Eläkevarat verollisiksi

Anonyymi-ap

Eläkevarat 31.12.2025 290 miljardia.
Nyt n 315 miljardia.

Valtion tulisi vero laittaa näille tilapäisesti suuremali 8% Sitten laskea 3 vuoden päästä 3%

20

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eläke kun on kuitenkin yhtä sossua joten kaikki rahat valtiolle. Emme tarvitse eläke lahkoja.

    • Anonyymi00002

      Hyvin onnistuisi veron maksu noin pienenä tästäkin. Saataisiin valtion taseet kuntoon.
      Pankkitileiistäkin verot maksetaan, voisi siihen samaan palata eläkevarat vuosien päästä.

    • Suomessa ei ole varallisuusveroa ja tuskin edes Vasemmistoliitto enää ajaisi sen palauttamista. Ehdotuksesi on kommunistien maailmasta, mutta mikäs siinä kyllä maailmaan aina mielipiteitä mahtuu, vaikka ne olisivatkin noin sosialistisia.

      • Anonyymi00003

        Kaikki verolle periaatteella, kun veroilla elämme. Miksi ihmeenkumma ettei vallasväen tarvitse veroja maksaa kun SDP teki verottoman ayliikkeen, josta jäsenmaksuilla maksetaan vasemmiston kansaedustaja ehdokkaille. Lakkoilla voidaan verollisinakin.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kaikki verolle periaatteella, kun veroilla elämme. Miksi ihmeenkumma ettei vallasväen tarvitse veroja maksaa kun SDP teki verottoman ayliikkeen, josta jäsenmaksuilla maksetaan vasemmiston kansaedustaja ehdokkaille. Lakkoilla voidaan verollisinakin.

        Eläkkeet ovat veronalaisia, jos et satu tietämään, persutrolli.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kaikki verolle periaatteella, kun veroilla elämme. Miksi ihmeenkumma ettei vallasväen tarvitse veroja maksaa kun SDP teki verottoman ayliikkeen, josta jäsenmaksuilla maksetaan vasemmiston kansaedustaja ehdokkaille. Lakkoilla voidaan verollisinakin.

        Kannata sinä vaan äärivasemmistolaista varallisuusveropolitiikkaa. Olet osa tätä suurta vasemmistosiirtymää.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kaikki verolle periaatteella, kun veroilla elämme. Miksi ihmeenkumma ettei vallasväen tarvitse veroja maksaa kun SDP teki verottoman ayliikkeen, josta jäsenmaksuilla maksetaan vasemmiston kansaedustaja ehdokkaille. Lakkoilla voidaan verollisinakin.

        Entäs AKAVA, kom.unistinen?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Entäs AKAVA, kom.unistinen?

        Myös verolle. Kaikki verolle. Sijoitus tuototkin joista ayliike ei maksa veroja.


      • Anonyymi00016
        mielipidepankki kirjoitti:

        Kannata sinä vaan äärivasemmistolaista varallisuusveropolitiikkaa. Olet osa tätä suurta vasemmistosiirtymää.

        Niinhän sinäkin toveri MPP.


    • Anonyymi00004

      Ihan senvuosi verolle, kun ei rahaa riittävästi, kun veroilla kaikki pääosin maksetaan.

      • Anonyymi00011

        Kenelle "senvuosi"?


    • Anonyymi00006

      Hallitus laittoi jo vainajat maksaan siitä, että heitä säilytetään kylmiössä.

    • Anonyymi00007

      Kyl on taas "keskusta suuntaista" (yhdys sana)!!

      Khihihihhuiih bbuuuuaaahhhhhhgh

    • Anonyymi00009

      Näitä rahojahan orpopurra on havitellut, mut ei onnistunu, sen sijaan kaappas valtion eläkerahoista muka lainaa, miljardin.

      Sillä on tietysti iisi maksaa yrittäjäeläkkeiden valtionosuus, 2026 600 milj.€, ja jää vielä yritystukiin 400 milj.€.

      Takasinmaksu jää muiden harteille.

      Joo, mutku edellinen hallitus..........

      • Anonyymi00018

        Otetaan heti kunnolla eläkesäätiöiltä kymmeniä miljardeja, jää silti johtajille maksaa miljoonan vuodessa.


    • Anonyymi00013

      Kaikkia veroja Suomessa on korotettava. Muuten emme voi kattaa valtion menoja.

    • Anonyymi00014

      Kaikki verolle.

      • Anonyymi00015

        Kovimman kautta.


    • Anonyymi00017

      Alkaa kurinpalautus kun raha valtiolla loppu. Työttömät laiskat opetaan työntekoon, palkkoja lasketaan. Alettava elämään vyönkiristyksellä.

      • Anonyymi00019

        Jätetään eläkeläiset rauhaan nauttiin eläkkeestään.
        Kyllä eläkeläinen saa jo rauhassa pötkötellä, joten äärioikeisto voi nyt rauhoittua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe