Tippa kielen alle

Anonyymi-ap

Tekee gutaa 😋. Vahvaa kamaa ☝️. Per-hana eihän mulla henki lähe millään vaikka kuinka annostelen 😅. Täähän on mahtava kuje, kirjoitella voimasanoja viivojen kanssa siten ettei tuu bännäyksiä. Viivat nokkaan. Otin kerran läppäkuvan ittestäni missä mulla oli pikkukasa ruokasoodaa kämmeneni nurjalla puolella. Samalla mun nokan alla oli sitä ittiään ja tekeydyin kuvan ottamisen hetkellä kuin oisin ollut aineista sekaisin.

Tavuviivaleikki. SI-VIIVA-MI-VIIVA-TI 🤩. On aika uhota. Olla viidakon kuningas 💪. Semmonen skenaario on mukava että provoaisin jollekulle irl ja käskisin sitä käymään päälleni taputtamalla rintaani. Vähän niinkuin gorillauroot. Kun apina putosi puusta niin syntyi ihminen. Miettikää nyt! Silloin kun ootte ku-sessa johonkuhun, niin ootte käytännössä ku-sessa apinaan! Te itse Jumalan hyljänneet so-domiitit 😱🤭! -🦍-.

10

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juu, yksi tippa riittää.

• Anonyymi00002

minä enkäytä ollenkaan, en edes särkylääkkeitäkän.. kotijaljaa jooh käytän

• Anonyymi00003

oikeasti en pystyisikään käyttämään mitään kun paljon noiyalääkärien luona käyntejä

• Anonyymi00006

Lääkärille on oltava rehellinen siitä mitä valmisteita käyttää ja kuinka paljon. Kaikenlaisten lääkkeiden ja vitamiinien "sekakäyttö" voivat aiheuttaa yllättäviä käänteitä esim. lääkkeen toimivuudessa. -💊-.

• Anonyymi00004

Ei tuu flunssaa eikä mitään muutakaan vitsausta kun vitaminoi itsensä kyllästykseen saakka. Lääketeollisuus kavahtaisi sitä jos kaikki pysyisivät terveinä. Läheiselleni yks lekuri väitti että eräs vitamiinipitoinen valmiste olisi huuhaata. Se sanoi niin varmasti sen takia koska sen oli pakko sanoa silleen ammatillisessa mielessä.

Lääketeollisuuden edustajat ovat muutenkin denialisteja ravintolisien, luontaistuotteiden, rohtojen, akupunktion sun muun edessä. Mä oon asiasta eri mieltä. Ettei vaan ois jonkinlainen lääkiksen mukanaan tuoma indoktrinaatio mikä on mennyt lekurille perille?

Kaiken lisäks ei possella ees oo varaa terveydenhuoltoon enää tänä päivänä ja sairaalat ovat tautipesiä. Terveydenhuollon taso on kulkenut muutenkin alamäkeä vähintään jo muutaman vuoden. Helsingissä oli likaisia huumeneuloja tai vastaavia vaikka niiden piti olla puhtaita, id est, ammattitaidotonta puoskarointia. Joitakin juttuja kantsii silti hoitaa lääkärillä ja käydä selvittämässä jos on joitain ihmeellisiä vaivoja.

Pee-äs. Lääketeollisuus rakastaa sitä että säilyt hengissä mahdollisimman wanhaksi mutta kärsit ja olet riippuvainen terveydenhuollon palveluista. Poliitikot rakastavat sitä että olet mahdollisimman paljon töissä mahdollisimman pienellä palkalla ja heti ensimmäisenä eläköitymispäivänäsi kuolet pois. Presidentti ja pääministeri kiljuvat kuorolauluna - "KU0LE"! 😂🤣. Mut sitä ne salaa toivoo ☝️. Olen tulessa 🔥💪🏻😎🚬. -💊-.

• JeroP

No jos nää vanhuspalvelut yksityistetään. Niin varmasti rupeavat pitkittämään ihmisten elämää. Sitoo sänkyyn ettei dementoitunu eksy, pistää vahvat lääkkeet, jotka vie viimeisenkin terveyden, mutta pitää hengissä. Ja sitten ihan minimi ruokinnalla ja yhteiskunta maksaa. Ohan se ihan selvä, jos nyt suurelle ikäluokalle rakennetaan hoivapaikkoja. Niin haluaahan ne yhtiöt nää paikat pitää, senkin jälkeen kun suuri ikäluokka on poistunu ja on vuorossa meidän pieni ikäluokka. Ja muuta konstia ei oo kun pitkittäminen.

• Anonyymi00008
        JeroP kirjoitti:

No jos nää vanhuspalvelut yksityistetään. Niin varmasti rupeavat pitkittämään ihmisten elämää. Sitoo sänkyyn ettei dementoitunu eksy, pistää vahvat lääkkeet, jotka vie viimeisenkin terveyden, mutta pitää hengissä. Ja sitten ihan minimi ruokinnalla ja yhteiskunta maksaa. Ohan se ihan selvä, jos nyt suurelle ikäluokalle rakennetaan hoivapaikkoja. Niin haluaahan ne yhtiöt nää paikat pitää, senkin jälkeen kun suuri ikäluokka on poistunu ja on vuorossa meidän pieni ikäluokka. Ja muuta konstia ei oo kun pitkittäminen.

Sveitsissä on jo käytössä itsemurhakapselit. Ihmisen koko elämänkaari vaikuttaa siihen kuinka terveys pysyy yllä. Asioita on ennakoitava jopa vuosikymmeniä etukäteen jotta terveys säilyy. Tiettyjä lisiä pitää nauttia jo 25-30-vuotiaasta lähtien ja proteiinia saa vetää aina extra-annoksina. Oon kuullut että folaatin puute saattaa aiheuttaa oireiluja muistin kanssa.

Mähän saan folaattia sattumoisin ehkä vähän liiankin paljon. Pillerit tuppaavat olemaan folaattipitoisia. Luin just että lisissä se on synteettistä muotoa foolihappo, eli viimeksi mainittu on siis se mun juttuni. Muistaakseni foolihappo imeytyy paremmin kuin folaatti. Kyllä! A.I. varmisti ton imeytymisasian. -💊-.

• Anonyymi00005

Toivon, että, & niin, uskomattoman moni unelmasi & tulee saavutettavaksi & kuin, paratiisi maan päällä, & sillä, suoraan sanottuna & kenenkään ihmisen elämä ei saisi olla kurjuutta ja tuskaa & ei, kenenkään & vaikka, ihmeellinen ihanne,maailma se olisi, N,

• Anonyymi00007

Kiitos samoin 🙏. Jeesus kuulemma teilattiin jotta meidän ei tarvitsisi kärsiä. Tilanne ei kuitenkaan näytä siltä nyky-yhteiskunnassa isossa kuvassa. Todellisuus on mitä on. Silti elämä kokemuksena tapahtuu ihmisen oman pään havainnoinnin ja tulkinnan sisällä. Maailma ahdistaa. Siks onkin tärkeää pysähtyä välillä hengähtämään ja kuuntelemaan itseään. Zen-hetket ovat arvokkaita elämässä 😊. Ehkä täällä pitäisi olla enemmän hengellistä menoa kuten Aasiassa, meditaatiota sun muuta. -💊-.

• Anonyymi00009

Provoko? En uso. On Venäjäkin yhä olemassa :). https://www.youtube.com/watch?v=9tAmd_r5c4I . Jonkin aasinsillan kautta törmäsin tohon. Far Cry Primal-vibat tulee tosta kuvasta, iso plussa +. Wrangelinsaarella oli 4 000 vuotta sitten mammutteja. Ihan varmana Siperiasta löytäis samantien kokonaisia mammuttien ruhoja ja syöksyhampaita jos menisi sinne kaivelemaan. Kotiin. Venäjälle. Sieltä suomalaiset ovat kotoisin.

On kotouttamisen aika. Kun harmis on vaiennut ja ilmeisesti tönäisty avonaisesta ikkunasta alas katutasoon ja si-mi-ti-kin on nyt lomalla niin heidän roolinsa lankeaa mulle. Kyllähän täsä jonkun täytyy pitää rotia yllä. Täällä todellakin vartioin MINÄ. Ultralihaksikkaana ytminä ratsastaa mammutin selässä ylhäisessä yksinäisyydessään ilman paitaa - 80 asteen pakkasessa Pohjois-Siperiassa 💪. Siin ei paljoo takas v-i-ttuilla 😅. -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      91
      2276
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1968
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1848
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1620
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      110
      865
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      297
      799
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      644
    Aihe