwA7ioPw&index=1
- Anonyymi00015
Onko marssi kylillä? Mahtuuko vielä kulkueeseen ja tarjotaanko simaa ja munkkeja kommareille?
- Anonyymi00021
Kemijärvellä olivat kommarit näin kertoivat
Täälä niin hiljaista on
- Anonyymi00017
Meillä on hyvät bileet
Punaista juomaa ja niin edelleen - Anonyymi00019
Nyt keltaista juomaa,kylläpä maistuukin mainiolle!
- Anonyymi00020
Kirkasta kilautellaan alas
Pidot paranee vaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1521002En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124639Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 67595
- 36562
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50545Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154540Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34534Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518