Se onnistuu vain jättämällä kaikki ylimääräinen pois.Siihen pystyy tosiaan syömään hyvin ja monta kertaa päivässä,mutta mitään ylimääräistä herkkua siihen ei kestä syödä.Esimerkiksi leipäkin pitää syödä ilman juustoa ja KAIKKI muut napostelut ja herkut pois.
Eli pitää syödä vain oikeaa ruokaa,esim perunaa ja kaurapuuroa yms
Tuolla kalorimäärällä laihtuu vähäisellä liikunallakin ainakin 2 kiloa kuukaudessa.
Minäkin olen monet kerrat joutunut jättämään kokonaan pois monet elintarvikkeet liian suurien kalorimäärien ja lihomisen takia
Siihen ei kestä siis syödä MITÄÄN ylimääräistä
Miten syödä vain 2100 kaloria päivässä
44
380
Vastaukset
- Anonyymi00001
Söin aikaisemmin kahden vuoden ajan tummaa koskenlaskijajuustoakin reilun paketin viikossa mikä tekee 1,3 kiloa
Kalorit jo siitäkin kuukaudessa noin 4000 ja siihen päälle vielä kaikki muut herkut.Ei se mikään ihme että paino noussut kahden vuoden aikana 6 kiloa kun liikuntaakin on ollut liian vähän.
Yksi rasvakilo on 7000 kaloria- Anonyymi00003
Juustoa 50 grammaa päivässä,noin reilu paketillinen viikossa tekee 1,3 kiloa kuukaudessa,aivan turhia kaloreita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juustoa 50 grammaa päivässä,noin reilu paketillinen viikossa tekee 1,3 kiloa kuukaudessa,aivan turhia kaloreita.
"Juustoa 50 grammaa päivässä,noin reilu paketillinen viikossa tekee 1,3 kiloa kuukaudessa,aivan turhia kaloreita."
Ei ollenkaan. Juustosta saa erinomaisesti kalsiumia ja hivenaineita. Turhia kaloreita on makeat ruuat ja karkit. Niissä ei ole mitään mitä ihminen tarvitsee, vaan aiheuttavat matala-asteista tulehdusta kehoon ja pitävät yllä insuliiniresistenssiä. - Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuinkahan paljon kaloreita kuukaudessa tulikaan sinun jokapäiväisestä 500g sokeriannoksesta.... Ilman mitään ravinteita vieläpä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos syö paketin juustoa viikossa eikä mitään muuta niin ei se lihota.
- Anonyymi00038
Kaipa tuokin kertoo jotain muistisairaudesta kun et pysty keskittymään kuin toistuvasti yhden elintarvikkeen muka-lihottavaan vaikutukseen. Kokonaisuutta et ilmeisesti enää lainkaan hahmota?
Nytkö se on Koskenlaskija-juusto, joka on syypää? Jos syö juustoa 50g päivässä, eli 165 kcal, niin sillä pelkästään laihtuu jos se sisältyy vaikkapa 1500kcal energiaan päivässä. Ja sulatejuustoa saa vähärasvaisenakin. Tosin se ei maistu miltään mutta on vaihtoehto sille joka rajoittaa rasvaa.
- Anonyymi00002
Mihinkään ruokaan ei kannata laittaa yhtään rasvaa koska se lisää helposti kalorimäörää puolella.
- Anonyymi00043
Ruokaan kannattaa lisätä aina runsaasti sokeria koska se on laihduttanut minua eniten.NYTKIN veitsenterövät vatsalihakset on enään 6den kilon päässä.
- Anonyymi00004
Ihan normaalia ruokaa voi syödä juustoineen päivineen. Kyse on annoskoosta. Pois kannattaa jättää kaikki sokeripitoinen. Hedelmät ja marjat maistuvat makeille.
- Anonyymi00005
En noudata mitään ketogeenistä ruokavalioa koska tavallista ruokaa SAA syödä määrällisesti ainakin kolminkertainen määrä ja ruoka on paljon monipuolisempaa.
Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet.Itse en alkaisi syömään vain kananmunia,rasvaista lihaa,rasvaista juustoa. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En noudata mitään ketogeenistä ruokavalioa koska tavallista ruokaa SAA syödä määrällisesti ainakin kolminkertainen määrä ja ruoka on paljon monipuolisempaa.
Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet.Itse en alkaisi syömään vain kananmunia,rasvaista lihaa,rasvaista juustoa.Niin ja voi syödä karkkia, kakkuja ja jäätelöä. Ketogeenisessä ruokavaliossa "kielletään" itseltään ne elintarvikkeet joiden vaikutuksesta verensokeri sahaa edestakaisin ja aiheuttaa insuliiniresistenssiä. 😂
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin ja voi syödä karkkia, kakkuja ja jäätelöä. Ketogeenisessä ruokavaliossa "kielletään" itseltään ne elintarvikkeet joiden vaikutuksesta verensokeri sahaa edestakaisin ja aiheuttaa insuliiniresistenssiä. 😂
Tuossa aloituksessa on selvästi sanottu MITEN pitää syödä.En minä mitään karkkeja syö jos tosissaan laihdutan.laihduttamisestani ei ole nyt tullut mitään pitkiin aikoihin,mutta nyt näyttää jo paremmalta kun sain karsittua turhat kalorit pois.Muutos oli muutenkin pakko tehdä että saa hyvää oloa.
Muutokset pitää olla suuria että saa tulosta aikaan.
Kuivaa leipää en ole syönyt koskaa,mutta siihenkin näyttää tottuvat.
Nälkädieettejä en harrasta ollenkaan.Kyllä paino laskee syömälläkin.Se on vain väärin syöty jos ei laske. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuossa aloituksessa on selvästi sanottu MITEN pitää syödä.En minä mitään karkkeja syö jos tosissaan laihdutan.laihduttamisestani ei ole nyt tullut mitään pitkiin aikoihin,mutta nyt näyttää jo paremmalta kun sain karsittua turhat kalorit pois.Muutos oli muutenkin pakko tehdä että saa hyvää oloa.
Nälkädieettejä en harrasta ollenkaan.Kyllä paino laskee syömälläkin.Se on vain väärin syöty jos ei laske."Tuossa aloituksessa on selvästi sanottu MITEN pitää syödä."
Ei sentään tarvitse kenenkään syödä miten sinusta pitää. - Anonyymi00009
Juusto on tärkeä kalsiumin lähde.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Tuossa aloituksessa on selvästi sanottu MITEN pitää syödä."
Ei sentään tarvitse kenenkään syödä miten sinusta pitää.Se pitää syödä niin että kalorit pysyy koko ajan alle 2300.JOS ne menee vähänkään yli se on sen merkki että syö väärin.
Minunkin oli tuota vaikea uskoa,mutta JOS syö oikein niin ne pysyy siinä eikä pääse koskaan lihomaan VAIKKA ei liikkuisi paljon yhtään.
En tällä hetkellä liiku sen takia että saisin syödä enemmän.
Toinen virhe minkä olen tehnyt on kävelemisen lopettaminen.Nyt se on ollut jonkin aikaa aivan pääliikuntamuoto.
Kävelyllä olisi pystynyt paljon ennaltaehkäisevään lihomista - Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet.Itse en alkaisi syömään vain kananmunia,rasvaista lihaa,rasvaista juustoa.Itse syön ihan tavallista, kaupasta saatavaa ruokaa ja olen vähähiilarisella tällä hetkellä. Ketoilen ja paastoan kyllä välillä jos tulee joku kausi jos joutuu syömään jotain itselle huonompaa kuten valmistuotteita, sokeria, tärkkelystä tai viljaa. Nämä lienevät sairastuvuuden isot tekijät kun nämä jätettyään ihmisten terveys ja veriarvot kohenee niin merkittävästi.
Se on tosi kummallista, kun olet viettänyt tällä forumilla vuosia ja luulisi että olet lukenut muidenkin kommentteja ja että olisi jotenkin ymmärtänyt mitä vhh tai ketogeeninen oikeasti on. Tai että olisit ottanut asioista selvää.
Nyt vappuna itse olen syönyt mm. itse tehtyä pizzaa, ja leiponut ihanan sitruunajuustokakun. Vadelmia ja mustaherukoita. Samoin itsetehtyjä bageleita, lohi- juusto- ja kasvistäytteellä. Yhdellä aterialla itsetehtyä perunasalaattia ja Snellmanin Chorizoa (lisäaineeton). Snacksinä kuohuviinin kera tein keveitä juustosipsejä. Niihin tulee tosiaan kyllä kananmunan valkuaista, "proteenia". Samoin pizzapohjaan tulee munaa. Saa hyvin siis päivän "proteenit" ja hyvälaatuista rasvaa. Ihan herkkua herkun perään. Monipuolista ja terveellistä.
Ja mikä parasta, näillä pysyy paino kurissa ja mieli hyvänä, unet syvänä. Annokset on pieniä kun kylläisyys tulee vähästä, kalorit jää luonnostaan vähäisemmäksi. Ei tarvi kamppailla lainkaan nälän ja sokerihimon kanssa.
Vaatii vähän enemmän vaan viitseliäisyyttä (sen myönnän) kuin se että ostaa kaupasta sipsipussin, karkkipussin, rinkelit ja valmiin kakun eikä tarvi kuin avata pakkaus. Ja saa hirveän määrän sokeria ja lisäaineita, säilöntäaineita jotka sekoittaa metabolian ja kerää rasvaa maksaan ja tekee hermostolle hallaa. On jokaisen omassa harkinnassa mitä itselleen tekee.
Kuten kakkuketjussa on kirjoitettu, jotkut käyttää hyvin vahingollisia aineita vaikka tietää seuraamukset, mutta ei välitä. Seuraamukset tulee sitten aikanaan itselle maksuun. Vain se mitä on itse syönyt, merkitsee. Ei se mitä naapurin ketoukko.
Jos terveys ja hyvinvointi on tärkeä niin ei ole huono asia opetella tekemään ruokaa itse. Netti on täynnä hyviä ruokaohjeita. Tietää ainakin mitä suuhunsa laittaa.
Mukavaa Vappuviikonloppua! 😊
T kn - Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nälkädieettejä en harrasta ollenkaan.Kyllä paino laskee syömälläkin.Se on vain väärin syöty jos ei laske."Tuossa aloituksessa on selvästi sanottu MITEN pitää syödä"
----
Selvästipä hyvinkin 😅. Minä olen huomannut, että käytät lähes aina passiivia. Jos et tiedä mitä passiivi tarkoittaa niin:
(Passiivi on suomen kielen verbien pääluokka (aktiivin ohella), joka ilmaisee tekemisen ilman, että tekijä mainitaan. Passiivilauseessa huomio kiinnittyy tekemisen kohteeseen (esim. talo maalataan) tekijän sijaan. Suomen passiivi viittaa usein epämääräiseen ihmistekijään (ihmiset yleensä).
Annat tavallaan ymmärtää että tiedät jonkun universaalin SELVÄN totuuden siitä miten ihmisten yleensä tulisi toimia vaikka kyse on vain omasta mielipiteestäsi. Ja vieläpä käytät passiivia kun kommentoit omaa aloitustasi, "tuossa aloituksessa on "SELVÄSTI SANOTTU" Vaikka sinä laadit itse aloituksen, eli tekijä oli siis itsesi tuntema 🙂 ja kaikkien muidenkin tuntema karkkiriippuvainen ahmimishäiriöinen pakkoneurootikko. Jolla jokainen SELVÄ asia on viikon kuluttua kumottu jollain VIELÄ SELVEMMÄLLÄ totuudella.
Eli ehkä SELVÄT faktasi kuitenkin menee sinne pelleosastolle. Ja täytekakkukahvit päälle.
T kn - Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nälkädieettejä en harrasta ollenkaan.Kyllä paino laskee syömälläkin.Se on vain väärin syöty jos ei laske."Muutos oli muutenkin pakko tehdä että saa hyvää oloa."
Mutta miten on kun saat hyvää oloa vain karkista ja kakuista niin.... - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Tuossa aloituksessa on selvästi sanottu MITEN pitää syödä"
----
Selvästipä hyvinkin 😅. Minä olen huomannut, että käytät lähes aina passiivia. Jos et tiedä mitä passiivi tarkoittaa niin:
(Passiivi on suomen kielen verbien pääluokka (aktiivin ohella), joka ilmaisee tekemisen ilman, että tekijä mainitaan. Passiivilauseessa huomio kiinnittyy tekemisen kohteeseen (esim. talo maalataan) tekijän sijaan. Suomen passiivi viittaa usein epämääräiseen ihmistekijään (ihmiset yleensä).
Annat tavallaan ymmärtää että tiedät jonkun universaalin SELVÄN totuuden siitä miten ihmisten yleensä tulisi toimia vaikka kyse on vain omasta mielipiteestäsi. Ja vieläpä käytät passiivia kun kommentoit omaa aloitustasi, "tuossa aloituksessa on "SELVÄSTI SANOTTU" Vaikka sinä laadit itse aloituksen, eli tekijä oli siis itsesi tuntema 🙂 ja kaikkien muidenkin tuntema karkkiriippuvainen ahmimishäiriöinen pakkoneurootikko. Jolla jokainen SELVÄ asia on viikon kuluttua kumottu jollain VIELÄ SELVEMMÄLLÄ totuudella.
Eli ehkä SELVÄT faktasi kuitenkin menee sinne pelleosastolle. Ja täytekakkukahvit päälle.
T knJos ei se vaan muista edes että on itse kirjoittanut aloituksen!!! 😬
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet.Itse en alkaisi syömään vain kananmunia,rasvaista lihaa,rasvaista juustoa."En noudata mitään ketogeenistä ruokavalioa koska tavallista ruokaa SAA syödä määrällisesti ainakin kolminkertainen määrä"
Kerroppas mikä on sinulle "tavallista ruokaa" - Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos ei se vaan muista edes että on itse kirjoittanut aloituksen!!! 😬
Se, että henkilö ei muista viime päivien tai viikkojen keskusteluja, viittaa erityisesti lähimuistin heikkenemiseen, joka on tyypillistä Alzheimerissä.
Pelkkä se, ettei muista viime päivien keskusteluja, voi jo viitata lähimuistin häiriöön. Mutta kun siihen yhdistyy:
jatkuvasti vaihtuvat, epäjohdonmukaiset “suunnitelmat” (uusi kuuri joka viikko)
hyvin poikkeava syöminen (pelkkää sokeria ja makeisia)
mahdollinen harkintakyvyn heikkeneminen
→ kyse ei ole enää vain muistista, vaan myös toiminnanohjauksen ja arvostelukyvyn muutoksista.
Mitä tämä voi tarkoittaa?
Yksi mahdollisuus on jokin etenevä muistisairaus, kuten Alzheimerin tauti.
Toisaalta tällainen käytöksen muutos (impulsiivisuus, erikoinen ruokavalio, kontrollin puute) voi liittyä myös esimerkiksi:
Frontotemporaalinen dementia
mielialahäiriöihin (esim. mania)
päihteisiin tai lääkitykseen
joihinkin neurologisiin tai aineenvaihdunnallisiin ongelmiin" - Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Se, että henkilö ei muista viime päivien tai viikkojen keskusteluja, viittaa erityisesti lähimuistin heikkenemiseen, joka on tyypillistä Alzheimerissä.
Pelkkä se, ettei muista viime päivien keskusteluja, voi jo viitata lähimuistin häiriöön. Mutta kun siihen yhdistyy:
→ kyse ei ole enää vain muistista, vaan myös toiminnanohjauksen ja arvostelukyvyn muutoksista.
Toisaalta tällainen käytöksen muutos (impulsiivisuus, erikoinen ruokavalio, kontrollin puute) voi liittyä myös esimerkiksi:
joihinkin neurologisiin tai aineenvaihdunnallisiin ongelmiin"Nyt kun nyt tämä tuli puheeksi niin vasta itsekin tajusin että tuohan on aika selkeä. Käy aina vain pahemmaksi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
joihinkin neurologisiin tai aineenvaihdunnallisiin ongelmiin"No tämä!!!
- Anonyymi00033
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se pitää syödä niin että kalorit pysyy koko ajan alle 2300.JOS ne menee vähänkään yli se on sen merkki että syö väärin.
Minunkin oli tuota vaikea uskoa,mutta JOS syö oikein niin ne pysyy siinä eikä pääse koskaan lihomaan VAIKKA ei liikkuisi paljon yhtään.
Toinen virhe minkä olen tehnyt on kävelemisen lopettaminen.Nyt se on ollut jonkin aikaa aivan pääliikuntamuoto.
Kävelyllä olisi pystynyt paljon ennaltaehkäisevään lihomista"Toinen virhe minkä olen tehnyt on kävelemisen lopettaminen"
Onko siitä jotain hyötyä? - Anonyymi00034
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet.Itse en alkaisi syömään vain kananmunia,rasvaista lihaa,rasvaista juustoa."En noudata mitään ketogeenistä ruokavalioa"
Tämä on ollut varmasti varsin selvää kaikille.
Miksi sinun edes pitäisi, sinulla ei ole siihen vaadittavaa pitkäjänteisyyttä kun ei ole mitään pyrkimystäkään terveyden parantamiseen. - Anonyymi00035
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nälkädieettejä en harrasta ollenkaan.Kyllä paino laskee syömälläkin.Se on vain väärin syöty jos ei laske."Tuossa aloituksessa on selvästi sanottu MITEN pitää syödä.En minä mitään karkkeja syö jos tosissaan laihdutan."
Et ilmeisesti ole koskaan laihduttanut tosissaan kun ne karkit kuuluu ainoana tuotteena josta et ole luopunut. - Anonyymi00036
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se pitää syödä niin että kalorit pysyy koko ajan alle 2300.JOS ne menee vähänkään yli se on sen merkki että syö väärin.
Kävelyllä olisi pystynyt paljon ennaltaehkäisevään lihomistaJuuri tuoreessa ketjussasi kirjoitat:
"Kävelystä ei kokemukseni mukaan ole laihtumisen kannalta mitään hyötyä."
Niin miksi kävelet jos siitä ei ole mitään hyötyä sinulle?
Oletkos kuullut että on semmoisia aktiivisuusrannekkeita mihin voi laittaa syömänsä kalorit ja se laskee sitten paljonko on kuluttanut. Esim Huawei on halpa. Kannattaa ostaa! Toinen hyvä idea on juoksumatto! Sen saa kätevästi kotiin kun leikkaa sohvasta palan irti niin ei tarvi laittaa sitä seinää vasten pystyyn tai sängyn alle! - Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
joihinkin neurologisiin tai aineenvaihdunnallisiin ongelmiin"Moni varmaan pitää kirjoittajaa trollipellenä mutta asia ei taida olla niin. Asia taitaa olla vakava.
Kirjoittaja on ihan oikea ihminen ja elää kuten kertoo täällä ja instassa on ollut julkaisuja. Minäkin pidin ihan vain provosoijana, joka tekemisen puutteessa keksii näitä "kuureja". Tännekin hän on tuonut asioitaan ja kuvia itsestään. Instassa on nimet ja kaikki. Ei ole provoaja.
Mutta selitys voi olla että kirjoittaja ei enää muista mitä viimeksi on tehnyt tai puhunut. Mulla on asiakas, joka vaikuttaa ulkoisesti toimintakuntoiselta, hoikka ja liikkuu, 64 v. Mutta ei aina muista missä osoitteessa asuu tai että mitä on syönyt eilen tai tänään. Kasa karkkipaperia tai tyhjä makkarapaketti kertoo seuraavana päivänä että "joku" on syönyt niitä vaikka itse on "kuurilla". Tai syö pilaantunutta ruokaa yms. Ei pysty hahmottamaan asioita eikä pysymään annetuissa aikatauluissa ja esim ei tule sovituille tapaamisille kuin tukihenkilön kanssa. Kun ei vielä tukihenkilöä ollut, niin laiminlöi kaikki viralliset asiat ja tuli rahan menetystä jne ja oli helppo kohde hyväksikäyttäjille. Osti kaikkea mitä vain kaupattiin. Esim osti ruohonleikkurin vaikka asuu kerrostalossa jne.
Muistisairailla jumittaa joku yksi asia jota aivot jää kelaamaan. Tässä ilmeisesti tuo jatkuva laihdutus vaikka ei ole edes ylipainoa. Uuden oppiminen on mahdotonta. Elämä kelaa siinä yhdessä asiassa. Vaikka vain kalorien laskemisessa. Just myös se on tuttua että ravinto on mitä sattuu ja mikä vain makealta maistuu, mikään tieto nautitun vahingollisuudesta ei vaikuta.
Jos henkilö asuu yksin eikä ole hoitokontaktia eikä henkilö hakeudu koskaan lääkäriin, joka tekisi muistitestinkään, niin jokin onnettomuus vasta paljastaa asioiden oikean laidan. 🫤. Kun sairaudentunto puuttuu niin potilas ei itse ymmärrä mikä vikana. Kuten yksi tuttu, lähti kalsareissaan haahuilemaan kaupungille ja etsi tietä kotiin, jonka muisti olevan siellä missä lapsena, ei siellä mistä lähti haahuilemaan. Poliisit korjasi talteen ja toimitti hoitoon.
Yksi 80 v pappa puhuu koko ajan vain siitä miten kohta saa ajokorttinsa takaisin joka otettu pois. Ja puhuu vanhasta autostaan, joka on jo vuosia sitten myyty. Tuli mieleen tämä joka puhuu veitsenterävistä vatsalihaksista samalla lailla 🙄. - Anonyymi00039
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet.Itse en alkaisi syömään vain kananmunia,rasvaista lihaa,rasvaista juustoa."En noudata mitään ketogeenistä ruokavalioa koska tavallista ruokaa SAA syödä määrällisesti ainakin kolminkertainen määrä"
Miksi kummassa pitäisi syödä "kolminkertainen määrä" siihen nähden mikä on kulutus? Ihan kaistahan sinä olet. - Anonyymi00040
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kävelyllä olisi pystynyt paljon ennaltaehkäisevään lihomista"Se pitää syödä"
Ei se pidä. - Anonyymi00041
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet.Itse en alkaisi syömään vain kananmunia,rasvaista lihaa,rasvaista juustoa."Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet."
Ei kielletä, vaan vältellään sokeria, jauhotuotteita, viljaa ja tärkkelystä jotka nostaa verensokeria jyrkästi ja jotka aiheuttaa insuliiniresistenssin.
"Ketogeeninen dieetti on vähähiilihydraattinen ja runsasrasvainen ruokavalio, joka ohjaa kehon käyttämään rasvaa ensisijaisena energianlähteenä tilassa nimeltä ketoosi.". (AI) - Anonyymi00042
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nälkädieettejä en harrasta ollenkaan.Kyllä paino laskee syömälläkin.Se on vain väärin syöty jos ei laske."Tuossa aloituksessa on selvästi sanottu MITEN pitää syödä.En minä mitään karkkeja syö jos tosissaan laihdutan"
Milloin alat laihduttaa tosissaan? - Anonyymi00045
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketogeenisessä ruokavaliossa kielletään melkein kaikki elintarvikkeet.Itse en alkaisi syömään vain kananmunia,rasvaista lihaa,rasvaista juustoa.Jos noudattaa sokeritonta tai vähäsokerista ruokavaliota niin ei se ole sama kuin ketogeeninen. Olet käsittänyt väärin.
Sokerin ja vehnäjauhon ja kaikkien karkkituotteiden pois jättäminen on terveysteko syö sitten miten muuten tahansa. Vaikkei laihduttaisi ollenkaan. Sokerista tulee vain kaloreita mutta ei mitään ravintoa. Se on vain haitta ja aiheuttaa sairauksia ja insuliiniresistenssiä.
Kuulostaa kyllä kaistapäiseltä että vieroksuu leipää mutta syö vastaavasti valtavat määrät kakkua, karkkia, jäätelöä ja makeita jälkiruokia.
Ja päälle taivastelee kun kukaan ei kiitä hyvistä laihdutusohjeista.
- Anonyymi00013
Seuraava vaihe tuosta,kurkkuun reikä että pystyy hengittämään. 😯🙄
- Anonyymi00014
"Miten syödä vain 2100 kaloria päivässä"
Eikö tuo onnistu helposti syömällä noin 350 grammaa suklaata päivässä.
Kun se jaetaan viidelle aterialle niin se tekee 70g suklaata per ateria.
Jos ei ironia mennyt perille niin onko se energiamäärä se oleellisin, millä alkaa aterioitaan rakentamaan? Olisiko sittenkin aterioiden koostumus oleellisempaa.
Tiedätkö? Hiilarit, proteiinit ja rasvat, oikeassa suhteessa ja oikean määräisinä. - Anonyymi00016
Ei ole koskaan sopiva aika hyväksyä niitä jotka haluavat tarkoituksella lihottautua.
- Anonyymi00018
"Esimerkiksi leipäkin pitää syödä ilman juustoa ja"
Eihän siitä ole kuin vähän aika kun julistit että leipä on kaiken pahan ja lihomisen alku ja syy. Olet varmasti oikeasti muistisairas. Nyt vasta tunnistin että kaikkihan johtuu siitä ja että ikään kuin elämäsi ja laihdutuskuurisi alkaa joka päivä uudelleen, lähimenneisyyttä ei ole edes olemassa etkä muista mitä olet aiemmin toimittanut ja tehnyt. Onko sulla ketään omaisia jotka voi toimittaa sinut hoitoon?- Anonyymi00028
Ei sitä ole pakko aivan kokonaan lopettaa,sekin riittää että sen puolittaa,aivaniinkuin kaikki muutkin lihottavat tuotteet.Kalorit laskee silläkin tavalla aivan tarpeeksi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei sitä ole pakko aivan kokonaan lopettaa,sekin riittää että sen puolittaa,aivaniinkuin kaikki muutkin lihottavat tuotteet.Kalorit laskee silläkin tavalla aivan tarpeeksi.
Eikun kysymys oli siitä että onko sinulla ketään omaisia jotka voi toimittaa sinua hoitoon?
- Anonyymi00023
Tässä joku aika sitten:
"Yksi asia on varma.KARKKEKA EN LOPETA koska niistä tuleva 400 kaloria on niin pieni määrä että sillä ei ole laihtumisen kannalta mitään merkitystä"
Kukahan näitä kirjoittelee.... - Anonyymi00024
2100 kilokaloria saat syömällä 525g sokeria päivässä. Sinullahan oli sitten toinen puoli jotain muutakin...????
- Anonyymi00026
Tämä oli minusta paras laihdutusideasi! :
"1 Pistää paperille alekkain sitä mukaa mitä on syönyt ja niiden kalorit (kalorilaskimesta voi tarvittaessa tarkistaa jos ei muista joittenkin tuotteiden kaloreita)
2 sitten kun on tullut täyteen 1600 kaloria ei syö sille päivälle enään mitään.
-Yleensä voi syödä tarkalleen samat ja samaan aikaan niin ei tarvitse laskea mitään.
- toistaa tämän joka päivä vähintään kuukauden.Saa syödä ihan mitä vaan mutta mielummin yleensä vain terveellistä ruokaa.
Varmasti laihtuu kuka vaan jos ei lipsu yhtään kaloreissa
Anonyymi
2022-02-08 15:52:38
Söin itse aamulla täytekakkukahvit 200 kal ja lounaaksi 18 kpl suklaavohvelia 800 kal ja karkkia 70g 300 kal suklaa 27g 250 kal
ja 1 päärynä 100 kal
Kalorini tuli täyteen klo 15.00 mennessä
Ruoka oli hyvää ja ravitsevaa."- Anonyymi00027
Tämä ketju:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17307702/yksinkertainen-laihdutusohje
Tästä on 4 vuotta ja veitsenterävät vatsalihakset pysyy poissa.
- Anonyymi00044
Aina kun syön karkkia 300grammaa,pidän sen jälkeen automaattisesti vähintään 4 päivää karkkimäärät hyvin pienenä ,ja syön vain 250g kahtena päivänä ja sitten kolmena 280gramnaa jonka jälkeen taas voin syödä 300grammaa.Karkki ei lihota mutta 50grammaa juustoa lihottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2833522Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751115- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747