Turha tehdä mitään luonneanalyysejä kenestäkään. Tee ne tosielämässä. Täällä näköjään tehdään toisista, vaikkei edes tunneta
Täällä on kenenkään
12
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei periaatteessa mistään viestistä voi tietää kuka minkäkin takana on, tai ylipäätään toisen motiiveista, miksi hän täällä kirjoittelee
- Anonyymi00002
Ja mitä teit juuri itse?
- Anonyymi00006
No perkele niitä luonneanalyyteikkoja tääl on. Se on varmaa. Mutta vaikka joku keittiöpsykologi on niin hänestä en sen kummenpaa analyysiä voi tehdä. Mut joku tekee syvempiäkin analyysejä muista😂
- Anonyymi00003
Minua ei ainakaa täällä voi ottaa vakavasti, koska tää on mulle ihan leikkiä, sanoja toistensa perään suollan, jotain. Keksin kaikkea mielekuvituksessni, mitä seuraavaksi vois tehdä. Itse en todellisuudessa ole selllainen ihminen, joka käyttäytyy niin.
- Anonyymi00004
Kiitti vinkinstä. En anylysoi tuttuja.
- Anonyymi00005
Tää on ihan vitsiä mulle
- Anonyymi00007
On täysin sinun omalla vastuulla miten täällä lukemasi otat. Kaikki on aikuisia jos ei ole niin poistu sivuilta.
- Anonyymi00008
Joo varmasti ihan kaikki luemme tätä omalla vastuulla, mutta tietyllä tavalla jotkin kirjoittelijat oppii tuntemaan, että tuos on ehkä tuo sama taas. Ja sit minusta ainakin vedetään analyysejä, koska luultavasti ulosantini on persoonallinen. Ja ne analyysit on puuta heinää, sen mun oikeus on sanoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo varmasti ihan kaikki luemme tätä omalla vastuulla, mutta tietyllä tavalla jotkin kirjoittelijat oppii tuntemaan, että tuos on ehkä tuo sama taas. Ja sit minusta ainakin vedetään analyysejä, koska luultavasti ulosantini on persoonallinen. Ja ne analyysit on puuta heinää, sen mun oikeus on sanoa.
Eli kuka tämmöisen sivuston voi millään muotoa ottaa vakavasti?? Mulle tämä on pelkkää sanojen helinää. Mun oikeus on täällä kuitenkin käydä helisemässä, ihan kuin kenen tahansa. Katsomme tätä sivustoa siis ihan eri näkövibkkelistä. Ehkä sulle jotain vakavampaa
- Anonyymi00010
Kyllä narsistin tunnistaa
- Anonyymi00011
Narsku narskun
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Narsku narskun
Tuo kukkia mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481