Eläkevarat 31.12.2025 290 miljardia.
Nyt n 315 miljardia.
Valtion tulisi vero laittaa näille tilapäisesti suuremali 8% Sitten laskea 3 vuoden päästä 3%
Eläkevarat verollisiksi
20
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eläke kun on kuitenkin yhtä sossua joten kaikki rahat valtiolle. Emme tarvitse eläke lahkoja.
- Anonyymi00002
Hyvin onnistuisi veron maksu noin pienenä tästäkin. Saataisiin valtion taseet kuntoon.
Pankkitileiistäkin verot maksetaan, voisi siihen samaan palata eläkevarat vuosien päästä. Suomessa ei ole varallisuusveroa ja tuskin edes Vasemmistoliitto enää ajaisi sen palauttamista. Ehdotuksesi on kommunistien maailmasta, mutta mikäs siinä kyllä maailmaan aina mielipiteitä mahtuu, vaikka ne olisivatkin noin sosialistisia.
- Anonyymi00003
Kaikki verolle periaatteella, kun veroilla elämme. Miksi ihmeenkumma ettei vallasväen tarvitse veroja maksaa kun SDP teki verottoman ayliikkeen, josta jäsenmaksuilla maksetaan vasemmiston kansaedustaja ehdokkaille. Lakkoilla voidaan verollisinakin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki verolle periaatteella, kun veroilla elämme. Miksi ihmeenkumma ettei vallasväen tarvitse veroja maksaa kun SDP teki verottoman ayliikkeen, josta jäsenmaksuilla maksetaan vasemmiston kansaedustaja ehdokkaille. Lakkoilla voidaan verollisinakin.
Eläkkeet ovat veronalaisia, jos et satu tietämään, persutrolli.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki verolle periaatteella, kun veroilla elämme. Miksi ihmeenkumma ettei vallasväen tarvitse veroja maksaa kun SDP teki verottoman ayliikkeen, josta jäsenmaksuilla maksetaan vasemmiston kansaedustaja ehdokkaille. Lakkoilla voidaan verollisinakin.
Kannata sinä vaan äärivasemmistolaista varallisuusveropolitiikkaa. Olet osa tätä suurta vasemmistosiirtymää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki verolle periaatteella, kun veroilla elämme. Miksi ihmeenkumma ettei vallasväen tarvitse veroja maksaa kun SDP teki verottoman ayliikkeen, josta jäsenmaksuilla maksetaan vasemmiston kansaedustaja ehdokkaille. Lakkoilla voidaan verollisinakin.
Entäs AKAVA, kom.unistinen?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Entäs AKAVA, kom.unistinen?
Myös verolle. Kaikki verolle. Sijoitus tuototkin joista ayliike ei maksa veroja.
- Anonyymi00016
mielipidepankki kirjoitti:
Kannata sinä vaan äärivasemmistolaista varallisuusveropolitiikkaa. Olet osa tätä suurta vasemmistosiirtymää.
Niinhän sinäkin toveri MPP.
- Anonyymi00004
Ihan senvuosi verolle, kun ei rahaa riittävästi, kun veroilla kaikki pääosin maksetaan.
- Anonyymi00011
Kenelle "senvuosi"?
- Anonyymi00006
Hallitus laittoi jo vainajat maksaan siitä, että heitä säilytetään kylmiössä.
- Anonyymi00007
Kyl on taas "keskusta suuntaista" (yhdys sana)!!
Khihihihhuiih bbuuuuaaahhhhhhgh - Anonyymi00009
Näitä rahojahan orpopurra on havitellut, mut ei onnistunu, sen sijaan kaappas valtion eläkerahoista muka lainaa, miljardin.
Sillä on tietysti iisi maksaa yrittäjäeläkkeiden valtionosuus, 2026 600 milj.€, ja jää vielä yritystukiin 400 milj.€.
Takasinmaksu jää muiden harteille.
Joo, mutku edellinen hallitus..........- Anonyymi00018
Otetaan heti kunnolla eläkesäätiöiltä kymmeniä miljardeja, jää silti johtajille maksaa miljoonan vuodessa.
- Anonyymi00013
Kaikkia veroja Suomessa on korotettava. Muuten emme voi kattaa valtion menoja.
- Anonyymi00014
Kaikki verolle.
- Anonyymi00015
Kovimman kautta.
- Anonyymi00017
Alkaa kurinpalautus kun raha valtiolla loppu. Työttömät laiskat opetaan työntekoon, palkkoja lasketaan. Alettava elämään vyönkiristyksellä.
- Anonyymi00019
Jätetään eläkeläiset rauhaan nauttiin eläkkeestään.
Kyllä eläkeläinen saa jo rauhassa pötkötellä, joten äärioikeisto voi nyt rauhoittua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437