SIIS! Mulla vaa välähti että Funikselle sopis tosi hyvin tollanen otsikon topikki ja että manaus kohdistuisi muhun. Kohdistuisi siihen kuinka olen palstalla kekkaloiva ADHD-tapaus ja ylipäänsä levoton keissi. Zen-healingia tässä tarvitaan. Tibetan bells. Meditaatiota. Ei kellään ayahuascaa ois tähän hätään 😂😁? -💊-.
MANAAJA
7
87
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Plus siihen kymmeniä jatko-osia.
- Anonyymi00002UUSI
Mä pidin tosi paljon sen letkautuksesta "Jorma Kovanen, kuuden lapsen äiti". Sukunimen voi käsittää kaksimielisenä 🤭. Vieläkö ne hekumoi miesten toimesta synnyttämisestä sielä ala-asteilla? Kun mies laiskistuu eikä liiku plus juo kalijaa, se tulee raskaaks. -💊-.
Hmm.. Funis saattaisi itse tarvita manaajaa.. eih.
No, ehkä hän on itse manaaja. Ota tuosta nyt selvää.- Anonyymi00003UUSI
Manaajista on nykyään valtava pula.
T. Kirkkohallituksen jäsen. - Anonyymi00004UUSI
kagtso elokuva antichirt´srt vanha olikohan 1978 joku 3n ol3 fvar4maq vuodesta.
- Anonyymi00005UUSI
Mää näin sen vappukaahannan (siis videolta), missä manattiin itse paholaista. Wappu on sopivasti tässä ihan nurkan takana. Elämässä tulee pullonkauloja jolloin mitataan kestääkö kunkin yksilön psyyke vai ei. Mä oon päihittänyt paljon pskaa ja silti olen uskomattoman järjissäni siihen nähden. Vahva psyyke ja vahva mies kun olen 💪😎🚬.
Jos itsetuhoisista ajatuksista pääsisi kokonaan eroon niin se ois tietty vielä parempi. Ei ne mitenkään jatkuvasti oo läsnä. Elämän tietyt osa-alueet rempallaan eli niiltä osin ihan loogisilla kausaalisuhteilla selitettävissä. Ainakaan en voi olla psykopaatti edellä mainittujen aivoitusten perusteella. -💊-. - Anonyymi00006UUSI
Oli pakko tulla tsekkaamaan tää lanka, sillä tää katselukertani on nro 69. Kyllä. Näin lapsellisia me aikuiset ihmiset olemme. Joillakin aikuisilla on syntymähumala mitä oon vierestä kattellut. J. Turkalla muun muassa. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1937678Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092897Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782822"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102301Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382142- 131912
- 181458
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee291446- 201256
- 221234