Turha tehdä mitään luonneanalyysejä kenestäkään. Tee ne tosielämässä. Täällä näköjään tehdään toisista, vaikkei edes tunneta
Täällä on kenenkään
12
209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei periaatteessa mistään viestistä voi tietää kuka minkäkin takana on, tai ylipäätään toisen motiiveista, miksi hän täällä kirjoittelee
- Anonyymi00002
Ja mitä teit juuri itse?
- Anonyymi00006
No perkele niitä luonneanalyyteikkoja tääl on. Se on varmaa. Mutta vaikka joku keittiöpsykologi on niin hänestä en sen kummenpaa analyysiä voi tehdä. Mut joku tekee syvempiäkin analyysejä muista😂
- Anonyymi00003
Minua ei ainakaa täällä voi ottaa vakavasti, koska tää on mulle ihan leikkiä, sanoja toistensa perään suollan, jotain. Keksin kaikkea mielekuvituksessni, mitä seuraavaksi vois tehdä. Itse en todellisuudessa ole selllainen ihminen, joka käyttäytyy niin.
- Anonyymi00004
Kiitti vinkinstä. En anylysoi tuttuja.
- Anonyymi00005
Tää on ihan vitsiä mulle
- Anonyymi00007
On täysin sinun omalla vastuulla miten täällä lukemasi otat. Kaikki on aikuisia jos ei ole niin poistu sivuilta.
- Anonyymi00008
Joo varmasti ihan kaikki luemme tätä omalla vastuulla, mutta tietyllä tavalla jotkin kirjoittelijat oppii tuntemaan, että tuos on ehkä tuo sama taas. Ja sit minusta ainakin vedetään analyysejä, koska luultavasti ulosantini on persoonallinen. Ja ne analyysit on puuta heinää, sen mun oikeus on sanoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo varmasti ihan kaikki luemme tätä omalla vastuulla, mutta tietyllä tavalla jotkin kirjoittelijat oppii tuntemaan, että tuos on ehkä tuo sama taas. Ja sit minusta ainakin vedetään analyysejä, koska luultavasti ulosantini on persoonallinen. Ja ne analyysit on puuta heinää, sen mun oikeus on sanoa.
Eli kuka tämmöisen sivuston voi millään muotoa ottaa vakavasti?? Mulle tämä on pelkkää sanojen helinää. Mun oikeus on täällä kuitenkin käydä helisemässä, ihan kuin kenen tahansa. Katsomme tätä sivustoa siis ihan eri näkövibkkelistä. Ehkä sulle jotain vakavampaa
- Anonyymi00010
Kyllä narsistin tunnistaa
- Anonyymi00011
Narsku narskun
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Narsku narskun
Tuo kukkia mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073