Nainen on miehen luokse saapunut ja ilta koittaa ulkona pimenee nainen miehen luona vielä on.
Nainen miettii, lähteäkö pimeään tielle pimeään ja katsahtaa, huomaa sängyn pehmoisen, päättää jäädä luokse miehen.
Hetki koittaa mies on sängyssä ja nainen saapuu huoneeseen.
Mies kysyy, mitä sinä siinä ole minä alan nyt nukkumaan.
Nainen utelee, sänky, missä minä nukun.
Nainen, älä tule sänkyyni, tämä on minun sänkyni, yhden hengen sänky,
Menen nainen toiseen huoneeseen, siellä on hetekka sinua varten tai nuku lattialla, jos ei hetekka kelpaa.
Nainen menee hetekalle nukkumaan, mies jää omaan pehmoiseen sänkyyn.
Ihan naisen oma syy, olisi lähtenyt aikaisemmin kotiin, niin olisi nyt
pehmoisessa sängyssä, älä miestä syytä.
Ei nainenkaan miestä omaan sänkyyn päästäisi, vaan sanoisi, nuku sohvalla tai lattialla.
Se on miehen sänky
Anonyymi-ap
4
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin makaa kuin petaa.
- Anonyymi00002
Ei tulis mieleenkään jäädä yöksi.
- Anonyymi00004
Naisen tulisi olla iloinen, että mies edes tarjoaa lämpimän katon pään päälle, eikös vaan.
Ei se hetekka, vaikka vähän on ruosteinen haittaa naista.
- Anonyymi00003
Nainen erehtyi, mies ei kiinnostakkaan minua! Selvä gay !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439