Healthwellissä on 3.5. asti - 20 % kaikki mahdolliset pillerit! Vattu kaikki! Se on käytännössä vähän niinku pakko hommata sieltä näinä päivinä ees yks satsi. Popsimalla pillereitä välttyy kataklystisilta terveysseurauksilta. By the way, mikromuoveista on paljastunut tällaista - https://www.utu.fi/fi/ajankohtaista/mediatiedote/monilla-mikrobeilla-kyky-hajottaa-muovia#msdynmkt_trackingcontext=0c91c3d8-5b41-4fee-ae70-08619c4a0300 . -💊-.
Vastaukset 2
Hehh, tiedän joo. Mutta mielestäni tuo -20% alennus ei ole niin merkittävä, että kannattaisi sen vuoksi ostaa. Olen löytänyt parempia tarjouksia muualta.
- Anonyymi00001
Mut on se kaltaisilleni pummeille merkittävä juttu ☝. Pummista tulee ekana mieleen asunnoton wanha deekusetä jolla on sormenpäät paljaana olevat hansikkaat.
Apteekin ryöstöäkö tässä pitää alkaa suunnittelemaan 🤔😂? Ne on muuten rikollisia, sillä kun tuttavani yritti palauttaa sinne avaamattomia vitamiinipillereitä niin ne väittivät ettei se oo mahdollista. Pienimuotoinen ryöstö olisi nähdäkseni kuin silmä silmästä, hammas hampaasta-periaate.
En tiiä, ehkä täälä palstalla pommitetut teksteilyt jännä-ähkijöistä sekä näiden ihannoinneista manipuloi ommaa mielenmaisemaani 😅. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401040
- 109967
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52691Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34669- 65591
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5571En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää44523- 60520
- 59518
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23511