Mietin ,miksi tunnet niin suunnatonta vihaa
minua kohtaan...
Miksi tunnet niin suunnatonta vihaa
17
266
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihan taustalla on usein suru..
- Anonyymi00002
Pilasin mun suhteen toiseen henkilöön.
- Anonyymi00003
Pilasit
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pilasit
???
- Anonyymi00006
Hyvä että on selvinnyt..harmi kun uskoit.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
???
Se syyttää sua omista sössimisistään. Taitaa olla sellainen tyyppi joka tarvii jonkun jota vihata.
- Anonyymi00005
Opettele kysymään niin että voi tunnistaa kuka kysyy ja keneltä!
- Anonyymi00007
Usein tuollaiselle löytyy syy peilistä.
- Anonyymi00008
Miettisin mitä tuntisit jos toinen olisi toiminut sinua kohtaan samalla tavalla kuin sinä.
- Anonyymi00012
Nuo samat sanat olisin itsekin voinut kirjoittaa! On täysin mahdotonta olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä vuorovaikutuksesta mitään. Ja oli todella ahdistavaa, kun hän yllättäen ilmestyi sinne kymmeniä kertoja missä minä liikuin! En voisi koskaan tehdä kenellekään niin! Hänellä on todella onnettomat vuorovaikutustaidot! En voi sietää sellaisia ihmisiä!
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nuo samat sanat olisin itsekin voinut kirjoittaa! On täysin mahdotonta olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä vuorovaikutuksesta mitään. Ja oli todella ahdistavaa, kun hän yllättäen ilmestyi sinne kymmeniä kertoja missä minä liikuin! En voisi koskaan tehdä kenellekään niin! Hänellä on todella onnettomat vuorovaikutustaidot! En voi sietää sellaisia ihmisiä!
Ootko joskus noussut sohvaltasi. Ei siltä näytä.
- Anonyymi00009
Olet niin ärsyttävä jankkaava tyyppi.
- Anonyymi00010
Pillu
- Anonyymi00014
Minulta ei kukaan saa enää koskaan pillua! Siksi etsin ystäväksi vain ikäistäni vanhempaa miestä, jolla ei ole enää tarvetta harrastaa seksiä!
- Anonyymi00011
Melko yksinkertaista, sinä olet se syy.
- Anonyymi00016
Kaikessa yksinkertaisuudessaan se on juuri noin häiriköön liittyen!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikessa yksinkertaisuudessaan se on juuri noin häiriköön liittyen!
Hyvä että ymmärrät yskän ja opit elämään häiritsemättä toisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989