Niin se näyttää menevän nurin.
Alamäki alkoi ko se yks kaveri otti ja lähti myyntihommista pois.
Nykyinen omistaja ole saanut ko konkkia aikaan.
Pantsarin Saha
20
819
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko se pölkky nykyisen sahan omistaja?
- Anonyymi00006
Ei
- Anonyymi00002
Sellaista son
- Anonyymi00003
Konkkakin jo kadehtitaan,ei se voi mennä nurin kun se orajärven yritysjohtaja ei ole ollut siellä töissä.
- Anonyymi00004
Hallitusti pääsi velkasaneeraukseen. Ei konkkaa aivan helposti.
- Anonyymi00009
Jaa joko tullu päätös yrityssaneeraukseen pääsystä?
- Anonyymi00005
Eipä siinä pellolaisella ole nokan kopauttamista kun pölkky sulkee paikan,tuskin konkkaan menny,supistettua toimintaa mitä isot yritykset tekee
- Anonyymi00007
No tyhmää oli luovuttaa myynti Pölkylle. Hyvä asiakaskunta oli, mutta omistaja hölmöily.
Eikö se käynyt kuljetusliikkeelle samoin minkä omisti - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
No tyhmää oli luovuttaa myynti Pölkylle. Hyvä asiakaskunta oli, mutta omistaja hölmöily.
Eikö se käynyt kuljetusliikkeelle samoin minkä omistiEiköhän ollu renkinä isommalle kuljetus yhtiölle omalla autolla
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö se käynyt kuljetusliikkeelle samoin minkä omistiEikö se ollut keksintöjä tehny niinkö hiekotus homma kuorma autojen renkaan eteen tiputti mursketta,aika hyvä keksintö oli kun ainut maailmassa valmisti sitä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikö se ollut keksintöjä tehny niinkö hiekotus homma kuorma autojen renkaan eteen tiputti mursketta,aika hyvä keksintö oli kun ainut maailmassa valmisti sitä
Montako myi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eiköhän ollu renkinä isommalle kuljetus yhtiölle omalla autolla
Niin?? Kannattiko?
- Anonyymi00014
Tä? Pölkky sulkee?
Ei pölkky sitä omistanut/omista!!!
Idiootti kun oli, niin teki Pölkyn kans sopimuksen 2020, jolla luovutti myynnin Pölkylle! - Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö se käynyt kuljetusliikkeelle samoin minkä omistiSe on sitä yrittäjän virhe arviointia kun suuryritys vetää nenästö
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on sitä yrittäjän virhe arviointia kun suuryritys vetää nenästö
Kauas se on ketä vedetty nenästä.onko sama joka keksi sen paljastimen lento asemalle.mikä oli jo toiminnassa ja hiekoitus järjestelmän joka oli Amerikassa käytössä 60-70luvulla
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kauas se on ketä vedetty nenästä.onko sama joka keksi sen paljastimen lento asemalle.mikä oli jo toiminnassa ja hiekoitus järjestelmän joka oli Amerikassa käytössä 60-70luvulla
Sama mies.
"Keksii muiden jo keksimiä uudestaan ".
Sama oli turvapylväiden kanssa.
- Anonyymi00015
Toivottavasti ei asuntojen vuokrat nouse,
- Anonyymi00018
Itäpuolen grouph neuvottelee sahan jatkosta.perikuntien puut on halpoja ostaa,osakkaita tarvitaan lisää
- Anonyymi00020
Mikä itäpuolen?
Vaaran Keke?
- Anonyymi00021
Laitetaan kunnanjohtaja hoitamaan asia, voi kenkätä firman vaikka Lappialle tai jollekin hyväveli-ystävälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036