Poliisi ei arvosta f-nististä henkilöä eikä kunnioita sen vaatimuksia. Näköjään on rajansa kaikella. Poliisi kohtelee henkilöitä tasa-arvoisesti eikä tunnusta f-nistin oikeuksiahttps://youtu.be/3Coz79e3mn0Puolessa välissä videota f-nisti pidätetään käytöksensä takia, vaikka sen laukusta löytyikin huumeita määrä oli niin vähäinen ettei olisi johtanut mihinkään toimenpiteisiin. Joutui putkaan ainoastaan f-nisminsä takia, mikä on tietysti ihan oikein.
Poliisit eivät tunnusta f-minismiä
29
203
Vastaukset
Feminismi on häiritsevä ideologia, mutta ei ole rikos. Jos poliisi kohtelee feministiä toisin kuin muuta rikollista, tekee väärin. -exKynis.mi
- Anonyymi00001
Ei, vaan kohteli kaikkia tasa arvoisesti, eikä feministisesti. Katso video niin tiedät vähän enemmän ulkomaailmasta.
- Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
Ei, vaan kohteli kaikkia tasa arvoisesti, eikä feministisesti. Katso video niin tiedät vähän enemmän ulkomaailmasta.
Sinä se jaksat aina mainostaa täällä noita videoita. Paljonko saat provikkaa noiden linkkien jakamisesta?
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinä se jaksat aina mainostaa täällä noita videoita. Paljonko saat provikkaa noiden linkkien jakamisesta?
Yrität jotenkin vältellä näkemästä todellisuutta, keksit kaikenlaisia tekosyitä sille miksi et voi katsoa näitä youtube videoita. Oikea syy on vain se että et halua nähdä todellisuutta mikä kumoaa täysin sinun omat aatteesi ja ideologiasi.
En avannut videolinkkiä, mutta jos rikosta ei ole tapahtunut, ei poliiseilla ole syytä pidättää ketään.
Mielipiteiden takia ei voida rankaista. Lainvastaisen käytöksen ja toimintatapojen takia kyllä voi.
Mikäli ns. "Karen" järjestää asenteellaan ja käytöksellään ikävän ja uhkaavan tilanteen, siihen kannattaa kutsua virkavalta paikalle.
Itse ei saa (eikä kannata) käydä käsiksi. Väkivalta ei ole ratkaisu!- Anonyymi00005
Niin, sitä varten onkin olemassa poliisi joka pidättää f-nistit väkivaltaisesti ja pistää ne putkaan. Poliisi päättää siitä onko rikosta tapahtunut vaiko eikö, et sinä. (tai siis onko syytä epäillä rikosta tapahtuneeksi tms.)
On myös väkivaltaa, joka ei ole pahoinpitelyä. Kun äitini oli loppuun asti kamaloitunut vajaamielisen siskoni jankutuksesta, hän yritti tappaa tämän estämällä hengityksen.
Käyttämällä pelkkää voimaa irrotiin äitini sisarestani ja pidin äitiäni kiinni ranteista, kunnes tajusi, mitä kauheata oli sekopäissään tekemässä. En siis vähääkkään pahoinpidellyt äitiäni. -exKynis.miAnonyymi00005 kirjoitti:
Niin, sitä varten onkin olemassa poliisi joka pidättää f-nistit väkivaltaisesti ja pistää ne putkaan. Poliisi päättää siitä onko rikosta tapahtunut vaiko eikö, et sinä. (tai siis onko syytä epäillä rikosta tapahtuneeksi tms.)
Poliisi arvioi tilanteen ja ottaa henkilön "talteen" (tutkintavankeus), sekä laatii raportin. Poliisi ei jaa tuomioita, eikä päätä rikollisuudesta.
Syyttäjä päättää, lähdetääkö syyttämään.
Tuomioistuin lopulta päättää, onko rikosta tapahtunut ja rangaistaanko, vai eikö.- Anonyymi00007
å.ä.ö kirjoitti:
On myös väkivaltaa, joka ei ole pahoinpitelyä. Kun äitini oli loppuun asti kamaloitunut vajaamielisen siskoni jankutuksesta, hän yritti tappaa tämän estämällä hengityksen.
Käyttämällä pelkkää voimaa irrotiin äitini sisarestani ja pidin äitiäni kiinni ranteista, kunnes tajusi, mitä kauheata oli sekopäissään tekemässä. En siis vähääkkään pahoinpidellyt äitiäni. -exKynis.miMutta jos olisit noudattanut f_minismin sääntöjä, siis sitä että naisiin ei saa koskea, olisit vain seurannut vierestä kun äitisi tappaa siskosi silmiesi edessä.
å.ä.ö kirjoitti:
Käyttämällä pelkkää voimaa irrotiin äitini sisarestani ja pidin äitiäni kiinni ranteista, kunnes tajusi, mitä kauheata oli sekopäissään tekemässä. En siis vähääkkään pahoinpidellyt äitiäni. -exKynis.miVoi hyvänen aika! Onpa teillä ollut draamaa ja villiä meininkiä.
Itselläni ei ole omakohtaisia kokemuksia tuollaisista tilanteista. Vaikka siskon kanssa tuli joskus erimielisyyksiä, ne selvitettiin huutamalla ja ovia paiskomalla. Ei koskaan käyty käsiksi.
Olen pahoillani, että olet joutunut keskelle väkivaltaisia tilanteita.- Anonyymi00008
tosi.typy kirjoitti:
Poliisi arvioi tilanteen ja ottaa henkilön "talteen" (tutkintavankeus), sekä laatii raportin. Poliisi ei jaa tuomioita, eikä päätä rikollisuudesta.
Tuomioistuin lopulta päättää, onko rikosta tapahtunut ja rangaistaanko, vai eikö.Yrität vääntää ja vääristellä asioita kuin joku f-nisti konsanaan.
Poliisi ei voi vaan ottaa jotain kadulta ilman syytä. Poliisi tekee paikan päällä päätöksen onko joku henkilö epäilty rikollinen vai eikö ole. Älä yritä väännellä asiaa joksikin muuksi kuin se oikeasti on. Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta jos olisit noudattanut f_minismin sääntöjä, siis sitä että naisiin ei saa koskea, olisit vain seurannut vierestä kun äitisi tappaa siskosi silmiesi edessä.
Suhtaudun femisismin ideologiaan hyvin kielteisesti, minulla on siitä runsaasti kokemusta ja olen siitä paljon lukenut n. 60 vuoden aikana, mutta mainitsemaasi sääntöön en ole sattunut törmäämään. -exKynis.mi
- Anonyymi00009
tosi.typy kirjoitti:
Tuomioistuin lopulta päättää, onko rikosta tapahtunut ja rangaistaanko, vai eikö.Asianajajat ja muut rotat sitten vääntelevät asioita, ja rikollinen voi päästä vapaaksi jonkun asiaan täysin liittymättömän sivuseikan varjolla, esim. että oliko poliisilla oikeutta tai syytä tarkistaa epäillyn autoa ja löytää jotain raskauttavaa. Mikäli oikeutta ei ollut niin rikollinen pääsee vapaaksi.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yrität vääntää ja vääristellä asioita kuin joku f-nisti konsanaan.
Poliisi ei voi vaan ottaa jotain kadulta ilman syytä. Poliisi tekee paikan päällä päätöksen onko joku henkilö epäilty rikollinen vai eikö ole. Älä yritä väännellä asiaa joksikin muuksi kuin se oikeasti on.Polisii ei tietenkään pidätä ketään ilman syytä. En minä niin sanonut.
En tiennyt, että minun tekstiäni on noin vaikea ymmärtää.
Ehkä kaikkien kanssa kommunikointi ei vaan suju?- Anonyymi00010
tosi.typy kirjoitti:
Polisii ei tietenkään pidätä ketään ilman syytä. En minä niin sanonut.
En tiennyt, että minun tekstiäni on noin vaikea ymmärtää.
Ehkä kaikkien kanssa kommunikointi ei vaan suju?Ehkä sinä olet yksi niistä ihmisistä keiden kanssa kommunikointi ei vaan kertakaikkiaan suju.
- Anonyymi00011
å.ä.ö kirjoitti:
Suhtaudun femisismin ideologiaan hyvin kielteisesti, minulla on siitä runsaasti kokemusta ja olen siitä paljon lukenut n. 60 vuoden aikana, mutta mainitsemaasi sääntöön en ole sattunut törmäämään. -exKynis.mi
Olet aika huonosti lukenut oppisi jos et ole ensimmäiseen sääntöön missään törmännyt. Ehkä lukutaidossasi on pahoja puutteita? Ehkä luet vain joka toisen rivin.
- Anonyymi00012
å.ä.ö kirjoitti:
Tämä on hyvin erikoista että noinkin yltiömäisen feminiininen persoona suhtautuu kielteisesti f-nismiin, osaatko selittää että miksi noin on? Se on ehkä hieman hämmentävää suorastaan.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ehkä sinä olet yksi niistä ihmisistä keiden kanssa kommunikointi ei vaan kertakaikkiaan suju.
Tietysti olen. Ei kannata haaskata aikaa kommunikointiin. Minulle voi lähettää vain savumerkkejä!
tosi.typy kirjoitti:
Voi hyvänen aika! Onpa teillä ollut draamaa ja villiä meininkiä.
Itselläni ei ole omakohtaisia kokemuksia tuollaisista tilanteista. Vaikka siskon kanssa tuli joskus erimielisyyksiä, ne selvitettiin huutamalla ja ovia paiskomalla. Ei koskaan käyty käsiksi.
Olen pahoillani, että olet joutunut keskelle väkivaltaisia tilanteita.tosi.typy: "Olen pahoillani, että olet joutunut keskelle väkivaltaisia tilanteita."
Kyllä se johtuu kauheasta primästä. Äitini oli raivoraittiin alkoholistiperheestä kotoisin olevan synkän ja pahoinpitelevän teologian professorin tytär. Isäni oli mielisairaasti meuhaava ja hyvin piekseliäs rovasti, joka raivoavana mylvi ja uhkasi hakata minut makkaroiksi. Löi, millä sattui käteensa saamaan ja potki vähän vanhempaa veljeäni.
Meitä oli kaikkiaan kuusi lasta 1) vajaamielinen sisareni, 2) vesipäinen veljeni, joka kuoli pienena, 3) mielisairas sisareni, 4) veljeni, joka yleni ilmavoimien majuriksi, 5) minä alkoholisti, mutta oppinut ja 6) erittäin aggressiivinen sisareni.
Ei meistä ole normaaliksi luokeltavia muita kuin veljeni majuri. Olemme kaikki olleet jo kauan eläkkeellä.
Kun olin hoitotyössä mielenterveysalalla, olivat hoitokertomukset osastolla kenen tahansa henkilökuntaan kuuluvan luettavana, luin niitä ja havaitsin, että potilaat olivat usein sangen samanlaisista perheistä.
Silloin oli aivan erimäärassä kuin nykyään selittää tallaiset kasvatustekijöistä johtuviksi. Lukiessani tulin vakuuttuneeksi, että geneettiset tekijät ovat määrääviä. Eikä ole olemassa syyllisiä missään polvessa, sillä ei kukaan ole itseään tehnyt.
En muista toivotinko sinulle jo iloista vappua, mutta ainakin nyt. -exKynis.mi- Anonyymi00016
å.ä.ö kirjoitti:
tosi.typy: "Olen pahoillani, että olet joutunut keskelle väkivaltaisia tilanteita."
Kyllä se johtuu kauheasta primästä. Äitini oli raivoraittiin alkoholistiperheestä kotoisin olevan synkän ja pahoinpitelevän teologian professorin tytär. Isäni oli mielisairaasti meuhaava ja hyvin piekseliäs rovasti, joka raivoavana mylvi ja uhkasi hakata minut makkaroiksi. Löi, millä sattui käteensa saamaan ja potki vähän vanhempaa veljeäni.
Meitä oli kaikkiaan kuusi lasta 1) vajaamielinen sisareni, 2) vesipäinen veljeni, joka kuoli pienena, 3) mielisairas sisareni, 4) veljeni, joka yleni ilmavoimien majuriksi, 5) minä alkoholisti, mutta oppinut ja 6) erittäin aggressiivinen sisareni.
Ei meistä ole normaaliksi luokeltavia muita kuin veljeni majuri. Olemme kaikki olleet jo kauan eläkkeellä.
Kun olin hoitotyössä mielenterveysalalla, olivat hoitokertomukset osastolla kenen tahansa henkilökuntaan kuuluvan luettavana, luin niitä ja havaitsin, että potilaat olivat usein sangen samanlaisista perheistä.
Silloin oli aivan erimäärassä kuin nykyään selittää tallaiset kasvatustekijöistä johtuviksi. Lukiessani tulin vakuuttuneeksi, että geneettiset tekijät ovat määrääviä. Eikä ole olemassa syyllisiä missään polvessa, sillä ei kukaan ole itseään tehnyt.
En muista toivotinko sinulle jo iloista vappua, mutta ainakin nyt. -exKynis.miJa sitten heräsit lääketokkurasta ja tajusit olevasi valkoisessa huoneessa jossa ovet lukittuna ulkopuolelta.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä on hyvin erikoista että noinkin yltiömäisen feminiininen persoona suhtautuu kielteisesti f-nismiin, osaatko selittää että miksi noin on? Se on ehkä hieman hämmentävää suorastaan.
00012: "Tämä on hyvin erikoista että noinkin yltiömäisen feminiininen persoona suhtautuu kielteisesti f-nismiin, osaatko selittää että miksi noin on? Se on ehkä hieman hämmentävää suorastaan."
Ajan tasa-arvoa, mutta feminismi kuvittelee, että naissukupuoli on parempi. -exKynis.mi- Anonyymi00017
å.ä.ö kirjoitti:
00012: "Tämä on hyvin erikoista että noinkin yltiömäisen feminiininen persoona suhtautuu kielteisesti f-nismiin, osaatko selittää että miksi noin on? Se on ehkä hieman hämmentävää suorastaan."
Ajan tasa-arvoa, mutta feminismi kuvittelee, että naissukupuoli on parempi. -exKynis.miTotta, olet ihan oikeassa. Taas oli niin hyvin, lyhyesti, ja ytimekkäästi sanottu.
Jos vaan pysyttelisit tuolla selkeällä linjalla niin keskustelut sujuisivat hyvin ja sinusta varmasti pidettäisiin. å.ä.ö kirjoitti:
tosi.typy: "Olen pahoillani, että olet joutunut keskelle väkivaltaisia tilanteita."
En muista toivotinko sinulle jo iloista vappua, mutta ainakin nyt. -exKynis.miIloista vappua myös sinulle! 😊🌸🎈
- Anonyymi00003
Tässä oikein superf-ministi, asenne tulee heti ilmi ennenkuin nainen on edes päässyt autosta uloshttps://youtu.be/gtAYNOP_oY0 Kaikki tuntuu olevan erittäin vaikeaa tälle f-ministille.
- Anonyymi00004
F-nisti toistelee jatkuvasti että "olen nainen, et voi koskea minuun" mutta viisi poliisia laittaa sen silti rautoihin ja laittaa auton takapenkille. Tästä nähdään että f-nismi aate ei oikeasti toimi ollenkaan vaan on täysin vain sitä aatetta kannattavan henkilön omassa päässä.
- Anonyymi00013
Aloituksesta poiketen totean nykyisissä poliisivoimissa olevan monta feminiinistä naista.
Joskus jopa toivon että laittaisivat käsirautoihin ilman lakiin perustuvaa syytä.
AV- Anonyymi00014
Turhaan toivot, vaikka ne laittaisivatkin niin ei ne sinulle mitään muuta tee kun laittavat auton perään ja vievät koppiin istumaan. Etelä-amerikassa on ihan toisenlaista... olen nähnyt sieltä videoita missä naispuoliset poliisit tekevät kaikenlaista pidätetyille miehille.... Täällä nuo poliisit joutuisivat itse putkaan mutta siellä se on ihan tavallista.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Turhaan toivot, vaikka ne laittaisivatkin niin ei ne sinulle mitään muuta tee kun laittavat auton perään ja vievät koppiin istumaan. Etelä-amerikassa on ihan toisenlaista... olen nähnyt sieltä videoita missä naispuoliset poliisit tekevät kaikenlaista pidätetyille miehille.... Täällä nuo poliisit joutuisivat itse putkaan mutta siellä se on ihan tavallista.
Mjaa, no joo. Tunnen kyllä aika monta poliisia. Miehiä ja naisia.
Naiset ovat kyllä kontrolloivia, myös poliiseina.
AV - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mjaa, no joo. Tunnen kyllä aika monta poliisia. Miehiä ja naisia.
Naiset ovat kyllä kontrolloivia, myös poliiseina.
AVNo voithan kysyä niiltä mitä tunnet, ehkä laittaa sinut rautoihin ihan huvin vuoksi (vapaa ajalla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181