Mites tänä vappuna?

Anonyymi-ap

Aiotteko olla vaolla?
Muistakaa vanha kyntömiehen sanonta: Kyntömies ei vakoaan valitse.
Mullapa on reilusti siementä jemmassa vappua varten!

-keinovaginamies-

17

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tinderimiehet on kyntökoneita ja kylvää yleisiä peltoja

    • Anonyymi00002

      Panohullu pääsi töistä kotiin ja kaikkien pitää kestää seksin tuputtaminen

    • Pitkä viikonloppu. Tilaisuus n. 80+ yhtäjaksoiseen tuntiin ilman ihmiskontakteja. Yritän olla miettimättä mitään vakoja.

      • Anonyymi00003

        Sain uutta oppia perunan kasvatukseen. Ei välttämättä tarvita mitään vakoa, kumpu on oleellisempi.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi00004

      Ne siemenet on kuulemma elinkelvottomia joutuessa tekemisiin ilman/hapen kanssa joku tutkija ainakin joskus väitti helpointapa runkata wcpaperille kuivaa samoin tein melkein

    • Anonyymi00005

      Vappu menee pitkälti henkilön kanssa joka on seurausta siementen kylvämisestä.
      Kylmää luvassa, ei päästä paistattelemaan auringon valossa.

      AV

    • Anonyymi00006

      Vaolla oleminen on hyvinkin mahdollista. Siemenet on vielä hakematta.

      xLiner

    • Anonyymi00007

      Kai sitä vois kesäheilaa mennä hakemaan baarista. Naiset on vaan omituisia ette seksiä heti eikä treffejä.

    • Anonyymi00008

      En ajatellut olla vappuna vaolla eikä kyllä siemeniäkään ole hommattuna. Pitäisi ehkä olla aktiivisempi kevätaktiviteettien kanssa, vähintään muistaa kastella puutarhaa riittävän usein, ettei se vallan kuivetu kovassa paahteessa.

      Hyvä kuulla, että edes joku on hyvin valmistautunut vappuun!

      Aletheias

      • Anonyymi00009

        Tässä alusviikonloppuna hyvää aikaa lähteä siementen hankintaan.

        "Maailmassa mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole kovin tärkeää " :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Tässä alusviikonloppuna hyvää aikaa lähteä siementen hankintaan.

        "Maailmassa mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole kovin tärkeää " :)

        -keinovaginamies-

        Harmi kun tymäkkä kevätflunssa kaatanut ihan petiin, niin aika vähissä on minkäänlaiset siementen hankinnat tai hankinnat ylipäätään.
        No meneehän se vappu itsehoidon parissakin ihan mukavasti. Vitamiineja, lepoa ja mitä mitä keinoja nyt on.. 😁

        Aletheias

        Ps: Kauanko siellä pohjoisessa lopulta viivyit?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Harmi kun tymäkkä kevätflunssa kaatanut ihan petiin, niin aika vähissä on minkäänlaiset siementen hankinnat tai hankinnat ylipäätään.
        No meneehän se vappu itsehoidon parissakin ihan mukavasti. Vitamiineja, lepoa ja mitä mitä keinoja nyt on.. 😁

        Aletheias

        Ps: Kauanko siellä pohjoisessa lopulta viivyit?

        Yskä lähtee yskimällä, mutta lähteekö nuha niistämällä vai tarvitaanko vahvempia keinoja?

        Minä otin varaslähdön vappuun ja panin A-luokkaista Timoa jo vakoon ;)

        Noin puolitoista viikkoa vierähti pilkkilomalla muorista, mutta oli niin rankka loma, että käytännössä se toisen viikon loppu meni lomasta toipumiseen :)) Mahtavat hankikelit oli, arska paistoi ja kalaa tuli.

        Joskus vielä jään sinne lopullisesti. Heitän heipat töille, muorille ja etelän maisemille :)) Alan vapaaherraksi.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Yskä lähtee yskimällä, mutta lähteekö nuha niistämällä vai tarvitaanko vahvempia keinoja?

        Minä otin varaslähdön vappuun ja panin A-luokkaista Timoa jo vakoon ;)

        Noin puolitoista viikkoa vierähti pilkkilomalla muorista, mutta oli niin rankka loma, että käytännössä se toisen viikon loppu meni lomasta toipumiseen :)) Mahtavat hankikelit oli, arska paistoi ja kalaa tuli.

        Joskus vielä jään sinne lopullisesti. Heitän heipat töille, muorille ja etelän maisemille :)) Alan vapaaherraksi.

        -keinovaginamies-

        Nyt on sen verran voimakas tauti päällä, että vaatii kyllä kovempia keinoja. Tyrnishotit sun muut on otettu käyttöön, mutta taitaapi vaatia vaan lepoa ja lempeyttä itseään kohtaan. Ei vaan meinaa jaksaa olla viltin alla näin pitkään. Vällyissä on tylsää yksin 🙃

        No eihän se pilkkiloma venynyt sitten lainkaan niin pitkäksi. Hyvä, jos kalaakin tuli niin sait ehkä takaisin autenttista hajua pilkkihaalariin, kun murehdit sitä joskus, että se on liian puhdas 😁

        Kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta alkaa vapaaherraksi, mutta ota nyt sentään edes muori matkaan mukaan. Muuten voi tulla liian yksinäistä 🤗

        Aletheias


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Nyt on sen verran voimakas tauti päällä, että vaatii kyllä kovempia keinoja. Tyrnishotit sun muut on otettu käyttöön, mutta taitaapi vaatia vaan lepoa ja lempeyttä itseään kohtaan. Ei vaan meinaa jaksaa olla viltin alla näin pitkään. Vällyissä on tylsää yksin 🙃

        No eihän se pilkkiloma venynyt sitten lainkaan niin pitkäksi. Hyvä, jos kalaakin tuli niin sait ehkä takaisin autenttista hajua pilkkihaalariin, kun murehdit sitä joskus, että se on liian puhdas 😁

        Kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta alkaa vapaaherraksi, mutta ota nyt sentään edes muori matkaan mukaan. Muuten voi tulla liian yksinäistä 🤗

        Aletheias

        Drynkebyn inkiväärishotti on kanssa hyvää flunssajuomaa hunajalla ja kuumalla vedellä lantrattuna.
        Uskon että muistat helliä itseäsi siellä vällyissä :))

        Lapissa mulla on eri pilkkihaalari, niin ei tarvi sitäkin raahata edestakaisin. Se on hyvin fermentoitu jo :)

        Kyllä muoria on tähänkin aikaiseen eläköitymissuunnitelmaan houkuteltu, mutta ei se lähe. Se on alettava uuden muorin hommaamiseen, jos oikeasti päätän lähteä.
        Tai sitten erakkopääni kestää loppuelämän yksinolon paremmin kuin hyvin :)

        Vois olla vaan sellainen kyläilypaikka, jossa käytäisiin toista välillä vähän helpottamassa ;)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Drynkebyn inkiväärishotti on kanssa hyvää flunssajuomaa hunajalla ja kuumalla vedellä lantrattuna.
        Uskon että muistat helliä itseäsi siellä vällyissä :))

        Lapissa mulla on eri pilkkihaalari, niin ei tarvi sitäkin raahata edestakaisin. Se on hyvin fermentoitu jo :)

        Kyllä muoria on tähänkin aikaiseen eläköitymissuunnitelmaan houkuteltu, mutta ei se lähe. Se on alettava uuden muorin hommaamiseen, jos oikeasti päätän lähteä.
        Tai sitten erakkopääni kestää loppuelämän yksinolon paremmin kuin hyvin :)

        Vois olla vaan sellainen kyläilypaikka, jossa käytäisiin toista välillä vähän helpottamassa ;)

        -keinovaginamies-

        Hunajan olen muuten unohtanut täysin! Se pitää vielä lisätä valikoimiin, niin eiköhän pöpöt siitä kohta lannistu 🤗 Ja muistaa helliä itseä 😊

        Ai niin, sä kun olet Hard core-pilkkijä niin tietysti sulla on joka residenssissä varusteet valmiina. Hyvä, että oli tuoksut sitten kohdillaan 😅

        Ehkä muori siitä vielä innostuu, jos löydätte jonkun hyvän kompromissin. Vaikka hyvähän se on tiedostaa, jos pää kestää yksinoloakin, se on ihan tervettä itsessään.

        Luulen, että monelle voisi sopia sellainen mukava kyläilypaikka, jos elämäntilanne on sellainen, ettei mihinkään kokonaisvaltaisempaan pysty/halua. Kuulostaisi ainakin mukavan simppeliltä 🤗

        Aletheias


    • Anonyymi00014

      Rakkaani! Tulisitko vappuna kotiini vai voisinko tulla luoksesi...tippaleipiä ja simaa.
      ❤️👨‍👩‍👦🙏

      • Anonyymi00015

        Huolestuttavasti joku pikkuvekara tuossa kuvassa.
        Olen jo sen verran iällä, että valitettavasti joudun kieltäytymään ystävällisestä kutsustasi.
        Mutta kiitos kuitenkin huomiosta :)

        -keinovaginamies-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe