Minulla Hololla on SAATAVIA, koska SOPIMUSTA EI TARVINNUT TARKISTAA EIKÄ UUSIA, KOSKA LAPSEN ISÄ EI NOUDATTANUT SOPIMUSTA!
Se ei ole mikään peruste HUOSTATA LASTA JA ALOITTAA NOIN TÖRKEÄ SYRJINTÄ INARIN KUNNAN TYÖNTEKIJÖINÄ!
Inarin sosiaali- ja terveyslautakunta sekä Espoon sosiaali- ja terveyslautakunnan edustaja joka oli Espoossa sosiaalityöntekijänä, kun lapsen isä on allekirjoitunut sopimuksen OVAT HYVÄKSYNEET TUON SOPIMUKSEN!
Allekirjoittanut virkailija on johtava sosiaalityöntekijä Mari Palolahti joka on edelleen Inarin kunnan palkka listoilla eli hän on HALLINNONJOHTAJANA TEHNYT VÄÄRIÄ PÄÄTÖKSIÄ, koska LAPSI LÄHTI HUOSTAAN VAIKKA INARIN KUNNASTA EI LÖYDY EDES SAMOJA PALVELUITA MITÄ ESPOOSTA LÖYTYY.
Espoosta löytyy 100kilometrin sisältä kaikki mahdolliset palvelut mitä ihminen tarvii terveydenhoitoon!
Espoossa mielisairaatkin pääsee oman kaupungin eli kunnan sisällä PSYKIATRISELLE HOITOON ELI HEITÄ EI TARVI LÄHETTÄÄ HELSINKIIN HOITOON!
Inarin kuntalaiset laitetaan Rovaniemelle PSYKIATRISELLE HOITOON niin kukaan ei saa varmasti tietää kenellä on SAIRASLOMAA JA PÖTKÖTTÄÄ PSYKIATRISELLA LATAAMOLLA, koska PSYYKE PIKKUSEN PETTI!
Ei meitä Holoja enään työt kiinnosta, mutta ME HALUTAAN RAHAT JOILLA SAADAAN SENTÄÄN UUSI LOISTAVA TULEVAISUUS!
Me luvataan pysyä poissa Inarin kunnasta ja LÄHETTÄÄ JOULUKORTTI JOSSA ON 20 EURON LAHJAKORTTI PAIKALLISEEN KUKKA-KAUPPAAN NIIN SAA VALITA MIELEISET JOULUKUKAT!
Löyty sopimus jonka perusteella
8
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo sopimus on ollut edelleen lapsen ja isän oikeuksien mukainen tuollaisenakin!
Inarin kunta on toiminut PURKANUT SOPIMUKSEN JA MINÄ OLEN ÄITINÄ HÄN JOKA OLI SOPIMUKSEN LUONUT!
Minulla olis ollut oikeus estää lapsen isältä tapaamiset kokonaan hänen alkoholin käytön vuoksi josta erikseen mainitsin, että silloin kun hän on lapsen kanssa niin hän ei käytä alkoholia!
En minä nähnyt tarpeelliseksi alkaa aikuista miestä komentamaan, että : Nyt lopetat juopottelun ja oot lapsen kanssa ja jatkat juopottelua sen jälkeen!
Kyllä aikuinen mies osaa itse päättää, että juopotteleko hän vai onko hän lapsensa kanssa!
Lapsen isä olis saanut laittaa omia ehtoja sopimukseen myös, mutta EI HÄN OLLUT VAATINUT MITÄÄN!
Tuo on kyllä törkeää, että Inarin kunta puuttuu sopimukseen jonka he ovat ITSE HYVÄKSYNEET JA EIVÄT KUNNIOITA SOPIMUKSIA!
Olin tehnyt tuon sopimuksen vuonna 2006 eli 20vuotta sitten ja SOPIMUS ON ERO LAPSEN JA HÄNEN TAPAAVAN VANHEMMAN ETUJEN JA OIKEUKSIEN MUKAINEN!
Sama sopimus on ollut kaikkien lasten kanssa, kun he ovat asuneet minun luona, mutta HEIDÄN ISÄT EIVÄT OLE HALUNNEET TAVATA LAPSIAAN!
He ovat mielummin syrjineet minua ja omia lapsiaan, koska MINÄ EN OLE ÄITINÄ VAATINUT HEITÄ TAPAAMAAN LAPSIAAN.
Olen aina vain sanonut, että : Kyllä sinä saat mennä isän luo jos haluat.
Olen sanonut myös, että : Kyllä saat soittaa tai laittaa viestiä isälles jos haluat!
Olen myös sanonut, että : Isäs on mikä on nykyisin, mutta ei hän silloin ollut tuollainen, kun sinua on tehty ja olet syntynyt!
Eron syyksi olen sanonut lapsille, että me riideltiin niin paljon ja lopulta ISÄS LÖYSI UUDEN NAISEN JA MEIDÄN RIIDAT LOPPUI SIIHEN JA MINÄ JÄIN TEIDÄN KANSSA KOTIA ASUMAAN.
Olen tunnustanut, että osaan vttumainen sekä hankala nainen.
Olen tunnustanut senkin, että minä vetelen vain liinoja kasaan, koska MIKSI TYYTYÄ MILJOONAAN JOS VOI YHTÄ HYVIN SAADA TRILJOONAN TAI ENEMMÄN!
RAHA ON KUULEMMA VAIN GLOBAALISTA JA SUOMEN RAHAPAJA PAINAA JOKA PÄIVÄ LISÄÄ EUROJA!
Minä olin sentään IVALOSTA HOLONA SUOMI 100 VUONNA VANHEMPANA PANOSTAJANA SUOMEN RAHAPAJAN VIERESSÄ PANOSTAJIEN KANSSA TÖISSÄ!
OLIN SENTÄÄN NIIN ÄLYKÄS NAINEN, ETTÄ MINÄ PYSÄYTIN RAHA-REKAN, KUN SE TULI RAHAPAJAN PORTISTA ULOS JA SANOIN, ETTÄ HÄNEN PITÄÄ ODOTTAA, KOSKA ME RÄJÄYTETÄÄN!
En minä kokenut, että se oli KUNNIAN LOUKKAUS eikä KUSKIKAAN VALITTANUT VAAN HÄNTÄ HYMYILYTTI!
Painosta tullut riihi kuivaa rahaa jota täys perävaunu rekalla kuskataan ei joka päivä pääse pysäyttään, mutta sain KERRAN ELÄMÄSSÄ MAHDOLLISUUDEN niin se oli KUNNIAN LOUKKAUS!
Ex-mieheni ajaa polttoainetta ja minä iskin silmäni siihen REKKAAN sekä ajattelin, että : Nyt RAHAA ja pääsen ohjaamaan RAHA-LIIKENNETTÄ!
En ohjannut NETISSÄ VAAN ME OLTIIN KOLMESTAAN TIEN PÄÄLLÄ. Tietenkin mie Holo, raha-mieheni ja se meidän rekka joka oli täynnä rahaa! Se oli vielä pitkä rekka jossa oli toinen kärry perässä!
Kyllä mekin luultiin, että kyseessä oli toisten rahat, mutta FB KUNNIALLISET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, että MIEHENI AJELEE REKKAA JOSSA ON MEIDÄN RAHAT TAI MUUTA VASTAAVAA AINA KYYDISSÄ!- Anonyymi00002
Poliisitkin PYSÄYTTÄISIVÄT IHAN VARMASTI REKAN JONKA KUORMANA RAHAA, koska se on harvinaista HERKKUA SAADA KÄDELLÄ OHJATA RAHA-LIIKENNETTÄ TIEN PÄÄLLÄ, mutta se oli vielä harvinaisempaa saada ohjata raha-liikennettä heti RAHAPAJAN PORTIN ULKOPUOLELLA SUOMI 100 VUONNA!
Sen jälkeen onnistut vielä samaan KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOITA, koska FB KUNNIALLISET EIVÄT ARVOSTA EDES RAHAA! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Poliisitkin PYSÄYTTÄISIVÄT IHAN VARMASTI REKAN JONKA KUORMANA RAHAA, koska se on harvinaista HERKKUA SAADA KÄDELLÄ OHJATA RAHA-LIIKENNETTÄ TIEN PÄÄLLÄ, mutta se oli vielä harvinaisempaa saada ohjata raha-liikennettä heti RAHAPAJAN PORTIN ULKOPUOLELLA SUOMI 100 VUONNA!
Sen jälkeen onnistut vielä samaan KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOITA, koska FB KUNNIALLISET EIVÄT ARVOSTA EDES RAHAA!FB kunniallisten mielestä minun olis pitäny ryöstää ja räjäyttää panostajien kanssa tuo raha-rekka.
Minun olis pitäny vartijoiden kanssa ryöstää Ivalon S-market, koska minä olin palannut Ivaloon ja kukaan ei tiennyt, että kuka kauppaa siivoaa.
Vartijat ilmestyi ja minulla oli vain se läpyskä ja ovi-koodi joilla pääsi sisälle. Läpyskä oli minun äidillä nimellä, koska Ivalon S-marketin johtajalla ei kiinnostanut kuka kävi siivoamassa ja kuka kenenkin läpyskällä meni sisälle sekä tiesi koodin jolla hälytykset laitettiin pois päältä.
Minä tiesin sen toisen niistä vartijoista joten minä sanoin hänelle, että : Kyllä sinun pitäis tietää kuka minä olen.
Tilanne oli omituinen, koska kyse oli vain työn teosta.
Minä sanoin vartijoille, että : Mehän voidaan ihan hyvin ryöstää kauppa eikä kukaan edes huomaa, että kauppa on ryöstetty!
Sanoin vielä, että : Tämä on hyvä idea ja toimii, mutta minusta tuntuu, että MINÄ JÄÄN JOKA TAPAUKSESSA YKSIN KIINNI!
Vartija sano, että : Niin siinä käy.
Minä sain kunnian loukkaus tuomion ja kerroin tuon vartijalle vaikka me löydettiin vartijoiden kanssa Ivalosta S-marketin kaupasta TURVALLISUUS AUKKOJA jotka olivat silloin ja ovat edelleenkin johtajan vastuulla jota EI RAHA KIINNOSTA VAIKKA PALKAT KYLLÄ KELPAA!
Hän on FB KUNNIALLINEN.
Meitä Holoja kyllä rahat kiinnostaa ja meille kyllä kelpaa rahat, koska RAHAT EI KIINNOSTA KETÄÄN MUITA VAAN HE HALUAA KUNNIAA SIITÄ, ETTÄ OPETTAVAT MINUA ROSVOKSI!
- Anonyymi00007
Petoksia ei teuhdä
- Anonyymi00008
FB KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ RYÖSTÖJÄ JA PETOKSIA PITÄÄ TEHDÄ!
Onneksi yks FB KUNNIALLINEN oli ollut tuolla Inarin vuokra-asuntojen hallituksessakin ja minä olin jättänyt vuokran 15vuotta sitten maksamatta jota ne nyt ulosoton kautta perivät.
Minä aion laittaa siitä, että se oli kunnian loukkaus asua ja onneksi en ollut muistanut maksaa sitä ja onneksi olette sentään rehellisiä, koska FB KUNNIALLINEN EI MAININNUT TUOSTA VUOKRASTA MITÄÄN.
Laitan, että FB kunnialliset eivät edes maininneet, että on kunnian loukkaus hakea töitä tai asua Inarin kunnassa jos syntynyt Ivalossa ja asunut Inarin kunnassa muuallakin, kuin vanhempien luona kotona eronneena naisena/yksinhuoltaja-äitinä.
Pitää vielä muistaa mainita, että mieheni on lääkäri, poliisi ja postinjakaja joka ei edes tiedä mitä kaikkia hänelläkin on, koska me ei saada keskustella ennen, kuin olla naimissa virallisesti ja asutaan yhdessä!
Rahaa on ostaa vaikka koko Ivalo, mutta FB kunniallisilla ei välttämättä ole rahaa maksaa velkojaan, mutta KUNNIALLISET MAKSAA ONNEKSI AINA VELKANSA! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
FB KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ RYÖSTÖJÄ JA PETOKSIA PITÄÄ TEHDÄ!
Onneksi yks FB KUNNIALLINEN oli ollut tuolla Inarin vuokra-asuntojen hallituksessakin ja minä olin jättänyt vuokran 15vuotta sitten maksamatta jota ne nyt ulosoton kautta perivät.
Minä aion laittaa siitä, että se oli kunnian loukkaus asua ja onneksi en ollut muistanut maksaa sitä ja onneksi olette sentään rehellisiä, koska FB KUNNIALLINEN EI MAININNUT TUOSTA VUOKRASTA MITÄÄN.
Laitan, että FB kunnialliset eivät edes maininneet, että on kunnian loukkaus hakea töitä tai asua Inarin kunnassa jos syntynyt Ivalossa ja asunut Inarin kunnassa muuallakin, kuin vanhempien luona kotona eronneena naisena/yksinhuoltaja-äitinä.
Pitää vielä muistaa mainita, että mieheni on lääkäri, poliisi ja postinjakaja joka ei edes tiedä mitä kaikkia hänelläkin on, koska me ei saada keskustella ennen, kuin olla naimissa virallisesti ja asutaan yhdessä!
Rahaa on ostaa vaikka koko Ivalo, mutta FB kunniallisilla ei välttämättä ole rahaa maksaa velkojaan, mutta KUNNIALLISET MAKSAA ONNEKSI AINA VELKANSA!Onneksi olen asunut myös muuallakin enkä vain Ivalossa, mutta minusta oli tehty kunnian loukkaus rikosilmoitus, kun olin työttömänä ja KELA makso asumistuella minun vuokra ja sekin oli KUNNIAN LOUKKAUS.
Sehän tässä on outoa, koska EN OLLUT AINUT FB:N SOMETTAJA JOKA ON OLLUT TYÖTTÖMÄNÄ/SAIRASLOMALLA JONKA VUOKRAN KELA ON MAKSANUT ASUMISTUELLA!
Minä maksan Kelan rahoista sen 20% veroa vaikka saisin tuonkin rahan verottomana, mutta mielummin maksan veroja niin SAAN OSALLISTUA KELAN ASUMISTUILLA ASUVIEN VUOKRAN MAKSU-TALKOIHIN!
Espoossa ainakin asuu ihmisiä KELAN TUILLA jotka EIVÄT OLE IKINÄ KÄYNEET SUOMESSA TÖISSÄ, mutta he ovat omasta mielestään oikeutettuja elämään suomalaisten vero-rahoilla! - Anonyymi00011
En tee vaan REHELLISILLÄ PERUSTEILLA KUNNIATON PASKA HOLO KYNII RAHAT POIS!
FB KUNNIALLISIA EI RAHA KIINNOSTA VAAN HEITÄ KIINNOSTAA KUNNIAT!
SÄÄNTÖ ON AINA OLLUT SE, ETTÄ KUNNIALLISET MAKSAA VELAT, KOSKA SE ON SUURI KUNNIA!
Onneksi heillä on perheet, suvut ja ystävät apuna!
Minun lapset, vanhemmat, mieheni, hänen lapset ja vanhemmat ovat YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUNNIATTOMIA PASKOJA, koska HE OVAT MINUN PERHETTÄ!
Meidän molempien lasten äiti/isä ovat sentään KUNNIALLISIA VAIKKA ME OLLAAN KUNNIATTOMIA PASKOJA LASTEMME KANSSA, MUTTA TÄMMÖSIÄ TURJAKKEET OLLAAN!
Suomen alkuperäiskansaa eli suomalaisia turjakkeita joiden syntyminenkin Suomeen on ollut kunnian loukkaus!
FB KUNNIALLISET OVAT VISSIIN PERSIAN SHAAHIN (KUNINKAAN)HOVIN KOMIAA VÄKEÄ JOITA PRESIDENTTI KEKKONEN AIKOINAAN TOI INARIN KUNTAAN VIERAILULLE.
Minä asuin silloin Ruotsissa ja olin Ivalon mummolassa lomalla ja luin lehdestä, että Presidentti Kekkonen tulee Persian Shaahin kanssa Ivalon lentokentälle ja Inarin kuntaan vierailulle.
Minä sanoin mummolle, että : Minäkin haluan nähdä tuon SHAAHIN.
Mummoni joka oli uskovainen eikä koskaan muka kiroillut istu keittiössä ja veti posket lommolla kenttiä. Minä olin salin puolella jossa juotiin hienoja kirkko-kahveja.
Mummo sano minulle, että : Perkele et oo menossa katomassa.
Shaahi ja Kekkonen oli jo ehtineet mennä ennen, kuin Lapin Kansa ehti Ivaloon asti!
Sain korvauksena olla lentokone siivoojana siivoota Turkin nykyisen Presidentti Erdoğanin vessan lentokoneesta, kun hän tuli ministerinä Saariselälle EU-kokoukseen.
Seuraavana päivänä sain korvauksena nähdä lentokentällä, kun Presidentti Tarja Halonen tuli miehensä kanssa sillä autolla jolla ajetaan todella harvoin.
He kävelivät punaista mattoa pitkin.
Minä huusin ikkunassa toisille, että : Tulukaapa kattomaan, kun Presidentti Tarja Halonen kävelee punaista mattoa pitkin lentokoneeseen!
Yksin seisoin katsomassa ja Presidentti Tarja Halonen ei edes katsonut minuun päin eikä heiluttanut kättä vaikka minä nöyrtynyt KOKO EU-ALUEEN IHMISTEN PUOLESTA JA PESSYT TURKIN MINISTEREIDEN LENTOKONEEN VESSAN. He olivat tilanneet siivouksen ja se kone piti siivoota, kun Turkin ministerit istuivat koneessa.
Holo väittää, että hän oli minun ja äitini kanssa tuolla koneella, kun Turkin ministerit nöyryytti ja minun äitini määräs minut pesemään vessan!
Holo ei päästänyt minua KEITTIÖÖN vaan alko siivoamaan itse sitä keittiötä. Hän oli TURVAMIEHENÄ, koska nuo on niitä siivouksia joilla pääsee RIKKAISIIN NAIMISIIN.
Minä olen sentään vahingossa kerännyt meille vain lisää RIKKAUKSIA ja voi olla, että on kertynyt niin paljon että riittää kaikille SUOMALAISILLE TURJAKKEILLE.
- Anonyymi00010
Eikös äiti käy vieläki siivoamassa ja tyttö laulaa salaisuuksia!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691