Tulispa tuo yläkerran mies vähän nopeammin

Anonyymi-ap

Tai laittaisivat pehmikettä sängynpäätyyn, kun ei taida irrota millään. Ei kenenkään pimpero kestä tuommoista jyskytystä.

32

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sun pitää muuttaa pois sieltä jos et jaksa kuunnella

• Anonyymi00002

Miten minusta tuntuu, että palstasetä, eli aapee saa himmeät kiksit tästä fantasiasta, minkä se päälleliimatun graavisti kuvasi. Haloo, ootko sinäkin ihan…

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miten minusta tuntuu, että palstasetä, eli aapee saa himmeät kiksit tästä fantasiasta, minkä se päälleliimatun graavisti kuvasi. Haloo, ootko sinäkin ihan…

Pimpero ei kestä- millä perusteella tämä tällainen olisi esim naisoletun tekstiä?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

KUMMALLE SÄ VALITAT? AP:LLE VAI VASTAAJALLE😡

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pimpero ei kestä- millä perusteella tämä tällainen olisi esim naisoletun tekstiä?

Mene paikan päälle ihmettelemään! Vttuako siinä ihmettelet

• Anonyymi00006

Just muutin tähän ja en jaksa kuunnella, kun rytmistäkin kuulee, että on tosi puuduttavaa jyystöä naisosapuolelle. Mielelläni kuuntelisin iloisia seksiääniä. Huonoa seksiä ei jaksais kuunnella.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Just muutin tähän ja en jaksa kuunnella, kun rytmistäkin kuulee, että on tosi puuduttavaa jyystöä naisosapuolelle. Mielelläni kuuntelisin iloisia seksiääniä. Huonoa seksiä ei jaksais kuunnella.

Miten mä luulen palstaäijä että oot kyllä päässyt kuuntelemaan ihan sellasta ääri intohimoista meininkiä eikä tästä taida olla edes kovinkaan kauaa..

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

😄ha ha toi on kyllä totta

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pudota sinne aku ankka. On sillä naisella edes jotain tekemistä😄

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miten mä luulen palstaäijä että oot kyllä päässyt kuuntelemaan ihan sellasta ääri intohimoista meininkiä eikä tästä taida olla edes kovinkaan kauaa..

Millai se eroaa jyystöstä? 🤔

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Se oli rakastelua 😉

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

KUMMALLE SÄ VALITAT? AP:LLE VAI VASTAAJALLE😡

No tuolle sinun kieroutuneelle fanille ja samalla vähän kaikille, apäijä. Kiva että kysyit.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mene paikan päälle ihmettelemään! Vttuako siinä ihmettelet

Et vissiin ”immeinen” osaa lukea tänään sujuvasti

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No kerrohan sinä erotiikan ammattilainen nämä nyanssierot. Sivusta se toinen palstan ankeuttaja. Jaksamisia sulle

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Se oli rakastelua 😉

Jaa eli sitä samaa hommelia, mitä tämä keke on toitottanut naisena esiintyen himmeiden iloksi tai suruksi? Sivusta sinulle

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No voi että palstaäijä, just muutit ja taas yläkerrassa on joku möykkääjä. Pitää tämän pakinan perusteella olla nääs onnellinen, ettei itsellä ole yläkerrassa ku kattopelti

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No tuolle sinun kieroutuneelle fanille ja samalla vähän kaikille, apäijä. Kiva että kysyit.

Mulla ei ole faneja enkä o äijäkä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No voi että palstaäijä, just muutit ja taas yläkerrassa on joku möykkääjä. Pitää tämän pakinan perusteella olla nääs onnellinen, ettei itsellä ole yläkerrassa ku kattopelti

Sä olet se tekijä🤣

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mulla ei ole faneja enkä o äijäkä

Tarkoitin tätä kompulsiivista tyyppiä joka suhtautuu naisoletettuun hyvin patologisesti ja kuvittelee etenkin kaikkein karseinten palstaäijän tekstien olevan naiselta. Näitä k-naamoja täällä nääs ikäänkuin riittää. T wannabe?nainen. Jatkakaamme sinä sieltä kulmasta ja minä täältä käsin- oliivi tai ananas sama maku se on☝️

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tarkoitin tätä kompulsiivista tyyppiä joka suhtautuu naisoletettuun hyvin patologisesti ja kuvittelee etenkin kaikkein karseinten palstaäijän tekstien olevan naiselta. Näitä k-naamoja täällä nääs ikäänkuin riittää. T wannabe?nainen. Jatkakaamme sinä sieltä kulmasta ja minä täältä käsin- oliivi tai ananas sama maku se on☝️

Eli vielä kerran- sinulla ja minulla on yhteistä viha naisvihaa tuottavaan palstakekeen ja minulla ikäänku horisontaalisemmin eli targetoin yleisöä, on varmaan ok

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Eli vielä kerran- sinulla ja minulla on yhteistä viha naisvihaa tuottavaan palstakekeen ja minulla ikäänku horisontaalisemmin eli targetoin yleisöä, on varmaan ok

Ja huomenta vainoajavakooja, hereillä paskapopulismisi kanssa

• Anonyymi00024
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jaa eli sitä samaa hommelia, mitä tämä keke on toitottanut naisena esiintyen himmeiden iloksi tai suruksi? Sivusta sinulle

Palstaäijän sanomana se on ewww. Minun sanomana jotain ihan muuta..

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oke. Kaikki ok sitten😊🤝 vitutuksella ei ole välillä rajaa. Nyt täytyy mennä kun on tekemistä.. pidä palsta pystyssä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Oke. Kaikki ok sitten😊🤝 vitutuksella ei ole välillä rajaa. Nyt täytyy mennä kun on tekemistä.. pidä palsta pystyssä

Jees, mennään näillä 🥳

• Anonyymi00017

Olisit voihkinut itse kovaan ääneen, niin ois tullu vauhtia tulemiseen 😉

• Anonyymi00018

Olipa aloittajaäijä sexikäs vastaus itsellesi

• Anonyymi00025

Ajattelin jotain sen suuntaista kyllä.

• Anonyymi00027

Palstaäijän voihkintaa tuskin haluaa kuunnella se matkasellin ahmettikaan

• Anonyymi00029

Yläkerran ukko on pelastamassa Trumppia!

• Anonyymi00030

Alakerran nainen sanoi, että tulen liian pian.

• Anonyymi00031

Se on kuulemma tosi rakastajan merkki kun osaa panna niin että sänkyhajoaa ennenvanhaan tuskin oli homma tai mikään kun oli sänkyjen rungot erikseen ja patjat erikseen

• Anonyymi00032

Ei hetekat koskaan hajonneet, mutta eivät olleet hyviä siihen tarkoitukseen ilman vanerilevyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe