Tuo ei vain ole mahdollista.
Voi olla 182 tai 183 tai sitten vaikka 180.
Ei voi olla 182,5?
Miten joku ihminen voi olla 182,5cm pitkä?
24
309
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi olla jos on lisätty myöhemmin pituutta.
- Anonyymi00009
Uskon asioita, jos on kristitty niin silloin kaikki on mahdollista? Ja jos uskoo isään, Jumalaan ja kaikkivaltiaaseen Jeesuksen luojaan, silloin on vielä uskottavampi?
- Anonyymi00010
Siis hyvää jatkoa jos oma ei riitä?
- Anonyymi00002
Miten niin ei voi olla? Oudompaa olisi merkitä se koko luku mimmimetreinä.
- Anonyymi00008
xena on 182,5 mimmimetriä pitkä :)
- Anonyymi00022
Petteri Orpo on Pituus.fi:n mukaan 183cm pitkä!
Olen luullut häntä lyhyemmäksi.
- Anonyymi00003
Sitten vaikka 180 cm.
Ehkä hän onkin oikeasti 182,88 cm. Amerikassa on paljon juuri sen pituisia ihmisiä.
- Anonyymi00004
Kyllä, ihmisen pituus on täysin mahdollista ilmoittaa puolen senttimetrin (0,5 cm) tarkkuudella. Käytännössä mittaus tehdään usein jopa yhden millimetrin tarkkuudella.
- Anonyymi00005
Tottakai voi olla.
- Anonyymi00006
Kyllä, pituuden voi mitata puolen senttimetrin (0,5 cm) tarkkuudella, kunhan käytössä on oikeat välineet ja huolellinen mittaustekniikka.
- Anonyymi00007
You dum dum?
- Anonyymi00015
He is just like you hon
Hyvin voi olla. Kaikki puolikkaat sentit ovat arvokkaita!
Olen itse 163,5 cm pitkä. Tuo puolikas sentti(kin) on tärkeä. Siitä en luovu!
Kuten aikoinaan Lapinlahden linnut lauloivat : "Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit ..."- Anonyymi00016
Onko tämäkin palstaäijän huuhaahahmo ajankohtainen triggeri, yksärinkertaiset?
- Anonyymi00011
Viimeinen virallinen mittaus joka minulle tehtiin oli kanssa puolikas milli. En ole koskaan ajatellut asiaa aikaisemmin. Aina hokenut sitä puolikasta mittaani, mutta rehellisesti ajateltuna aivan turhaan ei ole edes sellainen mitta että voisi kompensoida kuin "jäi lyhyeksi" jostain tasa luvusta. 😂
- Anonyymi00012
Tottahn toki voi mitta olla niin tarkka kuin vain mittausvälineistä irti saa.
Toinen asia sitten on, että ihmisen pituus vaihtelee päivän mittaan hyvinkin sen puoli senttiä tai enemmänkin. Siinä mielessä mikään pituusmitta ei ole välttämättä tarkka. - Anonyymi00013
oikein pitkät korot lenkkareissa niin lisää pituutta. 230 senttisetkin.
oikein en ymmärä miten joitain Kusi-Jaakko-Jussi poikiakin pelottaa tyttöjen kanssa jutteleminen - Anonyymi00014
ja joitain pelottaa pikkuryrröjen jwengit, niille tehtäväj oku lapsivankila no hahah
kun olin jooh sairaalassa, käsijuttuni, armewija ihmisiä jorain näin...
Kusi-Jaakkoja pelottaa pikkutytöt - Anonyymi00017
Heh, on minutkin joskus mitattu ja 167, 2 oli mittaa. Nyt hyvä jos 165cm enää yllän. Vanhuus kutistaa. 😊
- Anonyymi00018
en tiedä miten oikein pystyy nukkumaan niin että pitää toista kättä lämpimänåä ja liikkumatomana, niiin no jos itää kättä jalkojrn välissä niin lämmittävät kättä.. jalat.
- Anonyymi00019
Mä oon ja välillä 184, eikä ole skolioosia
- Anonyymi00020
Tämä on mahdollista tietenkin jenkkien tuumien ansiosta. Tuuma on n. 2.5 cm ja jalka on n.30cm. Siispä 6 jalkaa pitkä on 180cm, ja 6 jalkaa 1 tuuma on juurikin tuo 182,5 cm.
Tämän jenkkikikkailun ansiosta ihminen voi todallakin olla 182,5 cm pitkä, mikä muutoin olisi mahdotonta. Mutta vain jos kierrätämme pituusyksiköt tuumien ja jalkojen kautta. - Anonyymi00021
Minut on mitattu jo kolmesti 172,5
Uskon siihen että kolmas kerta toden sanoo eli tuon on oltava todellinen pituuteni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485077Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.642870Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701298Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721103Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281038
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721014- 141944
- 49904