Minulle, silloin 50 -kymppiselle ahkeralle miehelle lähin esimes sanoi että olen liian vanha työelämään. Arvata saattaa se sana oli kuin lyönti suoraan sydämeen.
Nyt olen yli 80- vuotias kolmen lapsen isä ja 9 lapsen ukki.
Tämä tapahtui Outokummussa noi 30 vuotta sitten
Liian vanha työelämään
5
150
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Helpolla olet elämässä päässyt ja saanut elää etuoikeutettua elämää. Nykyisin yli 35 vuotias liian vanha työelämään...
- Anonyymi00002
Ja sitten on tällaisia yhteiskunnan loismatoja, olis kirveellä töitä.....
https://www.verkkouutiset.fi/a/tyoton-sanoo-suoraan-ei-kiinnosta-toissa-kayminen/#0acefa67 - Anonyymi00003
jo on ihmisellä kova kohtalo ollut.
- Anonyymi00004
Niinpä, voihan sitä olla ahkera, mutta mikä oli tuottavuus?
Ihmiset menee monesti siihen omaan kuplaan ja luulevat että ovat kirvaamattomia ja erittäin ahkeria ja tuottavia mutta kun katsoo vähän kuplan ulkopuolelle niin huomaa etti tuottavuus eikä oikein se hakeruuskaan ole samaa tasoa kuin muilla.
Tuo sama ilmiö on nuorilla, kuulee monisti länkytyksiä että pitää olla tyytyväinen että ylipäätään tuli työpaikalle.- Anonyymi00005
sitä helposti ajautuu tilaan jossa aivot laitetaan narikkaan viimeistänsä töihin mennessä. Päivät kopioituvat samanlaisina.
Työn tuottavuus ja laatu korrelloi sen mukaan miten käyttää aivojansa. On opittava olemaan fiksusti laiska. Pidä työkalut ja itsesi kunnossa niin tulee tulosta. Rehkiminen ja koohotus ja ympäriinsä lentäminen on kauhiaa katsottavaa. Toki monella työpaikalla on myös isoja ongelmia päällikkötasolla työn organisoinnissa. Työkalut ja laitteet ovat ikivanhoja romuja. Suorastansa antiikkia. Fiksu firma uusii ja investoi konekantaansa jatkuvasti. Loppuunkulutetut työvälineet ovat työpaikoilla yleinen krooninen ongelma ja suuri tuottavuuden alentaja. Sekundatyökaluilla saat aikaiseksi aina sekundaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99959Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?158912- 64740
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46654- 50638
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.39580Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30577Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32572Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20543- 31541
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee472539- 6506
- 43493
- 72490
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 31475
- 44471
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 365444