Perinteiset juhlaherkut tuovat vapputunnelmaa koteihin. Varaa juhlapöytään sekä makeaa että suolaista herkkua. Kuohuvalla voi kippistellä, muistathan myös alkoholittoman vaihtoehdon.
Katso helpot reseptit ja ideat:
https://www.suomi24.fi/viihde/helppo-vappubrunssi-syntyy-nain-katso-vappu-reseptit-munkit-pelti-lihapiirakka-kinkkurulla?s24
Helppo vappubrunssi syntyy näin - Katso reseptit ja ideat!

13
1634
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vappu brunssi syntyy helpoiten.kun hakee köyhänluparia eli Coop olutta klåårå wåppen våån Suomi24 toimitus ja bullshit råbåtti
- Anonyymi00002
Pitääkö coop oluen sekaan laittaa muutam rusina.
- Anonyymi00005
Kyllä voisi laittaa kiitos neuvosta,se tuo siihen makua tällä voisi saada jopa pronssimitalin
- Anonyymi00006
Kun rikkaat on nauttineet prunssinsa, joutaa ylijäämä roskiin.
Sieltä köyhälistö noukkii jämät, vietäen armollista vappua 😇 - Anonyymi00007
Mikä helevetin brunssi?
- Anonyymi00008
K V G .
- Anonyymi00009
Se on semmottii rikkaiden nauttima välipala, erinäisin herkuin.
Hanhenmaksa pallerot, broilerin rintapalat, shamppanjaa kyytipojaksi 😋
Pikkuleipiä, munkkia, kuohuviiniä kyytipojaksi.... lurppsss.... lurpppsss..... 🥂 - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on semmottii rikkaiden nauttima välipala, erinäisin herkuin.
Hanhenmaksa pallerot, broilerin rintapalat, shamppanjaa kyytipojaksi 😋
Pikkuleipiä, munkkia, kuohuviiniä kyytipojaksi.... lurppsss.... lurpppsss..... 🥂Brunssi on yhdistetty aamiainen ja lounas.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Brunssi on yhdistetty aamiainen ja lounas.
No niinhän tuo tuossa selostaa.... hanhenmaksa pallerot munkit ja ryypättävää... 😋
Jos olisin rikas, söisin joka aamu brunssit ja punssit 😇😁
- Anonyymi00012
Frederikin käytös on alkanut kaikella tavalla viime aikoina olla sellaista,
että oli aivan oikea ratkaisu olla esittämättä mitään kutsua hänelle.
Frederik on muuttunut sellaiseksi, joka ei ajatettele muuta kuin rahaa,
tälläisessä pitää olla ryhmähenkeä, jota hänellä ei tunnu olevan ollenkaan,
vaan sooloilee epäluotettavasti sinne tänne. Farmi , tämä Dannyn tapaukset
Ja muu epäherramiesmäinen käytös ovat sen täysin osoittaneet. - Anonyymi00013
IHANAA, VAPPU MENI JO, ANTAA KESÄN TULLA!
- Anonyymi00016
mhin se pimiä meni ?
- Anonyymi00018
Poistui kun paikalle saapui valo ☀️🌞🌝
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191