Etelä suomi pks. Seutu. Mies, käyn salilla iso kokoinen lihaksikas. Naiselta odotan ikäää 18-35 vuotta lapseton urheilullinen kiva kiltti 😊😊
S-seuraa vappu viikon lopulle?
124
653
Vastaukset
- Anonyymi00001
185 cm/ 110 kg -aloittaja mies
- Anonyymi00002
Miksi pitää olla lapseton jos etit seksiseuraa yhdelle viikonlopulle?
- Anonyymi00004
Yleensä lapseton, on kireämpi sieltä toki maku asioita mutta itse tottumus näin parempi. 😊
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yleensä lapseton, on kireämpi sieltä toki maku asioita mutta itse tottumus näin parempi. 😊
Mites sitten jos on tehty keisarinleikkaus niin sehän ei vaikuta emättimeen? Saako lapsia olla jos ne synnyttänyt keisarinleikkauksella? mites jos lapsi/lapset on andoptoitu ja nainen on kuitenkin neitsyt?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mites sitten jos on tehty keisarinleikkaus niin sehän ei vaikuta emättimeen? Saako lapsia olla jos ne synnyttänyt keisarinleikkauksella? mites jos lapsi/lapset on andoptoitu ja nainen on kuitenkin neitsyt?
Adobtoidut lapset ei vaikuta asiaan tuosta leikkauksesta en sitten, tiedä on se arpi kovin huomiota vievä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei siinä mitään, että mielummin lapseton. Onhan sitä lapsettoman helpompi tuollaisia suunnitelmia tehdä. Vaan pistää kuitenkin aina naurattamaan nuo kuvitelmat siitä mitä lapsen saaminen muka "sille" tekee. Bless your heart! 😂
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Adobtoidut lapset ei vaikuta asiaan tuosta leikkauksesta en sitten, tiedä on se arpi kovin huomiota vievä.
Emätin ja klitoris palautuvat synnytyksestä yksilöllisesti, keskimäärin noin 8–12 viikossa. Vaikka emätin venyy, se on erittäin joustava elin ja palautuu usein lähelle synnytystä edeltävää tilaa. vai haluatko neitsyeen ?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei siinä mitään, että mielummin lapseton. Onhan sitä lapsettoman helpompi tuollaisia suunnitelmia tehdä. Vaan pistää kuitenkin aina naurattamaan nuo kuvitelmat siitä mitä lapsen saaminen muka "sille" tekee. Bless your heart! 😂
Sen lapsen voi viedä hoitoon siksi aikaa kun käy panemassa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen lapsen voi viedä hoitoon siksi aikaa kun käy panemassa.
Ei se ihan niin helposti käy, että tosta vain viet lapsen hoitoon. Harvemmalla on mitään sellaista lapsenvahtia, että voisit etukäteen suunnittelematta vain viedä muksun hoitoon. Melkoisen aikataulutettua tuppaa lapseperheellisen elämä usein olemaan, mitä noihin lapsivapaisiin hetkiin tulee.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei se ihan niin helposti käy, että tosta vain viet lapsen hoitoon. Harvemmalla on mitään sellaista lapsenvahtia, että voisit etukäteen suunnittelematta vain viedä muksun hoitoon. Melkoisen aikataulutettua tuppaa lapseperheellisen elämä usein olemaan, mitä noihin lapsivapaisiin hetkiin tulee.
Ei mutta jos esim on isovanhempia joille voi antaa lapsen siksi aikaa että käy vähän paneskelemassa. Eihän kaikilla ole sitä mahdollisuutat mutta jos on.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei mutta jos esim on isovanhempia joille voi antaa lapsen siksi aikaa että käy vähän paneskelemassa. Eihän kaikilla ole sitä mahdollisuutat mutta jos on.
Tai omille vanhemmilleen,jos sattuvat asumaan lähellä. on naisen omat vanhemmat ja isovanhemmat tai jopa ystävät jotka vahtii lapsia
- Anonyymi00016
Kaikkeahan sitä saa kuvitella. 😂
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos nyt sattuvat olemaan halukkaista kykeneviä ja vapaana juuri siinä hetkessä lasta vahtimaan. Se ei auta, vaikka asuisivat naapurissa, jos eivät ole juuri siinä hetkessä vapaita vahtimaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tai omille vanhemmilleen,jos sattuvat asumaan lähellä. on naisen omat vanhemmat ja isovanhemmat tai jopa ystävät jotka vahtii lapsia
Edelleen, jos nyt sattuvat olemaan juuri siinä hetkessä vapaina ja halukkaita vahtimaan. Hyvin harva on, jos nyt totta puhutaan, valmist mihinkään ekstemporee lapsenvahtihommiin. Kyllä nämä joutuu likipitäen jokainen etukäteen sopimaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos nyt sattuvat olemaan halukkaista kykeneviä ja vapaana juuri siinä hetkessä lasta vahtimaan. Se ei auta, vaikka asuisivat naapurissa, jos eivät ole juuri siinä hetkessä vapaita vahtimaan.
No sitten on lasten kanssa kotona juomassa simaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Edelleen, jos nyt sattuvat olemaan juuri siinä hetkessä vapaina ja halukkaita vahtimaan. Hyvin harva on, jos nyt totta puhutaan, valmist mihinkään ekstemporee lapsenvahtihommiin. Kyllä nämä joutuu likipitäen jokainen etukäteen sopimaan.
Totta. Itse en tunne ketään, jolla on lapsia, joka pystyisi oikein ikinä tuosta vaan tekemään mitään. Aina heidän pitää etukäteen aikatauluttaa kaikki omat menot, ilman lapsia. Tämä, vaikka olisi kaksi vanhempaakin huolehtimassa niistä lapsista.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikkeahan sitä saa kuvitella. 😂
Onko itselläsi parempaa kokemusta?
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
No sitten on lasten kanssa kotona juomassa simaa.
Tai aikatauluttavat menot etukäteen. Vaan kuten tossa aiemmin sanoin, niin ymmärrän kyllä ton lapsettomuustoiveen, jos tosiaan vähänkään vapaamuotoisempaa ja suunnittelemattomampaa haluaa. Voihan se olla vähän ikävää, jos toisella on tasan tiettyn verran aikaa ja sitten tekisi mieli pidempään.
Tuo loppu osuus vaan pisti huvittamaan, kun tosiaan ihan olennaisia ja järjellisiäkin syitä lapsettomuustoiveelle löytyy. - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko itselläsi parempaa kokemusta?
Tietysti, sillä ihan höpöhöpöähän tuo koko kuvitelma on. 😂
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tietysti, sillä ihan höpöhöpöähän tuo koko kuvitelma on. 😂
On kyllä, höttöistä 🙂
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Totta. Itse en tunne ketään, jolla on lapsia, joka pystyisi oikein ikinä tuosta vaan tekemään mitään. Aina heidän pitää etukäteen aikatauluttaa kaikki omat menot, ilman lapsia. Tämä, vaikka olisi kaksi vanhempaakin huolehtimassa niistä lapsista.
Eli jos on nuorena saanut lapsen ja lapsia niin joutuu olee koko loppuelämänsä kotona lasten kanssa koska ei saa lapsia hoitoon . Onko nainen loppuelämänsä selibaatissa koska hänen pitää olla lasten kanssa kotona.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tai aikatauluttavat menot etukäteen. Vaan kuten tossa aiemmin sanoin, niin ymmärrän kyllä ton lapsettomuustoiveen, jos tosiaan vähänkään vapaamuotoisempaa ja suunnittelemattomampaa haluaa. Voihan se olla vähän ikävää, jos toisella on tasan tiettyn verran aikaa ja sitten tekisi mieli pidempään.
Tuo loppu osuus vaan pisti huvittamaan, kun tosiaan ihan olennaisia ja järjellisiäkin syitä lapsettomuustoiveelle löytyy.Kyse on siitä että mies ei halua lapsia eikä siitä saako nainen lapset hoitoon.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eli jos on nuorena saanut lapsen ja lapsia niin joutuu olee koko loppuelämänsä kotona lasten kanssa koska ei saa lapsia hoitoon . Onko nainen loppuelämänsä selibaatissa koska hänen pitää olla lasten kanssa kotona.
Jos lasket aikuisetkin lapset edelleen lapsiksi, niin noin kai sitten. Aloittaja muutoinkin etsiskeli ikähaarukassa 18-35. Hyvin epätodennäköistä, että tuon ikäisillä vielä aikuisia lapsia on. 35:lla voi olla teinejä, mutta nykysuomessa aika harvinaista. Vaan jos tuon ikähaarukan vähän laajentaa, vaikka tonne viiskymppisiin, niin alkaa olemaan lapsivapaata aikaa paremmin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyse on siitä että mies ei halua lapsia eikä siitä saako nainen lapset hoitoon.
Hänhän halusi vain seksiä. MItä ihmeen väliä niillä lapsilla siinä asiassa on, muuta kuin se aikatauluttaminen?
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jos lasket aikuisetkin lapset edelleen lapsiksi, niin noin kai sitten. Aloittaja muutoinkin etsiskeli ikähaarukassa 18-35. Hyvin epätodennäköistä, että tuon ikäisillä vielä aikuisia lapsia on. 35:lla voi olla teinejä, mutta nykysuomessa aika harvinaista. Vaan jos tuon ikähaarukan vähän laajentaa, vaikka tonne viiskymppisiin, niin alkaa olemaan lapsivapaata aikaa paremmin.
Minä puhun siitä ettei äiti pääse ns tuulettumaan kun joutuu hoitamaan lapsia koska heille ole hoitopaikkaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hänhän halusi vain seksiä. MItä ihmeen väliä niillä lapsilla siinä asiassa on, muuta kuin se aikatauluttaminen?
Sitähän mä olen yrittänyt sanoa . Kyllä parikymppinen sinkkuäitikin varmaan joskus haluaa seksiä vai onko loppuikänsä ilman koska hänellä on lapsi.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Minä puhun siitä ettei äiti pääse ns tuulettumaan kun joutuu hoitamaan lapsia koska heille ole hoitopaikkaa.
Tässä kuitenkin on vastattu aloittajalle, hänen asettamillaan ikärajoilla. Jos et kykene itse näitä ymmärtämään, niin se on voi voi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00017 kirjoitti:
No siinä tapauksessa nainen on lapsen kanssa kotona vaikka itskin haluis viettää vappua kavereitten kanssa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
No siinä tapauksessa nainen on lapsen kanssa kotona vaikka itskin haluis viettää vappua kavereitten kanssa.
Niinhän se on jos on lapsia tehnyt. Noin voipi käydä. Sama myös miehellä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sitähän mä olen yrittänyt sanoa . Kyllä parikymppinen sinkkuäitikin varmaan joskus haluaa seksiä vai onko loppuikänsä ilman koska hänellä on lapsi.
Et taida olla ihan penalin terävimpiä, kun tämä tuntuu olevan sinusta noin monimutkaista.
- Anonyymi00044
Anonyymi00026 kirjoitti:
18 vuotias on tosiaan saanut aika nuorena aloittaa, jos on jo lapsensa aikuisiksi kasvattanut.
- Anonyymi00049
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei mitään keisarinleikkauksia. Se tarkoittaa että nainen on synnytyskelvoton, lisääntymiskelvoton.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei mitään keisarinleikkauksia. Se tarkoittaa että nainen on synnytyskelvoton, lisääntymiskelvoton.
Aloittaja halua seksiä, ei parisuhdetta, eikä lapsia. 🤣
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
No miksi sitä seksiäkään haluaisi viallisen kanssa. Se kertoo isoista ongelmista naisen kehossa jos ei synnyttämään pysty. Ei sellainen ole kovin seksuaalisesti viehättävä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00050 kirjoitti:
kyllä mutta naisella ei saa olla lapsia. Nyt siitä on kyse. Nainen jolla on ollut paljon seksiä, hänellä ei voi olla paikat löysänä. Synnytys voi ainoastaa löysyttää paikkoja miehen mielestä.
- Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
kyllä mutta naisella ei saa olla lapsia. Nyt siitä on kyse. Nainen jolla on ollut paljon seksiä, hänellä ei voi olla paikat löysänä. Synnytys voi ainoastaa löysyttää paikkoja miehen mielestä.
Siellä taas yksi biologian tuntija äänessä. Lapsettomuustoive on ymmärrettävä, mutta sen sen perustelu toivottoman typerä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tässä kuitenkin on vastattu aloittajalle, hänen asettamillaan ikärajoilla. Jos et kykene itse näitä ymmärtämään, niin se on voi voi.
kyllä 18-35 vuotias ja minusta parikymppinen menee tuohon ikähaitariin. Opettele numeroita.
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
kyllä 18-35 vuotias ja minusta parikymppinen menee tuohon ikähaitariin. Opettele numeroita.
Tietysti menee. Teillä ilmeisesti aletetaan lasten tekeminen alle kymmenvuotiasna, kun parikymppisellä on aikuiset lapset.
- Anonyymi00063
Anonyymi00040 kirjoitti:
Et taida olla ihan penalin terävimpiä, kun tämä tuntuu olevan sinusta noin monimutkaista.
Miten niin monimutkaista. Jos on parikymppinen ja hänellä on lapsi. ja ei saa lasta ikinä hoitoon niin eihän nainen/äiti pääse viettää esim iltaa kavereitten kanssa koska hän ei voi jättää pientä lasta yksin kotiin.
- Anonyymi00064
Anonyymi00044 kirjoitti:
18 vuotias on tosiaan saanut aika nuorena aloittaa, jos on jo lapsensa aikuisiksi kasvattanut.
Minä en ole puhunut aikuisista lapsista . Lukemisen ymmärtämisessä on vaikeuksia. Kertokaa missä olen sanonut että esim parikymppisellä on aikuisia lapsia.
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Miten niin monimutkaista. Jos on parikymppinen ja hänellä on lapsi. ja ei saa lasta ikinä hoitoon niin eihän nainen/äiti pääse viettää esim iltaa kavereitten kanssa koska hän ei voi jättää pientä lasta yksin kotiin.
Missään ei ole sanottu, ettei ikinä saa lasta hoitoon. Kuinka tylppä sä olet, kun edelleen sekoilet?
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Minä en ole puhunut aikuisista lapsista . Lukemisen ymmärtämisessä on vaikeuksia. Kertokaa missä olen sanonut että esim parikymppisellä on aikuisia lapsia.
Edeellen jatkat sekoiluasi. Sä lässytät itsesi vaan koko ajan syvemmälle suohosi. Kuinka umpitylppä sä oikein olet?
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Edeellen jatkat sekoiluasi. Sä lässytät itsesi vaan koko ajan syvemmälle suohosi. Kuinka umpitylppä sä oikein olet?
Se on sellanen, jolle pitäis vääntää ratakiskoa ja edelleen se vaan kyselis tyhmiä. Toisin sanoen ... umpityperä.
- Anonyymi00068
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei helvetti. Koita tajuta että alateitse synnyttämien ei onnistu jos vauva on poikkitilassa kohdussa,liian ahdas lantio sikiöön nähden,varhainen pre-eklampsia,kohtuun kohdistuneessa leikkauksessa jäänyt arpi.
Miten keisarileikkaus liittyy lisääntymiskykyyn. Eivät mitenkään Se lapsi on syntymässä kun keisarileikkaus tulee kyseesee. - Anonyymi00073
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ei helvetti. Koita tajuta että alateitse synnyttämien ei onnistu jos vauva on poikkitilassa kohdussa,liian ahdas lantio sikiöön nähden,varhainen pre-eklampsia,kohtuun kohdistuneessa leikkauksessa jäänyt arpi.
Miten keisarileikkaus liittyy lisääntymiskykyyn. Eivät mitenkään Se lapsi on syntymässä kun keisarileikkaus tulee kyseesee.Turha tollaselle on yrittää selittää mitään älyllistä. Aivot muhjuna, pudotettu päälleen kakarana tai jotain.
- Anonyymi00085
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tietysti menee. Teillä ilmeisesti aletetaan lasten tekeminen alle kymmenvuotiasna, kun parikymppisellä on aikuiset lapset.
Väännetään rautalangast. Parikymppisellä voi olla pieni lapsi. kerro minulle missä olen sanonnut että parikymppisellä on aikuisia lapsia. Minä olen sanonut että parikymppisellä voi olla lapsi tai lapsia . Älä esitä tyhmää. Kysyn edelleen missä olen sanonut että parikymppisellä on aikuisia lapsia. Kerro toki missä niin olen sanonut.
- Anonyymi00087
Anonyymi00065 kirjoitti:
Missään ei ole sanottu, ettei ikinä saa lasta hoitoon. Kuinka tylppä sä olet, kun edelleen sekoilet?
Täällä kerrotaan että on naisia joilla ei ole mahdollisuus viedä lasta hoitoon esim vappuna.
- Anonyymi00089
Anonyymi00066 kirjoitti:
Okei ei elä selibaatissa loppuikäämsä mutta pientä lasta ja ei voi jättää yksin kotiin useammaksi päiväksi,kun lähtee paneskelemaan. Miten esim 10 vuotias pärjää yksin kotona useamman päivän. kysyn vaan
- Anonyymi00090
Anonyymi00067 kirjoitti:
Se on sellanen, jolle pitäis vääntää ratakiskoa ja edelleen se vaan kyselis tyhmiä. Toisin sanoen ... umpityperä.
Voiko sinusta esin 10 vuotiaan jättää yksin kotiin muutamaksi päiväksi. Mitä mieltä olet
- Anonyymi00091
Anonyymi00073 kirjoitti:
Turha tollaselle on yrittää selittää mitään älyllistä. Aivot muhjuna, pudotettu päälleen kakarana tai jotain.
Älä yritä. Nainen on jo raskaana ja synnyttämässä kun keisarileikkaus tulee kyseeseen. Ite saat itsesi näyttämään typerältä. Miksi se keisarinleikkaus tehdään ja otetaan lapsi ulos josn nainen ei ole lisääntymiskykyinen, ja onsynnytyskelvoton. Miten hän on ollut raskaana ja synnyttää jos hän ei ole lisääntymiskykyinen. Voitko perustella .
- Anonyymi00099
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä. Jokainen tietää milloin vappu on ja voi sopia etukäteen
- Anonyymi00100
Anonyymi00059 kirjoitti:
Siellä taas yksi biologian tuntija äänessä. Lapsettomuustoive on ymmärrettävä, mutta sen sen perustelu toivottoman typerä.
Miehelle ei käy nainen joka on synnyttänyt mutta nainen jolla on paljon seksisuhteita sitten kelpaa.
"Yleensä lapseton, on kireämpi sieltä toki maku asioita mutta itse tottumus näin parempi. 😊" - Anonyymi00103
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miten keisarileikkaus liittyy lisääntymiskykyyn. Eivät mitenkään Se lapsi on syntymässä kun keisarileikkaus tulee kyseesee.Tuollainen on sairas yksilö. Lisääntymiskelvoton.
Kuinka mielestäsi jossain luonnontilaisessa yhteisössä tuollainen nainen synnyttäisi, ei mitenkään. Se selviää vain nykyaikaisen pitkälle kehittyneen lääketieteen avulla, ei muuten. Ja irti saatu lapsi laitetaan keskoskaappiin, sekään ei selviytyisi ilman modernin lääketieteen saavutuksia. - Anonyymi00106
Anonyymi00103 kirjoitti:
Tuollainen on sairas yksilö. Lisääntymiskelvoton.
Kuinka mielestäsi jossain luonnontilaisessa yhteisössä tuollainen nainen synnyttäisi, ei mitenkään. Se selviää vain nykyaikaisen pitkälle kehittyneen lääketieteen avulla, ei muuten. Ja irti saatu lapsi laitetaan keskoskaappiin, sekään ei selviytyisi ilman modernin lääketieteen saavutuksia.Minä en voi sille mitää jos joku pitää naista lisääntymiskelvottomana sen takia että keisarinleikkaus on välttämätön jotta lapsi saadaan ulos. ja se ei ole naisen vika että keisarinleikkaus pitää tehdä.
- Anonyymi00110
Anonyymi00106 kirjoitti:
Minä en voi sille mitää jos joku pitää naista lisääntymiskelvottomana sen takia että keisarinleikkaus on välttämätön jotta lapsi saadaan ulos. ja se ei ole naisen vika että keisarinleikkaus pitää tehdä.
Ei tässä nyt olla syyllisiä etsimässä, eikä syyllinen ole se nainen vaan sen vanhemmat ja isovanhemmat.
Luonnossa tuollainen nainen ei pystyisi lisääntymään eikä selviäisi synnytyksestä. Se on luonnon laki joka estää epäkelpoja lisääntymästä, luonnonvalinta.
Entäs sellainen nainen joka ei pysty lisääntymään luonnollisesti, vaan tarvitsee keinohedelmöityksen, ja vaikka toiselta lainatun munasolun. Onko sekin lisääntymiskykyinen? Mihin se raja vedetään. Mielestäni raja vedetään siihen että pystyykö ihminen lisääntymään ilman monimutkaisia medikaalisia toimenpiteitä. - Anonyymi00115
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ei tässä nyt olla syyllisiä etsimässä, eikä syyllinen ole se nainen vaan sen vanhemmat ja isovanhemmat.
Luonnossa tuollainen nainen ei pystyisi lisääntymään eikä selviäisi synnytyksestä. Se on luonnon laki joka estää epäkelpoja lisääntymästä, luonnonvalinta.
Entäs sellainen nainen joka ei pysty lisääntymään luonnollisesti, vaan tarvitsee keinohedelmöityksen, ja vaikka toiselta lainatun munasolun. Onko sekin lisääntymiskykyinen? Mihin se raja vedetään. Mielestäni raja vedetään siihen että pystyykö ihminen lisääntymään ilman monimutkaisia medikaalisia toimenpiteitä.Mitä sä puhut? Keisarileikkaus ei liity mitenkään siihen voiko nainen tulla raskaaksi. Ai millanen nainen ei pysty lisääntymään? Tiedät sä mikä on keisarinleikkaus? Nainen on tullut raskaaksi ja hän on ns. synnyttämässä mutta on syitä jolloin keisarinleikkaus pitää tehdä jotta se lapsi saadaan ulos kohdusta. Oot sä ihan sekasin?
Jos raskaus on keinohedelmöityksellä saatu alkuu niin silloinkin nainen voi tarvita keisarinleikkauksen samoista syistä . - Anonyymi00121
Anonyymi00110 kirjoitti:
Entäs sellainen nainen joka ei pysty lisääntymään luonnollisesti, vaan tarvitsee keinohedelmöityksen, ja vaikka toiselta lainatun munasolun. Onko sekin lisääntymiskykyinen? Mihin se raja vedetään. Mielestäni raja vedetään siihen että pystyykö ihminen lisääntymään ilman monimutkaisia medikaalisia toimenpiteitä.Keinohedelmöitys eli inseminaatio on hedelmöityshoito, jossa siittiöt viedään naisen kohtuun ovulaation aikana, ja se on vaihtoehto myös silloin, kun pariskunta on sinänsä lisääntymiskykyinen, mutta luonnollinen hedelmöittyminen ei syystä tai toisesta onnistu. Nainen katsotaan lisääntymiskykyiseksi (raskaaksi tulemiseen kykeneväksi) hoitojen avulla, jos hänen kohtunsa ja munasarjat toimivat, tai jos käytetään luovutettuja sukusoluja.Lyhyesti: Kyllä, nainen voi olla lisääntymiskykyinen keinohedelmöityksen avulla.
- Anonyymi00122
Anonyymi00110 kirjoitti:
Entäs sellainen nainen joka ei pysty lisääntymään luonnollisesti, vaan tarvitsee keinohedelmöityksen, ja vaikka toiselta lainatun munasolun. Onko sekin lisääntymiskykyinen? Mihin se raja vedetään. Mielestäni raja vedetään siihen että pystyykö ihminen lisääntymään ilman monimutkaisia medikaalisia toimenpiteitä.Onko sun todellisuuden taju heikentynyt? Keisarinleikkausta ei ole mahdollisuus edes tehdä kun ei ole raskaana. Miten naisen vanhemmat ja isovanhemmat on syyllisiä keisarinleikkaukseen. Eihän sun jutuissa mitään järkeä.
- Anonyymi00126
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli sulla itselläsi, aloittaja, on timotei.
Vilma
- Anonyymi00003
Liian lyhyt😝 pitäs olla 190 ja yli. Toi paino on kyllä 🥵 oletko komea?
- Anonyymi00005
Kyllä komeksikin ovat haukkuneet. Minkä ikäinen daami siellä olisi??
- Anonyymi00012
Täällä ihana, hyvävartaloinen kuuma kissa,
Miau. - Anonyymi00025
Herkkupyllyinen misu. 180/55. 55 ei ikä vaan se on 21. Mulla tuntiveloitus. +ALV. Heti vapaa.
- Anonyymi00031
Ei voi olla luonnollinen herkkupylly noilla mitoilla 😂
Mitä täyteaineita käytät? - Anonyymi00039
Sinä olet noilla mitoilla merkittävän alipainoinen. Olisit nyt hieman miettinyt realistisempia mittoja. Suosittelen että haet apua anoreksiaasi. Koska olet vaarallisen alipainoinen. Olet varmasti todella seksikäs törröttävien luiden kanssa.
- Anonyymi00030
Eikö se sali olis helpoin paikka. Mies näkee että nainen on liikunnallinen. Olisko nainen salilla jos hänellä on lapsia ja jos hänellä on lapsia niin heitä joku hoitaa sillä aikaa kun äiti on salilla. ja miksi vappuna pitää päästä panee kun on niitä muitakn päiviä vuodessa .
- Anonyymi00036
Mä mietin ihan samaa et vappunako hän vain juhannussimaa teemukissa? Panis mielummin ne kaikki muut päivät ja skippais vaik sen vapun, mut kukin tyylillää
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mä mietin ihan samaa et vappunako hän vain juhannussimaa teemukissa? Panis mielummin ne kaikki muut päivät ja skippais vaik sen vapun, mut kukin tyylillää
Ehkä hänelle riittää että pääsee panee yhtenä päivänä vuodessa ja valinnut ajankohdaksi vapun.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ehkä hänelle riittää että pääsee panee yhtenä päivänä vuodessa ja valinnut ajankohdaksi vapun.
Tänä vuonna vappuviikonloppu todellakin tarkoittaa pitkää viikonloppua.
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tänä vuonna vappuviikonloppu todellakin tarkoittaa pitkää viikonloppua.
Niin todellakin on pe ,la ja su. Ja se riittää tyydyttämään miehen seuravaan vappuun asti. Pärjää taas vuoden ilman.
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Niin todellakin on pe ,la ja su. Ja se riittää tyydyttämään miehen seuravaan vappuun asti. Pärjää taas vuoden ilman.
Jos noin on, eikö aloittajan kantsis vuokrata ammattilainen viikonlopuksi? Vai tyhjätaskustako onkin kyse?
😀 - Anonyymi00095
Anonyymi00045 kirjoitti:
🤣🤣🤣
- Anonyymi00037
Tyhmiä akkoja olette kyllä 😂 S-seuran hausta tämmönen show hyvänen aika... Parempi etsiä sieltä salilta!
- Anonyymi00043
Voihan aloittaja olla niin ujo ettei uskalla lähestyä naisia siellä salilla.
- Anonyymi00046
Juu. Ketjussa on tosiaan jokunen todella nerokas kirjoittelija. Kuten nyt vaikka tuo, joka ajattelee, että 18- vuotiailla voi olla jo aikuiset lapset.
- Anonyymi00047
Voithan sä mennä panee jos olet fiksumpi.
- Anonyymi00054
Anonyymi00046 kirjoitti:
Juu. Ketjussa on tosiaan jokunen todella nerokas kirjoittelija. Kuten nyt vaikka tuo, joka ajattelee, että 18- vuotiailla voi olla jo aikuiset lapset.
Lukemisen ymmärtäminen on vaikeaa. Puhuin nuoresta naisesta esim parikymppisestä jolla on pieniä lapsia. Luulin että lukija tajuaa että parikymppisellä ei voi olla aikuisia lapsia mutta näköjään sekin olis pitänyt täällä kertoa.
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Lukemisen ymmärtäminen on vaikeaa. Puhuin nuoresta naisesta esim parikymppisestä jolla on pieniä lapsia. Luulin että lukija tajuaa että parikymppisellä ei voi olla aikuisia lapsia mutta näköjään sekin olis pitänyt täällä kertoa.
"Eli jos on nuorena saanut lapsen ja lapsia niin joutuu olee koko loppuelämänsä kotona lasten kanssa koska ei saa lapsia hoitoon . Onko nainen loppuelämänsä selibaatissa koska hänen pitää olla lasten kanssa kotona."
Höpötipöps sä mitään sellasia tolla tarkottanu. Kunhan nyt yritit lässyttää ja kysellä tyhmiä. Loppuelämä selibaatissa ja kot kot kot.😂
Sulle tosiaan on tuo luetun ymmärtäminen vaikeeta. "18-35 vuotias ja lopuikä selibaatissa. Helvetin nuorena on saanut parikymppinenkin alottaa, ettei lapsenvahtia tarvitse. Harvinaisen torvi olet. - Anonyymi00069
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ah, että kun parikymmpisellä on pieniä lapsia, niin sitten pitää olla koko loppuelämä selibaatissa. Joo, saattaa sitä kuolla kolmekymppisenä. Se on ihan totta. Ja menojaan tietysti mahdoton ikinä etukäteen suunnitella.
- Anonyymi00070
Anonyymi00057 kirjoitti:
"Eli jos on nuorena saanut lapsen ja lapsia niin joutuu olee koko loppuelämänsä kotona lasten kanssa koska ei saa lapsia hoitoon . Onko nainen loppuelämänsä selibaatissa koska hänen pitää olla lasten kanssa kotona."
Höpötipöps sä mitään sellasia tolla tarkottanu. Kunhan nyt yritit lässyttää ja kysellä tyhmiä. Loppuelämä selibaatissa ja kot kot kot.😂
Sulle tosiaan on tuo luetun ymmärtäminen vaikeeta. "18-35 vuotias ja lopuikä selibaatissa. Helvetin nuorena on saanut parikymppinenkin alottaa, ettei lapsenvahtia tarvitse. Harvinaisen torvi olet.Eli missä sanoin että naisen lapsi on aikuinen. En missään. No jos ei saa lasta hoitoon niin miten sä lähet paneskelemaan mihinkään. Eihän sitä tiedä jos saa lapselle hoitajan tulevaisuudessa vappuna,juhannuksena ja mitä näitä onkaan.
- Anonyymi00072
Anonyymi00057 kirjoitti:
Sulle tosiaan on tuo luetun ymmärtäminen vaikeeta. "18-35 vuotias ja lopuikä selibaatissa. Helvetin nuorena on saanut parikymppinenkin alottaa, ettei lapsenvahtia tarvitse. Harvinaisen torvi olet.Okei pääsee paneskelee sitten kun lapsi pärjää yksin kotona. Ehkä vähän liioittelin.
- Anonyymi00075
Anonyymi00072 kirjoitti:
Okei pääsee paneskelee sitten kun lapsi pärjää yksin kotona. Ehkä vähän liioittelin.
Tai ottaa ja järjestää sen hoidon etukäteen sopien. Ennalta suunnittelu on selvästi sinulle tuntematon käsite.
- Anonyymi00077
Anonyymi00070 kirjoitti:
Eli missä sanoin että naisen lapsi on aikuinen. En missään. No jos ei saa lasta hoitoon niin miten sä lähet paneskelemaan mihinkään. Eihän sitä tiedä jos saa lapselle hoitajan tulevaisuudessa vappuna,juhannuksena ja mitä näitä onkaan.
Ja missä on sanottu ettei saa ikinä asta hoitoon? Ei missään. On sanottu, ettei saa tosta noin vaan ihan koska tahtoo. Saahan sen vaikka päivällä päiväkotiin ja ottaa itselle rokulipäivän, jos niin kova tarve on.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ja missä on sanottu ettei saa ikinä asta hoitoon? Ei missään. On sanottu, ettei saa tosta noin vaan ihan koska tahtoo. Saahan sen vaikka päivällä päiväkotiin ja ottaa itselle rokulipäivän, jos niin kova tarve on.
Vappuna harva päiväkoti on auki.
- Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
Lapsenvahdinkin saa, jos ei muuta niin palkattua monesta paikasta, mutta ei juuri mitenkään niin, että tarviin sen NYT.
- Anonyymi00080
Anonyymi00075 kirjoitti:
Tai ottaa ja järjestää sen hoidon etukäteen sopien. Ennalta suunnittelu on selvästi sinulle tuntematon käsite.
Minä en ole tuollaista sanonut. Minä sanoin että lapsen voi viedä hoitoon vanhemmille tai isovanhemille . Pitääkö täällä oikeesti sanoa että kyllä se äiti keskustelee vanhempiensa tai isovanhempiensa kanssa mahdollisesta hoitoontuomisesta.
- Anonyymi00081
Anonyymi00078 kirjoitti:
Harva, mutta sellasiakin on. Toki vuorotyöläisten jne. lapset ovat jo valmiiksi päiväkodeissa, joissa on poikkeavia aukioloja. Ei sellaseenkaan saa lastaan just nyt. Pitää suunnitella etukäteen ne panonsa. 😂
- Anonyymi00082
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ja jos lapsi on päiväkodissa vappuan niin kuka hänet hakee kun äiti on panemassa,kun eihän tällä äidillä ole ketään jolla on aikaa hänen lapselleen.
- Anonyymi00083
Anonyymi00080 kirjoitti:
Minä en ole tuollaista sanonut. Minä sanoin että lapsen voi viedä hoitoon vanhemmille tai isovanhemille . Pitääkö täällä oikeesti sanoa että kyllä se äiti keskustelee vanhempiensa tai isovanhempiensa kanssa mahdollisesta hoitoontuomisesta.
Ja minäpäs olen ja mullehan sä aloit lässyttää. Ja siis hyvä kai se, jos sinulla on sukulaisia ja ystäviä, joita voit pompotella ja komennella miten tahdot ja koska ikinä tahdotkaan. Valtaosalla ihmisistä ei ole, eikä haluakaan sellaseen. Vaatii tosiaan tuota sinulle tuntematonta etukäteen sopimista ja suunnittelemista.
- Anonyymi00084
Anonyymi00082 kirjoitti:
Ja jos lapsi on päiväkodissa vappuan niin kuka hänet hakee kun äiti on panemassa,kun eihän tällä äidillä ole ketään jolla on aikaa hänen lapselleen.
Sehän nyt riippuu ihan siitä milloin se lapsi pitää hakea. Jotkut käyvät yövuoroissakin ja lapset ovat vuoropäiväkodissa. Järjestä panosi niin, että ehdit hakemaan.
- Anonyymi00092
Anonyymi00079 kirjoitti:
Lapsenvahdinkin saa, jos ei muuta niin palkattua monesta paikasta, mutta ei juuri mitenkään niin, että tarviin sen NYT.
No niin voi. Mutta silloinhan pääsee paneskelemaan. Kun täällä sanotaan ettei ole mahdollisuutta laittaa lasta hoitoon.
- Anonyymi00093
Anonyymi00081 kirjoitti:
Harva, mutta sellasiakin on. Toki vuorotyöläisten jne. lapset ovat jo valmiiksi päiväkodeissa, joissa on poikkeavia aukioloja. Ei sellaseenkaan saa lastaan just nyt. Pitää suunnitella etukäteen ne panonsa. 😂
Niin tiedossa on että äiti lähtee paneskelee kolmeksi päiväksi niin onko sen lapsi päiväkodissa muutaman päivän . Nukkuu ja syö päiväkodissa ,24/7 valvonta koska kotiin ei voi mennä koska äiti on panemassa
- Anonyymi00094
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ah, että kun parikymmpisellä on pieniä lapsia, niin sitten pitää olla koko loppuelämä selibaatissa. Joo, saattaa sitä kuolla kolmekymppisenä. Se on ihan totta. Ja menojaan tietysti mahdoton ikinä etukäteen suunnitella.
No ei loppuelämäänsä mutta esim 10 vuotta ilman seksiä yms läheisyyttä on pitkä aika jos ei saa lasta hoitoon.
- Anonyymi00096
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ja minäpäs olen ja mullehan sä aloit lässyttää. Ja siis hyvä kai se, jos sinulla on sukulaisia ja ystäviä, joita voit pompotella ja komennella miten tahdot ja koska ikinä tahdotkaan. Valtaosalla ihmisistä ei ole, eikä haluakaan sellaseen. Vaatii tosiaan tuota sinulle tuntematonta etukäteen sopimista ja suunnittelemista.
Täh. Kyllähän se äiti sopii tukiverkoston kanssa onko heillä mahdollisuus ottaa lapsi heille. Kuka on pomottelemassa. Jos äidin vanhemmille, isovanhemmillle ei sovi tai saa muualta hoitopaikkaa niin silloin äiti jää lapsensa kanssa kotiin ja jättää se paneskelureissun väliin. Mies saa etsiä jonkun toisen vappusekisiseuraksi.
- Anonyymi00097
Anonyymi00043 kirjoitti:
Voihan aloittaja olla niin ujo ettei uskalla lähestyä naisia siellä salilla.
Taitaa olla kokematon noiden vaatimustensa perusteella. Haiskahtaa siltä ettei yhtään tiedä mistä nappuloista pitää painella mut hirveen kiva ois ajaa 🤭🤣 siksi noi vaatimukset jotka ts. ei ole naisella kokemusta
- Anonyymi00098
Anonyymi00084 kirjoitti:
Sehän nyt riippuu ihan siitä milloin se lapsi pitää hakea. Jotkut käyvät yövuoroissakin ja lapset ovat vuoropäiväkodissa. Järjestä panosi niin, että ehdit hakemaan.
nainen on kiinostunut miehestä, mutta ei pääse tapaamaan miestä vappuna seksin merkeissä lapsen takia. Ja mies hakee vain vapuksi seksiseuraa.
- Anonyymi00101
Anonyymi00097 kirjoitti:
Taitaa olla kokematon noiden vaatimustensa perusteella. Haiskahtaa siltä ettei yhtään tiedä mistä nappuloista pitää painella mut hirveen kiva ois ajaa 🤭🤣 siksi noi vaatimukset jotka ts. ei ole naisella kokemusta
Miehet ei ymmärrä tänäkään päivänä naisen anatomiaa. Miehillä on ihme harhaluuloja miten naisen keho toimii,
- Anonyymi00105
Anonyymi00083 kirjoitti:
Miksi sitten väität minun sanoneen vaikka hyvin tiedät etten ole sanonut. Onko sulla huonot suhteet sun läheisiin ja keskusteluyhteys poikki heidän kanssaan. Yleensä asioita sovitaan oli se taho mikä tahansa. Se ei ole pomottelua jos sä kysyt jotain asiaa.
- Anonyymi00107
Anonyymi00083 kirjoitti:
Aika sekavaa.Valtaosalla naisia joilla on pieni lapsi ei ole tukiverkostoa ja eikä sitä tarviste. Vai mitä meinaat "Valtaosalla ihmisistä ei ole, eikä haluakaan sellaseen".
- Anonyymi00048
Minäkin pistän tähän väliin, olen 46v mies, pitkä, hoikka ja treenattu, haluan 18-24v naisen vapaa-ajan viettoon ja tapailuun. Lapseton, ja etelä suomi alue.
- Anonyymi00102
No huhhuh. Kattele ikästäs /tasostas seuraa ja jätä lapset rauhaan
- Anonyymi00104
Saako kysyä jos haluut suhteen ja nainen haluaa jossain vaiheessa lapsia niin onko ihan poissuljettu, että sinusta tulisi joku päivä isä.
- Anonyymi00111
Anonyymi00104 kirjoitti:
Saako kysyä jos haluut suhteen ja nainen haluaa jossain vaiheessa lapsia niin onko ihan poissuljettu, että sinusta tulisi joku päivä isä.
No, suoraan sanottuna en oikein ole innostunut lapsista. En ole sellainen isähahmo, vaan sellainen "paha poika"- tyypinen. En ole oikein isähahmoksi sopiva kenellekään. Enkä oikein siedä sellaista perhe-elämää.
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
No, suoraan sanottuna en oikein ole innostunut lapsista. En ole sellainen isähahmo, vaan sellainen "paha poika"- tyypinen. En ole oikein isähahmoksi sopiva kenellekään. Enkä oikein siedä sellaista perhe-elämää.
Eli haluat nuoren naisen joka 18 vuotiaana on 100 % varma ettei halua ikinä lapsia ja perhettä. Mitä jos hän jossain vaiheessa alkaakin haluamaan lapsia?
- Anonyymi00113
Anonyymi00111 kirjoitti:
Haluatko sitten naisen joka on samankaltainen kuin sinä
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Haluatko sitten naisen joka on samankaltainen kuin sinä
En, mielummin se saisi olla erillainen kuin minä... En usko että tulisin toimeen itseni kopion kanssa kovin hyvin.
- Anonyymi00116
Anonyymi00112 kirjoitti:
Eli haluat nuoren naisen joka 18 vuotiaana on 100 % varma ettei halua ikinä lapsia ja perhettä. Mitä jos hän jossain vaiheessa alkaakin haluamaan lapsia?
No se toki saa haluta ihan mitä tykkää. Ei vaan saa sitä minun kanssani.
Enkä oikein jaksa uskoa että jonkun 18 vuotiaan naisen kanssa se suhde kestäisi ikuisesti.... Sillä voi mieli muuttua jo muutaman vuoden päästä ihan toiseksi. Ei se minua jaksaisi katsella ikuisesti kuitenkaan, hyvä jos parikin vuotta tai jotain. - Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
Enkä oikein jaksa uskoa että jonkun 18 vuotiaan naisen kanssa se suhde kestäisi ikuisesti.... Sillä voi mieli muuttua jo muutaman vuoden päästä ihan toiseksi. Ei se minua jaksaisi katsella ikuisesti kuitenkaan, hyvä jos parikin vuotta tai jotain.No eli sulle kelpaa 18 vuotias johonkin seksisuhteeseen ja hauskanpoitoon
- Anonyymi00119
Anonyymi00116 kirjoitti:
Enkä oikein jaksa uskoa että jonkun 18 vuotiaan naisen kanssa se suhde kestäisi ikuisesti.... Sillä voi mieli muuttua jo muutaman vuoden päästä ihan toiseksi. Ei se minua jaksaisi katsella ikuisesti kuitenkaan, hyvä jos parikin vuotta tai jotain.Oletko onnistunut saamaan nuorta naista joka suostuu tollaseen ?
- Anonyymi00123
Anonyymi00119 kirjoitti:
Oletko onnistunut saamaan nuorta naista joka suostuu tollaseen ?
En, niillä ei ole aikaa kun on niin paljon vientiä.
- Anonyymi00055
Onko tää joku deittipalsta. Eihän täällä edes saa yhteystietoja antaa niin miten teihin miehiin saa yhteyden.
- Anonyymi00074
Haluaisitko lähempää yhteyttä?
- Anonyymi00058
Aloittaja voi kertoa kotiosoitteensa niin voin piristää vaikka postikortilla ja laittaa vaikka jonkun pienen lahjan tulemaan.
Järkyttyneenä huomatan, että miksei kukaan ole puuttunut siihen, että vappuviikonloppu on yhdyssana.
(tai ehkä kyseessä on jännämiestunnistuskeino, eikä siihen siksi ole syytäkään puuttua)
((minä vain kysyn, kuten eräissä hyvin tunnetuissa kotimaisissa elokuvissa usein kysyttiin))- Anonyymi00071
Tämä on ilmankin tuota riittävän huvittava ketju 😀. Olen nauranut jo mahani kipeäksi tän kanssa.
- Anonyymi00076
tai Etelä suomi kirjoitetaan Etelä-Suomi , pks Seutu kirjoitetaan pks tai pääkaupunkiseutu
- Anonyymi00124
Mäkin kiinnitin huomiota tuohon ja aloittajan muuhun tekstiin.
No jos nainen haluaa lihakset, saa hän lihakset, mutta ei mitään muuta. Parempi sopia treffit pois julkiselta paikalta, ettei tarvitse hävetä.
- Anonyymi00086
Kiitos aloittajalle ketjusta. Tämä oidensi
- Anonyymi00088
Tämä pidensi elämääni varmasti monen päivän verran 😁
- Anonyymi00108
Kun tämän ketjun lukee
Tietää tarkkaan ja harkitsee
Arvioitani myös tukee
Kuka nyt yhäipän panoksi valitsee- Anonyymi00109
Oletko tullut ajatelleeksi että tämä äiti on saattanut menettää kumppaninsa? Johon ei ole syyllinen. Tai voisitko ajatella että tämä äidin kumppani on esim ollut väkivaltainen tai muuten kaltoinkohdellut naista,jonka takia on suhteen lopettanut. Tai miehellä on muutebn vaan huonot tavat.
- Anonyymi00118
Anonyymi00109 kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi että tämä äiti on saattanut menettää kumppaninsa? Johon ei ole syyllinen. Tai voisitko ajatella että tämä äidin kumppani on esim ollut väkivaltainen tai muuten kaltoinkohdellut naista,jonka takia on suhteen lopettanut. Tai miehellä on muutebn vaan huonot tavat.
No joo, tosi valitettavaa tuollainen toki. Mutta ei se muuta sitä että mies ei vaan halua olla tekemisissä jonkun muun miehen lapsien kanssa, sellaisessa ei vaan ole mitään järkeä, miltään kannalta katsottuna (paitsi sen naisen kannalta toki).
- Anonyymi00120
Anonyymi00118 kirjoitti:
No joo, tosi valitettavaa tuollainen toki. Mutta ei se muuta sitä että mies ei vaan halua olla tekemisissä jonkun muun miehen lapsien kanssa, sellaisessa ei vaan ole mitään järkeä, miltään kannalta katsottuna (paitsi sen naisen kannalta toki).
Vaikka nainen olis miten ihana niin se lapsi on sitten esteenä sille suhteelle. Miehelle kelpaa vaan lapset jonka hän on siittänyt ja on hänen lihaa ja verta.
- Anonyymi00125
nais-agentit eli terveydenhoitajatkin yrityävät parantaa paljon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708