Healthwellissä on 3.5. asti - 20 % kaikki mahdolliset pillerit! Vattu kaikki! Se on käytännössä vähän niinku pakko hommata sieltä näinä päivinä ees yks satsi. Popsimalla pillereitä välttyy kataklystisilta terveysseurauksilta. By the way, mikromuoveista on paljastunut tällaista - https://www.utu.fi/fi/ajankohtaista/mediatiedote/monilla-mikrobeilla-kyky-hajottaa-muovia#msdynmkt_trackingcontext=0c91c3d8-5b41-4fee-ae70-08619c4a0300 . -💊-.
Vastaukset 2
Hehh, tiedän joo. Mutta mielestäni tuo -20% alennus ei ole niin merkittävä, että kannattaisi sen vuoksi ostaa. Olen löytänyt parempia tarjouksia muualta.
- Anonyymi00001
Mut on se kaltaisilleni pummeille merkittävä juttu ☝. Pummista tulee ekana mieleen asunnoton wanha deekusetä jolla on sormenpäät paljaana olevat hansikkaat.
Apteekin ryöstöäkö tässä pitää alkaa suunnittelemaan 🤔😂? Ne on muuten rikollisia, sillä kun tuttavani yritti palauttaa sinne avaamattomia vitamiinipillereitä niin ne väittivät ettei se oo mahdollista. Pienimuotoinen ryöstö olisi nähdäkseni kuin silmä silmästä, hammas hampaasta-periaate.
En tiiä, ehkä täälä palstalla pommitetut teksteilyt jännä-ähkijöistä sekä näiden ihannoinneista manipuloi ommaa mielenmaisemaani 😅. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487