Se on taas uusi kilpailu mutta mutta mielestäni Matti pilaa pyöräily lähetykset ns.selostuksillaan.Selinit sentään selostavat pyöräilyä ja tämä jotain ihan muuta.
Tämän prologin saattaa selvittää jotenkin mutta sitten alkaa se:
Kaikkea muuta paitsi pyörälilyä tulee höpötettyä ja tilastoja tilastojen perään lueteltua tuloksia tuloksien perään luettelua,ei tunnista kuskeja kuin ehkä 3 +sitten erikoispaidan haltijat tai odottaa kunnes englannikieliset eli Carlton kertoo kuka on kuvassa niin Matti toistaa papukaijana sen nimen.
Massa loppukireissä yleensä ihan ns.pihalla.Eli kaiken kaikkiaan hyvin ammattitaidotonta ja ala-arvoista amatöörin toimintaa, myös Eurosport/Discoveryltä.
Kaikki eivä omista Maxia josta saa englanninkielen valittua.
EUROSPORTIN OSAAMATON SELOSTAJA MATTI HEIKKINEN
25
309
Vastaukset
- Anonyymi00001
JOO NO TOTA HEIKKINEN SEURAA CARLTONIA IHAN OIKEESTI.EIHÄS SE TOTA SAISI SELVÄÄ MUIDE ENGLANNIKIELISTE SELOSTUKSEST MITÄ SE VOIS KÄÄNTÄÄ TOTA SUOMEKS.SUOJADUUNIMESTAHA SIL NÄYTTÄÄ OLEVA TOS LAFKAS.
- Anonyymi00002
Oletteko muuten huomannut että
aina kun kuva pysähtyy hetkeksi niin
Matti vaikenee ja odottaa mitä Carlton
sanoo?Ihan sama mitä
kuvassa on.Eli hän ei osaa itse kertoa mitään vaan suomentaa mitä englanniksi sanotaan.
Aika tökeröä toimintaa ja ennenkaikkea ei mitään asiantuntijuutta pyöräilystä löydy.- Anonyymi00003
NO MÄ KYL AINAKI OON TOTA HUOMANNU TON JA MUUNKI
TAIDOTTOMUUDE JO AIKOJA SITTE.TÄÄ ON KU SEN TOTA PULKKISEN
VORMULAJORINAT AIKOINAAN.
TOSI TÄÄ O JOPA VIEL GAUHEEMPAA.
ESPORT SINCE94
- Anonyymi00004
Ihan amatöörien puuhastelua tuon Heikkisen selotusyritykset.
Noin 5-6 vuotiailleko hän yritttää kertoa jotain pyöräilystä?
Tekniikasta ei tiedä mitään,sanoi kerran ja katsokaa tätä ja
mehän katsoimme eturatasta mutta ei se juttu vaan siitä jatkunut
yhtään mihinkään.Ilmeisesti Matti ei ollut nähnyt eturatasta koskaan
aiemmin noin läheltä. - Anonyymi00005
Onhan tuo oikeasti aika ala-arvoista räpellystä kun ei hänellä ole
edes asiantuntijaa lähetyksessä.
Saatikka omaa kilpailukokemusta lajista.
Siksi ne ovat yleensä tilasto/tulos/tulevien lähetysten luettelua
sekä englanninkielisen selostuksen kääntämistä suomen kielelle. - Anonyymi00006
Mikähän olisi tulos jos katsojat saisivat äänestää Eurosprtin
parasta selostajaa eli mikä olisi Matin sijoitus?
Vahva veikkaus olisi se että jäisi viimeseksi.- Anonyymi00007
HÄH EI EIPÄILYSTÄKÄÄ SIIT ET OLIS TOTA NOLLA.EI SELININ LAUSEIT MATKIMAL
JA TON CARLTONIN SANOMISIL TOTA SUOMEKS PÄRJÄÄ TÄS LAJIS TOI TUMPELO.
ESPORT SINCE94
- Anonyymi00008
Sellaisen asian olen huomannut ainakin että nuo naisetkin(english) osaavat
ja tietävät pyöräilyn saloista hyvin monta kertaa enemän kuin Heikkinen.
Lisäksi heillä on vielä asiantuntijana joku entinen ammattilainen niin
tietotaitomäärä kasvaa monisatakertaiseksi verrattuna Heikkiseen.
Varmaan Matti ehkä ihan ok.mies muuten mutta ei tämän lajin osaaja selostuksessa. - Anonyymi00009
Hänellä on kumma pakkomielle toistella nyppylöiden nousumetrejä ja pituuksia.
Useaan kertaan tekee samassa lähetyksessä samat asiat.
No Good!- Anonyymi00010
.....ja pakkomielteestä puhuen... koskas tää yhden miehen solkvausketju tulis valmiiksi?
kuulostat rehellisesti sanoen kateelliselta kollegalta joka olisi tahtonut samaan tehtävään mutta jouduitkin saneeratuksi pihalle. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
.....ja pakkomielteestä puhuen... koskas tää yhden miehen solkvausketju tulis valmiiksi?
kuulostat rehellisesti sanoen kateelliselta kollegalta joka olisi tahtonut samaan tehtävään mutta jouduitkin saneeratuksi pihalle.HÄH MÄKÖ MASAN KOLLEGA?JA VIEL TOTA FUDUTKI SAANU SELLANE?
SE O NYT POJU SILLÄLAIL ET MÄ OON JO ELÄKKELL.
MITÄ TOTA NOIHI MASA TEHTÄVII TULEE JOKANEN JOKA OSAA
TOTA PUHUU SUOMEE NI PÄRJÄIS TOSSA.EI SE SIIN TIEDÄ MITÄÄ.
KONEELTA KATTOO TILASTOJA JA TULOKSII JA PAPUKAIJANA SUOMENTAA MITÄ CARLTONI SANOO ELI IHA YHTÄ HYVI PÄRJÄISI ITTEKI TOS DUUNIS.
O MUL MAHDOLLISUUS TOHO ENGLANNIKIELISEE MYÖS
MUT JOTAI LAATUU PITÄS TOTA TUOL TELKASKI OLLA
ESPORT SINCE94 - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
kuulostat rehellisesti sanoen kateelliselta kollegalta joka olisi tahtonut samaan tehtävään mutta jouduitkin saneeratuksi pihalle.No Mattiko se taas siellä...älä nyt turhaan hermostu.
- Anonyymi00011
Siksi katsonkin pyöräilyt joko saksalaisella selostuksella tai sitte englantilaisella selostuksella.
- Anonyymi00014
Eihän täällä kukaan ole ketään solvannut
nopealla vilkaisulla
katsottuna.
Pelkkiä tosiasioita
kerrottu.Eikös se niin
mene että kehut täytyy ansaita ja risuja
huonosti tehdystä? - Anonyymi00015
Joo ja jos laittaa samanaikaisesti sekä suomenkielisen että tuon
englanninkielisen selostuksen päälle niin todellakin huomaa kuinka
paljon Matti kääntää englanninkielisten selostajien puheita suomeksi,
oli siellä sitten Carlton Kirby Jez Cox Marty MacDonald
tai kuka tahansa äänessä englanniksi.Kyllä olen kokeillut sitä
jokusen kerran joten en puhu muunneltua totuutta.
Että siinä mielessä täällä esitetty kritiikki on ihan paikallaan. - Anonyymi00016
Se voipi todentotta olla niin että se riippuu siitä kuka 'taustalla' englanniksi selostaa
niin sitä enemmän tai vähemmän Matti sitä matkii.
Cycling commentator.Korjaan Very famous cycling commentator from Finland... - Anonyymi00017
No jopa on hyvää selostusta tosiaan vaan ei ole.Kehnoa se on...tai ääni on selkeä mutta nimiäkin lausutaan ihan kummallisesti.Sekä jonkunasteinen tietämättömyys paistaa läpi puheesta.Selinit selostavat paljon paremmin,tai jopa yksi Selin.Minulla ei ole mitään suoratoistopalveluja.Tarkoittaako tuo kun tämä kattavasti suomeksi selostettuna että hän itse siellä taas on äänessä taas?Turkin kisa missä se nainen selostaa ennen tätä kisaa, niin hänkin osaa mielestäni paremmin selostaa pyöräilyä sekä monet muutkin naiset joita olen kuullut selostavan myös.
Onneksi on suuri ja varakas yhtiö niin on varaa maksaa ihan tyhjästäkin tälläisille.
T:Kimmo- Anonyymi00018
NII SÄ TARKOTAT TOTA JOSE BEENIÄ TOLLA MIMMILLÄ JOKA TOTA TURKI KISAA
SELOSTAAKOROSTA SELOSTAA!SIL ON TAITOO KANS JOO JA TOTA SITYLEESÄ VIEL
EXPERTI MUKANA NI EIHÄ SIIT NY MITÄÄ ULOSTETTA TUU TOISI KU TÄÄL TOTA
SUOMEKIELISEL PUOLEL SATTUU KOVI USEI NII KÄUMÄÄ KU MATTI YRITTÄÄ KOMMETOIDA TOTA PYÖRÄILYY
ESPORT SINCE 94
- Anonyymi00019
Maku on kuin perse, jokaisella on se omansa.
- Anonyymi00020
Matkii matti matkii nyt
kun ei tunnista kuskuskeja itse... - Anonyymi00021
taas se tekköö nii ja vielä ampuu ilotulitteetaki.
pittääkö polliisille ilmoittaa tuosta uuvanasta? - Anonyymi00022
No kyllä pitää.
Voi kun Matti sanoisi
adjööt tuolle säälittävälle selotusräpellykselle
ja lopettaisi nuo hommat tuolla.- Anonyymi00023
FLAKU VEDÄ HETI TOTA SALKOO JA HYVI KORKEELLE JOS TOI
TOTA VAA OTTAIS/SAIS FUDUT TOSTA MESTASTA
- Anonyymi00024
Tämä nyt ei liity tuohon Heikkiseen mutta olen hieman pettynyt kun
P.Selin ei huudahtanut lähetyksen alkaessa eilen sauvatutti!...- Anonyymi00025
Joo,sauvatutti ja simakoppi...
Mutta silti paaaljon parempaa
kuin Matin selostukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2701646IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk411519Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501239Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371025
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72971Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää445909Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47872Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149843