Aiotteko olla vaolla?
Muistakaa vanha kyntömiehen sanonta: Kyntömies ei vakoaan valitse.
Mullapa on reilusti siementä jemmassa vappua varten!
-keinovaginamies-
Mites tänä vappuna?
17
328
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tinderimiehet on kyntökoneita ja kylvää yleisiä peltoja
- Anonyymi00002
Panohullu pääsi töistä kotiin ja kaikkien pitää kestää seksin tuputtaminen
Pitkä viikonloppu. Tilaisuus n. 80+ yhtäjaksoiseen tuntiin ilman ihmiskontakteja. Yritän olla miettimättä mitään vakoja.
- Anonyymi00003
Sain uutta oppia perunan kasvatukseen. Ei välttämättä tarvita mitään vakoa, kumpu on oleellisempi.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00004
Ne siemenet on kuulemma elinkelvottomia joutuessa tekemisiin ilman/hapen kanssa joku tutkija ainakin joskus väitti helpointapa runkata wcpaperille kuivaa samoin tein melkein
- Anonyymi00005
Vappu menee pitkälti henkilön kanssa joka on seurausta siementen kylvämisestä.
Kylmää luvassa, ei päästä paistattelemaan auringon valossa.
AV - Anonyymi00006
Vaolla oleminen on hyvinkin mahdollista. Siemenet on vielä hakematta.
xLiner - Anonyymi00007
Kai sitä vois kesäheilaa mennä hakemaan baarista. Naiset on vaan omituisia ette seksiä heti eikä treffejä.
- Anonyymi00008
En ajatellut olla vappuna vaolla eikä kyllä siemeniäkään ole hommattuna. Pitäisi ehkä olla aktiivisempi kevätaktiviteettien kanssa, vähintään muistaa kastella puutarhaa riittävän usein, ettei se vallan kuivetu kovassa paahteessa.
Hyvä kuulla, että edes joku on hyvin valmistautunut vappuun!
Aletheias- Anonyymi00009
Tässä alusviikonloppuna hyvää aikaa lähteä siementen hankintaan.
"Maailmassa mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole kovin tärkeää " :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tässä alusviikonloppuna hyvää aikaa lähteä siementen hankintaan.
"Maailmassa mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole kovin tärkeää " :)
-keinovaginamies-Harmi kun tymäkkä kevätflunssa kaatanut ihan petiin, niin aika vähissä on minkäänlaiset siementen hankinnat tai hankinnat ylipäätään.
No meneehän se vappu itsehoidon parissakin ihan mukavasti. Vitamiineja, lepoa ja mitä mitä keinoja nyt on.. 😁
Aletheias
Ps: Kauanko siellä pohjoisessa lopulta viivyit? - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Harmi kun tymäkkä kevätflunssa kaatanut ihan petiin, niin aika vähissä on minkäänlaiset siementen hankinnat tai hankinnat ylipäätään.
No meneehän se vappu itsehoidon parissakin ihan mukavasti. Vitamiineja, lepoa ja mitä mitä keinoja nyt on.. 😁
Aletheias
Ps: Kauanko siellä pohjoisessa lopulta viivyit?Yskä lähtee yskimällä, mutta lähteekö nuha niistämällä vai tarvitaanko vahvempia keinoja?
Minä otin varaslähdön vappuun ja panin A-luokkaista Timoa jo vakoon ;)
Noin puolitoista viikkoa vierähti pilkkilomalla muorista, mutta oli niin rankka loma, että käytännössä se toisen viikon loppu meni lomasta toipumiseen :)) Mahtavat hankikelit oli, arska paistoi ja kalaa tuli.
Joskus vielä jään sinne lopullisesti. Heitän heipat töille, muorille ja etelän maisemille :)) Alan vapaaherraksi.
-keinovaginamies- - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Yskä lähtee yskimällä, mutta lähteekö nuha niistämällä vai tarvitaanko vahvempia keinoja?
Minä otin varaslähdön vappuun ja panin A-luokkaista Timoa jo vakoon ;)
Noin puolitoista viikkoa vierähti pilkkilomalla muorista, mutta oli niin rankka loma, että käytännössä se toisen viikon loppu meni lomasta toipumiseen :)) Mahtavat hankikelit oli, arska paistoi ja kalaa tuli.
Joskus vielä jään sinne lopullisesti. Heitän heipat töille, muorille ja etelän maisemille :)) Alan vapaaherraksi.
-keinovaginamies-Nyt on sen verran voimakas tauti päällä, että vaatii kyllä kovempia keinoja. Tyrnishotit sun muut on otettu käyttöön, mutta taitaapi vaatia vaan lepoa ja lempeyttä itseään kohtaan. Ei vaan meinaa jaksaa olla viltin alla näin pitkään. Vällyissä on tylsää yksin 🙃
No eihän se pilkkiloma venynyt sitten lainkaan niin pitkäksi. Hyvä, jos kalaakin tuli niin sait ehkä takaisin autenttista hajua pilkkihaalariin, kun murehdit sitä joskus, että se on liian puhdas 😁
Kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta alkaa vapaaherraksi, mutta ota nyt sentään edes muori matkaan mukaan. Muuten voi tulla liian yksinäistä 🤗
Aletheias - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nyt on sen verran voimakas tauti päällä, että vaatii kyllä kovempia keinoja. Tyrnishotit sun muut on otettu käyttöön, mutta taitaapi vaatia vaan lepoa ja lempeyttä itseään kohtaan. Ei vaan meinaa jaksaa olla viltin alla näin pitkään. Vällyissä on tylsää yksin 🙃
No eihän se pilkkiloma venynyt sitten lainkaan niin pitkäksi. Hyvä, jos kalaakin tuli niin sait ehkä takaisin autenttista hajua pilkkihaalariin, kun murehdit sitä joskus, että se on liian puhdas 😁
Kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta alkaa vapaaherraksi, mutta ota nyt sentään edes muori matkaan mukaan. Muuten voi tulla liian yksinäistä 🤗
AletheiasDrynkebyn inkiväärishotti on kanssa hyvää flunssajuomaa hunajalla ja kuumalla vedellä lantrattuna.
Uskon että muistat helliä itseäsi siellä vällyissä :))
Lapissa mulla on eri pilkkihaalari, niin ei tarvi sitäkin raahata edestakaisin. Se on hyvin fermentoitu jo :)
Kyllä muoria on tähänkin aikaiseen eläköitymissuunnitelmaan houkuteltu, mutta ei se lähe. Se on alettava uuden muorin hommaamiseen, jos oikeasti päätän lähteä.
Tai sitten erakkopääni kestää loppuelämän yksinolon paremmin kuin hyvin :)
Vois olla vaan sellainen kyläilypaikka, jossa käytäisiin toista välillä vähän helpottamassa ;)
-keinovaginamies- - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Drynkebyn inkiväärishotti on kanssa hyvää flunssajuomaa hunajalla ja kuumalla vedellä lantrattuna.
Uskon että muistat helliä itseäsi siellä vällyissä :))
Lapissa mulla on eri pilkkihaalari, niin ei tarvi sitäkin raahata edestakaisin. Se on hyvin fermentoitu jo :)
Kyllä muoria on tähänkin aikaiseen eläköitymissuunnitelmaan houkuteltu, mutta ei se lähe. Se on alettava uuden muorin hommaamiseen, jos oikeasti päätän lähteä.
Tai sitten erakkopääni kestää loppuelämän yksinolon paremmin kuin hyvin :)
Vois olla vaan sellainen kyläilypaikka, jossa käytäisiin toista välillä vähän helpottamassa ;)
-keinovaginamies-Hunajan olen muuten unohtanut täysin! Se pitää vielä lisätä valikoimiin, niin eiköhän pöpöt siitä kohta lannistu 🤗 Ja muistaa helliä itseä 😊
Ai niin, sä kun olet Hard core-pilkkijä niin tietysti sulla on joka residenssissä varusteet valmiina. Hyvä, että oli tuoksut sitten kohdillaan 😅
Ehkä muori siitä vielä innostuu, jos löydätte jonkun hyvän kompromissin. Vaikka hyvähän se on tiedostaa, jos pää kestää yksinoloakin, se on ihan tervettä itsessään.
Luulen, että monelle voisi sopia sellainen mukava kyläilypaikka, jos elämäntilanne on sellainen, ettei mihinkään kokonaisvaltaisempaan pysty/halua. Kuulostaisi ainakin mukavan simppeliltä 🤗
Aletheias
- Anonyymi00014
Rakkaani! Tulisitko vappuna kotiini vai voisinko tulla luoksesi...tippaleipiä ja simaa.
❤️👨👩👦🙏- Anonyymi00015
Huolestuttavasti joku pikkuvekara tuossa kuvassa.
Olen jo sen verran iällä, että valitettavasti joudun kieltäytymään ystävällisestä kutsustasi.
Mutta kiitos kuitenkin huomiosta :)
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522