Minä laitan ulosottoon sähköpostia ja ilmotan, että : Inarin vuokra-asunnot OY voi ottaa minut kuntouttavaan työtoiminnan kautta töihin 2 vuodeksi niin minä maksan tämän vuokra saatavan ja en tarvi edes asuntoa, mutta Inarin vuokra-asunnot Oy tekee ainakin vähintään joka kuukausi 10 000 euron säästön, koska EN MIE LASKE TUNTEJA VAAN MIE KUNNOSTAUDUN JA MIE KÄVÄSEN VÄLILLÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA LOMALLA NIIN VOIDAAN TEHDÄ UUSI SOPIMUS 2 vuodeksi KUNTOUTTAVAAN TYÖTOIMINNASTA NIIN HOMMAT JATKUU JA TEHDÄÄN ENEMMÄN SÄÄSTÖJÄ!
Minä Holo olen niin ROHKEA NAINEN.
12
203
Vastaukset
- Anonyymi00005
Ainakin toimin KUNNIALLISESTI SEKÄ KAIKKIEN FB KUNNIALLISTEN SEKÄ INARIN KUNTALAISTEN EDUN MUKAAN!
Inarin vuokra-asunnot OY on Inarin kunnan omistama yritys joka SENTÄÄN TUOTTAA, KUN MINÄ HOLO MENEN SINNE KUNTOUTTAVAN TYÖTOIMINNAN KAUTTA TÖIHIN!
Inarin kunnanjohtaja Tommi Kasurinen voi pyytää palkan korotusta, koska Inarin kunnan talous alkaa tuottamaan enemmän ja Kasurinen on NÖYRÄ KUNNANJOHTAJA ja minä kunniaton paska HOLO olen RÖYHKEÄ ROSVO JOKA PASKOO IVALOSSA MEIDÄN IVALOLAISTEN MAINEITA JA KUNNIOITA!
Kyseessä on sentään Suomen alkuperäiskansan eli SUOMALAISEN KAUNIIN TURJAKE NAISEN IHMISOIKEUS IVALOSSA ALKUPERÄISENÄ IVALOLAISENA!
JOKAINEN HOITAA OMAT IHMISOIKEUDET JA MINUN MIEHENI ON SENTÄÄN NIIN ROHKEA, ETTÄ HÄN PÄÄTTI YKSIN ALKAA TURJAKE MIEHEKSI, KOSKA ME EI OLLA SODASSA EIKÄ UHKAILLA ASEILLA!
FB KUNNIALLISET LEVEILLEE JA LEUHKII ASEILLA SEKÄ KOIRILLA!- Anonyymi00006
Minä muistin, kun olin tuolla keittiössä, että minun pitää lukea, että voiko sen KUNTOUTTAVAN TYÖTOIMINTA SOPIMUKSEN UUSIA AINA 2 vuoden välein niin minä ehtisin vaikka tienamaan Inarin kunnalle vähän enemmän rahaa.
Minä kun pääsen vauhtiin taas niin kyllähän minä HOLO PAINELEN TAAS VANHALLA MALLILLA TÖITÄ JA OLEN KUNNOLLA.
Käväsen nukkumassa ja vaihtamassa vaatteet välillä vanhempien luona ja jos joku kyselee, että : Mitä sie nykysin hommaat?
Mie sanon, että : Mie oon Inarin kunnalla KUNTOUTTAVASSA TYÖTOIMINNASSA JA MINUSTA TEHDÄÄN KUNNIALLISTA IVALOLAISTA, KOSKA MIE LOUKKASIN VEISPUUKISSA MUUALTA IVALOON JA INARIN KUNTAAN TULLEIDEN KUNNIOITA JOTEN KUNTOUTTAVASSA TYÖTOIMINNASSA PITÄIS MINUSTA TULLA KUNNIALLINEN NAINEN JA KUNNIAN LOUKKAUS SAKOT HOIDAN SAKKO VANKINA VANKILASSA NIIN EIVÄT PÄÄSE SANOMAAN, ETTÄ MIES POLIISIT SUOSII MINUA. UTSJOEN KUNNAN POLIISIA TITTA RASMUSTA ME SUOSIMMA KAIKKI JA HÄNEN KOIRAANSA SEKÄ HÄNEN MIESTÄÄN JUSTUS REPOA, KOLTTA POLIISEJA JA RATSU-POLIISEJA! - Anonyymi00007
Minusta on tämä kyllä hyvä homma, koska ainakin MIEHET PYSYY TÖISSÄ JOTKA ASUVAT IVALOSSA JA HEIDÄN VAIMOT OVAT YHTÄ ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA MITÄ MINÄ HOLO OLEN!
Syyttömiä me siihen ollaan minun vanhempien kanssa, että NEUVOSTOLIITTOLAISET ELI NYKYISET VENÄLÄISET HALUSIVAT PETSAMON TAKASIN JA SUOMALAISET ULOS MAASTA.
Meidän suvut palas Suomeen, koska he olivat Suomesta menneet Petsamoon joten EI KAI SUOMALAISIA VOI PALAUTTAA VENÄJÄLLE JOS SUKU OLI SUOMESTA MENNYT VENÄJÄLLE.
Minun suku oli käynyt sentään Viipurissakin, mutta ei ollut löytänyt vaimoa niin hän oli palannut Lietoon takasin.
En muista ihan tarkkaan sitä reissu, mutta oli hän kulkenut siellä sun täällä ja hakenut vaimoa. Jalasjärven Viinamäen kylään se vaimo etsimis matka päätty, mutta NUIJA-SOTAKIN LIITTY SIIHEN JA EI SITÄKÄÄN OLE KÄSITELTY!
Tuo NUIJA-SOTA ON TODELLA RATKAISEVA ASIA, KOSKA SUOMEN ALKUPERÄISKANSA ELI SUOMALAISET TURJAKKEET SIELLÄ NUIJA-SODASSA OLI SOTIMASSA! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minusta on tämä kyllä hyvä homma, koska ainakin MIEHET PYSYY TÖISSÄ JOTKA ASUVAT IVALOSSA JA HEIDÄN VAIMOT OVAT YHTÄ ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA MITÄ MINÄ HOLO OLEN!
Syyttömiä me siihen ollaan minun vanhempien kanssa, että NEUVOSTOLIITTOLAISET ELI NYKYISET VENÄLÄISET HALUSIVAT PETSAMON TAKASIN JA SUOMALAISET ULOS MAASTA.
Meidän suvut palas Suomeen, koska he olivat Suomesta menneet Petsamoon joten EI KAI SUOMALAISIA VOI PALAUTTAA VENÄJÄLLE JOS SUKU OLI SUOMESTA MENNYT VENÄJÄLLE.
Minun suku oli käynyt sentään Viipurissakin, mutta ei ollut löytänyt vaimoa niin hän oli palannut Lietoon takasin.
En muista ihan tarkkaan sitä reissu, mutta oli hän kulkenut siellä sun täällä ja hakenut vaimoa. Jalasjärven Viinamäen kylään se vaimo etsimis matka päätty, mutta NUIJA-SOTAKIN LIITTY SIIHEN JA EI SITÄKÄÄN OLE KÄSITELTY!
Tuo NUIJA-SOTA ON TODELLA RATKAISEVA ASIA, KOSKA SUOMEN ALKUPERÄISKANSA ELI SUOMALAISET TURJAKKEET SIELLÄ NUIJA-SODASSA OLI SOTIMASSA!Nuija-sota oli sillä alueella missä minunkin suku asunut etelä Suomessa.
Saamelaiset ja koltansaamelaisetkin vaatii omia oikeuksia 1500 luvulta joten YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan meillä suomalaisilla turjakkeilla on oikeus vaatia myös NUIJA-SOTA asia käsittelyyn, koska MEILLÄ ON SOTAKORVAUKSET SAAMATTA ja EI OLLA EDES SAATU OMAA ALUETTA VAAN MEITÄ SUOMEN ALKUPERÄISKANSALAISIA ELI SUOMALAISIA TURJAKKEITA SYRJITÄÄN! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nuija-sota oli sillä alueella missä minunkin suku asunut etelä Suomessa.
Saamelaiset ja koltansaamelaisetkin vaatii omia oikeuksia 1500 luvulta joten YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan meillä suomalaisilla turjakkeilla on oikeus vaatia myös NUIJA-SOTA asia käsittelyyn, koska MEILLÄ ON SOTAKORVAUKSET SAAMATTA ja EI OLLA EDES SAATU OMAA ALUETTA VAAN MEITÄ SUOMEN ALKUPERÄISKANSALAISIA ELI SUOMALAISIA TURJAKKEITA SYRJITÄÄN!Ainakin 1500 luvulta asti ovat syrjineet meitä suomalaisia turjakkeita joiden suvut sentään PUOLUSTI MAATA JO NUIJA-SODASSA NIIN SAATIN PIDETTYÄ ALUEET JA NUIJA-SODAN AIKASET ALUEET KUULUU VIELÄKIN SUOMELLE!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ainakin 1500 luvulta asti ovat syrjineet meitä suomalaisia turjakkeita joiden suvut sentään PUOLUSTI MAATA JO NUIJA-SODASSA NIIN SAATIN PIDETTYÄ ALUEET JA NUIJA-SODAN AIKASET ALUEET KUULUU VIELÄKIN SUOMELLE!
Mie Holo, kun naisena tätä asiaa mietin niin minusta tuntuu, että Saamelaisten Kuningas Guttorm on hävinnyt NUIJA-SODAN ja meillä SUOMALAISILLA TURJAKKEILLA ON VAIN SAATAVIA!
Sille ei voi mitään, että äitini isä oli sukuja jotka olivat NUIJA-SODASSAKIN PUOLUSTAMASSA NYKYISEN SUOMEN ALUEITA JA LIETO SEKÄ JALASJÄRVI KUULUU EDELLEENKIN SUOMELLE JA NIITÄ ALUEITA EI OLE KOSKAAN MENETETTY VAAN NE ON SAATU PIDETTYÄ!
Suomi oli FINLANDIA silloin, kun Lappi on ollut LAPPIONIA ja GUTTORM ON OLLUT KUNINGAS. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mie Holo, kun naisena tätä asiaa mietin niin minusta tuntuu, että Saamelaisten Kuningas Guttorm on hävinnyt NUIJA-SODAN ja meillä SUOMALAISILLA TURJAKKEILLA ON VAIN SAATAVIA!
Sille ei voi mitään, että äitini isä oli sukuja jotka olivat NUIJA-SODASSAKIN PUOLUSTAMASSA NYKYISEN SUOMEN ALUEITA JA LIETO SEKÄ JALASJÄRVI KUULUU EDELLEENKIN SUOMELLE JA NIITÄ ALUEITA EI OLE KOSKAAN MENETETTY VAAN NE ON SAATU PIDETTYÄ!
Suomi oli FINLANDIA silloin, kun Lappi on ollut LAPPIONIA ja GUTTORM ON OLLUT KUNINGAS.Kuningas Guttorm asui nykyisessä Norjassa ja tuo on syy miksi Norjan TOTUUS KOMISSIO on hyväksynyt SAAMELAISET NORJAN ALKUPERÄISKANSAKSI, mutta SUOMESSA JA RUOTSISSA ON OLLUT ERI KUNINGAS.
Suomen ja Ruotsin alkuperäiskansat EI VOI OLLA SAAMELAISET, KOLTAT EIKÄ KARJALAISET VAAN TURJAKKEET JOTKA NOUSEE AINA VAIN TURPEESTA JA SUOSTA, KOSKA ME OLLAAN JUURAKKO JUNTTEJA JOTKA LAHOA, MUTTA KATAJAINEN KANSA NOUSEE ITSEPÄISESTI UUDELLEEN!
Katajalla selekä sauna Stubbilta Holon kanssa niin kyllä NUIJA-SOTA OLLAAN AINAKIN VOITETTU, KOSKA ME OLLAAN ASEETTOMIA JA OTETAAN VAPAEHTOISESTI SELEKÄÄNKIN VIELÄ!
TUO ON SENTÄÄN SUURI KUNNIA OTTAA SELEKÄÄN MANNERHEIMIN, STHÅLBERGIN JA RYDIN SUKULAISENA. KYLLÄ KAI HOLOLLAKIN ON HYVIÄ SUKULAISIA JOIDEN PUOLESTA OTETAAN SELEKÄÄN JOS EI MUITA NIIN HOLOT ON SENTÄÄN VANHAA PAPPIS SUKUA! - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuningas Guttorm asui nykyisessä Norjassa ja tuo on syy miksi Norjan TOTUUS KOMISSIO on hyväksynyt SAAMELAISET NORJAN ALKUPERÄISKANSAKSI, mutta SUOMESSA JA RUOTSISSA ON OLLUT ERI KUNINGAS.
Suomen ja Ruotsin alkuperäiskansat EI VOI OLLA SAAMELAISET, KOLTAT EIKÄ KARJALAISET VAAN TURJAKKEET JOTKA NOUSEE AINA VAIN TURPEESTA JA SUOSTA, KOSKA ME OLLAAN JUURAKKO JUNTTEJA JOTKA LAHOA, MUTTA KATAJAINEN KANSA NOUSEE ITSEPÄISESTI UUDELLEEN!
Katajalla selekä sauna Stubbilta Holon kanssa niin kyllä NUIJA-SOTA OLLAAN AINAKIN VOITETTU, KOSKA ME OLLAAN ASEETTOMIA JA OTETAAN VAPAEHTOISESTI SELEKÄÄNKIN VIELÄ!
TUO ON SENTÄÄN SUURI KUNNIA OTTAA SELEKÄÄN MANNERHEIMIN, STHÅLBERGIN JA RYDIN SUKULAISENA. KYLLÄ KAI HOLOLLAKIN ON HYVIÄ SUKULAISIA JOIDEN PUOLESTA OTETAAN SELEKÄÄN JOS EI MUITA NIIN HOLOT ON SENTÄÄN VANHAA PAPPIS SUKUA!Mieheni Holo ei ole oikein lämmennyt tälle SELEKÄÄN SAANTI ASIALLE, mutta minä olen sentään hänen vaimonsa ja ME OTETAAN KERRAN SELEKÄÄN KOKO MAAILMALTA!
Meillä on sitte todiste, että meitä Suomen alkuperäiskansaa eli suomalaisia turjakkeita KALTOINKOHDELLAAN, SYRJITÄÄN SEKÄ NÖYRYYTETÄÄN SUOMESSA VIELÄKIN!
Meidän ihmisoikeudet on viety ja muiden maiden kansat POLKEVAT MEIDÄN IHMISOIKEUKSIA SUOMESSA!
EI ME OLLA AIHEUTETTU SOTIA JOTKA OVAT IHMISOIKEUS RIKOKSIA, mutta ME OLLAAN MUIDEN MAIDEN SOTIEN UHREJA.
FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ TOISTUVASTI, ETTÄ MINÄ JA MIEHENI HOLO OLLAAN HYÖKÄTTY FB:N KAUTTA TOISTEN KIMPPUUN JA LOUKATTU HEIDÄN KUNNIOITA!
OLLAAN ME NÄHTY, MUTTA EI ME OLLA KESKUSTELTU, KOSKA SEKIN ON FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HYÖKKÄÄMISTÄ!
MEILLÄ HOLOILLA ON OMIA JUTTUJA JA HOLO OLI ITSE TUO JOKA KYSYI KAUNIISTI SEKÄ KOHTELIAASTI, ETTÄ SAISKO HÄNKIN KUNNIAN OLLA MUKANA MINUN ASIASSA, KOSKA HÄNESTÄ IHMISOIKEUS ASIAT OVAT HIENOJA ASIOITA JA VARSINKIN, KUN EDUSTAN KAIKESTA RIIDASTA HUOLIMATTA ÄITINÄ TYTÄRTÄNI HOLOA VAIKKA ISÄNSÄ JA HÄNEN UUDEN VAIMONSA MIELESTÄ LOUKKAAN LAPSENI ÄITINÄ HEIDÄN KUNNIOITA!
Nousi lisää isiä ja äitejä joiden mielestä loukkaan heidänkin kunnioita tyttäreni Holon äitinä.
Kyseessä on myös se, että KUNNIOITAN OMAA TYTÄRTÄNI JOKA EI HALUNNUT, ETTÄ ÄITINÄ VAIHDAN SUKUNIMEÄ VAAN MINÄ ANNOIN LAPSELLENI OIKEUDEN PÄÄTTÄÄ SUKUNIMI ASIAN, KOSKA HÄN EI OLE SAANUT SAMOJA OIKEUKSIA MITÄ ISÄNSÄ VAIMON SEKÄ MUIDEN FB KUNNIALLISTEN LAPSET!
Minä joudun vielä kysymään TYTTÄRELTÄNI, että : MILTÄ SINUSTA TUNTUU OLLA HUOXA? JA TIEDÄTKÖ SINÄ MILLAINEN NAINEN ON HUOXA?
ÄITI VOI KERTOA JA NÄYTTÄÄ KUVIA SEKÄ PAPEREITA NIIN NÄET MINKÄ NÄKÖISET IHMISET TEKIVÄT SINUSTA ISÄS JA HÄNEN VAIMONSA KANSSA HUOXAN, MUTTA ÄITINÄ OLEN VALMIS MENEMÄÄN SINUN KUNNIAN SEKÄ IHMIS ARVON PUOLESTA VANKILAAN JOTEN NÖYRRY JA HYMYILE IHMISILLE VAIKKA HE KATSOO SINUA PITKÄÄN, KOSKA OLET MINUN TYTTÖ JOTA HEISTÄ TUSKIN KUKAAN ON EDES NÄHNYT!
SANON HÄNELLE, ETTÄ : ÄITIKÄÄN HEISTÄ VÄLITÄ JA KESKITYTÄÄN OMIIN ASIOIHIN, KOSKA ME OLLAAN MOLEMMAT HOLOT ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA JA HE EIVÄT OLE VAAN HE OVAT MUUALTA TULLUTTA ROSKA VÄKEÄ ELI KYLLÄ SINÄKIN OPIT VIELÄ IHMISOIKEUS ASIOITA SEKÄ MITÄ TARKOITTAA IHMIS ARVO JOLLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ FB KUNNIOIDEN KANSSA!
- Anonyymi00014
Niin mutta tosikko mennämaHippuunnwtrippqriksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668