Minulla on voimakas itsekuri, joka estää käymästä naisten pohkeisiin kiinni.
Naisten pohkeisiin kohdistuva fantasia on suuri, mutta itsekuri estää pohkeisiin kiinnittymisen, koska se ei olisi soveliasta toimintaa.
Vain ajatuksissa se on sallittua.
Voimakas itsekuri
4
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjoo, naisilla on kyllä yleisesti vahvat pohkeet.
Kireissä legginseissä joita he käyttävät, sitä ei voi olla huomaamatta.
Kauniita, vähän hävettää ne omat pohkeet ja niiden symmetria.
Mutta, elämä voi olla ihan hyvä ilman kunnollisia pohjelihaksia:)
AV - Anonyymi00002
Saattaa se sääriluukin nivusissa tuoda lisää itsekuria jo pelkällä ajatustasolla?
- Anonyymi00003
Tosi oudolta kuullostaa että olet pohkeista innostunut. Minulle se on just kaikkein vähiten kiinnostava osa naisissa. Jalkaterät ja varpaat on paljon kiinnostavampi, ja nilkat, ja tietysti reidet jos ne on mahtavat, ja takapuoli, lantio. Jopa kädet, ranteet ja käsivarret jos ne on ohuet eikä mitkään remonttireiskalta lainatut. Niska, siis jos ohut.
Melkein kaikki muu naisessa kiinnostaa paitsi just ne pohkeet. Jos vaikka niitä pohkeita kokeilen niin ei se oikein herätä mitään tunteita, ja siirryn mieluusti muihin osiin.
Siis haluaisiko jotenkin hampaillasi käydä niihin kiinni vai mitnekä? Jospa ne muistuttaa kanankoipia... ne kun on vähän saman näköiset ja muotoiset. - Anonyymi00004
Pohjelihaksisto kuvastaa ihmisten ponnistusvoiman jatketta.
Kyllä, arvostan pohjelihaksistoa, vaikka itselläni nämä osiot kehossa ovat vajaat.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681