Kun se rakennetaan niin puretaanko vanhat ? Entä mikä on iso kuluerä kunnalle? Tuli mieleen kun kaksi nuorta isää halusi täysmittaisen katetun jääkiekkokaukalon. Totta se tehdään kun lapset tahtoo? Ja varustekassitkin lahjoitettu. . Hyvä näin jos rahaa on jaettavaksi? Kuitenkin vesimaksuja korotetaan vaikka nyt maksat maan korkeimpia.. Välillä tuntuu ettei nuoret ole olleet laskentatunnilla mukana vai onko ajatus "pappa betaalar"?
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Niistähän piti rakentaa asuntoja,voi voi kuinka sekasin päättäjät on. Ja kaukalo homma aivan saatanan idioottimaista rahan tuhlausta.
- Anonyymi00003
Niin piti,se siitä. liikunta on ihan ok mutta eihän siellä nytkään ole ollut kuin traktori lumitöissä. Kun ei ole lapsia jotka harrastaa niin aivan turhaa tehdä mitään katoksia. Ennen pelaajat kolasi itse ja siitä tuli alkuverryyttely.. Ja onhan sisällä tenntiskenttä mutta pohja hiukan vino alkujaankin,eikä sielläkään ruuhkaa ole ollut. Hyviä ideoita mutta kuka antaa rahan??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451