Rokkipastori

Anonyymi-ap

teillä on inarissa rokkipastori. Onko naisilta jo housut tippuneet kun rokkiopappi saarnaa?

20

356

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole, jortikkaa vipuvarteen.

• Anonyymi00002

Ei tosiaan ole. Runkkupastori paremminkin.

• Anonyymi00003

Minulla putosi housut!
      t asslaakka soikiopää

• Anonyymi00005

ei voi kiistää...

• Anonyymi00010

ai tempas anaalin sua

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

ai tempas anaalin sua

ei voi kiistää....

• Anonyymi00004

No sehän on nyt hyvä vedellä käteen.

• Anonyymi00006

En halua 😩

• Anonyymi00007

Aasslaakka ei harrasta itsetyydytystä niin kauanko vaatimia on.

• Anonyymi00008

Utsjoella Jussi 69 oli harjoittelemassa saarnaamista, mutta onnistui LOUKKAAMAAN SAAMELAISTEN KUNNIOITA!
      Piti SAARNAN SAAMELAISTEN KIRKOSSA SUOMEKSI!

Minä Holo olen sentään AINUT KUNNIATON JA MINÄ OLEN SENTÄÄN 8 KERTAA MENETTÄNYT KUNNIANI VAIKKA OLEN ELÄNYT HOUSUT JALASSA JA JUMALA MIELESSÄ!

Utsjoen kunnasta muuttanut vaati kunnioittamaan häntä!

Teen KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSEN niin saadaan IVALOON KUNNON PAPPI!
      Papin kuuluu nöyrtyä eikä minun, koska PAPIN TEHTÄVÄ ON OLLA SEURAKUNTALAISIA YLEMPÄNÄ EIKÄ MINUN SEURAKUNTALAISENA!

Minullahan on mies, mutta kyllähän niitä miehiä ennenkin lennossa vaihdettu.

En sentään mikään Erika Vikman ole, mutta Erika Vikmanin rinnalla minä Holo olen PYHÄKOULULAINEN JA NUHTEETON NUNNA!

Ex-mieheni ja hänen vaimonsa sekä nämä 6 FB KUNNIALLISTA olisivat VANHAN LAIN MUKAAN JOUTUNEET SIVEETTÖMÄSTÄ ELÄMÄSTÄ VANKILAAN!

Minähän olin jo alkanut SIVEELLISEKSI JA KUNNIALLISEKSI NAISEKSI, kun palasin SUOMI 100 vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA JA ENKELINÄ TAKAISIN IVALOON!

En minä sitä alkanut kiistämään, ettenkö olis elänyt KUNNIATONTA ELÄMÄÄ ERONNEENA NAISENA!

Olin lopettanut KUNNIATTOMAN ELÄMÄN ELI MIEHISSÄ KULKEMISEN JA PIMPPI PALJAANA BAILAAMISEN!

• Anonyymi00009

Olympiastadionilla oli sentään minun kunniattoman paskan Holon LAPSUUDEN BEST FRIEND FOREVER jonka kanssa vannottiin VERIVALAT!
        Ei meille sentään vanhemmat puukkoja Ruotsissakaan antaneet, mutta haavat tehtiin RUOHON/HEINÄN LEHDELLÄ.
        Tuo oli Nygårdin Petrin omia juttuja, koska Petri oli raukka oli Ruotsissa meidän pihan NUORIN SUOMALAINEN ja oli vielä syntynytkin Ruotsissa.

Kyllä me Ruotsissa lällättettiin pihalla lorua ” KÄVELEE, KUIN RUOTSALAINEN” minä olin ainut joka EN VOINUT KÄVELLÄ NIIN, kuin RUOTSALAISET koska olen Suomessa syntynyt. He ovat Ruotsissa syntyneitä suomalaisia jotka kävelee niin, kuin RUOTSALAISET!

Musiikkia olen kyllä kuunnellut aina ja Petri Nygård käy niin minun kunnian päälle, koska minun mummo asui NYGÅRDIN TALOISSA ja eihän liittynyt millään tavalla PETER NYGÅRDIN SEKSUAALIRIKOLLISUUKSINKAAN!

Petri on ihan normaali suomalainen mies joka on valitettavasti syntynyt -70 luvun DUUNARI KULTTUURIIN joka liittyy tehdas työntekijöiden lähiö elämään.
        Samaa elämää suomalaiset ovat eläneet Suomessa ja Ruotsissa ja he ovat eläneet samalla alueella.

Norjassa oli ainakin minä elin tehdas työläisenä ihan samanlaista lähiö elämää mitä Ruotsissa, mutta ei minusta Petrin vanhemmat Ruotsissa olleet alkoholisteja.
        Me oltiin lapsia ja kyllä minusta MEIDÄN VANHEMMAT PITIVÄT MEISTÄ HUOLEN.
        Petrin isä on voinut olla hiljainen ja omiin oloihin vetäytyvä, mutta minun isä oli tullut Petrin isän ja erään toisen tytön isän kanssa Ruotsissa katsomaan KOULUN HIIHTOKILPAILUJA. Meistä tytöistä EI OLLUT KUKAAN ILOINEN, kun isät oli maalissa vastassa ja heidän kanssa puhuttiin suomea ruotsalaiset keskellä.
        Meidän kaikkien isät puhuvat just sitä ruotsia mitä me LAPSET HÄVETTIIN!
        Den där oli TEN TÄÄR ja muuta vastaavaa mukavaa.

Se on ihan varmasti ollut TURVALLISINTA PALATA SUOMEEN, kun minä ja Petrin sisko ollaan täytetty 13vuotta. Mehän oltiin jo opittu, että BOLLNÄSIIN vietiin juopot ja hullut suomalaiset hoitoon!
        Sitä en tiedä oliko Petri ja hänen siskonsa, mutta minä olin ainakin. Paanasen Väinö asui meidän naapurissa ja hän kävi aina välillä Bollnäsissä hoidossa ja sen jälkeen hän aina palas. Hänellä oli pitkä ruskea popliini takki joka päällä hän kulki sekä päissään TANSSI JA LAULO pitkin pihoja.
        Hän oli näyttänyt minulle äidille, että hänen päässä on reikiä joita lääkärit oli poranneet.

Petri Nygårdilla on sentään vara maksaa KAVEREIDENSA kanssa minulle KUNNIAN LOUKKAUS KORVAUKSIA, koska minun kunnian loukkaamisella on sentään ARVOA JA HE PYSTYY PUHDISTAMAAN OMAT MAINEENSA, koska HE EIVÄT OLE YMMÄRTÄNEET AIKOINAAN, että HE OVAT JULKISUUDEN HENKILÖINÄ OLLEET HUONOINA ESIMERKKEINÄ!

Se on posiitivinen asia, että Laurilan Petrin kanssa ollaan sentään oltu lapsena kavereita. Minun yks serkku-poika on saman ikäinen, kuin Petri mutta minusta hän on rekka hommissa ja toinen on Warner Muscilla ainakin ollut Tukholmassa töissä. Hän kuuntelee musiikki ja tekee nuotit, koska musiikkia tehdään soittamalla ja NUOTITUS sen jälkeen, kun musiikki on saatu valmiiksi ja silloin tarkistetaan myös ettei olla kopioitua toisten musiikkia. Jos noin on käynyt niin silloin nostetaan tai lasketaan säveltä sekä tarvittaessa lisätään vaikka pari nuottia sekä sanotaan vaikka PIMPELI POM PUM PUM PUMPERNIKKELI!

Kyllä kai minä Holo nyt tämmöset asiat tiedän, koska NEHÄN KUULUU YLEISSIVISTYKSEEN!

• Anonyymi00013

Onko rokkipastori rokannut saarnastuolissa ja harrastanut 69 juttuja sakastissa?

• Anonyymi00015

Näistä asioista ei ole tapana puhua julkisesti.

• Anonyymi00016

Kyllä 69 asemointi menee jo synnin puolelle!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

ei voi kiistää....

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

normaalia toimintaa ,

• Anonyymi00018

Jortikkaa vipuvarteen 👍🏼

• Anonyymi00020

69 on paras asento. Toisena on mulhkujärveläinen poroasento.

• Anonyymi00021

42 on elämän tarkoitus ☝🏼

• Anonyymi00022

Pakanat syntiset pöllö 🦉

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      94
      2293
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      111
      892
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      301
      818
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe