Tuo ei vain ole mahdollista.
Voi olla 182 tai 183 tai sitten vaikka 180.
Ei voi olla 182,5?
Miten joku ihminen voi olla 182,5cm pitkä?
24
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi olla jos on lisätty myöhemmin pituutta.
- Anonyymi00009
Uskon asioita, jos on kristitty niin silloin kaikki on mahdollista? Ja jos uskoo isään, Jumalaan ja kaikkivaltiaaseen Jeesuksen luojaan, silloin on vielä uskottavampi?
- Anonyymi00010
Siis hyvää jatkoa jos oma ei riitä?
- Anonyymi00002
Miten niin ei voi olla? Oudompaa olisi merkitä se koko luku mimmimetreinä.
- Anonyymi00008
xena on 182,5 mimmimetriä pitkä :)
- Anonyymi00022
Petteri Orpo on Pituus.fi:n mukaan 183cm pitkä!
Olen luullut häntä lyhyemmäksi.
- Anonyymi00003
Sitten vaikka 180 cm.
Ehkä hän onkin oikeasti 182,88 cm. Amerikassa on paljon juuri sen pituisia ihmisiä.
- Anonyymi00004
Kyllä, ihmisen pituus on täysin mahdollista ilmoittaa puolen senttimetrin (0,5 cm) tarkkuudella. Käytännössä mittaus tehdään usein jopa yhden millimetrin tarkkuudella.
- Anonyymi00005
Tottakai voi olla.
- Anonyymi00006
Kyllä, pituuden voi mitata puolen senttimetrin (0,5 cm) tarkkuudella, kunhan käytössä on oikeat välineet ja huolellinen mittaustekniikka.
- Anonyymi00007
You dum dum?
- Anonyymi00015
He is just like you hon
Hyvin voi olla. Kaikki puolikkaat sentit ovat arvokkaita!
Olen itse 163,5 cm pitkä. Tuo puolikas sentti(kin) on tärkeä. Siitä en luovu!
Kuten aikoinaan Lapinlahden linnut lauloivat : "Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit ..."- Anonyymi00016
Onko tämäkin palstaäijän huuhaahahmo ajankohtainen triggeri, yksärinkertaiset?
- Anonyymi00011
Viimeinen virallinen mittaus joka minulle tehtiin oli kanssa puolikas milli. En ole koskaan ajatellut asiaa aikaisemmin. Aina hokenut sitä puolikasta mittaani, mutta rehellisesti ajateltuna aivan turhaan ei ole edes sellainen mitta että voisi kompensoida kuin "jäi lyhyeksi" jostain tasa luvusta. 😂
- Anonyymi00012
Tottahn toki voi mitta olla niin tarkka kuin vain mittausvälineistä irti saa.
Toinen asia sitten on, että ihmisen pituus vaihtelee päivän mittaan hyvinkin sen puoli senttiä tai enemmänkin. Siinä mielessä mikään pituusmitta ei ole välttämättä tarkka. - Anonyymi00013
oikein pitkät korot lenkkareissa niin lisää pituutta. 230 senttisetkin.
oikein en ymmärä miten joitain Kusi-Jaakko-Jussi poikiakin pelottaa tyttöjen kanssa jutteleminen - Anonyymi00014
ja joitain pelottaa pikkuryrröjen jwengit, niille tehtäväj oku lapsivankila no hahah
kun olin jooh sairaalassa, käsijuttuni, armewija ihmisiä jorain näin...
Kusi-Jaakkoja pelottaa pikkutytöt - Anonyymi00017
Heh, on minutkin joskus mitattu ja 167, 2 oli mittaa. Nyt hyvä jos 165cm enää yllän. Vanhuus kutistaa. 😊
- Anonyymi00018
en tiedä miten oikein pystyy nukkumaan niin että pitää toista kättä lämpimänåä ja liikkumatomana, niiin no jos itää kättä jalkojrn välissä niin lämmittävät kättä.. jalat.
- Anonyymi00019
Mä oon ja välillä 184, eikä ole skolioosia
- Anonyymi00020
Tämä on mahdollista tietenkin jenkkien tuumien ansiosta. Tuuma on n. 2.5 cm ja jalka on n.30cm. Siispä 6 jalkaa pitkä on 180cm, ja 6 jalkaa 1 tuuma on juurikin tuo 182,5 cm.
Tämän jenkkikikkailun ansiosta ihminen voi todallakin olla 182,5 cm pitkä, mikä muutoin olisi mahdotonta. Mutta vain jos kierrätämme pituusyksiköt tuumien ja jalkojen kautta. - Anonyymi00021
Minut on mitattu jo kolmesti 172,5
Uskon siihen että kolmas kerta toden sanoo eli tuon on oltava todellinen pituuteni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768