Hei
Olen siis naimisis oleva nainen. Rakastan miestäni ja seksi on hänen kansaa ihanaa kiihkeää niinkun rakastavaisilla on. Ongelmana on vaan että mieheni pitää näistä lyhkäisistä panoista ilman esileikkiä. Jos ny kerran kolmes kuukaudes hän malttaa seksiin käyttää aikaa enemmän. Tämä seurauksena oma tyytyväisyyden varasto ei täyty. Jään siis jatkuvaan puutetilaan vaikka orkun aina saankin. Asiasta olen miehelleni monesti puhunut ja virikkeitä keksinyt. Jopa seksikeinunki hommasin joka lojuu käyttämättömänä. Ja mieheni on luvannu muuttua ja käyttää seksiin aikaa. Niin vaan ei ole käynyt. Onkohan siis väärin miettii salaista panokaverin ottamista? Saisin useammin tyydyttää omat tarpeeni ja harrastaa iha pelkkää toisella tavalla kiihkeää seksii. Mieheni ei tästä kärsisi hän saisi kuitenkin aina kun haluaa.
Naisilta olis kiva saada tähän näkemys. Toki miehetkin saa oma mielipiteensä sanoa.
Onko väärin miettiä ottavansa itselleni salainen panokaveri?
10
465
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten se ois tuo ammattiapu tähän tilanteeseen?
- Anonyymi00002
Ota sinä lihanhimoissasi kiemurteleva naisihminen heti aamulla ennen kirkonmenoja yhteyttä kirkkosi pastoriin ja tunnusta lihanhimosi.
Ehkä pastori Silli voi auttaa sinua asiassa.- Anonyymi00004
Vieläkö se ottaa vastaan riihimäellä?
- Anonyymi00003
Mä näin äsken miten krokotiili hyppäsi puuhun.
- Anonyymi00005
Suosittelen. Mutta toi tyydytyshomma saattaa jättää jälkiä ja saattaa floora muuttua. Ole varovainen ainakin
Onhan se kiva saada 😊 Suhde saattaa muuttua ehkä syventyä omaan mieheesi tai siitä tulee suoritteinen. - Anonyymi00006
Luulen, ettet ole nainen, ja viesti on tunnusteleva 😂
- Anonyymi00007
Kyllä noita miehiä on olemassa. Nillä saattaa jo olla toinen nainen johon panostetaan enemmän. Vaimo on tyhjennys sanko
- Anonyymi00008
En suosittele. Kannattaa ajatella toisinpäin eli mitä itse ajattelisit jos miehesi hankkisi salapanon? Kysehän on tunyeista. Takastatko tarpeeksi miestäsi ? Jos rakastat et halua tuottaa hänelle tuollaosta mielipahaa kuin pettäminen paljastuessaan aiheuttaa.
Ja vaikka se ei paljastuisikaan,salasuhde aina vaikuttaa teidän omaan parisuhteeseen.
Kannustan ennemminnin puhumaan miehesi kanssa kunnolla tarpeistasi. Jos.tilanne ei muutu ja koet suhteenne liian vaillinaiseksi ettet kykene elämään siinä ilman pettämistä niin suosittelen eroa. Ehkäpä uuden kumppanin kanssa myös seksi sujuu molempia tyydyttävällä tavalla. - Anonyymi00009
Mielestäni se on väärin, jos teet sen salaa mieheltäsi mutta jos kerrot miehellesi kuvion ja hän se hyväksyy, niin mikä ettei.
Pettäminen on aina pettämistä ja yleensä, niinkuin sinunkin kohdallasi, perustuu vain itsekkyyteen ja omiin haluihin. Ovatko ne sen arvoisia, että kaikki muu saattaa vaarantua ja sen voi menettää, sen päättää jokainen itse. - Anonyymi00010
Onko se sen arvoista? Hyvä että mietit vasta etkä ole jo mennyt ja tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897